Αποχαιρετισμος

  • Thread starter Thread starter makedonas
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
GP707 Οτι λές εσύ εννοούσα και εγώ σε ότι είπα, αλλά το δικό μου post πήγε στα σκουπίδια.
Δε λέω, και εμένα μου άφησε μια πικρία η όλη ιστορία έτσι όπως έγινε.
Με την Ολυμπιακή πήγα ταξίδια επαγγελματικά, πήγα και ήρθα στρατό, πήγα διακοπές, η Ολυμπιακή μου έφερνε και μου έπερνε από και προς Νέα Υόρκη κάποιους αγαπημένους συγγενείς, αλλά....
Αλλά το να βλέπω κλάμματα και πένθη πάει πολύ όμως.

Επίσης, θα παρακαλέσω τους διαχειριστές ή όποιον ξέρει και μπορεί, από το να σβήνονται τα posts, ας πει κάποιος που ΄θα έπρεπε να γραφτούν να τελειώνουμε.
Εκτός και αν δεν πρέπει να λέμε τα στραβά οπότε sorry για την ενόχληση!
 
αυτό και δεν κατανοώ γιατί αποχαιρετάμε μια εταιρία που συνεχίζει να πετάει!!!


νομιζω, οτι "αποχαιρεταμε" το παλιο, την παλια κατασταση η οποια την ειχαμε "συνηθισει" ετσι ή αλλιως! υπηρχαν περιπτωσεις ανθρωπων που γνωριστικαν σε μια απο τις πολλες καθυστερησεις, παρεες, εκαναν οικογενειες!

πολλοι απο εμας γνωρισαμε εστω μια καθυστερηση, αλλα ξεραμε οτι η ΟΑ, ηταν μια απο τις καλυτερες! Οι πιλοτοι της απο τους καλυτερου (τουλαχιστο κατ' εμε).


Αποχαιρεταμε το παλιο και χαιρεταμε το καινουριο!
 
Αντίο παλαιά Ολυμπιακή και να μη μας γράφεις... θα σε θυμόμαστε άλλωστε από τα δις χρεών που θα πληρώνουν και τα δισέγγονά μας.

Έστω και με αυτόν τον τρόπο, όψιμα και κουτσουρεμένα (όπως άλλωστε συνηθίζουμε στην Ψωροκώσταινα) απαλλαγήκαμε από ένα δυσανάλογο βαρίδι για τον κρατικό προϋπολογισμό και τον τσαμπουκά των κρατικοδίαιτων κηφήνων που -ως επί το πλείστον- όριζαν τις τύχες της δύσμοιρης εταιρείας.

Χαιρετώ τη νέα Ολυμπιακή -έστω και αν άργησε πολλά χρόνια - και της εύχομαι υγιή μακροημέρευση καλές πτήσεις και γερό ανταγωνισμό που θα βγάλει κερδισμένους εν τέλει εμάς τους επιβάτες.
 
Θα συμφωνησω με τον GP707. Τα Α340 θα μας λείψουν κ τπτ άλλο, μην μου πείτε ότι η αίγλη, όση είχε μείνει, ερχόταν από τα λευκά Β737.

Άτιμες διαφημίσεις με τις νοσταλγικές μουσικές, άτιμο 747 που στοιχειώνεις το Ελληνικό..

Ελπίζω ο Βγενό να μην την κρατήσει regional (για να μην πω local..) κ να ταξιδεύουμε σύντομα ξανά, ακομά κ ενδοευρωπαικά, με wide bodies. Η λογική για μένα αυτό λέει, η εταιρεία πρέπει να αναπτύσεται συνεχώς κ ας γίνει feeder των Α380 της AF, τα heavies κ οι άλλοι καλοί μπορούν να χωρέσουν : το αυστριακό κ ελβετικό προτεκτοράτο το βεβαιώνουν.

Η αλλαγή δεν είναι εύκολα αποδεκτή από πολλούς από μας, ακόμα κ σε μια κοινότητα όπου οι περισσότεροι πιστεύω είναι τουλάχιστον εξωστρεφείς. Η αλλάγή όμως γίνεται αποδεκτή όταν ο δέκτης καταλάβει ότι γίνεται για το καλό σκοπό...Και στην περίπτωση της Ολυμπιακής το Αirline έπρεπε να γίνει Αir κ τα 340 να μεταμορφωθούν σε 319, ελπίζοντας αν μη τι άλλο την υπόσχεση του νέου αφεντικού για την νέα εποχή που αρχίζει...Αμήν.
 
