Argo Airways

  • Thread starter Thread starter stiv
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Εγω εμαθα παντως οτι επικειται επιθεωρηση της ΥΠΑ στον Βολο......... Τα μαζευουν? δεν νομιζω
 
και τι θα γινει αν ερθει?? εχουμε μπει στον ιουλιο σχεδον , ποτε θα δουλεψουν?? πεταξε το πουλακι και δε λεμε να το καταλαβουμε...
 
Σωστος!!!!!!! Κατα τ'αλλα ερχεται η ΥΠΑ..
 
Ερώτηση:

Εάν η εταιρία έχει AOC μπορεί να χρησιμοποιήσει το αεροσκάφος της για άλλες διαδρομές. π.χ. Ν. Αγχίαλος Ηράκλειο ή Κέρκυρα??? Από αεροδρόμιο σε αεροδρόμιο δλδ. Αυτό το λέω γιατί προχθές είδα το Argoπλάνο στην Νέα αγχίαλο δεμένο να το βαράει ο ήλιος και σκέφτηκα αφού κάθεται που κάθεται γιατί δεν το χρησιμοποιούν με κάποιο τρόπο!
 
Hastaroth":aiit6q6q said:
Ας υλοποιηθή πρώτα τό "όραμα" νά έχουμε επαρκή βαπόρια γιά να βγαίνουν τά δρομολόγια στά νησιά,καί λιμάνια κατάλληλα γιά να δένουν μέ ασφάλεια αυτά τά βαπόρια,καί μετά βλέπουμε άν θά μπορούν ακόμα καί τά 72-θέσια υδροπλάνα νά προσθαλασσώνωνται στό Αιγαίο μέ 6ράκι ή μέ 7ράκι (καί όχι μέσα στό λιμάνι,αλλά έξω από αυτό....).

Διότι όπως έχω πεί και παλιότερα,δέν αρκεί να υπάρχη ένα "όραμα",πρέπει αυτό να είναι και εφικτό.

Καί όταν π.χ. στην Λήμνο κοπανάνε στόν ντόκο λόγω ανέμων/κύματος την ίδια μέρα δυό βαπόρια που το καθένα χωράει μέσα του πέντε υδροπλάνα τών 72 θέσεων,τί να σού κάνη η De Havilland (όχι η Olivia),η ArGo καί ο Ιάσων μέ το χρυσόμαλλον δέρας....

όσο αφορά τον χρήστη Hastaroth και αυτά που έγραψε στις 26 Μάιος 2009

1. Αναφέρεστε σε 72θέσια υδροπλάνα ενώ το υδροπλάνο της ArGo Airways έχει μόνο 9 θέσεις (το που είδατε τα 72θέσια υδροπλάνα - ένας θεός ξέρει - πιθανόν να ονειρεύεσαι).
Για δες καλύτερα το υδροπλάνο
http://travelsporades.blogspot.com/2009/05/de-havilland-canada-dhc-3-otter-argo.html

2. όταν γράφεις 6ράκι και 7ράκι πιθανόν θα εννοείς τα μποφώρ! Τα υδροπλάνα δεν μασάνε από μποφώρ και θάλασσες οπότε μην σε απασχολεί το θέμα για το πως θα πρωσγειώνονται. Και αν θέλεις περισσότερες πληροφορίες μίλα με κανέναν κάτοικο της Σκοπέλου να σου τα πούνε λίγο καλύτερα, το τι συνέβη εκεί τον χειμώνα που μας πέρασε.

3. Το υδροπλάνο έχει πολλαπλές λειτουργίες όπως: Συμβάλει (αφού πετάει ψηλά) στην πρόληψη σε περίπτωση φωτιάς σε κάποιο δάσος ώστε να ενημερώσει εγκαίρως την πυροσβεστική και στην επείγουσα μεταφορά ασθενούς σε νοσοκομείο εγκαίρως από νησί των Σποράδων (γιατί αν περιμένουμε από πλοίο να κάνει κάτι τέτοιο σωθήκαμε!).

