Δρομολόγια Aegean

  • Thread starter Thread starter mrk
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Re: Νέα Δρομολόγια

Στις σημερινες εφημεριδες, ο Τυπος της Θεσσαλονικης εχει σχετικο αρθρο, το οποιο ειναι αρκετα ενδιαφερον. Αν τον βρειτε,διαβαστε τον.. (εχω κανα 2 κομματια ακομα, να περιμενω επισκεψεις???) :wink:
 
Re: Νέα Δρομολόγια

Νομικο τμημα δεν εχει η aegean?Εμενα οι πληροφοριες μου λενε οτι ασχετως απο την ανενεωση της συμβασης ,η νομοθεσια(ανοιχτοι ουρανοι)προβλεπει αυτοματη καταργηση της επιδοτησης(οπως αλλωστε εγινε και στα χανια)μετα την εκδηλωση ενδιαφεροντος κι απο αλλη εταιρια για καποια επιδοτουμενη γραμμη..
 
Re: Νέα Δρομολόγια

marioskef":29f97wyc said:
Υποθέτω η σύμβαση αναφέρει οτι κατά τη διάρκεια της επιδότησης δεν επιτρέπεται κάποια άλλη εταιρεία να πετά προς το συγκερκριμένο προορισμό οποτε νομικά δεν δικαιούται η Aegean να πετά (μέχρι τη λήξη της σύμβασης βεβαίως)
Αλλωστε ηαρχική πρόθεση της aegean ήταν να αρχίσει δρομολόγια από τη στιγμη (αρχές Μαιου) που πίστευε πως λήγει η σύμβαση


Αν θυμάμαι καλά , η ΟΑ πετάει το Θεσσαλονίκη-Χίος με ΑΤR-42 που τη χειμερινή σεζόν περνά πρώτα από τη Λήμνο. Δηλαδή δίνει 20-30 θέσεις το πολύ. Ειλικρινά δεν καταλαβαίνω γιατί αφου υπάρχει ανάγκη θέσεων να μην καλυφθουν απο μια άλλη εταιρεία που στην πιο απλή περίπτωση θα βάλει avro-jet που συνεπάγεται 110 θέσεις. Το ζητούμενο είναι αν θα υπάρχει τέτοια πληρότητα που να μην κάνει το δρομολόγιο ζημιογώνο. Πιστεύω πως η Aegean δεν θα έκανε απερίσκεπτες κινήσεις. Απο πλευράς εμπορίου πάντως , είναι δύσκολο να σταθεί στους κείμενους κανόνες ελεύθερης αγοράς από τη μια, μια εταιρεία που χρηματοδοτείται για να κάνει το δρομολόγιο και αντίστοιχα μια που ρισκάρει υπερδιπλασιάζοντας τις διαθεσιμότητα θέσεων.. Είναι τελείως οξύμωρο!!
 
Re: Νέα Δρομολόγια

Αν είχες νοικιάσει ένα μαγαζί για τρια χρόνια και στα 2 χρόνια ο ιδιοκτήτης σε έδιωχνε και το έδινε σε κάποιον άλλο που του έδινε περισσότερα χρήματα και θα το είχε σε καλύτερη κατάσταση, εσύ σαν ενοικιαστής που θα έπρεπε να έχεις οτ μαγαζί για άλλο ένα χρόνο τι θα έκανες;
Καλώς ή κακώς οι νόμοι είναι νόμοι...Όταν υπογράφτηκε η σύμβαση πριν τόσα χρόνια η Aegean δεν ενδιαφερόταν και ουσιαστικά ο μόνος διαθέσιμος ήταν η ΟΑ, προφανώς τώρα αν το ενδιαφέρον της Α3 είναι ειλικρινές από τις αρχές του 2009 δεν θα είναι επιδοτούμενη και η Α3 θα μπορεί να βάλει οποιο αεροπλάνο θέλει...
 
Re: Νέα Δρομολόγια

Από τη μια το παραδειγμα των Χανιων που εγινε καταργηση της επιδοτησης λόγω εκδηλωσης ενδιαφεροντος από την Α3 και από την άλλη η συμβαση μεχρι το 2009 που εμποδιζει την Α3 να ξεκινησει το δρομολόγιο..κατι απο τα 2 δεν στεκει,αλλιως δεν βγαινει νοημα..αν υπάρχει νομικό προηγούμενο-δεδικασμενο και εαν η ευρωπαικη νομοθεσια υπερισχυει της ελληνικης τοτε η Α3 δεν θα επρεπε να περιμενει μεχρι το Φλεβαρη του 2009.. :?
 
