Cyprus Airways News

  • Thread starter Thread starter gioannis
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Ζουν και μάλιστα μόνο στο Β.Λονδίνο,250.000 Κύπριοι;
 
Καλή η ιδέα για το 321 αλλά αν δεν το θέλει η εταιρία μπορεί να στραφεί στο 787-300 που έχει μεγάλο χώρο για εμπορεύματα,μικρή εμβέλια και μπορεί να γίνει η κατάλληλη διαρρύθμιση στις θέσεις.
Οσο για το πότε η εταιρία φέρνει το 330 στην Αθήνα μου φένεται το φέρνει κάποια καθημερινή (Πέμπτη μου φένεται) και την Κυριακή.
 
Δυστυχώς Β787-3 δεν υπάρχει πλέον. Η μοναδική λογική λύση είναι το Β787-8 ή το Α350-800, αλλά και πάλι είναι αντιοικονομικά. Με δεδομένο οτί ουσιαστικά τα αεροσκάφη αυτά χρειάζονται μόνο για την πτήση Αθηνών-Λονδίνου, για δύο πτήσεις ημερισίως. Οπότε πρακτικά χρειάζεται μόλις ένα αεροσκάφος, το οποίο από άποψη πληρωμάτων/συντήρησης κτλ θα έχει ελάχιστη σχέση με τα υπόλοιπα αεροσκάφη του στόλου (ίσως μακροπρόθεσμα οι ΚΑ θα έπρεπε να εξετάσουν το Bombardier C-Series, που με την ελαφρώς μειωμένη χωρητικότητά του σε σύγκριση με τα Α320/319/321 θα επιτρέψει αύξηση συχνοτήτων σε ορισμένους προορισμούς). Οπότε μένουν τρία ενδεχόμενα. Πρώτον η παραγγελία ενός εκ των Α350-800 ή Β787-8 (ή διατήρηση ενός Α330 μεσοπρόθεσμα), αλλά με δεδομένο το υψηλό οικονομικό κόστος που αυτό συνεπάγεται. Δεύτερον η προηγούμενη πρότασή μου, δηλαδή δρομολόγηση Α321 στο Χήθροου στις υπάρχουσες πτήσεις και συμπλήρωμα την θερινή περίοδο στο Στάνστεντ με μια έξτρα καθημερινή πτήση, η οποία θα στοχεύει ως επί το πλείστον στους τουρίστες και Κύπριους που ζουν στο Λονδίνο, σε αντίθεση με τις πτήσεις του Χήθροου που θα στοχεύουν κυρίως σε όσους ταξιδεύουν για δουλειές. Και οι προσφερόμενες θέσεις αναμφίβολα θα μειωθούν, αλλά έτσι θα αυξηθούν οι πληρότητες (δηλ. περισσότερο κέρδος). Η τρίτη πρόταση είναι η συνεργασία με κάποια βρετανική εταιρεία η οποία θα εκτελεί με δικό της αεροσκάφος τις πτήσεις των ΚΑ, ενδεχομένως με μικτό χρωματισμό. Φυσικά μπορεί να γίνει κάποιος συνδιασμός, πχ αν οι ΚΑ πάνε για Star Alliance μπορεί να εκτελείται η μια πτήση προς Χήθροου με Α330 της British Midland και η άλλη με Α321 των ΚΑ. Υποθέτω οτί οι πιό πολλοί από μας (και εμού συμπεριλαμβανομένου) θα ήθελαν να δουν την πρώτη πιθανότητα να υλοποιείται, αλλά κατ εμέ η πιο οικονομικα συμφέρουσα είναι η δεύτερη.
 
Έχοντας ζήσει στο Λονδίνο, συνεχίζω να πιστεύω ότι το LHR (λανθασμένα κατά τη γνώμη μου) είναι η πρώτη επιλογή στο μυαλό των επιβατών προς Λάρνακα. Αυτό, πιστεύω δέν στηρίζεται σε κάποιο λογικό επιχείρημα παρά μόνο στο γεγονός ότι το Heathrow ήταν για πολλά χρόνια το κυρίως αεροδρόμιο για πτήσεις προς Κύπρο, με το LGW να εξυπηρετείται κυρίως απο charter (κάποτε και από τις Κ.Α. με δρομολογημένες πτήσεις) ενώ στο STN υπήρχαν πολύ περιορισμένες πτήσεις απο τις K.A. (όπως και σήμερα). Το LTN ήταν άγνωστο στην Κύπρο μέχρι την έναρξη δρομολογίων από Monarch και Easyjet.

billos_340, τα Α330 των Κ.Α. δέν πετάνε για Αθήνα την καλοκαιρινή περίοδο. Οι πτήσεις τους είναι προς LHR (2 μαθημερινές), CDG και AMS.

