Aegean / Olympic Air ATR42/72

  • Thread starter Thread starter GP707
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Re: Aegean ξανά με ATR72

Αν ο διαγωνισμός για τις άγονες έδινε μεγαλύτερα χρονικά περιθώρια φαντάζομαι πως και οι δύο εταιρίες θα αναλάμβαναν μόνες τους τα δρομολόγια αυτά. Άραγε θα γίνεται κάθε χρόνος διαγωνισμός;

Όσο για το ATR72, επίσημα η τελευταία σειρά είναι η -212A αλλά για χάρη του marketing ονομάζεται -500. :wink:
 
Re: Aegean ξανά με ATR72

Άρα, για να μένει η ισπανική σημαία, φαντάζομαι ότι δεν θα πάρουν ελληνικά νηολόγια...
 
Re: Aegean ξανά με ATR72

Οχι δεν θα πάρουν.. Ειναι wet leased, οπότε αεροπλάνο, πληρώματα, τεχνικοί, ασφάλεια κλπ είναι της Swiftair..

Το πρώτο αναμένεται σήμερα στην Αθήνα:
:arrow: http://athensairport.blogspot.com/2009/ ... c-kvi.html
 
Re: Aegean ξανά με ATR72

M!ke":w06se0rv said:
Αν ο διαγωνισμός για τις άγονες έδινε μεγαλύτερα χρονικά περιθώρια φαντάζομαι πως και οι δύο εταιρίες θα αναλάμβαναν μόνες τους τα δρομολόγια αυτά. Άραγε θα γίνεται κάθε χρόνος διαγωνισμός;

Νομίζω ο διαγωνισμός για τις άγονες θα έχει ισχύ μέχρι το 2013. Οι εταιρείες για να έχουν δικαίωμα να συμμετέχουν θα πρέπει να διαθέτουν τα απαραίτητα A/C. Σε πείπτωση που κερδίσει η Α3 τα δρομολόγια θα πρέπει να τα εξυπηρετεί μέχρι και το 2013 οπότε ανάλογα αποφασίζει τι θα κάνει με τα A/C. Δεν νομιζω πάντως να κρατήσει τα wet lease. Σίγουρα θα πάει για αγορά ή έστω μακροχρόνια μίσθωση (dry lease).
Βέβαια η A3 έχει πλέον ανταγωνισμό από την ΟΑ με τα ελικοφόρα γενικότερα. Αν όντως τα RJ100 είναι για αντικατάσταση αυτό θα πρέπει μάλλον να γίνει με αντίστοιχα ελικοφόρα. Έχει ειπωθεί ότι για να μην είναι ζημιωγόνο ένα δρομολόγιο με τα RJ100 θα πρέπει να έχει πληρότητα πάνω από 80%!! Αν ισχύει αυτό τότε η αντικατάσταση τους είναι θέμα χρόνου και με την αλλαγή στην ΟΑ ίσως και νωρίτερα από ότι υπολόγιζαν.
 
Re: Aegean ξανά με ATR72

Το αντίστοιχο ποσοστό πληρότητας για ένα E-jet της embraer είναι γύρω στα 60% ενώ το νέο CRJ1000 (100 θέσεων) είναι σύμφωνα με τους κατασκευαστές του ακόμη πιο αποδοτικό. Με τα ATR σαν αντικαταστάτες των RJ100 θα μειωθεί ο αριθμός των επιβατών σε κάθε ένα από τα δρομολόγια που εξυπηρετούσαν εώς τώρα ενώ θα αυξηθεί ο χρόνος του κάθε ταξιδιού (μην κοιτάτε τα Q400 της OAir... εκείνα πετάνε με 160km/h παραπάνω!). Καλά τα ελικοφόρα, αλλά μόνο όπου είναι αναγκαία. Εγώ ακόμη αμφιβάλλω για το αν θα γίνει έτσι τελικά.
 
Re: Aegean ξανά με ATR72

M!ke, αν θές τσέκαρε και το Άγονες Γραμμές - 2009 edition. Στα πρώτα πόστ θα βρείς πολλά απο αυτά που ρωτάς :wink: .

