eagle1":39j0s6ou said:
manos_p":39j0s6ou said:
Το νέο πρόγραμμα από 25/10 έως 27/03 είναι στο site της νΟΑ.
Για Κω συμβαίνει κάτι περίεργο. Σε κάποια διαστήματα κόβουν την πρωινή και σε κάποια άλλα τη βραδυνή μόνο την μεσημεριανή κρατάνε στάνταρ. Και από 01-01 η βραδυνή με ΑΤ4!!! Ουτε καν Q400!!
Πάνε οι εποχές που η ΟΑ πετούσε με Β734!!!
Είσαι σίγουρος?
Γιατί αν είναι έτσι κακώς τόσα χρόνια βάζανε οι παλιοί 737 για το νησί σας.
Εμείς οι Αθηναίοι και οι Θεσσαλονικείς το πληρώναμε...

Επιτέλους όμως δε θα πληρώνουμε πλέον άδεια 737 από την κάθε άδεια ΚΩ χειμωνιάτικα!
Μερικές παρατηρήσεις-επισημάνσεις...
1) Το κόψιμο της πρωϊνής για Κω είναι "έγκλημα"... Ήδη οι "γλάροι" θα προετοιμάζουν απάντηση οπότε μη σκας φίλε Μάνο
2) Η Κως παραδοσιακά τον χειμώνα εξυπηρετείτο με χ2 daily και συνήθως Boeing ενώ το καλοκαίρι έφτανε και τα χ3-4 daily.
3) Για τους Αθηναίους και τους Θεσσαλονικείς τι να πώ? Με την ίδια λογική η υπόλοιπη Ελλάδα πληρώνει το τραμ της Αθήνας και τις μελέτες της υποθαλάσσιας της Θεσσαλονίκης που είναι πεταμένα λεφτά, μην μιλήσουμε και για τον ΟΣΕ κτλκτλ. Νομίζω δεν στέκει τέτοια επιχειρηματολογία...
4) Ο προορισμός KGS μέχρι πρόσφατα εξυπηρετούσε και την Κάλυμνο δλδ 2 νησιά με πληθυσμό ~60.000 και με πολύ μεγάλες ανάγκες μετακίνησης στην ΑΤΗ για λόγους υγείας, παιδείας και ότι άλλο δεν μπορεί να φανταστεί ένας κάτοικος της ηπειρωτικής Ελλάδας. Ακόμα και σήμερα και παρά την ύπαρξη του Α/Δ Καλύμνου πολλοί Καλυμνιοί πετάνε απο την Κώ λόγω περισσότερων επιλογών σε ώρες και τιμές.
5) Το δρομολόγιο ΑΤΗ-SKG αποδεδειγμένα και δηλωμένα απο την ίδια την πΟΑ ήταν απο τα πιό ζημιογόνα λόγω των πολλών πτήσεων και του μεγάλου ανταγωνισμού την τελευταία κυρίως 10ετία....
6) Ηράκλειο, Ρόδος, Χανιά και Κώς ήταν οι πιό κερδοφόροι προορισμοί της πΟΑ οπότε μάλλον αυτοί πληρώνανε και τα άδεια Boeing και Αirbus (ούτε λόγος για Ατάρια έτσι???) που πετούσαν εώς και 15 φορές την ημέρα ΑΤΗ-SKG....
7) Γενικά, μπορεί να μην πληρώνουμε πλέον το πτητικό κομμάτι της πΟΑ, τα υπόλοιπα όμως θα τα πληρώνουμε καιρό ακόμα...