Airbus News

  • Thread starter OA701
  • Ημερομηνία δημιουργίας

6circles

Business-Class-Member
Εγγραφή
21/09/2006
Μηνύματα
429
Likes
359
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
UAE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
NZAA
Δεν μπορεί να υπάρχει αμφιβολία ότι το πρόβλημα με την βαφή είναι πραγματικό. Ούτε η Airbus αποποιήθηκε του προβλήματος και των ευθυνών της.
Το πραγματικό ζήτημα είναι η ερμηνεία και η έκταση που αποδίδει στο πρόβλημα η κάθε πλευρά: ο πολύς κ. Αλ Μπακέρ της QR μιλάει για θέμα ασφαλείας πτήσεων ενώ η Airbus για καθαρά διακοσμητικό πρόβλημα.
Συμπέρασμα: Έχουν λυθεί πιο σημαντικά προβλήματα στην παγκόσμια πολιτική αεροπορία, θα λυθεί και αυτό κάποια στιγμή και ελπίζω να σημάνει την αρχή του τέλους αυτού του εκκεντρικού CEO της Qatar ( το έθεσα πολύ ευγενικά νομίζω ) ….
 

OveLix

V.I.P.-Class-Member
Εγγραφή
07/11/2004
Μηνύματα
1.096
Likes
657
Περιοχή
Elbonia
Τον μελετάμε σε τόσα ποστ, να δούμε και πώς μοιάζει.
Screenshot 2022-01-22 at 23.45.58.png
Όπως θα έγραφαν στα κουτσομπολίστικα, το ζεύγος σε παλαιότερες ευτυχισμένες στιγμές :mrgreen:
 

PILOT-737

Economy-Class-Member
Εγγραφή
06/03/2005
Μηνύματα
180
Likes
123
Η Airbus πιστεύει ότι της περισσεύουν οι πελάτες Αραβικής καταγωγής, ξεχνώντας ότι η EK την βοήθησε να σώσει κάπως το πρόγραμμα των 380.

Ασχέτως αν υπάρχει θέμα ασφάλειας, οι συγκεκριμένες εταιρίες δίνουν μεγάλη σημασία στην εικόνα τους διότι είναι μέρος του προϊόντος που πουλάνε(Προσφέρεις service First / business class).

Έχετε δει ποτέ βρόμικο αεροπλάνο της Emirates ή της Qatar παρ’ολο που στη βάση τους ρίχνει λάσπη αντί για βροχή ;

(Όσοι έχουν πετάξει με βρόμικο αεροπλάνο Ελληνικής εταιρίας να σηκώσουν το χέρι).

Φαντάζομαι ότι όσοι κατακρίνετε την στάση της Qatar, αν αγοράζατε νέο αυτοκίνητο απο αντιπροσωπεία και στον χρόνο άρχιζε να ξεφλουδίζει, θα σας αρκούσε η απάντηση «έλα μωρέ δεν επηρεάζει την ασφάλεια» ή «φίλε όποτε βλέπεις ξεφλούδισμα, πέρνα απο δω και θα στο φτιάχνουμε σαν καινούργιο».

Και δεν τους έστειλε στα τσακίδια, αλλά στον ανταγωνιστή:

 

ckabi

Business-Class-Member
Εγγραφή
05/10/2006
Μηνύματα
262
Likes
42
Website
taxidiaris.gr
Φαντάζομαι ότι όσοι κατακρίνετε την στάση της Qatar, αν αγοράζατε νέο αυτοκίνητο απο αντιπροσωπεία και στον χρόνο άρχιζε να ξεφλουδίζει, θα σας αρκούσε η απάντηση «έλα μωρέ δεν επηρεάζει την ασφάλεια» ή «φίλε όποτε βλέπεις ξεφλούδισμα, πέρνα απο δω και θα στο φτιάχνουμε σαν καινούργιο».
Πράγματι. Αλλά αν είχα αγοράσει 50 αυτοκίνητα, και τα πρώτα που παρέλαβα ξεφλούδιζαν θα προσπαθούσα να τερματίσω εγώ το συμβόλαιο. Δεν θα έλεγα ναι τα θέλω αλλά θέλω αποζημίωση. Και θα πήγαινα εγώ στον ανταγωνιστή να πάρω καλύτερα, δεν θα περίμενα να με διώξουν
 

PILOT-737

Economy-Class-Member
Εγγραφή
06/03/2005
Μηνύματα
180
Likes
123
Εφόσον μιλάς για 50 οχήματα, συμφωνούμε ότι το παράδειγμα σου αναφέρεται σε επαγγελματική χρήση.