4. Βρίσκεσαι σε ένα φόρουμ που έχει σχέση με αεροπλοΐα, όπως δηλώνει και το όνομα του airliners.
Προς τη αυτή η θερμή υποστήριξη των βαποριών, φαίνεται περίεργο (Υπάρχει κάποιο συμφέρον?). Άλλωστε όλες οι μεταφορικές εταιρείες είναι ίσες απέναντι στο νόμο και από την στιγμή ένα βαπόρι μεταφέρει επιβάτες με προορισμό τα νησιά, το ίδιο δικαίωμα έχει και μια αεροπορική εταιρεία.
 
nekoma":369ezbzm said:
όσο αφορά τον χρήστη Hastaroth και αυτά που έγραψε στις 26 Μάιος 2009

1. Αναφέρεστε σε 72θέσια υδροπλάνα ενώ το υδροπλάνο της ArGo Airways έχει μόνο 9 θέσεις (το που είδατε τα 72θέσια υδροπλάνα - ένας θεός ξέρει - πιθανόν να ονειρεύεσαι).
Για δες καλύτερα το υδροπλάνο
http://travelsporades.blogspot.com/2009/05/de-havilland-canada-dhc-3-otter-argo.html

Αναφέρομαι σέ 72θέσια υδροπλάνα γιατί κάποιοι εδώ στό παρόν forum μίλησαν γιά "υδροπλάνο Beriev τών 72 θέσεων".Τό υδροπλάνο τής Argo (όπως και τής Air Sea LInes) τό ξέρω πώς είναι...

2. όταν γράφεις 6ράκι και 7ράκι πιθανόν θα εννοείς τα μποφώρ! Τα υδροπλάνα δεν μασάνε από μποφώρ και θάλασσες

Εχεις ακουστά γιά τό πυροσβεστικό Canadair τής ΠΑ που τουμπάρισε την ώρα που έκανε υδροληψία (δηλαδή είχε προσθαλασσωθεί και έπαιρνε νερό);Ήταν σαφώς μεγαλύτερο από το 9θέσιο Twin Otter.Καί δέν μού λές,εσύ πώς ξέρεις οτι τά υδροπλάνα "δέν μασάνε από μπωφόρ και θάλασσες";Πιλότος υδροπλάνου είσαι;

Καί βέβαια,όταν οι τού ΥΕΝ βγάζουν απαγορευτικό π.χ. γιά τό Blue Star Naxos,είναι βλάκες διότι αφού "δέν μασάει" τό μικρό υδροπλανάκι Twin Otter,γιατί να "μασήση" τό -κατά πολύ μεγαλύτερο σέ μέγεθος,βάρος κλπ- πλοίο;Κακώς λοιπόν δέν το αφήνουν νά ταξιδεύη.....

οπότε μην σε απασχολεί το θέμα για το πως θα πρωσγειώνονται.

Αν προσγειωνόντουσαν,δέν θα μέ απασχολούσε.Τό έδαφος είναι στέρεο και δέν κάνει κυματισμούς.

Και αν θέλεις περισσότερες πληροφορίες μίλα με κανέναν κάτοικο της Σκοπέλου να σου τα πούνε λίγο καλύτερα, το τι συνέβη εκεί τον χειμώνα που μας πέρασε.

Τί συνέβη δηλαδή;Κάνανε διεθνές meeting υδροπλάνων;

Α,καί επίσης να σού στείλω μιά φωτογραφία τού λιμανιού τής Τήνου καταχείμωνο μέ τό κύμα να καβαλάη την προβλήτα,νά μού πής άν μπορή να προσθαλασσωθή υδροπλάνο εκεί χωρίς να γίνη χαλκομανία πάνω στό τσιμέντο; (άν καταφέρη να φτάση μέχρι εκεί δηλαδή και δέν τουμπάρη πρίν...)

