Σύμφωνα με ανακοίνωση της Aegean, η πρόθεση της να συνδέσει την Θεσσαλονίκη με τη Χίο έγινε μετά και από αίτημα τοπικών φορέων. Σημειώνεται επίσης ότι δεν υπάρχει κανένα είδους αίτημα για κάλυψη μέσω επιδότησης.
Και ρωτάω τώρα εγώ: Δεν είναι παράλογο να υπάρχει εμπορικό ενδιαφέρον για μια γραμμή και α) το κράτος να απαγορεύει να γίνει όταν προφανώς υπάρχει ενδιαφέρον και ανάγκη για να γίνει και β) να πληρώνουμε σαν φορολογούμενοι επιδότηση σε γραμμή που (κατά τα λεγόμενα και τα φαινόμενα) ΔΕΝ την έχει ανάγκη;