Σχετικά με το Β783, όντως θα ήταν καλή ιδέα για τις πτήσεις που πραγματοποιούν οι Κ.Α. αλλά οι εργασίες στο συγκεκριμένο μοντέλο έχουν παγοποιηθεί από τη Boeing και είναι πιθανότερο το project να ακυρωθεί. Σε αυτό βοηθά και το γεγονός ότι οι μοναδικές παραγγελίες που υπήρχαν για το Β783 ακυρώθηκαν ή ανταλλάγηκαν με Β788/789.

Επίσης, θα μου έκανε τεράστια εντύπωση αν οι Κ.Α. δέν αγόραζαν/ενοικίαζαν Airbus σε περίπτωση που αυτό ήταν αναγκαίο στο μέλλον δεδομένων των πολιτικών πιέσεων.
 
Αγαπητά μέλη, το 5Β-DCJ στην Κυριακάτικη αφιξή του.

δικό σας

[album]20004[/album]
 
Μήπως ξέρει κανείς ποια μέρα πετάει 320 για Φρανκφούρτη; Στο καλοκαιρινό πρόγραμμα που έχει στην ιστοσελίδα της εταιρίας λέει πως πάει κάθε φορά 320 εκτώς Παρασκευής που είναι μέσω Πάφου. Αλλά με μια γρήγορη έρευνα που έκανα για αγορά εισητηρίου δεν ήταν πουθενά το 320. Μόνο 319 είχε ...
 
Απ ότι φαίνεται, οι Κ.Α. αλλάζουν τον τύπο α/σ που χρησιμοποιούν σε ορισμένες πτήσεις ανάλογα με τον αριθμό των κρατήσεων σε κάθε πτήση.

Σε μια άλλη εξέλιξη, οι Κ.Α. έχουν αποστείλει ερωτηματολόγιο στο προσωπικό για να ψηφίσει το αγαπημένο του colour scheme απο τον καιρό ίδρυσης της εταιρείας.

Κάτι μου λέει ότι υπάρχει πιθανότητα οι Κ.Α. να ακολοθυήσουν το παράδειγμα άλλων εταιρειών και να δούμε ένα από τα α/σ τους βαμένο σε παλαιότερα χρώματα (retro jet). Ίσως αυτό να γίνει με την άφιξη του επόμενου Α320 τον Νοέμβριο. Ίδωμεν...
 
Δεν ξέρω το προσωπικό τι θα πει, προσωπικά όμως για πρώτο θα έβαζα το blue & copper της δεκαετίας του '80 (με τον οποίο παραδώθηκαν τα Α310 και τα πρώτα Α320), και δεύτερο τον σημερινό...
 
Απ' ότι φαίνεται, το προσωπικό έχει ήδη επιλέξει ένα απο τα schemes που χρησιμοποιήθηκαν κατά την περίοδο 1980-1990 (αυτό με το μπλέ πίσω πτερύγιο - rudder).

Τα αποτελέσματα στο τελευταίο online τεύχος του περιοδικού "Εν Πτήσει" http://cyprusair.com/data/EnPtisi/Enptisi18.pdf στη σελίδα 8.
 
1984-1991 για την ακρίβεια. Χρησιμοποιήθηκε για πρώτη φορά στα Α310 (με αυτόν παραδόθηκαν), και κατόπιν βάφτηκαν σε αυτά τα χρώματα τα 3 Β707 και τα 3 BAC1-11. Τα 3 πρώτα Α320 επίσης παραδόθηκαν με αυτά τα χρώματα. Ο επόμενος χρωματισμός (μπλε και ώχρα) χρησιμοποιήθηκε για πρώτη φορά το 1991, ταυτόχρονα με την ονομασία των αεροπλάνων.
 
Top