Αγοραστή για την Ολυμπιακή αναζητά ο Βγενόπουλος

Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Η ΟΑ δεν είχε ποτέ ιδιόκτητα αεροσκάφη ή έχει μόνο το ATR. Όλα τα DASH ανήκαν εξ αρχής στην MIG Aviation 3 Ltd με έδρα την Κύπρο, η οποία είναι θυγατρική της MIG Aviation Holdings η οποία είναι θυγατρική της MIG. Η ΟΑ πάντα τα μίσθωνε από τη συγγενική (ανηψιά) αυτή εταιρεία. Η MIG Aviation 3 τα είχε αγοράσει με δάνειο από την Bombardier το οποίο τώρα μεταφέρεται στον νέο ιδιοκτήτη άρα μειώνεται ο δανεισμός της μητρικής αφού φεύγει το δάνειο και της μένουν και €25 εκατ. Η ΟΑ θα συνεχίσει να πληρώνει τα μισθώματα της όπως και πριν.

Αυτό που δεν ξέρουμε είναι αν τα μισθώματα αυτά ήταν σε "προνομιακή" τιμή ή πανάκριβα και αν άλλαξε κάτι τώρα με τον νέο τους ιδιοκτήτη. Η MIG Aviation 3 πιθανόν να τα έδινε στην ΟΑ με πολύ ψηλά μισθώματα για να δείχνει σημαντικά κέρδη με χαμηλή φορολόγηση λόγω Κύπρου (10%). Το άλλο σενάριο είναι να τα έδινε με πολύ χαμηλά μισθώματα ως συγγενική εταιρεία αλλά έτσι θα εξοικονομούσε η ΟΑ χρήματα (και αν είχε κέρδη θα τις τα έτρωγε η Ελληνική φορολογία). Θεωρώ πως ισχύει το πρώτο σενάριο και πως αυτό ήταν και το καροτάκι στη συμφωνία της πώλησης. 11 χρόνια συμβόλαιο μίσθωσης με χρυσά μισθώματα. (Καθαρά προσωπική άποψη)

Θεωρώ τραγικό να πούλησε 2 εταιρείες η MIG, να έχει χάσει τον έλεγχο στα αεροσκάφη και τα μισθώματα για να γλιτώσει τους τόκους από το δάνειο τη στιγμή που η συναλλαγή αυτή έγραψε κατευθείαν ζημιά €6 εκατ! Η MIG έχει θέμα ρευστότητας ειδικά μετά το διαζύγιο με την Marfin Bank (Λαϊκή Group, η οποία by the way σήμερα κρατικοποιήθηκε κατά 84% γιατί κάποιοι μεγαλομέτοχοι, MIG, Βγενόπουλος, Dubai FG δεν συμμετείχαν στην αύξηση κεφαλαίου!!!!!!!)
 
Mea culpa, δεν ειχα κανει τετοια αναλυση. :D
Απο εκει και περα ομως το να εχει "χασει τον ελεγχο" απο τα αεροπλανα δεν καταλαβαινω γιατι ειναι τραγικο, και η Α3 με leasing λειτουργει τοσα χρονια. Και βασικα τοσες εταιριες το κανουν αυτο. Γι'αυτο και δεν το συνδεω με πιθανη πωληση της εταιριας.
 
Μια λεπτομέρια για την ιστορία. Τα 11 χρόνια που λένε για το συμβόλαιο είναι για τα Q400. Για τα 8-100 είναι για 5 χρόνια το lease.
 