Σκέψου λοιπόν να έχεις 50 λιμουζίνες για μεταφορές πελατών, με το ανάλογο πορτοφόλι και να μην μπορείς να τις στείλεις σε δρομολόγια λόγω κακής εμφάνισης. Δεν θα ζητούσες αποζημίωση για διαφυγόντα κέρδη ?

Όταν ο First class επιβάτης πληρώνει 20 000€ για δρομολόγιο Doha - New York (round trip), μόνο με service λιμουζίνας μπορείς να το συγκρίνεις.

Δεν θα έλεγα ναι τα θέλω αλλά θέλω αποζημίωση. Και θα πήγαινα εγώ στον ανταγωνιστή να πάρω καλύτερα, δεν θα περίμενα να με διώξουν

Χωρίς παρεξήγηση η νοοτροπία σου απέχει έτη φωτός από τον τρόπο σκέψης CEO μεγάλης αεροπορικής εταιρίας, ο οποίος μάλιστα εκτός από τις συμφωνημένες αποδοχές, αμοίβεται και με bonuses συνδεδεμένα με τα νούμερα που θα καταφέρει να βγάλει κάθε περίοδο.

Ο Καταριανός δεν είπε «ναι τα θέλω (όπως είναι) και θέλω και αποζημίωση». Ζήτησε να αποκατασταθεί το πρόβλημα και να αποζημιωθεί για το διάστημα που δεν τα πετάει.

Ακόμη και κινητό 150€ να αγοράσεις, αν το πας για επισκευή εντός εγγύησης, ο κατασκευαστής έχει υποχρέωση να δώσει συσκευή αντικατάστασης αν χρειαστούν πάνω από 15 μέρες για να στο επιστρέψει. Λες στα συμβόλαια αγοράς να μην υπάρχει πρόβλεψη αποζημίωσης σε περίπτωση που καθηλωθεί αεροσκάφος από κατασκευαστικό λάθος ?

Από μόνο του το γεγονός ότι ο πωλητής ακυρώνει παραγγελία για ένα μοντέλο(Α321NEO διαφορετικό υλικό ατράκτου οπότε δεν υπάρχει πιθανότητα να προκύψει πρόβλημα με το χρώμα), ενώ υπάρχει διαμάχη για ένα τελείως διαφορετικό μοντέλο(Α350), δεν μου βγάζει τόση σιγουριά για τα αεροσκάφη που πουλάει.

Μήπως έχει αμφιβολίες και για την εξέλιξη της παραγγελίας των Α321NEO, με βάση τις δοκιμές που έχουν γίνει, και προτιμάει να πληρώσει αποζημίωση σπάζοντας το συμβόλαιο, από το να μπλέξει με νέα προβλήματα ? (Υπάρχουν φήμες, ότι οι κινητήρες των ΝΕΟ έχουν μια ευαισθησία όσον αφορά τις θερμοκρασίες εκκίνησης σε μέρη με πολύ υψηλή εξωτερική θερμοκρασία).




Τεχνικά τώρα (κανένας δεν το έχει προσεγγίσει το θέμα από όσο διάβασα):

Η Άτρακτος του 350 είναι φτιαγμένη από συνθετικό υλικό CFRP(Carbon Fiber Reinforced Thermoplastic), το οποίο είναι μεν πιο ελαφρύ αλλά δεν είναι αγώγιμο υλικό. Το τελευταίο χαρακτηριστικό είναι μειονέκτημα καθώς δεν παρέχει αντικεραυνική προστασία.

Για να αντιμετωπιστεί το πρόβλημα, υπάρχει ένα μεταλλικό πλέγμα(χαλκού σύμφωνα με αναφορές) ανάμεσα στο υλικό της ατράκτου και το χρώμα.

