Boeing 787

  • Thread starter Thread starter CaptainChris
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
al.porto":1oqejz1g said:
Τελικά, 787 και Α350, θα μπούν σχεδόν ταυτόχρονα σε υπηρεσία.


Nαί, μιάς και το χρονοδιάγραμμα του Α350 θα τηρηθεί στο δευτερόλεπτο, μιάς και η Αιρμπάς τα φτιάχνει όλα τα μέρη του α/φους στην Τουλούζ, χωρίς υπεργολαβίες και έχει και καλή παράδοση στην πιστή εφαρμογή των προγραμμάτων. :wall: :wall: :wall:


Είναι η δεύτερη φορά που το ακούω αυτό μέσα σε 24 ώρες, και οι καντήλες μου είναι ...αναπόφευκτες!
 
Δεν διαφωνώ στα λεγόμενά σου gonso, απλά η Airbus έχει θέσει ένα πιο "χαλαρό" timetable στην διαδικασία σχεδιασμού και κατασκευής του Α350, μαθαίνοντας απο τα λάθη του Α380. Οπότε έχει ένα πλεονέκτημα σε σχέση με την Boeing που το πρόγραμμα της ήταν πιο σφιχτό. Βέβαια όπως λες απομένει να δούμε αν όντως θα το τηρήσει.
 
Και κάτι ευχάριστο για την Boeing...

H Ιαπωνέζικη ΑΝΑ, που είναι και launch customer :banana: , ανέβασε κατα 5 α/φ την παραγγελία της (55 από 50) έχοντας μεγάλη αισιοδοξία για αυξημένη ζήτηση (και on-time παράδοση Α/Φ απο την Boeing, συμπληρώνω εγώ :mrgreen: )
:arrow: http://www.reuters.com/article/asiaDealsNews/idUSTRE56020N20090701
 
οτι λογικα τα παιρνει τσαμπα και ας καθηστερισουν λιγακι...κανει differ παραγγελιες 777 (αν θυμαμαι καλα) ή τις αλαζει κιολας μα αυτον τον τυπο δεν σου εκανε εντυπωση?

πλακα θα εχει να αρχισει η ΟΑ με ενα στολο "ευρωπαικο" και να κανει μεγαλες παραγγελιες "αμερικανικες" σε τιμες "Jumbo..."
 
Να προσθέσουμε οτι τα 5 επιπλέον αεροσκάφη είναι μετατροπή παλαιότερης παραγγελίας για 767-300ER σε 787. Κάτι που θα γινόταν ούτως η άλλως απλά βρέθηκε η κατάλληλη στιγμή για να κυκλοφορήσουν και κάποια θετικά νέα για το 787.
 
KGP":2iebdpaw said:
κανει differ παραγγελιες 777 (αν θυμαμαι καλα) ή τις αλαζει κιολας μα αυτον τον τυπο δεν σου εκανε εντυπωση?

thanosp":2iebdpaw said:
Να προσθέσουμε οτι τα 5 επιπλέον αεροσκάφη είναι μετατροπή παλαιότερης παραγγελίας για 767-300ER σε 787.

Ψάχνω στο net αλλά δεν μπορώ να εξακριβώσω οτι έχει αλλάξει κάτι. Αν ξέρετε κάτι παραπάνω, οκ

Όσο για το οτι τα παίρνει τσάμπα, χλωμό μου φαίνεται. Ίσως με κάποια εκπτωσούλα (και λόγω ότι είναι launch customer)... Αλλιώς θα είχαν όλοι παραγείλει 787 εκμεταλλεύομενοι την ασυνέπεια της Boeing η οποία και θα φαλήριζε στο τέλος απο τις "προσφορές"
 
το τσαμπα το λεω/λεμε μεταφορικα και φυσικα ισχυει για τις υπαρχουσες εταιριες που εχουν κανει παραγγελιες...

για τις καινουριες φυσικα δεν θα ειναι "τσαμπα" αλλα και παλι οι εκπτωσεις θα ειναι (σχετικα) τεραστιες

και ο λογος που οι περισσοτερες εταιριες δεν κανουν ουρα εχει να κανει περισσοτερο για λογους χρηματοοικονομικους και πλανου προβλεψεων (που για να ειμαστε και ειλικρινεις δεν μπορεις να κανεις... αλλο να το παραλαβω απο ιουλιο μεχρι οκτ. και αλλο μεταξυ ιουλ2009 και ιουλ2019 ) σε σχεση με το τι αναγκες εχουν τωρα τι resources εχουν ή/και θα χρειαστουν και 1002 αλλες παραμετρους.