Ας μην το κουράζουμε ιδιαίτερα! Και η ΤΑΡ στην Πορτογαλία αγοράστηκε από την LUFTHANSA και πάει μια χαρά.Παρουσιάζει κέρδη.Αν συμβεί κάτι
ανάλογο και με την ΟΑ τότε ενδεχομένως να ξεπεραστούν τα όποια προβλήματα αντιμετωπίζει η εταιρία.Καιρός να αλλάξουν πολλά και πρέπει να αλλάξουν προς όφελος
και των εργαζομένων, κυρίως των ιπταμένων,αλλά και του επιβατικού κοινού. :cool:
 
airboy":3av6wbpc said:
Ας μην το κουράζουμε ιδιαίτερα! Και η ΤΑΡ στην Πορτογαλία αγοράστηκε από την LUFTHANSA και πάει μια χαρά.Παρουσιάζει κέρδη...
Πότε έγινε η εξαγορά και δεν πήραμε χαμπάρι :?: :?: :?:
 
Ελα ντε... Ο καθένας γράφει οτι του κατέβει εδω μέσα μου φαίνεται...
 
Κάπου διάβασε ότι η Πορτογαλία ψάχνει αγοραστή και η Lufthansa είναι ισχυρός παίκτης....
 
Αρχικά η Lufthnansa-Technik θα πάρει το μεγάλο υπόστεγο για την υποστήριξη των wide-bodies.
Η βάση στην Μαλαισία έχει αρχίσει να φουλάρει και ψάχνουν να βρούνε άλλες εγκαταστάσεις και όσο το δυνατόν πιο κοντά στη Γερμανία.
Το μεγάλο χωράει άνετα 4 Α340/Α330 δίπλα δίπλα και τέτοια υπόστεγα δεν τα αφήνει χαμένα, όπως έκανε η MIG.
Συνήθως η LHT αρχίζει δειλά - δειλά με ένα δύο αεροπλάνα, έχοντας προσωπικό από τις άλλες βάσεις της.
Ίσως πάρει λίγο περισσότερο, λόγω της ξε-πώλησης του εξοπλισμού των NDT, sheet metal shops κτλ.
Ύστερα, μόλις πατήσουν στα πόδια τους, αρχίζουν σιγά σιγά τις προσλήψεις.
Μέχρι τότε θα έχουμε φτάσει και σε μισθούς Βουλγαρίας, έτσι για να γίνουμε πιο ελκυστικοί.

'Αντε λοιπόν να δούμε μερικά πρωτοπαλίκαρα της νΟΑ που οργάνωσαν τις απολύσεις μαζί με τα αφεντικά τους (γιατί οι σκύλοι έχουν αφεντικά, οι εργαζόμενοι έχουν προϊσταμένους} να πάνε να πουλήσουν βιογραφικά & μαγκιές στην LHT.... :banana:

Τώρα όσον αφορά τα δρομολόγια και τα αεροπλάνα, απλά η DLH θα κάνει αυτό που δε κατάφερε η Α3... Θα φτιάξει το μονοπώλιο χωρίς κανένα νομικό πρόβλημα, μιας που στο τέλος οι δύο μεγαλύτερες εταιρίες θα είναι μέλη της Star Alliance....
Έτσι απλά παιδιά...

Μάγκες παραμύθια είναι τα παραπάνω... Αφού γνωριζετε πως έχει πέσει πάρα πολύ η κίνηση και ακόμα ο τουρισμός, περιμένετε τώρα η Lufthansa να πάρει το πτώμα :?: :?: :?:
Εδώ τελικά γράφει ο καθένας ότι του κατέβει και πραγματικά αν δεν έβαζα την επεξήγηση θα άρχιζε όργιο συζητήσεως και εδώ και στο αεροδρόμιο.
Συγνώμη δεν κρατήθηκα :mrgreen:
 
Σύμφωνα με ένα σημερινό αναλυτικό άρθρο της Καθημερινής Κύπρου για τη Cyprus Airways, η Triple Five φαίνεται να ενδιαφέρεται παράλληλα και για την Olympic Air για το 100% της εταιρείας.

http://www.kathimerini.com.cy/index.php?pageaction=kat&&modid=1&artid=105270
 
Καλησπέρα έκανα πολύ καιρό υπομονή .((το πλοίο σφύριξε))που παει?
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top