Σε περιοχές που φεύγει το χρώμα, το πλέγμα είναι εκτεθειμένο και σύμφωνα με τους ισχυρισμούς της Καταρ αυτό έχει ως αποτέλεσμα να δημιουργηθούν ρωγμές οι οποίες φτάνουν ακόμη και στα υλικά της ατράκτου.

Το πλέγμα φαίνεται στις παρακάτω φωτογραφίες :

15874A2D-C41A-4334-9B2F-1F0E08BBCAD5.jpeg8A936FDA-E9B2-4533-944C-5DBB296E9658.jpeg4CDEA44E-1048-4EFD-9227-EE972B6A9399.jpeg62BE5AE9-03BC-4E61-A5B7-A78A21BEDA79.jpeg34E8831C-EEB9-487B-AD5C-FFFF5075ADBB.jpeg2C379817-BE82-4A07-96CC-CAACA07510BC.jpeg


Τουλάχιστον 5 ακόμη εταιρίες έχουν παρόμοια προβλήματα στα Α350 τους:

Finnair (το 2016 πρώτη αναφορά και το 2019 ανακάλυψε ότι η ζημιά επεκτάθηκε κάτω από το πλέγμα)
Cathay Pacific
Etihad
Lufthansa
Air Caraïbes

Κάποιες αρνήθηκαν να σχολιάσουν όταν ρωτήθηκαν από ΜΜΕ σχετικά με το θέμα.

Οι εταιρίες αυτές δεν έβγαλαν το πρόβλημα στη δημοσιότητα (παρ’ολο που τα προβλήματα έχουν αναφερθεί ακόμη και μερικές εβδομάδες μετά την παραλαβή αεροσκάφους), και προτίμησαν να λύσουν το θέμα σιωπηρά με την Airbus. Το ίδιο σιωπηρά η Airbus εξετάζει νέα υλικά πλέγματος για μελλοντική χρήση στα Α350.

Ο Ευρωπαίος κατασκευαστής πήρε μια σκληρή και (κατά την άποψη του) τιμωρητική απόφαση που αφορά έναν από τους καλύτερους πελάτες της.

Αυτό δυστυχώς θυμίζει περισσότερο πολιτική στάση παρά εμπορική διαχείρηση.

Ξεχνάει επίσης πως αν είχε πιο διαλλακτική στάση στο παρελθόν, δε θα είχαμε σήμερα πάνω από 400 Boeing γνωστής Ιρλανδικής εταιρίας να πετάνε ανάμεσα σε Ευρωπαικούς και όχι μόνο προορισμούς.


Το ερώτημα παραμένει :
Είναι φυσιολογικό ένα αεροσκάφος μετά από μερικές εβδομάδες έως λίγα έτη από την παραλαβή του, να εμφανίζει αυτού του είδους το ελάττωμα και ο κατασκευαστής του αντί να δώσει μόνιμη λύση να προσπαθεί να υποβαθμίσει το γεγονός?
 
Last edited:

PILOT-737

Economy-Class-Member
Εγγραφή
06/03/2005
Μηνύματα
180
Likes
123
Η Emirates με τη σειρά της θεωρεί το πρόβλημα των Α350 αρκετά σημαντικό, ώστε να ζητήσει από την Airbus να το λύσει πριν ξεκινήσει η παράδοση των αεροσκαφών.

Περιμένω με αγωνία τους υποστηρικτές της Airbus, όσον αφορά την αντιμετώπιση της διαφοράς με την Qatar, να σπεύσουν να παροτρύνουν τον κατασκευαστή, να ακυρώσει άμεσα την παραγγελία της EK και να πληρώσει με συνοπτικές διαδικασίες τις σχετικές αποζημιώσεις.
Προς γνώση και συμμόρφωση οποιουδήποτε σκεφτεί μελλοντικά, να μην δεχτεί παραλαβή αεροσκαφών που έχουν ελαττώματα.


Ο αριθμός των πελατών που βγάζει στη δημοσιότητα το πρόβλημα συνεχώς αυξάνεται.

 
Top