Boeing 787

  • Thread starter Thread starter CaptainChris
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Άλλο ένα 3μηνο καθυστέρησης για το 787. Η πρώτη πτήση υπολογίζεται πλέον στο τέλος Ιουνίου και οι πρώτες παραδόσεις στις αρχές του 2009.

http://www.flightglobal.com/articles/20 ... eries.html
 
Μετά λέγανε για την AB k τh καθυστέρηση παράδοσης που είχανε, μiα από τα ίδια θα γίνει k με την B να μου το θυμηθείτε...
 
Άντε να πείσω εγώ τώρα ότι αυτό που λέω είναι αντικειμενικό!! :P

Τα προβλήματα που αντιμετωπίζει το 787 δεν φαίνονται να είναι τόσο σοβαρά όσο του 380. Το 787 έχει προβλήματα στις διαδικασίες συναρμολόγησης περισσότερο ενώ στο 380 μιλάγαμε για πρόβλημα στη καλωδίωση που έπρεπε να σχεδιαστεί από την αρχή κτλ κτλ.

Φυσικά τα πάντα είναι υπό συζήτηση. Με το βλέμμα στον Ιούνιο λοιπόν!!!!
 
plekkas πειθεις εμενα! :D Ειναι καθαρα θεματα διαδικασιας διοτι το 787 φτιαχνεται σε 10 διαφορετικα μερη. Και δεν προκειται να το αφησουν τα πεταξει με προβληματα. Η Boeing δεν θα το επετρεπε ποτε οπως καποια αλλη εταιρια που μετα το first flight ειχε καθηστερηση πανω απο 2 χρονια.


Hail with pride and Boeing Rules!
 
Ενώ τα airbus φτιάχνονται εξ ολοκλήρου στην Τουλούζη;;;
Ή το 380 πετάει με προβλήματα;
Κάθε νέο αεροσκάφος ή κάθε αλλαγή διαδικασιών παραγωγής φέρνει προκλήσεις και προβλήματα που κάποιες εταιρείες τα αντιμετωπίζουν επιτυχώς και κάποιες λιγότερο επιτυχώς.
Όταν η boeing (εμπνευσμένη από την επιτυχία της airbus σε αυτό τον τομέα) εφαρμόζει για πρώτη φορά just-in-time manufacturing techniques, είναι ίσως λογικό να αντιμετωπίζει προβλήματα.
Αυτά τα προβλήματα είναι προφανώς διαφορετικής φύσεως από αυτά του 380, αλλά δεν καταλαβαίνω πως προκρίνονται ως λιγότερο σοβαρά από αυτά του 380 ούτε βέβαια και την αναγκαιότητα σύγκρισης των δύο προβλημάτων.
Άλλωστε το 380 κατά την άποψή μου το κύριο πρόβλημα που αντιμετώπισε ήταν πολιτικό και όχι τεχνικό, αλλά άντε να πείσω κι εγώ τώρα με τη σειρά μου ότι αυτό που λέω είναι αντικειμενικό. :-)
 
Δεν ξέρω ποιος "rules", πάντως οι καθυστερήσεις στο 787 και τη μετοχή της Boeing έριξαν σημαντικά και στις αεροπορικές εταιρίες-πελάτες της άρχισαν να μπαίνουν ιδέες περί αποζημίωσης, με πρώτες τις JAL και ΑΝΑ. Δε νομίζω ότι όλα αυτά φέρνουν "pride" αυτή τη στιγμή... :roll:
 
Σωστός ο George...Ειδικά από τη στιγμή που το Α350 δεν είναι απλώς μια ιδέα στο μυαλό ενός executive, αλλά παίρνει μπρός με τον καιρό, και από τη στιγμή που τα slots για τα 787 έχουν φρακάρει μέχρι το 2010τόσο,οι "διαρροές" διευκολύνονται...Πιστεύω όμως ότι το 787 είναι όντως ριζοσπαστικό σε αρκετά μεγάλο βαθμό ώστε να είναι απόλυτα κατανοητό και φυσιολογικό ότι θα υπάρξουν καθυστερήσεις. Το πρώτο αεροσκάφος της Boeing με τόσο μεγάλες ποσότητες CFRP πάνω του, με τόσους υπεργολάβους...Σίγουρα η έλλειψη τεχνογνωσίας και οι - αρκετοί - νέοι προμηθευτές με τους οποίους υπάρχει ακόμα νοοτροπία τόσο στο corporate culture όσο και στην μέθοδο εργασίας, θα προκαλέσουν ένα μικρό κομφούζιο στην αρχή.

Και φυσικά, στην Boeing πρέπει να γίνουν Δαφνί για να αφήσουν το νέο τους αεροπλάνο, όλη τους την τωρινή φήμη και μια πολύ καλή εποχή να συντριβεί κυριολεκτικά, για να μην υπάρξουν καθυστερήσεις για διορθώσεις στα προβλήματα του αεροσκάφους...Ψυχραιμείται :mrgreen: Τόσους καλοπληρωμένους managers και engineers έχουνε, θα τα βγάλουνε πέρα :wink:
 
Το πρώτο αεροσκάφος της Boeing με τόσο μεγάλες ποσότητες CFRP πάνω του'
Τι σημαίνει αυτό?
 
Top