Argo Airways

  • Thread starter Thread starter stiv
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Θελω να δω την "γιαγια" η τον οποιδηποτε "μαγκα" μετα απο μια προσθαλασσωση σε καιρο, με κυμα ουτε μετρο! Θα ακουει για αεροπλανο, και θα σταυροκοπιεται!
Αλλο Καναδας, αλλο Ελλας! Εκει οι αποστασεις ειναι τεραστιες, λιμνες χιλιαδες, δρομοι ελαχιστοι. Οποτε το μονο ενδεδειγμενο μεσο για να πας καπου απομακρισμενα, ειναι το υδροπλανο. Και δουλευει πολυ. Δεν νομιζω οτι στην Ελλαδα, το υδροπλανο θα μπορεσει να δουλεψει, για να "βγαλει χρηματα". Μονο για pleasure flights, και αυτες απο μερη σε μερη, χωρις αερα, και κυμα.
 
‘Φίλε’ CONFIG2,

θα μου επιτρέψεις να σου πω ότι (κατά την γνώμη μου πάντα), ίσως να μην έχεις και τόσο δίκιο.
Το υδροπλάνο στην Ελλάδα μπορεί να δουλέψει, και μπορεί να βγάλει και χρήματα. Τουλάχιστον μέχρι τώρα με την airsealines αυτό φαίνεται. Μπορεί να μην έχουμε τεράστιες αποστάσεις και χιλιάδες λίμνες, ωστόσο έχουμε πολλά νησιά, και πολλά ακριτικά νησιά, τα οποία στην ουσία ξεμένουν από συγκοινωνία μόλις τελειώσει η τουριστική περίοδος (και κάποια έχουν πολύ μικρή τουριστική περίοδο, δεν είναι όλα Μύκονος). Έτσι οι κάτοικοι είναι αναγκασμένοι να εξυπηρετούνται με την όποια συγκοινωνία τους παρέχεται κατά τους χειμερινούς μήνες, η οποία τις περισσότερες φορές είναι ελλιπής, δεν καλύπτει τις ανάγκες τους και σε ορισμένες περιπτώσεις μπορεί να αποβεί και ‘μοιραία’ σε επείγοντα περιστατικά.

Θα σου πω μόνο ό,τι η γραμμή Παξοί – Κέρκυρα (με airsealines) που ήταν και το πρώτο δρομολόγιο που έγινε αν θυμάμαι καλά, στην κυριολεξία έλυσε τα χέρια των κατοίκων των Παξών. Και παρ’ όλο που για 10 λεπτά το εισιτήριο ήταν 30 Ευρώ (τώρα έγινε 50 και σταμάτησε τα χειμερινά δρομολόγια, άλλο θέμα σε άλλο topic), το υδροπλάνο ήταν γεμάτο σε κάθε πτήση, καθ’ όλη την διάρκεια του χειμώνα όπου και εκτελούσε δύο δρομολόγια καθημερινά. Οπότε ναί, νομίζω ότι το υδροπλάνο μπορεί να 'λειτουργήσει' στην Ελλάδα, και να βοηθήσει (αν αυτός είναι ο σκοπός του).

Τώρα για τον καιρό στο Αιγαίο δεν ξέρω….αλλά στο λέω με σιγουριά ότι από και προς τους Παξούς, το Υδροπλάνο έχει φύγει και έχει έρθει με πολύ άσχημους καιρούς, με λίγη ορατότητα, ΠΟΛΥ αέρα, αρκετά άσχημες συνθήκες γενικότερα. Και όπως είπες και εσύ άλλο Ελλάδα, άλλο Καναδάς. Ο Καναδάς αν δεν κάνω λάθος έχει αρκετά βαρύ χειμώνα (σε σχέση με την Ελλάδα). Να σου πω επίσης ότι η ‘γιαγιά’ και ο ‘μάγκας’ μέχρι στιγμής τα έχουν καταφέρει περίφημα στις όποιες δυσκολίες και να είσαι σίγουρος ότι δεν σταυροκοπιούνται.

