Αεροπορική σύνδεση Ελλάδας -Κίνας

  • Thread starter Thread starter dtrach
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Κι' ομως φιλε seven4seven το Α330 σας ερχεται ! Δεν ξερω αν θα εχει επιβατες μεσα, παντως αυτο θα ερχεται, και μαλιστα μεσω Παρισιων....
Το routing μεσω Ντουμπαι θα ειναι παρελθον.

Ιδου η πηγη....

http://airlineroute.blogspot.com/2008/0 ... light.html
 
Μια ενδιαφέρουσα πληροφορία είναι πως η Air China, θα πουλάει και το σκέλος ATH-CDG στην τιμή των 189 ευρώ!

Υπενθυμίζεται πως το δρομολόγιο είναι ως εξής :

CA963 PEK0200 - 0615CDG0745 - 1205ATH 330 36
CA964 ATH1330 - 1550CDG1720 - 1030+1PEK 330 36

Τι λέτε για μερικές μέρες (ξανά) στο Παρίσι;
 
jerry":2hiiy4hy said:
Τι λέτε για μερικές μέρες (ξανά) στο Παρίσι;


Που για να πας θα εχεις κλεισει με τους κινεζους, θα εχεις πεταξει με την ΟΑ με ισπανικο πληρωμα? Ενδιαφερον... :mrgreen: :wink:
 
μπορείς να γίνεις λίγο πιο σαφής σε παρακαλώ?
 
Σύμφωνα με το Airline Route Updates, η Air China ανασκευάζει το χειμερινό πρόγραμμα πτήσεών της και μειώνει τη συχνότητα σε μία εβδομαδιαίως...

CA963 PEK0200 - 0615CDG0745 - 1205ATH 330 5
CA964 ATH1330 - 1550CDG1720 - 1030+1PEK 330 5
 
Αν ισχύει αυτό, τότε είναι άσχημα τα πράγματα. Ο υπουργός τουρισμού προσπαθεί να πείσει τους ομολόγους του να γίνει απευθείας η σύνδεση και αυτοί όχι μόνο δεν ακούνε τις εκκλήσεις αλλά μειώνουν και την συχνότητα. Αυτό όμως είναι κακό και για την εταιρεία γιατί δεν προσφέρει και πολύ καλή σύνδεση ανάμεσα σε αυτές τις δύο πόλεις. Προσωπική μου εκτίμηση είναι ότι όσοι πετούσαν τώρα με αυτήν θα προτιμήσουν άλλες (Emirates, Qatar Airways, Gulf Air, Singapore Airlines, Thai, Lufthansa, Swiss). Εγώ αυτό θα έκανα πάντως.
 
Code:
η Air China ανασκευάζει το χειμερινό πρόγραμμα πτήσεών της και μειώνει τη συχνότητα σε μία εβδομαδιαίως...
CA964 ATH1330 - 1550CDG1720 - 1030+1PEK 330
CA963 PEK0200 - 0615CDG0745 - 1205ATH 330
Παντως οποιον βολευουν οι Παρασκευες Αθηνα - Παρισι - Αθηνα
Μια χαρα είναι οι τιμες της Αir-china τελικο 178 EUR
 
Ετοιμαστείτε να ξεχάσετε την Air China από το δρομολόγιο των Παρισίων και του Πεκίνου. Σύμφωνα με επιστολή που απέστειλε η εταιρεία στα ταξιδιωτικά γραφεία, από τις 22 Μαΐου, η αεροπορική σύνδεση Ελλάδας-Κίνας διακόπτεται "εποχικά"... :roll:

Πολύ φοβάμαι ότι το τριπ ρηπόρτ Ήμουν κι εγώ στην Air China για το Παρίσι δεν θα έχει sequel...
 
