Απαράδεκτο προσωπικό απο τις ΟΑ

  • Thread starter Thread starter AiR_MaNiAc
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
george_a":39fsgrv2 said:
Τώρα, γιατί έχω την ...ελαφρά υποψία ότι θα πήγαινε ο χρόνος μου χαμένος αν καθόμουν να ανέφερα το συμβάν;
Αφού δε δοκίμασες να κάνεις αναφορά,πώς έβγαλες το συμπέρασμα αυτό;Αυθαίρετα φυσικά.

george_a":39fsgrv2 said:
Είναι χαρακτηριστικό ότι όταν αργότερα η ΟΑ κατάργησε το κάπνισμα εν πτήσει (τελευταία από όλες τις Ευρωπαϊκές εταιρείες), στη σχετική ανακοίνωση ανέφερε ότι αυτό το κάνει επειδή το επιβάλλει η ΕΕ - και όχι επειδή αυτό πρέπει να γίνει για την υγεία των επιβατών!!!! Η νοοτροπία τους είναι τόσο άρρωστη που το αυτί τους δεν ιδρώνει...
Οι άλλες εταιρείες νομίζεις ότι το έκαναν για την υγεία των επιβατών;Επειδή τους υποχρέωσε η Ε.Ε το έκαναν.Όσον αφορά τη νοοτροπία που επικαλείσαι,δεν την σχηματίζουν οι εργαζόμενοι,αλλά οι διοικήσεις.
 
Νομίζω πάντως πως η καταγγελία δεν αποτελεί μονόδρομο στην καταναλωτική συμπεριφορά κάποιου. Έχουμε μια απίστευτη τάση "καταγγελίας" στην Ελλάδα... Η στάση "δε σας ξαναπροτιμώ" είναι ίσως προτιμότερη στις περισσότερες περιπτώσεις.
 
imaginas":12tmo8r9 said:
Όσον αφορά τη νοοτροπία που επικαλείσαι,δεν την σχηματίζουν οι εργαζόμενοι,αλλά οι διοικήσεις.


Κοινός παράγοντας όλα αυτά τα χρόνια είναι οι εργαζόμενοι. Οι εργαζόμενοι είναι οι ίδιοι, οι διοικήσεις αλλάζουν. Μήπως λοιπόν δεν ισχύει αυτό που λες;
 
Λοιπόν δεν έχω καμιά διάθεση να συνεχίσω αυτό τον αέναο διάλογο.Αν δε θέλεις να ταξιδέψεις με την Ο.Α κανείς δε θα σε μεταπείσει.Ευτυχώς ακόμα την προτιμούν πολλοί.Παρά το συνεχές παραλήρημα εναντίον της.Μέχρι να κλείσει τελείως εγώ θα την προτιμώ.Ήδη σήμερα αγόρασα εισιτήριο για τη Μαδρίτη στα 252€.Κάτι μου λέει όμως,ότι αν κλείσει η Ο.Α τότε πολλοί που εδώ τη σταυρώνουν-για να ήμαστε και στο πνεύμα των ημερών-θα την αναπολούν για τις τιμές της...

Ένα τελευταίο σχόλιο για τα γραφόμενα του "to sofo paidi"...
Φίλε μου η καταγγελία δεν είναι μονόδρομος,αλλά αν δεν καταγγείλεις κάποιο γεγονός,είναι σαν να το συγκαλύπτεις.Αν είχαμε πολλές καταγγελίες στη χώρα κάποια πράγματα θα είχαν αλλάξει.Αλλά πολλοί συμπατριώτες μας θεωρούν την καταγγελία "ρουφιανιά"...Μετά όμως να μη διαμαρτυρόμαστε ότι τίποτα δεν αλλάζει στον τόπο.

Καλή ανάσταση και καλές πτήσεις με ότι επιλέξετε.
 
http://www.airlinequality.com/Forum/olymp.htm

το link αυτό ανήκει σε ένα site που κάθε χρόνο αξιολογεί αεροδρόμια, αεροπορικές εταιρίες, και άλλα... εδώ αξιολογεί την ΟΑ και έχει και κάποια σχόλια από επιβάτες της ΟΑ. Επίσης αποδεικνύει πως η ΟΑ αν θέλει είναι τέλεια :D ,μέτρια :o ,ή απίστευτη :wall: (η σελίδα είναι στα αγγλικά)
 
Σχετικά για την συγκεκριμένη σελίδα διάβασε στο παρακάτω λινκ:

viewtopic.php?f=16&t=1851 :wink:
 
Το βάζω εδώ για να μην ανοίγω νέο θέμα στην πΟΑ...

Επιβάτης απο RHO για ATH με σοβαρό πρόβλημα υγείας έμεινε έξω απο πτήση λόγω αργοπορημένης άφιξης στο τσεκ-ιν...

Η οικογένειά του κατηγορεί την ΟΑ για overbooking και για μη επιστροφή των ναύλων και κατέφυγε στην ΥΠΑ και στον αρμόδιο εισαγγελέα ζητώντας την τιμωρία του προσωπικού εδάφους της ΟΑ...

:arrow: http://www.rodiaki.gr/v3/index.asp?page=17
 
To παραπάνω μάλλον στην άλλη κατηγορία έπρεπε να το γράψεις -Olympic Air- μιας και το ground handling άρα και το check in,ανήκει και λειτουργεί υπό την Olympic Air/MIG.
Αυτό συμβαίνει από την 1η Ιουλίου περίπου.
Άλλωστε φίλος που διεκδίκησε το ναύλο του για μία ακυρωμένη πτήση προς Πάρο,έλαβε προ μηνός από τον υπεύθυνο της MIG την εξής αφοπλιστική απάντηση:"Κάντε μας μήνυση!"
Ωραία...
 
Καλύτερος τίτλος είναι και το Olympic Handling που συγκαταλλέγονται οι υπηρεσίες εδάφους
 
Συμφωνώ μαζί σας αλλά την πτήση δεν την κάνει η πΟΑ?

Αυτή (δλδ το δημόσιο) δεν είναι ακόμη υπεύθυνη ακόμα και η ΚικιΜουσάμπαHandling να έκανε handling?

Πάντως, πολύ σωστή η παρατήρηση... Ποιός φέρει ευθύνη? Οι ιδιώτες κάνουν "αγροτικό" με αρωγό το δημόσιο? Εμείς δλδ θα πληρώσουμε ότι μαλ :5: ια κάνει μια ιδιωτική εταιρεία? Υπάρχει κάποια νομική κάλυψη για τέτοια ζητήματα? Πώς ακριβώς δουλεύει αυτή η συνεργασία?
 
Top