Re: Νέα Δρομολόγια

Επειδή την ιστορία με τα Χανιά δεν την ξέρω...
Φαντάζομαι αφορά τη γραμμή Χανιά - Θεσ/νικη...?
Είχε δηλαδή η ΟΑ επιδότηση για τη γραμμή και στη μέση της επιδότησης την σταματήσανε και εγινε ελεύθερο δρομολόγιο? Αν αυτό ισχύει τοτε ουτε για τη Χιο θα έπρεπε να υπάρχει θέμα...
 
Re: Νέα Δρομολόγια

Και γω δεν την ξερω αλλα κατι τετοιο καταλαβα με αυτα που εγραψαν τα παιδια...αν ξερει καποιος τα γεγονοτα ας μας πει
 
Re: Νέα Δρομολόγια

Δεν γνωριζω αν ακριβως οι Χανιωτες εκοψαν την επιδοτηση,αλλα σιγουρα ακυρωσαν μια ακομα αναναιωση της συμβασης.
Η Aegean ολοι μας γνωριζαμε μεχρι προτινος οτι η συμβαση για το Θεσσαλονικη - Χιος ληγει στις 30/4/2008. Ξαφνικα γινεται γνωστο οτι ληγει στις 28/2/2009! Ο λογος ειναι οτι κανενας δεν κατηγγειλε τη συμβαση απο τους ενδιαφερομενους...
α)η ΥΠΑ που συνεχιζει να λειτουργει οπου μπορει υπερ των ΟΑ...
β)Οι ΟΑ που λογω ελλειψης αεροσκαφων θελει να επιδοτηται....
γ)Η Aegean δεν πολυ καιγεται διοτι με μολις 2 πτησεις την εβδομαδα δεν αναμενει και πολλα εσοδα...
δ) Οι αχρηστοι τοπικοι φορεις της Χιου που ζητησαν και τη συνεχιση της επιδοτησης...
Αν δεν γινει τιποτα τον προσεχη Φλεβαρη θα μαθουμε για ποσο ακομα θα αναναιωθει εκ νεου! η συμβαση...
 
Re: Νέα Δρομολόγια

Υποθέτω πως η σύμβαση δεν είναι μονομερής, ώστε να ανανεώνεται κατά τις επιθυμίες ενός και μόνο. Θα ήταν χρήσιμο κάποιος που γνωρίζει ακριβώς τις διαδικασίες να μας εξηγήσει πως λειτουργεί το σύστημα, διότι όντως η υπόθεση των Χανίων είναι εντελώς αντιφατική αυτής της Χίου. Υποθέτω πάντως πως σε κάποια λήξη της σύμβασης (φέτος, του χρόνου, κάποτε), θα πρέπει να κριθεί αν η γραμμή θα θεωρηθεί άγονη, άρα και επιδοτούμενη, και τότε θα πρέπει να γίνει διαγωνισμός ή απελευθέρωση. Αυτά ορίζει η δική μου λογική, η οποία έχω παρατηρήσει πως δεν συμπίπτει απόλυτα με τη λογική του ελληνικού κράτους... 8)
 
Re: Νέα Δρομολόγια

Ελπιζωνα γίνει διαγωνισμός και οχι "διαγωνισμός" για να ξανακαταλήξει η γραμμή μόνο στην ΟΑ..πάντως και το θεσνκη-χανια 2 φορές την εβδομάδα ξεκινησε και η εταιρια το κραητσε και το χειμωνα κανοντας το 3 φορες την εβδομαδα το καλοκαιρι..η ΟΑ τοχει καθημερινό το καλοκαιρι αλλα με τα "αγαπημενα" ΑTR-42...ελπιζω η ιστορια με το Θεσ/νικη-Χιος να μην επαναληφθει και με τις υπόλοιπες επιδοτουμενες γραμμες προς Κέρκυρα,Σαμο,Λημνο..και να ανοιξουν και καποια στιγμη και στην Α3
 
Top