Να προσθέσω κάτι για τον Hastaroth. Προσθαλάσσωση / αποθαλάσσωση γίνεται σχεδόν μέσα στο λιμάνι. Ίσως σε κάποιο κομμάτι του λιμανιού που δεν έχει τόση κίνηση. Στην Κέρκυρα ασπούμε γίνεται σε μία μαρίνα λίγο έξω από την πόλη. Δεν είναι ανάγκη να πάνε μεσοπέλαγα. Και όσο για τα υπόλοιπα πλεούμενα, τις ώρες εκείνες υπάρχει υπεύθυνος που ελέγχει. Θέλω να πω... ότι αυτά βρίσκονται.

Αυτά δεν τα λέω για να προσβάλω κανέναν. Ούτε να επαινέσω κάποιον μιας και δεν έχω κανένα όφελος. Αν κάποιος διαφωνεί μαζί μου ή σε κάποιο σημείο κάνω λαθος, όλες οι απόψεις είναι καλοδεχούμενες. Απλά ήθελα να παραθέσω κάποια πράγματα από την μεριά μου, όπως τα έχω ζήσει εγώ. Πιστεύω ότι τέτοιες προσπάθειες είναι αξιέπαινες, εφόσον γίνονται με επαγγελματισμό, προγραμματισμό, σοβαρότητα και πάνω απ’ όλα ειλικρίνεια ως προς το που αποσκοπούν.

Η Air Sea Lines καλά ξεκίνησε και ελπίζω να συνεχίσει έτσι όπως ξεκίνησε γιατί στο ενδιάμεσο μας τα χάλασε λίγο.

Η Argo Air Ways αν ξεκινήσει κάποια στιγμή εύχομαι να κρατήσει υψηλά standards, και προπαντός να έχει επαγγελματισμό και ειλικρίνεια…(την οποία ΝΑΙ εξακολουθεί εκτιμάει ο κόσμος).
 
MindTraveller":30rlbemc said:
Τώρα για τον καιρό στο Αιγαίο δεν ξέρω….αλλά στο λέω με σιγουριά ότι από και προς τους Παξούς, το Υδροπλάνο έχει φύγει και έχει έρθει με πολύ άσχημους καιρούς, με λίγη ορατότητα, ΠΟΛΥ αέρα, αρκετά άσχημες συνθήκες γενικότερα.

Κατ'αρχήν,αγαητέ MindTraveller,θά έμαθες,φαντάζομαι οτι η εταιρεία διέκοψε το δρομολόγιο πρός Ιωάννινα επικαλούμενη μεταξύ άλλων και "την συχνή ματαίωση πτήσεων λόγω τής ομίχλης στην Παμβώτιδα".Αυτά όσον αφορά το οτι η προσθαλάσσωση μπορεί να γίνη "μέ λίγη ορατότητα" (να σού υπενθυμίσω επίσης οτι τά υδροπλάνα αυτά είναι εγκεκριμένα να επιχειρούν ΜΟΝΟ σέ συνθήκες VFR -γι'αυτό άλλωστε δέν πετάνε την νύχτα- όπου ισχύουν καθωρισμένα όρια ορατότητας).

Περί τού αέρα,τώρα,θά πρέπη να έχουμε υπ'οψιν μας οτι γιά μιά υδάτινη επιφάνεια πολύς αέρας δέν σημαίνει απαραίτητα καί πολύ κύμα-και σέ ένα υδροπλάνο το κύμα είναι που ενδιαφέρει βασικά.Πολύς αέρας σέ μιά μικρή λίμνη δέν πρόκειται να σηκώση ούτε πενήντα εκατοστά κύμα,ενώ λιγώτερος αέρας στόν Ατλαντικό μπορεί να σηκώση κύμα πάνω από τέσσερα μέτρα.Παίζει ρόλο δηλαδή καί η έκταση τής υδάτινης επιφάνειας,η διαμόρφωση τών ακτών γύρω από αυτήν κλπ κλπ.