Υποπτεύομαι πως το εποχικό κόψιμο σύντομα θα αφορά και τις 4 εποχές. Η ταπεινή μου άποψη μπορεί να μην είναι ίσης βαρύτητας με εκείνη ενός aviation manager που πληρώνεται από την εταιρεία, αλλά υπαγορεύεται με βάση τη λογική του κάθε ταξιδιώτη που θα κάτσει να σχεδιάσει το ταξίδι του για την Κίνα. Το δρομολόγιο από την αρχή ήταν καταδικασμένο για 2 λόγους:

1. Η Air China δεν υπερέχει σε τίποτα από τις Qatar, Emirates, Thai, Singapore και δε ξέρω κι εγώ ποιες άλλες, οι οποίες μπορούνε να με πάνε στο Πεκίνο με μια μόνο στάση. Για την ακρίβεια όχι απλά δεν υπερέχει αλλά υστερεί. Διότι άλλο η ανταπόκριση να είναι στο δρόμο σου όπως είναι τα ΗΑΕ ή μια ασιατική πόλη, κι άλλο να πηγαίνεις μέσω Παρισίου.
2. Η Air China χάνει όμως ακόμα ένα target group: αυτούς που έχουν ως τελικό προορισμό το Τόκυο, τη Σεούλ, ακόμα και τη Σαγκάη ή το Χονγκ Κονγκ. Αυτοί αναγκαστικά χρησιμοποιούν μια εκ των προαναφερθέντων εταιρειών, διότι με μια στάση θα φτάσουν στον προορισμό τους ενώ με την Air China θα χρειαστούν δύο στάσεις (Παρίσι, Πεκίνο).

Μπορεί η παραπάνω ανάλυση να είναι υπεραπλουστευμένη. Ωστόσο μια από τις βασικές αρχές που με μάθανε στο ΜΒΑ 2 χρόνια στην Ολλανδία στον τομέα της στρατηγικής είναι πως "Το πρώτο βήμα για την χάραξη στρατηγικής είναι ένα απλό λογικό συμπέρασμα που θα μπορούσε να βγάλει ο οποιοσδήποτε καταναλωτής. Το καθήκον σου στη συνέχεια είναι να επιστρατεύσεις όλες τις γνώσεις σου και την υποδομή της εταιρείας ώστε να εξασφαλίσεις τέτοιο Back up στο απλό σου συμπέρασμα που να το μετατρέψεις με strong argument για τη στρατηγική σου".
 
by jerry
Δε σας κρύβω πως ακόμα θυμάμαι τη θρυλική "αγγλική" προφορά του πληρώματος. Και μπορεί να φαίνεται αστείο, αλλά εγώ τρομάζω στη σκέψη πως αν είχαμε ας πούμε πονοκεφάλο (αναφέρω κάτι απλό) θα έπρεπε να συνενοηθούμε(?) με αυτό το πλήρωμα, ας μη μιλήσουμε για περιπτώσεις ανάγκης, στις οποίες μάλλον απλά θα κάναμε το σταυρό μας (εμείς, γιατί το πλήρωμα θα έκανε γιόγκα).

by george
Μια "napkin" τους ζήτησα και τι δε μου έδωσαν: ζαχαρίτσα, μαντηλάκι, γαλατάκι... Ώσπου στο τέλος κατάλαβα ότι δεν επρόκειτο να συνεννοηθώ και άπλωσα ευγενικά το χέρι μου και την πήρα ο ίδιος από το καρτ. Μάλλον από αμηχανία, η όμορφη κινεζούλα χαμογέλασε και προχώρησε στον επόμενο.

by hunting a shadow
"Το πρώτο βήμα για την χάραξη στρατηγικής είναι ένα απλό λογικό συμπέρασμα που θα μπορούσε να βγάλει ο οποιοσδήποτε καταναλωτής. Το καθήκον σου στη συνέχεια είναι να επιστρατεύσεις όλες τις γνώσεις σου και την υποδομή της εταιρείας ώστε να εξασφαλίσεις τέτοιο Back up στο απλό σου συμπέρασμα που να το μετατρέψεις με strong argument για τη στρατηγική σου".

καλό της ταξίδι και να μας γράφει. πουλί ήταν και πέταξε
http://www.airpics.net/photo/B-6080-Air ... ina/4777/L

δικός της
 
Top