AirNewZealand":28ieaimc said:
Θερμή παράκληση : μην γ*****τε και αυτό το θέμα

Aν πούμε μιά λιγότερο δακρύβρεχτη άποψη, θεωρείται ότι γ****με το θέμα?

makedonas":28ieaimc said:
Ηταν η εταιρεια που εφερε τη δημοκρατια στην Ελλαδα μετα το πεσιμο της χουντας.

Μπαρδόν ? Δεν το κατάλαβα αυτό? Α, εκτός αν εννοείς την σύγχρονη ελληνική έννοια της δημοκρατίας. Του νεποτισμού, του ρουσφετιού, της κλίκας, της ρεμούλας, των "δικών" μας των "άλλων", του γιαλατζί και υστερόβουλου συνδικαλισμού, τότε ναί. Η ΟΑ έφερε (και αυτή) την δημοκρατία στην Ελλάδα.

Hastaroth":28ieaimc said:
Εχω βάσιμες ελπίδες οτι η Olympic Air θά ξαναγίνη "η παλιά Ολυμπιακή" από άποψη εξυπηρέτησης και αξιοπιστίας.Οι εποχές βέβαια έχουν αλλάξει,τά αεροπλάνα γενικώς είναι περισσότερα -καί ο ουρανός παραμένει ο ίδιος-και επομένως οι καθυστερήσεις λόγω κυκλοφορίας πλέον είναι αναπόφευκτες


Αγαπητέ μου Hastaroth , εν έτει 2009 δεν μπορεί να γίνει αυτό. Η εξυπηρέτηση είναι άμεσα συνδεδεμένη με το κόστος. Οι καθυστερήσεις λόγω κυκλοφορίας (ελέω τεχνολογίας), μειώνονται συνεχώς τα τελευταία χρόνια και είναι γενικά ελάχιστες. Οι αναγγελίες στα ελληνικά αεροδρόμια για καθυστέρηση μιάς ή δύο ωρών λόγων εναερίου κυκλοφορίας είναι μούφα γαλβανιζέ.

Ένα τελευταίο θα πώ και σκεφτείτε το λίγο.

Αν σε άσχετο χρόνο, πρίν πχ 3-4 χρόνια, σας έλεγε κανείς ότι η ΟΑ θα έκλεινε (γιατί έκλεισε μην γελιόσαστε), 4 μέρες πρίν από βουλευτικές εκλογές, και στα κανάλια δεν θα λεγόταν κουβέντα (1μιση λεπτό ρεπορτάζ είχαν), οι εφημερίδες τίποτα στις πρώτες σελίδες, και οι συνδικαλιστές δεν θα βγάζανε κίχ...................τί θα λέγατε?

Τί εννοώ? Ότι αυτό που έχει συντελεστεί είναι απίστευτο. Το έλεγα έκπληκτος από τότε που μάθαμε το σχέδιο που ενέκρινε η ΕΕ. Αυτοί που βάφανε αεροπλάνα και καίγανε τροχόδρομους, πού πήγανε? Μήπως η λύση τελικά ήταν καταπληκτική γι'αυτούς και παρ'όλα αυτά θεωρούσαν τον αρμοδιο υπουργό persona non grata. Τον άνθρωπο που τους έσωσε?
Αυτά τα αποχαιρετώ με χαρά.

Και εγώ έχω τις εμπειρίες τις δικές σας και τις νοσταλγίες. Στενοχωριέμαι για τους φίλους μου αεροπόρους που θα πετάνε γραφεία από εδώ και στο εξής, αλλά τα πακέτα που θα πάρουν και θα παίρνουν μου απαλύνουν την στενοχώρια και δεν ειρωνεύομαι καθόλου. Το εννοώ όπως το λέω.
Όπως και να το κάνουμε όμως, στενοχωρήθηκα πολύ περισσότερο όταν έκλεισαν μικρότερες ελληνικές αεροπορικές, και άφησαν τον κόσμο στην κυριολεξία στο δρόμο, όχι μόνο χωρίς αποζημίωση, όχι μόνο χωρίς αποκατάσταση και μέριμνα για το τί θα γίνουν αλλά και ένα φέσι 3 ή 4 μηνών ακατάβλητων δεδουλευμένων.

Αυτούς δεν τους αποχαιρέτησε κανείς!
 