η μονη αεροπορικη εταιρια που ξερω οτι ειναι εξω και "ψαχνει" ειναι η ΟΑ ( αν εξαιρεσεις και την LAN που προσπαθει και αυτη να εκμεταλευτει "καταστασεις") ολες οι αλλες "ψαχνονται' να δουν τι στο διαολο θα κανουν.... θα παροπλησουν, θα πουλησουν (και σε ποιον?), θα νοικιασουν (και σε ποιον?), θα μετατρεψουν υπαρχουσες αγορες που εχουν κανει, θα ακυρωσουν αγορες και αναλογα δικαιωματα, θα ακυρωσουν ενοικιασεις/μισθωσεις...τι? τρανο παραδειγμα η ryanair & eazy που η πρωτη βγαζει πλεον κερδος απο τα auxiliary και εχει γεμισει την αγορα φημες οτι εχει αρχισει τα πλανα για τις καινουριες αγορες αεροσκαφων (και μαλιστα ειχε βγαλει ανακοινωσει οτι οι ευρωπαιοι τις δινουν τρελες εκπτωσεις μονο που την επομενοι την "αδειασανε" απο την γαλλια) με σκοπο να πιεσει τους αμερικανους , και την δευτερη να εχει κανει προβλεψη στα συμβολαια απο την αρχη (just in case...αλλα τις βγηκε) αλλα ακομα και τωρα να μαλωνει ο κυπριος με το συμβουλιο οτι θα επρεπε να το εκμεταλευτουν στο επακρο και να καθυστερουν/μειωσουν ακομα περισσοτερο τις παραλαβες.

και επειδη τυνχανει να εχω επισης και ναυτιλιακο "υποβαθρο".... εκει να δεις γλεντια...


και για να το συνδεσω με το θεμα μας στην τελικη... για αυτο τουλαχιστον εγω λεω οτι οι ευρωπαιοι εχουν advantage εναντι των ανταγωνιστων... γιατι στην ουσια και τα δυο αεροσκαφοι θα ειναι διαθεσιμα και στην παραγωγη οπως δειχνουν τα πραγματα οταν θα ειναι γενικα η αγορα (και ο κοσμος γενικοτερα )στα πανω της και το θεμα της εμπιστοσυνης και παραδοσης θα ειναι ποιο συμαντικο.

με το Α380 μην ξεχνατε ειχαμε τρελες (για τοτε) καθυστερησεις) αλλα οχι τοσο τρελες οσο με το 787 και αυτο ειναι που "τρελαινει' τους αγοραστες... γιατι το 787 το χρειαζονται ΤΩΡΑ που θελουν να "κοψουν" απο παντου και οπως τα 'ειχανε" υπολογισει....

τελος παντων μην συνεχισω γιατι ο προυχοντας εκοψε τα ελληνικα με λατινικους χαρακτηρες και μου τα εχει κανει.... :evil: :lol:
για αυτο
 
Ενημερωτικά, γράφω τί συμβαίνει αυτήν την στιγμή στην πράξη.

Αφενός, τα αφεντικά των εταιρειών είναι σε ανοιχτή γραμμή με την Boeing. Kάθε εξέλιξη, παράγει ένα καινούριο deal. Άρα έχουμε 2-3 διαφορετικά deal κάθε μήνα.

Αρχικά η υπόθεση "καθυστέρηση" βόλεψε τις περισσότερες αν όχι όλες τις εταιρείες. Τουλάχιστον 3 εταιρείες, αν το αρχικό χρονοδιάγραμμα είχε τηρηθεί, θα είχαν το 787 παροπλισμένο από την πρώτη μέρα λόγο κρίσης.

Η καθυστερησεις μείωσαν τα fleet introduction costs* για το τρέχων και για το προηγούμενο έτος, ώστε να μην υπάρχουν τα έξοδα αυτά στον ισολογισμό των τριμήνων και του 2008, οι οποίοι ήταν οριακά ή πολύ "κόκκινοι".