Όσο για τα performance που δίνουν οι διάφοροι κατασκευαστές, αυτά-κατα γενική ομολογία-είναι στο περίπου και με πολλές γενικότητες. Άλλωστε τι θα σου έλεγαν? Να ξέρετε κύριε, με τιμή εισιτηρίου στα 100Ε κάνετε break-even στις 50 θέσεις αλλά αν τα καύσιμα ή τα τέλη Α/Δ ανέβουν 15 και 10% αντίστοιχα τότε το break-even πάει ντουγρού στις 70? Πιο πολύ σαν διαφήμιση είναι τα νούμερα που δίνουν ενώ παίρνουμε και μια ιδέα στο πολύ περίπου...

Όσο για την Α3, ακόμα δεν ξέρουμε αν τα Ατάρια είναι για τις άγονες ή απλά θα αντικαταστήσουν Αβρουδάκια που περνάνε ΚΤΕΟ :mrgreen: .
Πάντως, ο διαγωνισμός των άγονων είναι πολύ σαφής και απαγορεύει πληρώματα που δεν ομιλούν την Ελληνικήν.
Επισημαίνεται ότι, λόγω της ιδιαιτερότητας των αεροπορικών συνδέσεων, οι αερομεταφορείς θα πρέπει να είναι σε θέση να αποδείξουν ότι το προσωπικό θαλάμου επιβατών, που θα εξυπηρετεί τους επιβάτες στις ανωτέρω συνδέσεις, ομιλεί και κατανοεί την ελληνική γλώσσα.
 
Re: Aegean ξανά με ATR72

Όσον αφορά τα τζετ λάθος δικό μου... αυτοί οι αριθμοί προφανώς βασίζονται και στα βορειοαμερικανικά δεδομένα. Ωστόσω, σε σύγκριση με τα Avro RJ, τα nextgen CRJ και E-jets είναι κατά μια γενιά νεότερα και γι'αυτό περισσότερο αποδοτικά και οικονομικά. Αλλά είναι εκτός θέματος σ'αυτή τη συζήτηση. Για τις άγονες όταν λένε προσωπικό θαλάμου επιβατών φαντάζομαι εννοούν τις αεροσυνοδούς και τους φροντιστές... αυτό δεν είναι και μεγάλη απαίτηση. Εννοώ δηλαδή πως δεν θα είναι δύσκολο για την aegean να βάλει δικό της προσωπικό στα αεροπλάνα της swiftair... ή κανω λάθος;
 
Re: Aegean ξανά με ATR72

Ισως προς το παρον ειναι και της Α3 και της W3 οι συνοδοι.Και μη ξεχναμε οτι ετοιμους πιλοτους η Α3 δεν εχει ακομα για ΑΤ7 (τουλαχιστον αν δε φυγουν απο την ΟΑ καποιοι που ειναι σε αυτον τον τυπο), και θα πρεπει να περασει καποιο χρονικο διαστημα για να προσλαβει νεους η να επανεκπαιδευσει καποιους.

Ολα αυτα βεβαια στεκουν ΑΝ η Α3 κερδισει δρομολογια τα οποια χρειαζονται ΑΤ7.Μου κανει εντυπωση παντως οτι δε στοχευει σε μικροτερα αεροδρομια.Δε τη βλεπω να το "πολυπιστευει" (αν μου επιτρεπεται η εκφραση) και δε το προσπαθει αρκετα.
 
Re: Aegean ξανά με ATR72

Προσωπική μου άποψη είναι αυτό που λέμε "μ' ενα σμπάρο, 2 τριγώνια".Η εταιρία,υποθέτω,λόγω του service που περνάνε τα avro έφεραν τα atr για να καλύψουν τα κενά των.Από τη μία θέλουν να υπάρχει η ομοιομορφία γιαυτο και το βάψιμο.Από την άλλη,σου λέει,αν πάρουμε και καμιά άγονη έχει καλώς.Θά κάνουν και test flight στην Κάλυμνο για να ετοιμάζονται.Ίδωμεν..
 
Top