Δυστυχώς Β787-3 δεν υπάρχει πλέον. Η μοναδική λογική λύση είναι το Β787-8 ή το Α350-800, αλλά και πάλι είναι αντιοικονομικά. Με δεδομένο οτί ουσιαστικά τα αεροσκάφη αυτά χρειάζονται μόνο για την πτήση Αθηνών-Λονδίνου, για δύο πτήσεις ημερισίως. Οπότε πρακτικά χρειάζεται μόλις ένα αεροσκάφος, το οποίο από άποψη πληρωμάτων/συντήρησης κτλ θα έχει ελάχιστη σχέση με τα υπόλοιπα αεροσκάφη του στόλου (ίσως μακροπρόθεσμα οι ΚΑ θα έπρεπε να εξετάσουν το Bombardier C-Series, που με την ελαφρώς μειωμένη χωρητικότητά του σε σύγκριση με τα Α320/319/321 θα επιτρέψει αύξηση συχνοτήτων σε ορισμένους προορισμούς). Οπότε μένουν τρία ενδεχόμενα. Πρώτον η παραγγελία ενός εκ των Α350-800 ή Β787-8 (ή διατήρηση ενός Α330 μεσοπρόθεσμα), αλλά με δεδομένο το υψηλό οικονομικό κόστος που αυτό συνεπάγεται. Δεύτερον η προηγούμενη πρότασή μου, δηλαδή δρομολόγηση Α321 στο Χήθροου στις υπάρχουσες πτήσεις και συμπλήρωμα την θερινή περίοδο στο Στάνστεντ με μια έξτρα καθημερινή πτήση, η οποία θα στοχεύει ως επί το πλείστον στους τουρίστες και Κύπριους που ζουν στο Λονδίνο, σε αντίθεση με τις πτήσεις του Χήθροου που θα στοχεύουν κυρίως σε όσους ταξιδεύουν για δουλειές. Και οι προσφερόμενες θέσεις αναμφίβολα θα μειωθούν, αλλά έτσι θα αυξηθούν οι πληρότητες (δηλ. περισσότερο κέρδος). Η τρίτη πρόταση είναι η συνεργασία με κάποια βρετανική εταιρεία η οποία θα εκτελεί με δικό της αεροσκάφος τις πτήσεις των ΚΑ, ενδεχομένως με μικτό χρωματισμό. Φυσικά μπορεί να γίνει κάποιος συνδιασμός, πχ αν οι ΚΑ πάνε για Star Alliance μπορεί να εκτελείται η μια πτήση προς Χήθροου με Α330 της British Midland και η άλλη με Α321 των ΚΑ. Υποθέτω οτί οι πιό πολλοί από μας (και εμού συμπεριλαμβανομένου) θα ήθελαν να δουν την πρώτη πιθανότητα να υλοποιείται, αλλά κατ εμέ η πιο οικονομικα συμφέρουσα είναι η δεύτερη.