Δρομολόγια Aegean

  • Thread starter Thread starter mrk
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Re: Νέα Δρομολόγια

Αγαπητέ gonso ,
Επέτρεψε μου μία μικρή παρέμβαση .
Επ’ ουδενί δεν αμφιβάλω ότι για μία νέα γραμμή ο καλύτερος «κράχτης» είναι η χαμηλή τιμή γνωριμίας.
Υπάρχει όμως ένα λογικό κενό και εξηγούμαι.
Για το Ελληνικό κοινό:
Όταν λέμε ότι (ακόμα και με αυτή την διαφήμιση με το ταξί ) οι περισσότεροι γνωστοί σου (και όχι μόνο οι δικοί σου ) δεν γνώριζαν ότι η Α3 πετά στο Λονδίνο (η περίπου…) , πώς θα γνώριζαν για την προσφορά σε χαμηλή τιμή γνωριμίας χωρίς διαφήμιση???
Από τους πράκτορες??
Αν ναι , τότε τι εμποδίζει τους πράκτορες να ενημερώνουν και τώρα όποιον ενδιαφερόμενο για την ύπαρξη νέας γραμμής (με αρκετά καλή τιμή ακόμα)???

Για τους ξένους :
Προφανώς και δεν είμαι ενήμερος αν έγιναν καταχωρήσεις στον Αγγλικό τύπο (υποθέτω ότι θα έγιναν…) αλλά και στην συγκεκριμένη περίπτωση κανείς ξένος δεν θα μάθαινε την τιμή γνωριμίας χωρίς διαφήμιση.
Φυσικά και εκεί όσοι ξένοι ενδιαφέρονται για το συγκεκριμένο route , είτε κλείνουν απ’ ευθείας μέσω των ΗΔΗ γνωστών εταιρειών (ΟΑ ,ΒΑ, EZ) είτε κλείνουν μέσω πράκτορα .
Υποθέτω ότι τουλάχιστον οι πράκτορες είναι ενήμεροι για το δρομολόγιο.

Με τα παραπάνω θέλω να πώ ότι από μόνη της η «Τιμή Γνωριμίας» δεν θα πουλήσει αν δεν έχει γίνει και η σχετική διαφήμιση (Promotion μάλλον) .
Στην Ελλάδα έγιναν διαφημίσεις (και στον τύπο) , στην Αγγλία δέν γνωρίζουμε αλλά υποθέτουμε.
Πιστεύω όμως όσα χρήματα και να ξόδευε , ένα καινούριο δρομολόγιο ( σε υπάρχον route)( θέλει τον χρόνο του για να γίνει ευρέως γνωστό ιδιαίτερα όταν αφορά μία εταιρεία που δεν είναι γνωστή στον συγκεκριμένο προορισμό.
 
Re: Νέα Δρομολόγια

Απλά να παραθέσω, σχετικά με τα feeder, οτι ΓΙΑ ΤΗΝ ΩΡΑ μόνο η ΑΑ πετάει κατευθείαν απο STN για JFK, με προοπτικές επέκτασης (συχνότητες κ προορισμοί). Θα μπορούσαν παράλληλα να είναι feeder για την... Ryanair :mrgreen:
 
Re: Νέα Δρομολόγια

Πάντως η διαφήμιση με το ταξί για τις πτήσεις του Λονδίνου παίζεται καθημερινα στις τηλεοράσεις και στην Κύπρο. Παρότι από Λάρνακα και κυρίως από Πάφο οι απευθείας πτήσεις για τους περισσότερους προορισμούς στην Αγγλία είναι πάρα πολλές. (πχ η CY μόνο πετά στο Λονδίνο σε heathrow, Gatwick, Stansted).
 
Re: Νέα Δρομολόγια

σιγουρα θελει χρόνο και διαφήμιση να στρωσει το νεο δρομολόγιο..δεν ξερω όμως κατα πόσο η Α3 θα μπορέσει να κρατησει 2 Α-321 για Στανστεντ σε καθημερινη βαση το χειμωνα,,εκτός αν "παιζει" αναλογα με τη ζητηση..δηλ.αλλαζει από Α-321 σε 320 και τουμπαλιν..επίσης δεν ξερω πως θα κρατήσει και το δρομολογιο από Θεσ/νικη που προτιθεται να ανοιξει εαν δεν πεσει πολύ διαφημιση...δεδομενου οτι η Θεσνικη δεν εχει την ιδια ζητηση με την αθηνα και ηδη εξυπηρετειται απο 3 εταιριες..οι αγγλοι ερχονται συνηθως με ΒΑ και οι Ελληνες με ΟΑ..με την ελευση της U2 τα δεδομενα αλλαξανε και υπάρχει διαρροή προς τον πορτοκαλί γιγαντα και από τις 2 εταιριες..η Α3 θα πρεπει να επιστρατεύσει πολυ ισχυρα όπλα για να προσελκύσει κοινό και από τις 2 χώρες να πεταξουν μαζι της στη συγκεκριμενη γραμμή..πιστευω οτι λογικες τιμες, καλο on-board product και IFE θα ηταν ενα ατού..το επιβατικό κοινό της Β.Ελλάδας είναι πιο price-sensitive και οι επιχειρηματική θεση γεμιζει πιο δυσκολα από ότι στην Αθηνα
 