Ήθελα να γράψω ΑΚΡΙΒΩΣ αυτό που έγραψε ο GP707. Έχω πραγματικά συγκινηθεί βλέποντας τα video με τις τελευταίες απογειώσεις των 340. Πιστεύω πως αν ο Βγενο είχε κρατήσει πχ το JFK κανείς μας δε θα αισθανόταν αυτή τη θλίψη, γιατί κανείς μας δε θα αισθανόταν πως "τελείωσε" η εταιρία. Φεύγουν όμως τα τελευταία widebodies, και μάλιστα 340, όχι τίποτα 330 με δυο τουρμπινίτσες :D και κόβεται ο πιο prestigious προορισμός που μπορώ να φανταστώ, καθώς και όλες οι long-haul. Έχω την εντύπωση πως αυτός είναι ο λόγος που το αισθανόμαστε τόσο... "πολύ". Εύχομαι να επανέλθουν γρήγορα.

Πέραν αυτών βέβαια, καλή συνέχεια στους εργαζόμενους που πλέον επέλεξαν να συνεχίσουν από διαφορετικό πόστο.
 
Αγαπητε GONSO,Ο φιλος μας AirNewZealand αναφερεται σε σειρα απαντησεων και διαλογο, που σβηστηκε απο τους συντονιστες.

Θα συμφωνησω απολυτα με τις αποψεις σου για την Ελληνικη Δημοκρατια οπως διστυχως εχει καταντησει.

Θα ηθελα κι εγω να γραψω μερικα λογια για την παλια ΟΑ, της οποιας ειχα την ευκαιρια να ειμαι πιλοτος για μια τετραετια.

Αφησα μια δουλεια στο εξωτερικο με επικειμενη προαγωγη σε κυβερνητη Fokker50, για την ΟΑ και την ευκαιρια να πεταξω
αεριοθουμενα. Ειχα τοτε την εντυπωση οτι ειναι καλο βημα να πας σε κρατικο αερομεταφορεα. Διστυχως διαψευστηκα.

Καταλαβα πολυ γρηγορα πως ο τροπος που δουλευε η εταιρεια, την καταδικαζε να αποτυχει, στο πλαισιο των κανονων της ΕΕ.
Οι περισσοτεροι συναδελφοι δεν θελανε να το πιστεψουν, και το 'Η ΟΑ δεν κλεινει ποτε΄ ηταν κατι που ακουγοταν απο πολλους.

Μονο χαρη στα νομικα κολπα, και την ατολμια των πολιτικων μας η κατασταση κρατησε αλλα 8 χρονια απο τοτε.

Νοσταλγω την ΟΑ της δεκαετιας του 70, που στεκοταν ισαξια με αλλες εταιρειες, και μου προκαλουσε περιφανεια οποτε την εβλεπα απο το παραθυρο
της ταξης μου στον τελικο του τοτε διαδρομου 26 στην Στουτγαρδη.
Μετα ηρθε η κατρακυλα.

Τι διαφορα η εικονα της καμπινας του 720 οταν πεταγα για διακοπες στην Ελλαδα,τα βιβλιαρακια με το μενου, που εδιναν ακομα και στην οικονομικη,
με την καμπινα του 733 της HOLA που ειχε τουλαχιστον 5 διαφορετικα seatcovers, απο διαφορες εταιρειες του κοντινου παρελθοντος της Ισπανιας.

Αυτη η ΟΑ δεν ηταν πλεον κατι που με εκανε υπερηφανο σαν Ελληνα.

Στο περασμα μου απο την εταιρεια ειδα εξαιρετικους επαγγελματιες και καλους ανθρωπους. Ειδα και το αντιθετο.
Παντως πολλοι απο τους πρωην συναδελφους αξιζαν απολυτα μια ευκαιρεια για συνεχιση της καριερας τους, που δεν τους δοθηκε.
Εμενα προσωπικα με αγγιζει περισσοτερο, το τι θα γινει με αυτους, παρα το κλεισιμο της εταιρειας.

Ευχομαι στην νεα ΟΑ καλο ξεκινημα, και να σταματησει ο κυριος MIG της δικαστικες και αλλες δηθεν αντιπαραθεσεις, αντιγραφοντας τον κυριο της Ryanair.
Ντζαμπα δημοσιοτητα ψαχνει. Κανεις δεν μιλαει για την πληρης διακοπη των πτησεων προς Γερμανια. Εκει μια χαρα τα βρηκανε, και το πληρωνω ηδη απο την τσεπη μου.

