Δρομολόγια Aegean

  • Thread starter Thread starter mrk
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Re: Νέα Δρομολόγια

Καιρος ειναι να συνδεθει επιτελους και η Θεσσαλονικη με τακτικες πτησης με τη Ρωσια.
 
Re: Νέα Δρομολόγια

πλεον το θεσσαλονικη-χιος δεν το βγαζει ουτε στο συστημα κρατησεων της aegean..:P
 
Re: Νέα Δρομολόγια

@manaras
Και τώρα τί; Πιστεύω ότι ο ΙΑΤΑ σε κάλυψε με την απάντησή του! Μην το κουράζουμε άδικα το θέμα.
 
Re: Νέα Δρομολόγια

Σύμφωνα με ανακοίνωση της Aegean, η πρόθεση της να συνδέσει την Θεσσαλονίκη με τη Χίο έγινε μετά και από αίτημα τοπικών φορέων. Σημειώνεται επίσης ότι δεν υπάρχει κανένα είδους αίτημα για κάλυψη μέσω επιδότησης.

Και ρωτάω τώρα εγώ: Δεν είναι παράλογο να υπάρχει εμπορικό ενδιαφέρον για μια γραμμή και α) το κράτος να απαγορεύει να γίνει όταν προφανώς υπάρχει ενδιαφέρον και ανάγκη για να γίνει και β) να πληρώνουμε σαν φορολογούμενοι επιδότηση σε γραμμή που (κατά τα λεγόμενα και τα φαινόμενα) ΔΕΝ την έχει ανάγκη;
 
Re: Νέα Δρομολόγια

Μήν ξεχνάς ότι μιλάμε για την ΥΠΑ.
Δηλαδή μία από τις πιο σκληροπυρηνικές / υδροκέφαλες υπηρεσίες του δημοσίου......... :wall:
 
Re: Νέα Δρομολόγια

Υποθέτω η σύμβαση αναφέρει οτι κατά τη διάρκεια της επιδότησης δεν επιτρέπεται κάποια άλλη εταιρεία να πετά προς το συγκερκριμένο προορισμό οποτε νομικά δεν δικαιούται η Aegean να πετά (μέχρι τη λήξη της σύμβασης βεβαίως)
Αλλωστε ηαρχική πρόθεση της aegean ήταν να αρχίσει δρομολόγια από τη στιγμη (αρχές Μαιου) που πίστευε πως λήγει η σύμβαση
 
Re: Νέα Δρομολόγια

mrk":12z8ae1q said:
Σύμφωνα με ανακοίνωση της Aegean, η πρόθεση της να συνδέσει την Θεσσαλονίκη με τη Χίο έγινε μετά και από αίτημα τοπικών φορέων. Σημειώνεται επίσης ότι δεν υπάρχει κανένα είδους αίτημα για κάλυψη μέσω επιδότησης.

Και ρωτάω τώρα εγώ: Δεν είναι παράλογο να υπάρχει εμπορικό ενδιαφέρον για μια γραμμή και α) το κράτος να απαγορεύει να γίνει όταν προφανώς υπάρχει ενδιαφέρον και ανάγκη για να γίνει και β) να πληρώνουμε σαν φορολογούμενοι επιδότηση σε γραμμή που (κατά τα λεγόμενα και τα φαινόμενα) ΔΕΝ την έχει ανάγκη;


Δεν είναι παράξενο, καθόλου, μια κρατική υπηρεσία να εργάζεται εναντίον του συμφέροντος των πολιτών. Γιατί πολύ απλά, εργάζεται υπέρ των συμφερόντων μιας ομάδας συνδικαλιστών, και το' να χέρι νίβει τ' άλλο. Και στην περίπτωσή μας, η υπόθεση 'άγονες' δεν είναι καθόλου 'αθώα'. Να αναφέρω απλώς την πλήρως μη διαφανή ανάθεση των άγονων στην ΟΑ, με αποκλεισμό όλων των άλλων συνυποψηφίων, παρά το ότι η προσφορά τους ήταν σαφώς οικονομικότερη.
 
Re: Νέα Δρομολόγια

και για τις οποιες αγονες γραμμες λενε συνηθως οτι στο διαγωνισμό δεν υπήρξαν άλλοι ενδιαφερόμενοι...οπότε το Θεσ/νικη-Χιος παει για το 2009...το θαύμα του ελληνικου δημοσίου...και να πεις ότι δεν θα συνεχιζε να πεταει η ΟΑ να το καταλάβω..απλα θα εμπαινε στο παιχνιδι η Α3..το ιδιο καθεστώς ισχυει και στο Θεσνικη-Κερκυρα, ξερει κανεις?
 
Re: Νέα Δρομολόγια

Δυστυχώς ΥΠΑ και ΟΑ συνεχίζουν να είναι συναιτεράκια ακόμα και τώρα , και να είστε σίγουροι ότι εάν δεν υπήρχε Ε.Ε δεν θα υπήρχε και Aegean μιας και κάτι θα έβρισκαν για να την κλεισουν αφήνοντας στις καλένδες τον ανταγωνισμό και πολλους ανθρώπους στο δρόμο...
Ο νομάρχης αντέδρασε και σκέφτεται να προσφύγει στα ευρωπαικά δικαστήρια ,δυστυχώς είναι ο μόνος φορέας που αντιλήφθηκε την κατάσταση. Οι βουλευτές στην κοσμάρα τους υποστηρίζοντας την επιδότηση μαζί με την Aegean ,κάτι που δεν γίνεται!
Τι να πει κανείς εδώ 25 χρόνια δεν καταφέραμε να φτιάξουμε αεροδρόμιο....Λίγο μυαλό να είχαμε από τους Χανιώτες που ακύρωσαν την επιδότηση καλά θα ήταν...
 
Top