3. Το υδροπλάνο έχει πολλαπλές λειτουργίες όπως: Συμβάλει (αφού πετάει ψηλά) στην πρόληψη σε περίπτωση φωτιάς σε κάποιο δάσος ώστε να ενημερώσει εγκαίρως την πυροσβεστική και στην επείγουσα μεταφορά ασθενούς σε νοσοκομείο εγκαίρως από νησί των Σποράδων (γιατί αν περιμένουμε από πλοίο να κάνει κάτι τέτοιο σωθήκαμε!).

Καί τά ελικόπτερα τό ίδιο κάνουν.Εχουν δέ το πλεονέκτημα οτι προσγειώνονται,δέν προσθαλασσώνονται καί επομένως δέν τά επηρεάζει ο έντονος κυματισμός

4. Βρίσκεσαι σε ένα φόρουμ που έχει σχέση με αεροπλοΐα, όπως δηλώνει και το όνομα του airliners.
Προς τη αυτή η θερμή υποστήριξη των βαποριών, φαίνεται περίεργο (Υπάρχει κάποιο συμφέρον?). Άλλωστε όλες οι μεταφορικές εταιρείες είναι ίσες απέναντι στο νόμο και από την στιγμή ένα βαπόρι μεταφέρει επιβάτες με προορισμό τα νησιά, το ίδιο δικαίωμα έχει και μια αεροπορική εταιρεία.

Τώρα αυτό δέν καταλαβαίνω τί σκοπό είχες που το έγραψες.Οντως βρίσκομαι σέ ένα φόρουμ που έχει σχέση με την αεροπλοϊα και επισημαίνω τους λόγους γιά τους οποίους θεωρώ οτι η χρήση τού υδροπλάνου στην Ελλάδα (καί ειδικά στό Αιγαίο) είναι ανέφικτη.Δέν έχω κανένα συμφέρον ούτε από τά βαπόρια ούτε από τά αεροπλάνα.Οσο γιά το τελευταίο που λές περί ισότητας απέναντι στόν νόμο κλπ,δέν καταλαβαίνω πού κολλάει στην συζήτηση αυτή....
 
Hastaroth":166zt4h0 said:
nekoma":166zt4h0 said:
.... θεωρώ οτι η χρήση τού υδροπλάνου στην Ελλάδα (καί ειδικά στό Αιγαίο) είναι ανέφικτη.

Για εξήγησε μας γιατί θεωρείς ότι είναι ανέφικτη ?
Θέσε τα επιχειρήματα σου !! Αν έχεις?

Πως και είναι εφικτή σε άλλες χώρες και εδώ είναι ανέφικτη ?

Παράδειγμα: Ταϊλάνδη στο Πουκέτ και στην θάλασσα του Antaman (Destination Air), στην Μάλτα, στον Καναδά κλπ.
 
Αναφέρομαι σέ 72θέσια υδροπλάνα γιατί κάποιοι εδώ στό παρόν forum μίλησαν γιά "υδροπλάνο Beriev τών 72 θέσεων".Τό υδροπλάνο τής Argo (όπως και τής Air Sea LInes) τό ξέρω πώς είναι...

Παραπιείς την πραγματικότητα αναφερόμενος σε υδροπλάνα που δεν υπάρχουν αυτή την στιγμή στην Ελλάδα! Εφόσον γνωρίζεις τα υδροπλάνα γιατί μιλάς με ψευδή στοιχεία 72θέσια υδροπλάνα κάνοντας τον κόσμο να πιστεύει ότι αυτά είναι τα υδροπλάνα που θα πετάνε!

Για τον υπόλοιπο κόσμο που διαβάζει το υδροπλάνο είναι αυτό:
http://travelsporades.blogspot.com/2009 ... -argo.html

ο Ιάσων μέ το χρυσόμαλλον δέρας....

Αναφέρεσαι σε ιστορικά στοιχεία του τόπου με ειρωνεία !
Σαν να κοροϊδεύεις τα υδροπλάνα με κάποιο τρόπο! Γιατί ?