Επομένως,άν το Twin Otter μπορεί να προσθαλασσώνεται μόνο σέ θάλασσα μέ κυματισμό μέχρι ένα μέτρο,τότε σέ ένα νησί τού Αιγαίου (που είναι πιό "ανοιχτή" θάλασσα απ'όσο είναι το Ιόνιο),ο ΠΟΛΥΣ αέρας που ανέφερες θά προκαλέση μεγαλύτερο κυματισμό απ'ό,τι στούς Παξούς.

Να προσθέσω κάτι για τον Hastaroth. Προσθαλάσσωση / αποθαλάσσωση γίνεται σχεδόν μέσα στο λιμάνι. Ίσως σε κάποιο κομμάτι του λιμανιού που δεν έχει τόση κίνηση.

1.Οταν λές "σχεδόν μέσα στο λιμάνι",τί εννοείς;Οτι το υδροπλάνο,στό στάδιο τής πτήσης που αποκαλούμε "short finals",πετάει 5-6 μέτρα πάνω από τά πλοία;

2.Τά λιμάνια τών νησιών τού Αιγαίου είναι στην πλειοψηφία τους μικρά,σχεδόν μόλις που χωρά να μπή ένα βαπόρι και να κάνη τον ελιγμό του καί επίσης εξυπηρετούν και τά λοιπά σκάφη αναψυχής,οπότε είναι κάπως δύσκολο να βρής "κομμάτι του λιμανιού που δεν έχει τόση κίνηση".

Στην Κέρκυρα ασπούμε γίνεται σε μία μαρίνα λίγο έξω από την πόλη.

Δέν προσθαλασσώνεται όμως το υδροπλάνω ΜΕΣΑ στην μαρίνα,αλλά ΕΞΩ από αυτήν.Δηλαδή η τελική φάση τής προσγείωσης δέν γίνεται ΠΑΝΩ από τά κατάρτια τών ιστιοπλοϊκών....

Δεν είναι ανάγκη να πάνε μεσοπέλαγα.

Είπαμε όμως,άλλο Ιόνιο καί άλλο Αιγαίο.Ουδέποτε έχω ακούσει π.χ. οτι πλοίο δέν μπόρεσε να προσεγγγίση σέ λιμάνι νησιού τού Ιονίου,ενώ ούκ ολίγες φορές πλοία που εκτελούν δρομολόγια σέ νησιά τού Αιγαίου δέν μπορούν να μπούν στό λιμάνι λόγω καιρού,ακόμα και το καλοκαίρι.Καί μιλάμε γιά μεγάλα πλοία,όχι γιά μικρά 19-θέσια υδροπλάνα....

Και όσο για τα υπόλοιπα πλεούμενα, τις ώρες εκείνες υπάρχει υπεύθυνος που ελέγχει.

Ποιός "υπεύθυνος" καί τί "ελέγχει";Πόσο ξυστά θά περάση το υδροπλάνο από το κατάρτι;

Αυτά δεν τα λέω για να προσβάλω κανέναν. Ούτε να επαινέσω κάποιον μιας και δεν έχω κανένα όφελος. Αν κάποιος διαφωνεί μαζί μου ή σε κάποιο σημείο κάνω λαθος, όλες οι απόψεις είναι καλοδεχούμενες. Απλά ήθελα να παραθέσω κάποια πράγματα από την μεριά μου, όπως τα έχω ζήσει εγώ. Πιστεύω ότι τέτοιες προσπάθειες είναι αξιέπαινες, εφόσον γίνονται με επαγγελματισμό, προγραμματισμό, σοβαρότητα και πάνω απ’ όλα ειλικρίνεια ως προς το που αποσκοπούν.

Η Air Sea Lines καλά ξεκίνησε και ελπίζω να συνεχίσει έτσι όπως ξεκίνησε γιατί στο ενδιάμεσο μας τα χάλασε λίγο.

