Boeing 787

  • Thread starter Thread starter CaptainChris
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Επιτέλους βγήκε να το δει το φως του ηλίου! Παρόλα αυτά δυστυχώς τα πρόβληματα δεν παύουν να υπάρχουν. Τουλάχιστον τα πρώτα έξι είναι περίπου 8% υπέρβαρα και με αισθητά μειωμένη ακτίνα δράσης γύρω στα 6,900nm απο το προβλεπόμενο 7.650-8.200nm. Τα 6 πρώτα που ήταν να πάνε στην All-Nippon Airways και στην Japan Airlines πλέον δείχνουν να μην έχουν ανατεθεί σε κανέναν και απο το έβδομο και μετά θα αρχίζουν να παραδίδονται στους παραπάνω πελάτες. Επίσης υπάρχουν αναφορές αναλυτών οτι ίσως να δούμε ακόμη μια καθυστέρηση στο πρόγραμμα. :? Ελπίζω να μην επαληφθούν και να το δούμε σύντομα στον αέρα έστω και με λίγα "παχάκια" παραπάνω. :lol:

Analysts report
 
θυμαστε τα πικροχολα σχολια για το Α380 -του παρασκηνιου ενοω-? και ειδικα σε σχεση με τα πλανα τους για τα 787 και πως σε αυτους δεν προκειτο να συμβει κατι αναλογο...?

φαινεται οτι τα "λουζονται" σε μεγαλυτερο βαθμο....

και το Α350 πλησιαζει....
 
Προσωπικά, δεν μπορώ να φανταστώ κανέναν να έλεγε - με σοβαρότητα έστω - πως το 787 θα τηρήσει όλα τα χρονοδιαγράμματα. Μιλάμε για το πιο εξελιγμένο αεροσκάφος τεχνολογικά (αλλά και σε υλικά κατασκευής) στον κόσμο. Προβλήματα ήταν σίγουρο πως θα υπάρξουν, για αυτό και οι πελάτες του 787 τηρούν, στωικά και μπράβο στο κουράγιο τους, στάση υπομονής.

Συμφωνώ, το Α350 πλησιάζει και επειδή είναι ανάλογης τεχνολογικής εμβέλειας αεροσκάφος θα δουμε το κατά πόσον θα τηρηθούν τα χρονοδιαγράμματα για τους φακέλους δοκιμαστικών πτήσεων. Μακάρι να πάνε όλα καλά στο Α350.

Εγώ πάντως εκτιμώ πως η νέα καθυστέρηση για το τεστ πλοημότητας που θα γινόταν το προσεχές Σ/Κ δεν είναι ανάλογης εμβέλειας με εκείνή που αφορούσε το interface μεταξύ των ηλεκτρονικών συστημάτων πριν 7-8 μήνες και το quality control μεταξύ των ανά τον κόσμο γραμμών παραγωγής μερών του αεροπλάνου.

Αλλά σε κάθε περίπτωση :rant:

Edit live από το press conference: Το πρόβλημα είναι επικεντρωμένο στο επάνω μέρος του φτερού, και στα πλάγια του αεροσκάφους, περίπου 2 square inches σε πλάτος και αποτελείται από υλικά τιτανίου περίπου στο μέγεθος της παλάμης. Αποτελείται απο ατέλειες στην κατασκευή από πλευράς των Fuji, Mitsubishi και Boeing.

Edit 2: Τα αεροσκάφη ZA001, ZA002 θα επιστρέψουν στην γραμμή παραγωγής, χωρίς αυτό να σημαίνει πως το χρονοδιάγραμμα παραδόσεων θα επηρρεαστεί κατ'αναγκη
 
Παρ' όλα αυτά, κάποιοι πελάτες (λέγε με Qatar) άρχισαν να "τρίζουν τα δόντια" στη Boeing, προφανώς για να αποσπάσουν οικονομικά οφέλη λόγω των καθυστερήσεων.

http://www.atwonline.com/news/other.htm ... F22%2F2009 πρώτη κατά σειρά είδηση
 
Mike_":i2e7n4ho said:
Προσωπικά, δεν μπορώ να φανταστώ κανέναν να έλεγε - με σοβαρότητα έστω - πως το 787 θα τηρήσει όλα τα χρονοδιαγράμματα. Μιλάμε για το πιο εξελιγμένο αεροσκάφος τεχνολογικά (αλλά και σε υλικά κατασκευής) στον κόσμο. Προβλήματα ήταν σίγουρο πως θα υπάρξουν, για αυτό και οι πελάτες του 787 τηρούν, στωικά και μπράβο στο κουράγιο τους, στάση υπομονής. ]

δεν διαφωνω αλλα ακομα θυμαμαι το τι εγινε με το Α380 που σε καθε delay γινοτανε πανικος απο τα σχολια και παρασκηνιακα απο την boeing λεγανε οτι "εμεις δεν προκειται να εχουμε τετια θεματα" (σε μεσες ακρες)

αφηστε που τωρα οι ολες καθυστερησεις ειναι "λουκουμι" για τις εταιριες... ειναι τετιοι οι καιροι που αντι να τους χρεώνετε ι καθυστερηση θα "πληρωθουν" και απο πανω :lol:

from ATW:
Qatar Airways allegedly is considering plans to cancel the entirety of its Boeing order owing to repeated 787 delays, according to Dow Jones. It has orders for 60 787s including options and 24 777s including freighters and options. "The writing is in the wall for Boeing and they don't care. They're too busy having lunches and dinners," CEO Akbar Al Baker told the news service, adding that QR's issues have "gone way beyond" compensation. "Boeing doesn't realize how much they're hurting their customers' plans. They're very much mistaken if they think we're going to give them much more time on the issue. Then Boeing will be left with a load of parked planes. It may be that we become an exclusive Airbus customer."
 
Αρχίσαν οι ακυρώσεις παραγγελιών λόγω των καθυστερήσεων..
Η Qantas ακύρωσε 15 787 και θα καθυστερήσει να παραγγείλει (αν παραγγείλει) άλλα 15 κατά τουλάχιστον 4 χρόνια..
 
Το θέμα είναι ότι το 787 φαίνεται ότι αντιμετωπίζει ένα δομικό πρόβλημα, που αυτήν τη στιγμή το βγάζει εκτός των ορίων που θα επέτρεπαν την πιστοποίησή του. Διαβάστε πιο αναλυτικά παρακάτω:

http://blogs.crikey.com.au/planetalking ... -to-break/
 
Μαύρα σύννεφα γύρω από το πρόγραμμα και προβλέπεται καταιγίδα.
Η Boeing ρίσκαρε αρκετά με αυτό το πρόγραμμα και κατά την γνώμη μου το μεγαλύτερο λάθος της δεν ήταν το αισιόδοξο χρονοδιάγραμμα ούτε η χρήση τεχνολογίας αιχμής, αλλά η ανάθεση του σχεδιασμού και κατασκευής πολλών δομικών στοιχείων και υποσυστημάτων σε ένα σωρό υποκατασκευαστές ανα τον κόσμο. Το θεωρώ πολύ δύσκολο να μπορέσει να συντονίσει όλους αυτούς τους προμηθευτές και με τόσο σφιχτό χρονοδιάγραμμα. Τελικά, 787 και Α350, θα μπούν σχεδόν ταυτόχρονα σε υπηρεσία, πράγμα που μόνο την αμερικάνικη εταιρεία ζημιώνει. Η Boeing έχασε ένα σημαντικότατο στρατηγικό πλεονέκτημα.
 
Top