Re: Νέα Δρομολόγια

Μα η Α3 παίζει στο ελληνικό κοινο, όπως και η ΒΑ κυρίως με το αγγλικό αν και επειδή είναι κολοσσός μπορείνα έχει πολυ καλές πληρότητες και από ελληνες. Στην Ελλάδα ο κόσμος γνωρίζει την Α# και μπορεί ναετα να τους προσεγγίσει και με καλύτερους όρους, αντίθετ για τους άγγλους, ότι και να γίνει θα είναι μια μικρή περιφερειακή εταιρεία. ¨Οση διαφήμισει και να κάνει. Ποιος άλλωστε θα μπορούσε να κάνει μια εκτεταμένη καμπάνια σε μια χώρα όπου έχω μία μόνο γραμμή.
 
Re: Νέα Δρομολόγια

αρα θα μπορεσει να κρατησει μια τετοια γραμμη κερδοφορα μονο με ελληνικο κοινο και λιγους αγγλους?
 
Re: Νέα Δρομολόγια

Θα δουμε οταν θα ξεκινησει το Λονδινο πως θα παει....
Στην Ελλαδα θα πεταει με 320 που το περιεργο? Οπου δεν τραβανε απλα θα πετανε με λιγοτερες πτησεις.Ξεχασαμε μου φενεται οτι τα Avro αντεκατεστησαν και δρομολογια με AT7; Στη Μυτιληνη πετουσε 3 καθημερινα με AT7 και τα εκανε 3 καθημερινα με Avro δηλαδη 100 και πανω θεσεις..Μεχρι στιγμης δεν εχει σκοπο να αγορασει κατι μικροτερο του 320.
Εξαλλου το καλοκαιρι θα βαλει σε Μυτιληνη 3 επιπλεον πτησεις και στη Χιο 2 την εβδομαδα για τον Αυγουστο που σημαινει οτι ο κοσμος συνεχως προτιμαει την Aegean.
 
Re: Νέα Δρομολόγια

"Συχνότητα" - αυτό είναι μια μαγική λέξη. Δεν είναι το ίδιο να 'εξυπηρετείς' ένα προορισμό τρεις φορές τη βδομάδα με 320 με το να είσαι κάθε μέρα ακόμα και με ένα μικρό RJ.
 
Re: Νέα Δρομολόγια

spotterakis":1rwn864y said:
αρα θα μπορεσει να κρατησει μια τετοια γραμμη κερδοφορα μονο με ελληνικο κοινο και λιγους αγγλους?

Η γραμμή θα είναι κερδοφόρα με κυρίως έλληνες και ένα ποσοστό άγγλων, όπως για παράδειγμα είναι κερδοφόρα για την Ολυμπιακή που προφανώς η πλειοψηφία των επιβατών της για Λονδίνο είναι Ελληνες. Οπως και να το κάνουμε στους Αγγλους δεν μπορεί να ανταγωνιστεί την ΒΑ και την Easy. Αλλωστε αυτό είναι δεδηλωμένη πολιτική της Α3, να πηγαίνει σε γραμμές όχι κατ ανγκη με υψηλή κίνηση αλλά με υψηλή κίνηση από ελληνες επιβάτες.

Η Α3 εχει επίσης δηλώσει όπως προαναφέρθηκε προηγουμένως πως σύντομα θα έχει στο στόλο της Turboprop αεροσκαφη που προφανώς θα είναι μικρότερα του Α320
 
Re: Νέα Δρομολόγια

Υπάρχει και κάτι ακόμα που δεν έχει αναφερθεί.
H Flyglobespan που το 2006 έκανε daily το ATH - STN, δεν το συνέχισε την επόμενη χρονιά. Έλληνας με την Flyglobespan δεν νομίζω να πέταξε για Λονδίνο (παρότι είχε γίνει κάποια διαφήμιση από την εταιρία), οπότε η πτήση απευθυνόταν σε Βρετανούς κυρίως και πιθανώς οι πληρότητες να μην ήταν καλές.

Βέβαια, η Flyglobespan αποσύρθηκε τελείως από το STN, ωστόσο δεν μετέφερε την σύνδεση με ATH στο LGW.
 
Top