rotomano
Economy-Class-Member
- Εγγραφή
- 27/07/2009
- Μηνύματα
- 101
- Likes
- 32
- Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
- OAL
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- LGSO
Re: Aegean ξανά με ATR72
Ξεχνάς τα ΕΛΛΗΝΟΦΩΝΑ πληρώματα καμπίνας και τους πιλότους (με βάση την ΑΘΗΝΑ) !
ΥΓ 1 : Σχετικά με το παραδειγμα της ΕΑΖΥΤΖΕΤ, δεν έγινα κατανοητός, δεν το ανέφερα για να πείσω ότι τα ελικοφόρα έχουν μέλλον, αλλά για να σημειώσω ότι οι εταιρείες ΧΑΜΗΛΟΥ ΚΟΣΤΟΥΣ κατέφεραν να ξεπεράσουν εταιρείες κολοσσούς σε πολλά επίπεδα , επειδή ακριβώς οι περισσότεροι πελάτες-επιβάτες προτιμούν τους φθηνότερους ναύλους.
ΥΓ 2 : Εννοείται ότι τα ελικοφόρα είναι φθηνότερα για την εταιρεία στις μικρές διαδρομές [και όχι απαραίτητα για τον επιβάτη: πχ διαδρομή LONDON City -> AMS Schiphol με ελικοφόρα αλλά με πανάκριβους ναύλους με KLM ] , και ότι ένα 747 ακόμα και σε Αθήνα - Θεσσαλονικη έχει το φθηνότερο λόγο κόστος/επιβάτη ΕΑΝ η εταιρεία καταφέρει και το γεμίσει !
Συμπερασματικά, νομίζω πως το παρόν thread ξεκίνησε για να απαντηθεί η ερώτηση γιατί η Aegean επαναφέρει τα ATR72 σε αντικατάσταση μικρών ΤΖΕΤ ;. ΚΑι νομίζω ότι η απάντηση είναι μία: επειδή είναι φθηνότερα, κυρίως σε καύσιμα [ Ενδεχομένως να είναι φθηνότερα και για άλλους λόγους πχ πληθώρα εκπαιδευμένων πληρωμάτων άρα χαμηλό κόστος εκπαίδευσης, χαμηλότερα τέλη αεροδρομίων , χαμηλότερα κόστη σέρβις και ανταλλακτικών , κα].
aas59":2f86crl3 said:rotomano":2f86crl3 said:1) η τεχνογνωσία για τα 747, έχει επανέλθει λόγω της ΗΙΑ και του στόλου των 747
Εξαρτάται τι εννοεί κανείς "τεχνογνωσία".
Aν π.χ θεωρείται τεχνογνωσία το "σφιχτό" παρκάρισμα πολλών 747 στο LGAV τότε ναι !!!
Άλλη τεχνογνωσία δεν βλέπω αφού η ΗΙΑ τα Heavy Maintenance τα κάνει στην Ινδονησία
Ξεχνάς τα ΕΛΛΗΝΟΦΩΝΑ πληρώματα καμπίνας και τους πιλότους (με βάση την ΑΘΗΝΑ) !
ΥΓ 1 : Σχετικά με το παραδειγμα της ΕΑΖΥΤΖΕΤ, δεν έγινα κατανοητός, δεν το ανέφερα για να πείσω ότι τα ελικοφόρα έχουν μέλλον, αλλά για να σημειώσω ότι οι εταιρείες ΧΑΜΗΛΟΥ ΚΟΣΤΟΥΣ κατέφεραν να ξεπεράσουν εταιρείες κολοσσούς σε πολλά επίπεδα , επειδή ακριβώς οι περισσότεροι πελάτες-επιβάτες προτιμούν τους φθηνότερους ναύλους.
ΥΓ 2 : Εννοείται ότι τα ελικοφόρα είναι φθηνότερα για την εταιρεία στις μικρές διαδρομές [και όχι απαραίτητα για τον επιβάτη: πχ διαδρομή LONDON City -> AMS Schiphol με ελικοφόρα αλλά με πανάκριβους ναύλους με KLM ] , και ότι ένα 747 ακόμα και σε Αθήνα - Θεσσαλονικη έχει το φθηνότερο λόγο κόστος/επιβάτη ΕΑΝ η εταιρεία καταφέρει και το γεμίσει !
Συμπερασματικά, νομίζω πως το παρόν thread ξεκίνησε για να απαντηθεί η ερώτηση γιατί η Aegean επαναφέρει τα ATR72 σε αντικατάσταση μικρών ΤΖΕΤ ;. ΚΑι νομίζω ότι η απάντηση είναι μία: επειδή είναι φθηνότερα, κυρίως σε καύσιμα [ Ενδεχομένως να είναι φθηνότερα και για άλλους λόγους πχ πληθώρα εκπαιδευμένων πληρωμάτων άρα χαμηλό κόστος εκπαίδευσης, χαμηλότερα τέλη αεροδρομίων , χαμηλότερα κόστη σέρβις και ανταλλακτικών , κα].