Εχεις ακουστά γιά τό πυροσβεστικό Canadair τής ΠΑ που τουμπάρισε την ώρα που έκανε υδροληψία (δηλαδή είχε προσθαλασσωθεί και έπαιρνε νερό);Ήταν σαφώς μεγαλύτερο από το 9θέσιο Twin Otter.Καί δέν μού λές,εσύ πώς ξέρεις οτι τά υδροπλάνα "δέν μασάνε από μπωφόρ και θάλασσες";Πιλότος υδροπλάνου είσαι; Καί βέβαια,όταν οι τού ΥΕΝ βγάζουν απαγορευτικό π.χ. γιά τό Blue Star Naxos,είναι βλάκες διότι αφού "δέν μασάει" τό μικρό υδροπλανάκι Twin Otter,γιατί να "μασήση" τό -κατά πολύ μεγαλύτερο σέ μέγεθος,βάρος κλπ- πλοίο;Κακώς λοιπόν δέν το αφήνουν νά ταξιδεύη.....

Μιλάς για μεμονωμένο περιστατικό!

Μια φορά και ένα καιρό τουμπάρισε ένα υδροπλάνο, άρα δεν πρέπει δεν πρέπει να υπάρχουν αεροπορικές εταιρείες υδροπλάνων γιατί τουμπάρουν!!

Σύμφωνα με την ίδια λογική σου αφού έπεσε αεροπλάνο της Air France στον Ατλαντικό ωκεανό θα πρέπει να κλείσουν όλες οι αεροπορικές εταιρείες παγκοσμίως, διότι πέφτουν τα αεροπλάνα!

Σύμφωνα με την ίδια λογική σου δεν πρέπει να υπάρχουν και πλοία γιατί πέφτουν επάνω σε βράχους και "πόρτες" της Πάρου και της Σαντορίνης. Θα πρέπει να κλείσουν σύμφωνα με την λογική σου όλες οι ακτοπλοϊκές γραμμές γιατί τα πλοία βυθίζονται.

Σύμφωνα με την ίδια λογική σου δεν πρέπει να υπάρχουν και τρένα γιατί συγκρούουνται ! (π.χ. Ουάσινγκτον)
Θα πρέπει να καταργηθεί ο ΟΣΕ σύμφωνα με την λογική σου.

Το ίδιο ισχύει και για τα αυτοκίνητα, μηχανάκια κλπ. (εδώ δεν χρειάζεται να αναφέρω παράδειγμα).
Σύμφωνα πάντα με την λογική σου!

Τι σχέση έχουν τα πλοία με τα υδροπλάνα που αναφέρεις ?
Το ένα πετάει στον αέρα και το άλλο βρίσκεται στην θάλασσα.

Τί συνέβη δηλαδή;Κάνανε διεθνές meeting υδροπλάνων; Α,καί επίσης να σού στείλω μιά φωτογραφία τού λιμανιού τής Τήνου καταχείμωνο μέ τό κύμα να καβαλάη την προβλήτα,νά μού πής άν μπορή να προσθαλασσωθή υδροπλάνο εκεί χωρίς να γίνη χαλκομανία πάνω στό τσιμέντο; (άν καταφέρη να φτάση μέχρι εκεί δηλαδή και δέν τουμπάρη πρίν...)

Σαν να έχεις πάρει σβάρνα όλη την Ελλάδα και ψάχνεις να βρεις στοιχεία από λιμάνια για να αποδείξεις ότι τα υδροπλάνα δεν μπορούν να πετάξουν !

Ενώ σε όλες τις υπόλοιπες χώρες μπορούν να πετάξουν!

Στην Μάλτα και στον Καναδά δεν έχει κύματα που καβαλάνε τις προβλήτες, ενώ στην Ελλάδα έχει.
Στην Ταϊλάνδη δεν έχει κύματα και τσουνάμια (Ινδικός Ωκεανός υπόψιν) ενώ στην Ελλάδα έχει κύματα που καβαλάνε τις προβλήτες.

Πρώτα απ’ όλα τα υδροπλάνα της ArGo Airways δεν ταξιδεύουν στην Τήνο προς στιγμήν οπότε αν μπορείς να αναφέρεις ένα παράδειγμα για Σκιάθο, Σκόπελο και Αλόννησο θα σε παραδεχτώ!

