Athens Airways leased aircrafts

  • Thread starter Thread starter jerry
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
ο διάδρομος καθαρίζεται εν' όψιν της πρώτης πτήσης της ZF για Κοζάνη με το Dash 8-300 (όχι Q400 :roll: !!!!)
 
Όχι, γιατί υποθέτω οτι η πρώτη πτήση δεν θα γίνει με το dash αλλά με το erj145 για λόγους "πρεστίζ".
 
Παιδιά σκέφτομαι να πετάξω με Athens για Ζάκυνθο το καλοκαίρι, για να δω τα embraerάκια! :D Με τα τωρινά δεδομένα, και εκτός απροόπτων το πρόγραμμα λέει όντως erj για Ζάκυνθο?
 
Socrates":1rrthu0a said:
Όχι, γιατί υποθέτω οτι η πρώτη πτήση δεν θα γίνει με το dash αλλά με το erj145 για λόγους "πρεστίζ".
Δεν είναι όπως τα υποθέτεις! Η πρώτη πτήση ήταν προγραμματισμένη με το Dash8 (και σε καμμία περίπτωση με το Ε145) και όλα έβαιναν καλώς έως σήμερα το πρωί, μέχρι που συνέβη κάτι "απρόοπτο" με το Dash, το οποίο μπορεί να το κρατήσει κάποιες μέρες στο έδαφος. Το αυριανό πρώτο δρομολόγιο για Κοζάνη (και εφ' όσον οι προσπάθειες της εταιρίας για να πετάξει το Dash δεν αποδώσουν) θα γίνει με άλλο αεροσκάφος, ίσως και με όχι Ε145 !!!! :roll:

Υ.Γ. Socrates, ετοιμάσου... :wink:
 
Μου έκανε τεράστια εντύπωση που η ZF αποφάσησε προφασιζόμενη τεχνικούς λόγους να μην πετάξει τελικά σε Κοζάνη,Χίο και Καστοριά με τα E45,αλλά προτίμησε ελικοφόρο.
Στο παρακάτω link της κατασκευάστριας εταιρίας στην ενότητα Performance παρατήρησα ότι το Ε45 μπορεί να προσγειωθεί σε μήκος διαδρόμου 1300μ!
http://www.embraercommercialjets.com.br ... p?tela=apm

Αν κάνω λάθος ας με διορθώσει κάποιος καλύτερος γνώστης των τεχνικών θεμάτων.
Ακόμα και τα 1511μ της Χίου είναι αρκετά για προσγείωση.
Τι πραγματικά συμβαίνει και κάνει αυτή την αλλαγή;
 
Μάλλον το θέμα είναι ψυχολογικό. Για πρώτη φορά θα εκτελεστεί non-olympic flight στην Κοζάνη, ε μη πάθουν σόκ οι ανθρώποι εκεί...Αν παγιωθεί η πτήση θα είναι η πραγματοποίηση ενός ονείρου για όλους εκεί που κάθε χρόνο έβλεπαν τις πτήσεις να λιγοστεύουν ενώ υπήρχε ενδιαφέρον της αγοράς για επιπλεόν δρομολόγια και θέσεις που φυσικά το μονοπώλιο δεν άκουγε...Την 10ετια του ογδόντα πρέπει να έγιναν καμιά 10εριά ερωτήσεις και επερωτήσεις στην βουλή γιατί η Ο.Α δεν δρομολογεί αεροσκάφος Jet...
Επειδή ακούστηκαν όλα αυτά τα χρόνια χιλιάδες υποσχέσεις για το Α/Δ Κοζάνης (κάθε Αρχηγός ΑΤΑ ονειρεύεται να την κάνει σμηναρχία...)και φυσικά ελάχιστα έγιναν είμαι παρα πολύ επιφυλακτικός εάν θα γίνει τελικά αυτό το δρομολόγιο....
 
την Παρασκευή θα ταξιδέψω Κοζάνη-Αθήνα και τη Δευτέρα θα επιστρέψω οπότε θα σας πω με τι αεροσκάφος θα γίνουν οι πτήσεις.
Οσο για τα αεροδρόμια ...της Κοζάνης ειναι περίπου 1800μ με παλαιό τάπητα, ενώ της Καστοριάς 2800μ με καινούριο ασφαλτοτάπητα. Ολοκλήρώνεται και το έργο του φωτισμού των ορεινών όγκων της Καστοριάς (έμαθα απο φίλο) στις 28 Μαίου μετά απο έντονες πιέσεις και είδα καθως ερχόμουν απο καστοριά να ξεπηδούν τα φώτα στα βουνά. Οπότε ίσως ξεκινήσουν και οι νυχτερινές πτήσεις της KSO.
 
Ε λογικά αν δεν βάλει τα Embraer θα νοικιάσει κανένα Jetstream από την Sky Express. Να κάνω όμως μία ερώτηση η πρώτη πτήση της εταιρείας ανά κάθε προορισμό δεν γίνεται κάτι σαν τελετή έναρξης; Οπως είδαμε; Φαντάζεστε τα εγκαινία νέου προορισμού με wet lease αεροσκάφος?? Αλλά πάντα υπάρχουν και οι εκπλήξεις της τελευταίας στιγμής..Ιδωμεν! :great:
 
Εάν η Καστοριά έχει διαδρομο 2800 και καινούριο ασφαλτοτάπητα τότε γιατί να μην γίνονται οι πτήσεις με το Ε-145 και να γινουν με Q-300?
 
manos_p":l6xn9nui said:
Ε λογικά αν δεν βάλει τα Embraer θα νοικιάσει κανένα Jetstream από την Sky Express.... :great:

Μάγος είσαι;;; Για την Κοζάνη αναφέρομαι! "Εις αύριον τα σπουδαία" :wink:
 
Top