Δρομολόγια Olympic Air

  • Thread starter Thread starter mastrojohn
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
manos_p":greznn9s said:
Το νέο πρόγραμμα από 25/10 έως 27/03 είναι στο site της νΟΑ.
Για Κω συμβαίνει κάτι περίεργο. Σε κάποια διαστήματα κόβουν την πρωινή και σε κάποια άλλα τη βραδυνή μόνο την μεσημεριανή κρατάνε στάνταρ. Και από 01-01 η βραδυνή με ΑΤ4!!! Ουτε καν Q400!! :wall: :rant:
Πάνε οι εποχές που η ΟΑ πετούσε με Β734!!! :great:

Είσαι σίγουρος?
Γιατί αν είναι έτσι κακώς τόσα χρόνια βάζανε οι παλιοί 737 για το νησί σας.
Εμείς οι Αθηναίοι και οι Θεσσαλονικείς το πληρώναμε... :wall:
Επιτέλους όμως δε θα πληρώνουμε πλέον άδεια 737 από την κάθε άδεια ΚΩ χειμωνιάτικα! :great:
 
Kαλημέρα και .....καλό Μήνα
__________________________________________________________________________________
Αλεξάνδρεια Olympic Airlines OP 327 1/10/2009 01:15 Αναχώρησε
Τελ Αβίβ Olympic Airlines OP 301 1/10/2009 02:20 Αναχώρησε
Λέρος Olympic Airlines OP 030 1/10/2009 05:40 Ακυρώθηκε
Πάρος Olympic Airlines OP 060 1/10/2009 06:45 Ακυρώθηκε
Κωνσταντινούπολη Olympic Airlines OP 321 1/10/2009 08:05
Νάξος Olympic Airlines OP 002 1/10/2009 08:35
Κάρπαθος Olympic Airlines OP 038 1/10/2009 08:50
Μήλος Olympic Airlines OP 042 1/10/2009 09:05 Ακυρώθηκε
Σητεία Olympic Airlines OP 036 1/10/2009 11:05
Πάρος Olympic Airlines OP 062 1/10/2009 11:30 Ακυρώθηκε
Ικαρία Olympic Airlines OP 016 1/10/2009 12:10
Κύθηρα Olympic Airlines OP 054 1/10/2009 12:10
Αστυπάλαια Olympic Airlines OP 018 1/10/2009 13:40 Ακυρώθηκε
Μήλος Olympic Airlines OP 044 1/10/2009 14:15 Ακυρώθηκε
Τίρανα Olympic Airlines OP 317 1/10/2009 14:40
Πάρος Olympic Airlines OP 064 1/10/2009 16:30 Ακυρώθηκε
Κάλυμνος Olympic Airlines OP 014 1/10/2009 16:30 Ακυρώθηκε
Βελιγράδι Olympic Airlines OP 387 1/10/2009 19:00
Κωνσταντινούπολη Olympic Airlines OP 319 1/10/2009 19:00
Σκιάθος Olympic Airlines OP 068 1/10/2009 19:30 Ακυρώθηκε
 
Στις 15:40 η πτήση 8135 έχει προορισμό το XXX.Ποιος ερωτικός προορισμός είναι;Θα εκτελεστεί από το α/φος JQGJNT και η θύρα είναι η Β21 (μπας και έγιναν ΑΕΚτζίδες εκεί;) :twisted: :twisted: :twisted:
 
Πτήση της Baboo προς Γενεύη με Ε190 και εμφανίζεται λόγω codeshare με την ΟΑ.
 
eagle1":39j0s6ou said:
manos_p":39j0s6ou said:
Το νέο πρόγραμμα από 25/10 έως 27/03 είναι στο site της νΟΑ.
Για Κω συμβαίνει κάτι περίεργο. Σε κάποια διαστήματα κόβουν την πρωινή και σε κάποια άλλα τη βραδυνή μόνο την μεσημεριανή κρατάνε στάνταρ. Και από 01-01 η βραδυνή με ΑΤ4!!! Ουτε καν Q400!! :wall: :rant:
Πάνε οι εποχές που η ΟΑ πετούσε με Β734!!! :great:

Είσαι σίγουρος?
Γιατί αν είναι έτσι κακώς τόσα χρόνια βάζανε οι παλιοί 737 για το νησί σας.
Εμείς οι Αθηναίοι και οι Θεσσαλονικείς το πληρώναμε... :wall:
Επιτέλους όμως δε θα πληρώνουμε πλέον άδεια 737 από την κάθε άδεια ΚΩ χειμωνιάτικα! :great:

Μερικές παρατηρήσεις-επισημάνσεις...
1) Το κόψιμο της πρωϊνής για Κω είναι "έγκλημα"... Ήδη οι "γλάροι" θα προετοιμάζουν απάντηση οπότε μη σκας φίλε Μάνο
2) Η Κως παραδοσιακά τον χειμώνα εξυπηρετείτο με χ2 daily και συνήθως Boeing ενώ το καλοκαίρι έφτανε και τα χ3-4 daily.
3) Για τους Αθηναίους και τους Θεσσαλονικείς τι να πώ? Με την ίδια λογική η υπόλοιπη Ελλάδα πληρώνει το τραμ της Αθήνας και τις μελέτες της υποθαλάσσιας της Θεσσαλονίκης που είναι πεταμένα λεφτά, μην μιλήσουμε και για τον ΟΣΕ κτλκτλ. Νομίζω δεν στέκει τέτοια επιχειρηματολογία...
4) Ο προορισμός KGS μέχρι πρόσφατα εξυπηρετούσε και την Κάλυμνο δλδ 2 νησιά με πληθυσμό ~60.000 και με πολύ μεγάλες ανάγκες μετακίνησης στην ΑΤΗ για λόγους υγείας, παιδείας και ότι άλλο δεν μπορεί να φανταστεί ένας κάτοικος της ηπειρωτικής Ελλάδας. Ακόμα και σήμερα και παρά την ύπαρξη του Α/Δ Καλύμνου πολλοί Καλυμνιοί πετάνε απο την Κώ λόγω περισσότερων επιλογών σε ώρες και τιμές.
5) Το δρομολόγιο ΑΤΗ-SKG αποδεδειγμένα και δηλωμένα απο την ίδια την πΟΑ ήταν απο τα πιό ζημιογόνα λόγω των πολλών πτήσεων και του μεγάλου ανταγωνισμού την τελευταία κυρίως 10ετία....
6) Ηράκλειο, Ρόδος, Χανιά και Κώς ήταν οι πιό κερδοφόροι προορισμοί της πΟΑ οπότε μάλλον αυτοί πληρώνανε και τα άδεια Boeing και Αirbus (ούτε λόγος για Ατάρια έτσι???) που πετούσαν εώς και 15 φορές την ημέρα ΑΤΗ-SKG....
7) Γενικά, μπορεί να μην πληρώνουμε πλέον το πτητικό κομμάτι της πΟΑ, τα υπόλοιπα όμως θα τα πληρώνουμε καιρό ακόμα...
 
Το έμπειρο επιχειρησιακό team της νΟΑ θα τα λύσει όλα.
Λίγη υπομονή λοιπόν... :thx:
 
Προσωπική μου επιθυμία θα ήταν να κρατούσε τα 4 Α340 με τα οποία να αύξανε τις συχνότητες προς JFK, να διατηρούσε το YUL-YYZ, & JNB και παράλληλα να ξεκινούσε μια Αυστραλία. Ξέρω οτι τα κόστη θα ήταν μεγαλύτερα αλλά θεωρώ τα δρομολόγια αυτά κερδοφόρα και χρυσά λόγω της ομογένειας και όχι μόνο. Αυτή την στιγμή η μεγαλύτερη απώλεια του αερολιμένα της Αθήνας είναι η απώλεια JFK, όπου λίγο πολύ όλοι χρησιμοποιούσαμε το direct της ΟΑ με τα υπέροχα Α343. Τώρα ο Έλληνας πρέπει να τα σκάσει στην Delta για να τον πάει με ενα Β767 στο προορισμό που έιχε συνδέσει με την ΟΑ. Προσωπικά με στεναχώρισε πολύ αυτή η επιλογή της Olympic Air. Θεωρώ τα προαναφερθέντα δρομολόγια φιλέτα και δεν έπρεπε να χαθούν, γιατί δεν πιστεύω οτι θα επαναποκτηθούν.
 
Θα μπορούσε να αγόραζε έστω 2 340-600 και να κρατούσε μόνο τη Νέα Υόρκη....είναι κρίμα αλήθεια...Εξάλλου μία εταιρεία μόνο με Α319-320 δεν έχει αίγλη...δεν είναι τυχαίο το πόσο "επενδύουν" μεγάλες αεροπορικές εταιρείες στο να αναδεικνύουν ακόμα και στις διαφημίσεις τους τα μεγάλα αεροσκάφη βλ. πχ Α380...όπως και να το κάνουμε είναι αρκετά πιασάρικο...πάντως θα ήταν ενδιαφέρον αν γνωρίζαμε ποιο ήταν το κόστος πτήσης να πάει και να γύρίσει Νέα Υόρκη...(πληρώματα, τέλη, ξενοδοχεία για τα πληρώματα, καύσιμα κλπ). Όσο για τη Delta...10-11 ώρες 767 without flight entertainment.....no way...
 
Ας ελπίσουμε να πάει καλά στο ξεκίνημα η εταιρία ώστε μπορέσει να συνεχίσει τις επενδύσεις. Η Delta είναι προσωρινή λύση και όχι για πολύ καιρό. Η Νέα Υόρκη και Καναδάς πρέπει να επιστρέψουν σύντομα πίσω, κατά προτίμηση το επόμενο καλοκαίρι. Με 330 και το service που θα δίνει σε σχέση με τους ανταγωνιστές της θα πάει πάρα πολύ καλά.
Ξέρω ότι αναφέρω συνέχεια το 330 και συνχωρέστε με αλλά το αεροπλάνο αυτό δεν παίζεται σε σχέση με το 340.
 
Τα slots σε αεροδρόμια που τώρα δεν έχει πτήσεις όπως της Φρανκφούρτης,Ν.Υ,Μοντρεαλ κλπ δεν χάνονται;
 
Top