Από την άλλη με την ανακοίνωση της δεύτερης καθυστέρησης, άρχισαν οι ....προσφορές στύλ μάντρας αυτοκινήτων. Από αυτές που ξέρω εγώ (σίγουρα υπάρχουν περισσότερες), ενδεικτικά αναφέρω deals:
Διετής δωρεάν παροχή ανταλλακτικών 787. Δωρεάν αναβάθμιση των Boeing που έχει ήδη η εταιρεία (ελαφρότερα καθίσματα, galleys, overhead ντουλάπια, αναβαθμισμένα FMS κ.α. πολλά). Εκπτώσεις στα οπσιόν αγοράς.

Όταν οι καθυστερήσεις φούντωσαν παραπάνω, και άρχισαν και οι πρώτες ακυρώσεις, τα deal γίνανε πιό κραυγαλέα.

Αυτήν την στιγμή που μιλάμε, τα πράγματα γυρίσανε λίγο μπούμεραγκ για τις εταιρείες, που τόσο καιρό ....γελάνε. Έρχεται η Boeing και λέει στην Χ Airlines. Κύριοι, αρχικά θα παίρνατε άρχίζοντας τον χειμώνα του 2012 (μιάς που δεν είσασταν και μπροστά μπροστά στην ουρά), τα αεροσκάφη Νο87, 101, 128 και 164 από την γραμμή. Με 4 μήνες διαφορά το ένα από το άλλο. Γνωρίζουμε την επιθυμία σας τότε να πάρετε 787 το συντομότεορ. Λόγω ακυρώσεων τώρα, και αναγνωρίζοντας την πίστη σας στο πρόγραμμα 8) θα πάρετε τα Νο23, 30, 38 και 39, . Η αρχική συμφωνία ήταν ότι θα παίρνατε το τελευταίο 16 μήνες μετά το πρώτο. Τώρα θα τα πάρετε και τα 4 σε 6 μήνες. Τέζα ο καμπούρης! Τϊ να τα κάνει τα 4 κομμάτια σε 6 μήνες η Χ Airlines με τα κεσάτια που υπάρχουν. Tα παιδιά στο εμπορικό τμήμα τα ρώτησε κανείς??? Η εταιρεία από εκέι που κλαιγότανε για την ζημία με ανοιχτή την παλάμη, αρχίζει απ'έξω απ'έξω να ζητάει παραδόσεις πιό αραιές.

Βέβαια το αεροπλάνο δεν έχει πετάξει ακόμα και όλα αυτά είναι στον αέρα. Όταν λοιπόν ανακοινωθεί και νέα καθυστέρηση, τα "δωράκια" και τα deals θα αλλάξουν μορφή και δεν θα πονάνε τόσο πολύ. Θα γίνουν απλά δεκτές οι εκκλήσεις (και είναι πάρα πολλές αυτόν τον μήνα), για αραίωμα των παραδόσεων ! Με άλλα λόγια, η Boeing έχει αρχίσει να κερνάει τσάμπα.


*fleet introduction costs

Όταν μία εταιρεία βάζει ένα καινούριο τύπο στον στόλο της, τα κόστη είναι τεράστια. Πολύ περισσότερο όταν ο τύπος είναι στην πράξη άγνωστος και δεν υπάρχει πεπατημένη. Μόνο και μόνο η ανάγκη να βγούν από τις πτήσεις οι πιλότοι που θα εκπαιδευτούν στον νέο τύπο και το timing, έίναι τεράστιο αγκάθι, μιάς και οι υπάρχοντες τύποι μένουν "κοντοί" από πληρώματα. Οι εταιρείες φυσικά επιθυμούν να γίνονται αυτές οι δουλειές σε low season. Όταν όμως η κατασκευάστρια παίζει τα παιχνίδια που ανέφερα, τα πράγματα γίνονται πολύ πιό δύσκολα. Το ίδιο συμβαίνει και με τους μηχανκούς και με την υποδομή του νέου στόλου (τεχνική και και γραφειοκρατική).
 
Τελικά, νομίζω πιό φτηνά θα της βγει της Boeing να δώσει outsourcing το όλο project στην Airbus :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: .
 
Top