Η Argo Air Ways αν ξεκινήσει κάποια στιγμή εύχομαι να κρατήσει υψηλά standards, και προπαντός να έχει επαγγελματισμό και ειλικρίνεια…(την οποία ΝΑΙ εξακολουθεί εκτιμάει ο κόσμος).

Ασφαλώς οποιαδήποτε επαγγελματική προσπάθεια γίνεται μέ προγραμματισμό και σοβαρότητα είναι αξιέπαινη.Ομως στην Ελλάδα τό υπ'αριθμόν ένα πρόβλημα τής συγκοινωνίας στά νησιά είναι η έλλειψη πλοίων και όχι υδροπλάνων (γιά τά οποία μάλιστα ακόμη δέν έχει αοσαφηνιστεί τό θεσμικό πλαίσιο λειτουργίας τους και από νομικής πλευράς θεωρούνται..πλοία :evil: ).Οταν λοιπόν εγώ βλέπω οτι στό όλο εγχείρημα τής εκμετάλλευσης υδροπλάνων ανακατεύεται και αναφέρεται συνέχεια το Υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας και πουθενά η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας,όταν ακόμα δέν ξέρουμε άν το air traffic control τών υδροπλάνων θά υπάγεται στην ΥΠΑ ή στό...Λιμεναρχείο τού εκάστοτε νησιού,τότε είναι λογικό να είμαι επιφυλακτικός γιά το πώς αντιμετωπίζεται το μεταφορικό αυτό μέσο στην Ελλάδα.
 
Καλά όλα αυτά που λέτε, αλλά κάποτε, κάποια εταιρεία θα πρέπει να ξεκινήσει το θεσμό των interisland πτήσεων σε αυτη τη ρημάδα τη χώρα με τις τόσες δεκάδες νησιά. Σε όλες τις αντίστοιχες χώρες (με προσφατο παραδειγμα,που το ειδα και live :wink: , την Καραιβική) δεν νοείται η μη σύνδεση των νησιών μεταξύ τους.
Αν λοιπόν η ASL με τα Twin Otter, ή η Argo Airways με τον οποιον τυπο αεροσκάφους, ειναι αυτές που θα βοηθησουν σε αυτό, ας το κάνουν, έστω και με τις δυσκολίες που αναφέρατε!
 
Ωστόσο,αυτά τά δεκάδες νησιά (κυρίως στο Αιγαίο,γιατί περί αυτού φαντάζομαι οτι πρόκειται) δέν χωρίζονται από τόσο μεγάλες αποστάσεις ώστε να είναι τόσο απαραίτητο να συνδέωνται αεροπορικώς μεταξύ τους.Στίς περισσότερες περιπτώσεις η διαδρομή μέ το πλοίο διαρκεί γύρω στήν μία ώρα (και μέ τό ταχύπλοο λιγώτερο),καί επί πλέον οι έχοντες όχημα και επιθυμούντες να το πάρουν μαζί τους,έχουν την δυνατότητα αυτή.

Στην Καραϊβική,άν δέν κάνω λάθος,τά νησιά διαθέτουν αεροδρόμια (και αεροδρομιάκια,ενίοτε :D ) που ευρίσκονται επί σταθερού εδάφους καί τό αεροπλάνο θά προσγειωθή δέν πά'νά'χη σαράντα μέτρα κύμα στην παρακείμενη θάλασσα......
 
Μα δε μιλάμε για σύνδεση νησιών του στυλ Παρος-Νάξος, αλλά για νησια με μεγάλη απόσταση μεταξύ τους. Σαφώς στην Καραιβική που ανέφερα, τα αεροδρομια ειναι επι ταθερού εδάφους, αλλά γι' αυτό και ανέφερα στο παραπάνω post μου,
"Αν λοιπόν η ASL με τα Twin Otter, ή η Argo Airways με τον οποιον τυπο αεροσκάφους, ειναι αυτές που θα βοηθησουν σε αυτό, ας το κάνουν, έστω και με τις δυσκολίες που αναφέρατε!"