Καλη συνεχεια σε ολους τους φιλους πρωην συναδελφους! Οποιος αξιζει δεν χανεται!
 
Θα μας λειψει σε ολους :cry: !! Θα ειναι για παντα στις καρδιες μας και ας μας ειχε δωσει καποιες φορες λυπες και ασχημες στιγμες.....
Καλο ταξιδι ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ ΜΑΣ ....


ΥΓ. Μακαρι η νεα εποχη της Ολυμπιακης να εχει τους πιλοτους που ειχε πριν για ευνοητους λογους....
 
B747-400F":2hn0p6p7 said:
Νοσταλγω την ΟΑ της δεκαετιας του 70, που στεκοταν ισαξια με αλλες εταιρειες, και μου προκαλουσε περιφανεια οποτε την εβλεπα απο το παραθυρο
της ταξης μου στον τελικο του τοτε διαδρομου 26 στην Στουτγαρδη.
Μετα ηρθε η κατρακυλα.

..η εικονα της καμπινας του 720 οταν πεταγα για διακοπες στην Ελλαδα,τα βιβλιαρακια με το μενου, που εδιναν ακομα και στην οικονομικη...!

Αγαπητέ Β747-400F, νά 'ξερες τί μου θύμησες τώρα. Μπορεί να μην είχε η τάξη μου τέτοια θέα, αλλά το βίωμα στο περιβάλλον της Στουτγάρδης που περιέγραψες είναι ίσως η ομορφότερη ανάμνηση που έχω από την ΟΑ.. μαζί με τις ταπετσαρίες του Β720 που λέρωνα ζωγραφίζοντας σαν παιδί χαζό εκεί στην 2Α, εκείνον τον Αύγουστο του 1979..

δικό μου
 
gonso":2t09cbz2 said:
Hastaroth":2t09cbz2 said:
Εχω βάσιμες ελπίδες οτι η Olympic Air θά ξαναγίνη "η παλιά Ολυμπιακή" από άποψη εξυπηρέτησης και αξιοπιστίας.Οι εποχές βέβαια έχουν αλλάξει,τά αεροπλάνα γενικώς είναι περισσότερα -καί ο ουρανός παραμένει ο ίδιος-και επομένως οι καθυστερήσεις λόγω κυκλοφορίας πλέον είναι αναπόφευκτες


Αγαπητέ μου Hastaroth , εν έτει 2009 δεν μπορεί να γίνει αυτό. Η εξυπηρέτηση είναι άμεσα συνδεδεμένη με το κόστος. Οι καθυστερήσεις λόγω κυκλοφορίας (ελέω τεχνολογίας), μειώνονται συνεχώς τα τελευταία χρόνια και είναι γενικά ελάχιστες. Οι αναγγελίες στα ελληνικά αεροδρόμια για καθυστέρηση μιάς ή δύο ωρών λόγων εναερίου κυκλοφορίας είναι μούφα γαλβανιζέ.

Αγαπητέ gonso,η εξυπηρέτηση δέν ανάγεται μόνον στά αργυρά μαχαιροπήρουνα που ανέφερα σέ προηγούμενο post μου.Ανάγεται κυρίως στα χαμογελαστά πρόσωπα και την ευγένεια και προθυμία τών -αμφοτέρων τών φύλων- flight attendants που στίς δικές μου τουλάχιστον περιπτώσεις και μέ εξαίρεση μιά στρυφνή "ηγουμένη" σέ μιά καλοκαιριάτικη μεσημεριανή ATH-KVA ήταν εμφανής και αποτελεσματικώτατη.Αυτή η εξυπηρέτηση δέν κοστίζει τίποτε.
Γιά τίς καθυστερήσεις δέν επιμένω,ίσως να είναι και όπως τά λές (πάντως σέ ένα βιβλίο περί τού Ευρωπαϊκού ATC είχα διαβάσει άλλα πράγματα,ουχί τόσον ευχάριστα).Αλλά εγώ ακόμα θυμάμαι το "Ωρα αναχώρησης 11.30" τής τότε OA411 μέσω Παρισιού,που έγραφε στο βιβλιαράκι μέ τά timetables καί πού ΠΡΑΓΜΑΤΙ,11.30 τής Αυγουστιάτικης εκείνης μέρας τού 1970 αφήσαμε το parking ramp τού Ελληνικού.Οπως και τίς άλλες φορές,που πέταξα γιά Χίο με τά αείμνηστα YS11 καί πάντα,μά πάντα,έφευγαν στην ώρα τους καί ποτέ δέν μάς απασχόλησε το ενδεχόμενο "νά έχη καθυστέρηση η πτήση".


gonso":2t09cbz2 said:
Ένα τελευταίο θα πώ και σκεφτείτε το λίγο.