...(άν καταφέρη να φτάση μέχρι εκεί δηλαδή και δέν τουμπάρη πρίν...)..
Γιατί να τουμπάρει ? Εύχεσαι κάτι τέτοιο ?

Καί τά ελικόπτερα τό ίδιο κάνουν.Εχουν δέ το πλεονέκτημα οτι προσγειώνονται,δέν προσθαλασσώνονται καί επομένως δέν τά επηρεάζει ο έντονος κυματισμός

Γι’ αυτό πήρε φωτιά το Πήλιο το καλοκαίρι του 2007 ?
Ανέβα να δεις λίγο στο Πήλιο να δεις την ζημιά που έπαθε!
Πετάγανε τα ελικόπτερα και πρόλαβαν την φωτιά?

Σε ενοχλεί αν υπάρχουν και υδροπλάνα τα οποία συμβάλουν στο ίδιο έργο εν μέρει?
Και της φωτιάς αλλά και της διακομιδής ασθενούς σε νοσοκομείο.

Τώρα αυτό δέν καταλαβαίνω τί σκοπό είχες που το έγραψες.Οντως βρίσκομαι σέ ένα φόρουμ που έχει σχέση με την αεροπλοϊα και επισημαίνω τους λόγους γιά τους οποίους θεωρώ οτι η χρήση τού υδροπλάνου στην Ελλάδα (καί ειδικά στό Αιγαίο) είναι ανέφικτη.Δέν έχω κανένα συμφέρον ούτε από τά βαπόρια ούτε από τά αεροπλάνα.Οσο γιά το τελευταίο που λές περί ισότητας απέναντι στόν νόμο κλπ,δέν καταλαβαίνω πού κολλάει στην συζήτηση αυτή....

Για εξήγησε μας γιατί θεωρείς ότι είναι ανέφικτη ?
Θέσε τα επιχειρήματα σου !! Αν έχεις?

Πως και είναι εφικτή σε άλλες χώρες και εδώ είναι ανέφικτη ?

Παράδειγμα: Ταϊλάνδη στο Πουκέτ και στην θάλασσα του Antaman (Destination Air), στην Μάλτα, στον Καναδά κλπ.

Αλήθεια πως και είναι εφικτή στην θάλασσα του Ανταμάν – Ινδικός ΩΚΕΑΝΟΣ !! στην Ταϊλάνδη – και ανέφικτη στο Αιγαίο Πέλαγος ? Εφικτή σε έναν ωκεανό με τσουνάμια και ανέφικτη σε ένα πέλαγος? Παράξενο μου φαίνεται !

Περιμένω απάντηση, υπόψιν
 
Αγαπητέ nekoma,από όλο αυτό το κατεβατό που έγραψες -καί μάλιστα δύο φορές- δέν μπόρεσα να καταλάβω άν εσύ κατάλαβες γιά τί πράγμα μιλάω καί τί θέλω νά εξηγήσω.

Επιχειρήματα έχω,καί μάλιστα τά έχω γράψει τόσο στό παρόν forum όσο και στο αντίστοιχο ναυτιλιακό στό σχετικό θέμα.Κάνε μιά αναζήτηση καί θά τά βρής.Θά μπορούσα να τά επαναλάβω,αλλά κάτι μέσα μου μού λέει οτι δέν θα τά καταλάβης και θά φάω τζάμπα τόν χρόνο μου.

Κι'επειδή τό μόνο που αντιλήφθηκα από τό κείμενό σου είναι οτι διέπεται από την λογική "γιατί αφού γίνεται έξω να μήν γίνεται κι'εδώ;" νά σού θυμίσω οτι επειδή κάτι εφαρμόζεται στό εξωτερικό,δέν σημαίνει πάντα οτι μπορεί να εφαρμοστή και στήν Ελλάδα.Είναι όπως τά φάρμακα:αυτό που θεραπεύει εμένα,γιά σένα μπορεί να είναι δηλητήριο....
 
Top