... απ' τα ολότελα... :wink:
 
Σωστό αυτό που λές,τό θέμα όμως εδώ δέν είναι οι διανησιωτικές αεροπορικές συνδέσεις εν γένει,αλλά η χρήση υδροπλάνων γι'αυτές.Εκεί εστιάζονται οι επιφυλάξεις μου.

Διαφορετικά,δέν βλέπω γιά ποιό λόγο π.χ. μιά εταιρεία μέ ελικόπτερα τύπου Alouette (σάν αυτό που είχε κάποτε η ΟΑ και έκανε δρομολόγια στά νησιά-ο πατέρας μου μάλιστα είχε πάει μιά φορά στην Χίο μ'αυτό) ή μέ αεροπλάνα STOL τών 20-30 θέσεων να μήν μπορή να δραστηριοποιηθή σέ τέτοιου είδους διαδρομές.
 
Φίλε Ηastaroth,ίσως να μην έχεις μάθει οτι διακόπτονται δρομολόγια πλοίων στο Ιόνιο αλλά αυτό συμβαίνει πολύ συχνά.Να σου θυμίσω απλά οταν δεν υπήρχε η γέφυρα Ρίου-Αντιρίου το πόσο συχνα έκλεινε λόγω καιρού το πορθμείο.Ωστόσο θέλω να ρωτήσω:τα ελικόπτερα στα οποία αναφέρεσαι είναι περισσότερο ανθεκτικά απο τα υδροπλάνα στις καιρικές συνθήκες;Όσο για το θέμα του airtraffic,αυτό είναι σαφές:Τα α/φοι επιχειρούν εδώ και δυο χρόνια.
 
Παίδες δεν έχει πάντα σημασία μόνο ο άνεμος αλλά και ο κυμματισμός. Κάποια από τα λιμάνια των νήσων του Αιγαίου έχουν περιοχές χωρίς έντονο κυμματισμό αναλόγως πάντα κατεύθυνσης ανέμου.

Εμένα με προβληματίζει και κάτι άλλο... εκτός από Beriev που ακούστηκε από την Argo ποιό άλλο είδος θαλασσοbird θα μπορούσε να πετάξει για το Αιγαίο :?: . (Το beriev βέβαια με τίποτα αλλα και τα DHC6 και DHC3 είναι μικρά)
 
Κύριοι, το θέμα δεν είναι άμα μπορούν να πετάνε τα υδροπλάνα η όχι. Το θέμα είναι ότι οι επικοινωνίες στην Ελλάδα γίνονται πιο εύκολες για τους τουρίστες και για τους ντόπιους. Οποιαδήποτε επένδυση γίνεται στην Ελλάδα για βελτίωση τον επικοινωνιών νομίζω ότι είναι καλο για την χωρα. Η ASL, AIR THALASSA, ΤΑ PANIA και εμείς στην ΑrGo AIRWAYS, προσπαθούμε να φέρουμε κεφαλαια στην μικρή μας χωρα. Μη νομίζετε ότι το κάνουμε γιατί έχουμε λεφτά για πέταμα. Κάθε εταιρία έχει το Business Plan και έχει δη όλα τα προβλήματα.
Αλλάζοντας θέμα τα DHC6, DHC3, Beriev και οποιοδήποτε άλλο αεροπλάνο, μπορούν να πετάνε IFR. Το πρόβλημα δεν είναι το αεροπλάνο το πρόβλημα είναι ότι αφού δεν προσγειώνεσαι σε αεροδρόμιο δεν έχεις ILS,VOR,NDB,DME για να μπορείς να κανεις ένα "Precision Approach". Όλοι όση αγαπάνε τα αεροπλάνα μα πιο πολύ την Ελλάδα έπρεπε να είναι θετικοί για τέτοιου τύπου επένδυσης και όχι να προσπαθούν να βρίσκουν προβλήματα. Tα προβλήματα τον "operations" είναι της κάθε εταιρίας.

Ευχαριστώ
 
Top