Τα τελευταία "ανεπίσημα" νέα:
Η Μπόινκγ ενημέρωσε τις παραλήπτριες εταιρείες ότι στο τέλος του Ιανουαρίου θα ανακοινώσει επίσημα το μέγεθος της καθυστέρησης. Οι εταιρείες απεργάζονται σενάρια για καθυστέρηση 6 ή 9 ή και 12 μηνών. Πάλι καλά γιατί πρίν αυτή την ενημέρωση, το "ράδιο αρβύλα" μιλούσε για καθυστέρηση 2 ετών ! (Όχι ότι και αυτό αποκλείεται !)
Συμφωνώ με τον προλαλίσαντα ότι το πρόβλημα το έχουν οι εταιρείες που έχουν γηρασμένα 767 και περιμένουν πώς και πώς. Το Α330 σαν ενδιάμεση/προσωρινή λύση είναι ακριβό, το 777 είναι μεγάλο και η απεμπλοκή από το 787 είναι πολύ δύσκολη υπόθεση μιάς και όσοι έχουν μπεί στο χορό, δύσκολα θα μπορέσουν να βγούν μιάς και επένδυσαν πάρα πολύ χρόνο και η χασούρα πάσης φύσεως θα ήταν τεράστια πλέον. Δεν τους παίρνει πλέον να πάνε πάσσο.
Η Μπόινκγ ενημέρωσε τις παραλήπτριες εταιρείες ότι στο τέλος του Ιανουαρίου θα ανακοινώσει επίσημα το μέγεθος της καθυστέρησης. Οι εταιρείες απεργάζονται σενάρια για καθυστέρηση 6 ή 9 ή και 12 μηνών. Πάλι καλά γιατί πρίν αυτή την ενημέρωση, το "ράδιο αρβύλα" μιλούσε για καθυστέρηση 2 ετών ! (Όχι ότι και αυτό αποκλείεται !)
Συμφωνώ με τον προλαλίσαντα ότι το πρόβλημα το έχουν οι εταιρείες που έχουν γηρασμένα 767 και περιμένουν πώς και πώς. Το Α330 σαν ενδιάμεση/προσωρινή λύση είναι ακριβό, το 777 είναι μεγάλο και η απεμπλοκή από το 787 είναι πολύ δύσκολη υπόθεση μιάς και όσοι έχουν μπεί στο χορό, δύσκολα θα μπορέσουν να βγούν μιάς και επένδυσαν πάρα πολύ χρόνο και η χασούρα πάσης φύσεως θα ήταν τεράστια πλέον. Δεν τους παίρνει πλέον να πάνε πάσσο.