Αν σε άσχετο χρόνο, πρίν πχ 3-4 χρόνια, σας έλεγε κανείς ότι η ΟΑ θα έκλεινε (γιατί έκλεισε μην γελιόσαστε), 4 μέρες πρίν από βουλευτικές εκλογές, και στα κανάλια δεν θα λεγόταν κουβέντα (1μιση λεπτό ρεπορτάζ είχαν), οι εφημερίδες τίποτα στις πρώτες σελίδες, και οι συνδικαλιστές δεν θα βγάζανε κίχ...................τί θα λέγατε?

Τί εννοώ? Ότι αυτό που έχει συντελεστεί είναι απίστευτο. Το έλεγα έκπληκτος από τότε που μάθαμε το σχέδιο που ενέκρινε η ΕΕ. Αυτοί που βάφανε αεροπλάνα και καίγανε τροχόδρομους, πού πήγανε? Μήπως η λύση τελικά ήταν καταπληκτική γι'αυτούς και παρ'όλα αυτά θεωρούσαν τον αρμοδιο υπουργό persona non grata. Τον άνθρωπο που τους έσωσε?
Αυτά τα αποχαιρετώ με χαρά.
Φυσικά και ήταν καταπληκτική η λύση.Εκεί έγκειται άλλωστε η επιτυχία τού εγχειρήματος.Τό γιατί αυτό δέν έγινε νωρίτερα παραμένει μυστήριο-όταν διάβασα στίς ειδήσεις οτι ο Βγενόπουλος έκανε την προσφορά του αφού ματαιώθηκε ώς άγονος ο τελευταίος διαγωνισμός γιά την πώληση τής ΟΑ,μού θύμισε το ανέκδοτο τού καρδινάλιου που έβαλε υποψηφιότητα γιά Πάπας αφού είχε τελειώσει η εκλογή-αλλά υποθέτω οτι επειδή η ΟΑ ήταν κρατική,έπρεπε να τηρήσουν "τάς ισορροπίας" καί ο Βγενόπουλος τούς έδωσε ακριβώς αυτό.

gonso":2t09cbz2 said:
Και εγώ έχω τις εμπειρίες τις δικές σας και τις νοσταλγίες. Στενοχωριέμαι για τους φίλους μου αεροπόρους που θα πετάνε γραφεία από εδώ και στο εξής, αλλά τα πακέτα που θα πάρουν και θα παίρνουν μου απαλύνουν την στενοχώρια και δεν ειρωνεύομαι καθόλου. Το εννοώ όπως το λέω.
Όπως και να το κάνουμε όμως, στενοχωρήθηκα πολύ περισσότερο όταν έκλεισαν μικρότερες ελληνικές αεροπορικές, και άφησαν τον κόσμο στην κυριολεξία στο δρόμο, όχι μόνο χωρίς αποζημίωση, όχι μόνο χωρίς αποκατάσταση και μέριμνα για το τί θα γίνουν αλλά και ένα φέσι 3 ή 4 μηνών ακατάβλητων δεδουλευμένων.
Αυτούς δεν τους αποχαιρέτησε κανείς!

Παρομοίως κι'εγώ.Δέν ξέρω οι δικοί μου φίλοι πιλότοι τί έχουν αποφασίσει-έχω και αρκετό καιρό νά τους δώ-είναι όμως παλιοί και έμπειροι και ήταν πάντοτε καλοί στην δουλειά τους.Καί ο καλός και έμπειρος επαγγελματίας ποτέ δέν χάνεται.

Οσο γι'αυτούς που δέν τους αποχαιρέτησε κανείς,η εξήγηση είναι εύλογη.Οι εταιρείες τους δέν ήταν κρατικές και ώς εκ τούτου δέν έπαιρναν επιχορηγήσεις γιά τά ελλείμματά τους,δέν προσλάμβαναν άσχετο κόσμο και δέν εχρησιμοποιούντο γιά τζάμπα πτήσεις "ημετέρων" κομματικών.....
 
Top