nikos_k.":2k83p7vo said:
Φυσικά και αυτά είναι φυσιολογικά για ένα νεό και τόσο πρωτοπωριακό αεροσκάφος,
Δεν ξέρω πόσο "
φυσιολογικό" είναι να απαιτείται επανασχεδίαση της ατράκτου και της πτέρυγας !!!
Δηλαδή τί σχεδιάστηκε καλά εξ αρχής???
Ενα αεροσκάφος αποτελείται από την άτρακτο και την πτέρυγα( Οι κινητήρες , τα ηλεκτρονικά και ο εσωτερικός εξοπλισμός ούτως η άλλως είναι από άλλους κατασκευαστές) το εν λόγω δε αεροσκάφος , είναι στην πραγματικότητα
το πρώτο ΝΕΟ σχέδιο της Boeing εδώ και χρόνια.
Αυτό που ισχύει στην πραγματικότητα είναι ότι η εταιρεία βιάστηκε να βγάλει χρονοδιάγραμμα (προφανώς για να προλάβει την AirBus) στηριζόμενη στην πείρα της πάνω στην μέχρι σήμερα τεχνολογία του Αλουμινίου, η τεχνολογία όμως των συνθετικών υλικών , αν και δεν είναι νέα αφού χρησιμοποιείται σε πολλά επιμέρους τμήματα , προφανώς απαιτεί περισσότερη εμπειρία όταν χρησιμοποιείται στο σύνολο της κατασκευής.
Από την αρχή
(July -8- 2007) τότε που στο
party το παρουσίασαν σαν..........έτοιμο (!!!)
παρουσίαζε προβλήματα στις συνδέσεις των τμημάτων και απεκατεστάθησαν δεκάδες χιλιάδες περτσίνια.
Ούτε να το φανταστώ δεν θέλω τι επιπτώσεις στην εταιρεία θα έχει μία πιθανή διάλυση του αεροσκάφους στον αέρα αν συναντήσει πχ Extreme Turbulence ........
Η QR σαν αρχικός πελάτης σίγουρα θα χρησιμοποιήσει ότι μέσον έχει στην διάθεσή της για να εκμεταλλευθεί υπέρ της την καθυστέρησή και είναι θεμιτό. Εκεί εντάσωνται και οι δηλώσεις Al Baker.......
Ας μήν ξεχνάμε τι τράβηξε (και τι πλήρωσε........) η AirBus για τις καθυστερήσεις του Α380..............