Δικαιώματα Επιβατών αεροπορικών μεταφορών

Re: Δικαιωματα Επιβατων μετα απο ακυρωση πτησης

Akis":2lkiouvl said:
...... Δυστυχώς σε όλες τις εταιρίες που γνωρίζω σου δίνουν την εναλλακτική να ταξιδέψεις άλλη μέρα ή να σου επιστραφούν τα χρήματα. Αν αυτό είναι σωστό και καλό είναι άλλο καπέλο.

Καλό θα ήταν να μην κάνουμε γενικά σχόλια.
Μου έχει τύχει με την Gulf από ΑΤΗ-ΚUL να ακυρώσουν την πτήση την συγκεκριμένη ημέρα, στην αρχή μου πρότειναν να πετάξω την προηγούμενη, όταν όμως επέμενα ότι θέλω να πετάξω την μέρα που είχα κλείσει το εισιτήριο, τότε με έβαλαν στην Sri Lanka Airlines.
Εκεί πιστεύουν σε άλλο Θεό;
 
Re: Δικαιωματα Επιβατων μετα απο ακυρωση πτησης

Πότε σε είχαν ενημερώσει για την ακύρωση της πτήσης;

Δεν αποκλείεται να το κάνουν στα πλαίσια μιας πολιτικής καλής θέλησης, ωστόσο ΔΕ δεσμεύονται από την οδηγία της ΕΕ, εάν διαβάσουμε όσα αναφέρονται σε αυτήν.
 
Re: Δικαιωματα Επιβατων μετα απο ακυρωση πτησης

airzena, το συγκεκριμένο νήμα είναι σχετικό με τον Κανονισμό της ΕΕ και βάση αυτού του Κανονισμού δεν δικαιούσε όσα αναφέρονται εκεί! Αυτό πιστεύω είναι αναμφισβήτητο.

Τό ότι κάποιες εταιρίες προσπαθούν περισσότερο από άλλες είναι πολύ απλά καλή θέληση της εταιρίας και τίποτα παραπάνω. Κάλλιστα θα μπορούσαν να σου επιστρέψουν τα χρήματά σου χωρίς καν να σου προσφέρουν εναλλακτικές. Απλά κάθε εταιρία προσεγγίζει το θέμα διαφορετικά και έχει άλλους εσωτερικούς κανονισμούς. Επειδή η Gulf (ή η όποια Gulf) σε έβαλε σε άλλη πτήση δεν σημαίνει ότι είχε την υποχρέωσει να το κάνει. Σημαίνει απλά, ότι έχει άλλους εσωτερικούς κανονισμούς από την (για να μείνουμε στην περίπτωσή σου) Aegean.
 
Re: Δικαιωματα Επιβατων μετα απο ακυρωση πτησης

Και όμως και ο Άγιος φοβέρα θέλει, μόλις απαίτησα ακύρωση εισιτηρίου και επιστροφή χρημάτων η Α3 απάντησε.
Σήμερα έλαβα τηλεφώνημα από την Α3 με πρόταση εάν θα ήθελα να ταξιδεύσω στις 19 Μαρτίου θα μου πληρώσουν το ξενοδοχείο.
Της απήντησα της κυρίας ότι ήταν η πρώτη ευγενική συνομιλήτρια που είχα και ότι τις άλλες δύο φορές που μίλησα με την Α3 ήταν αγενέστατοι και οι απαντήσεις του ήταν ή ταξιδεύεις στις 19 ή παίρνεις τα λεφτά σου πίσω.
Την ευχαρίστησα την κυρία και της είπα να συνεχίσει με την ακύρωση των εισιτηρίων.
Σήμερα δεν μπορώ να πω ήταν ευγενέστατη και πρόθυμη να με εξυπηρετήσει.
 
Re: Δικαιωματα Επιβατων μετα απο ακυρωση πτησης

airzena":8xy997q7 said:
Και όμως και ο Άγιος φοβέρα θέλει, μόλις απαίτησα ακύρωση εισιτηρίου και επιστροφή χρημάτων η Α3 απάντησε.
Μα αυτό το δικαιούσαι ούτως ή άλλως. Δεν χρειαζόταν να το απαιτήσεις!
 
Re: Δικαιωματα Επιβατων μετα απο ακυρωση πτησης

Πολλά υποτίθεται ότι δικαιούμαστε ως επιβάτες αλλά οι εταιρείες πολλές φορές κάνουν την πάπια.
Για παράδειγμα είχα το εξής περιστατικό με τη Germanwings: Επρόκειτο να ταξιδέψω στις 30-12-2014 DUS-SKG αλλά δεν μπόρεσα. Είχα μάλιστα τηλεφωνήσει από πριν να τους ενημερώσω και να τους ζητήσω, αν γίνεται, να μου επιστρέψουν τους φόρους αεροδρομίου. Μου είχαν απαντήσει καταφατικά και μου είχαν πει ότι μετά την πτήση και εφόσον δεν πετάξω, θα μου επιστρέφονταν οι φόροι στην κάρτα, κάτι που φυσικά δεν έγινε.
Τους ξανατηλεφώνησα σχεδόν 15 μέρες μετά την ημερομηνία της πτήσης να ρωτήσω τι γίνεται και μου είπαν ότι επεξεργάζονταν το αίτημα μου. Άλλες 10 μέρες μετά πήγα αυτοπροσώπως στο ticket desk Lufthansa/Germanwings στο αεροδρόμιο του Dusseldorf καθώς έτυχε να ταξιδεύω με άλλη εταιρεία. Εκεί μου είπαν ότι το αίτημα μου ήταν "on remark" και δεν είχε επεξεργαστεί καθόλου (λέω με δουλεύουν, δεν υπάρχει περίπτωση) και ότι θα επεξεργαστεί ξανά.
Επιπλέον 10 μέρες μετά, ακόμα τίποτα και μόλις χθες τους γράφω ένα e-mail, τους εξηγώ την κατάσταση λεπτομερώς για ό,τι έχει προηγηθεί και μου λένε ότι δεν δικαιούμαι επιστροφή φόρων επειδή αυτό γίνεται μόνο σε περίπτωση που δεν έχω ταξιδέψει.
Τώρα ή δεν καταλαβαίνουν Αγγλικά ή το παίζουν τρελίτσα :wall: :rant:
Τους ξαναγράφω (αυτή τη φορά με κεφαλαία αλλά με παρακαλώ και ευχαριστώ και τις διάφορες τυπικότητες εννοείται) και τους ξαναεξηγώ για 4η φορά ότι δεν έχω ταξιδέψει με τη συγκεκριμένη πτήση για αυτό και ζητάω πίσω τους φόρους.
Περιμένω νέα απάντηση αν και δε βλέπω να βγάζω άκρη.
Δε θα μπω σε συγκρίσεις με άλλες low cost (αφήστε που αυτή θεωρείται -και καλά- καλή low cost -θυγατρική της Lufthansa και δε συμμαζεύεται-...) γιατί χάνει κατά κράτος τόσο από τη Ryanair όσο και από την Easyjet.
Και φυσικά δε νοείται καν σύγκριση με Aegean ή Air Berlin που ανταγωνίζονται στο ίδιο δρομολόγιο.

Οι φόροι ανέρχονται περίπου στα 27 ευρώ, δε μιλάμε για κανένα τρελό ποσό, αλλά είναι αρκετό για o/w πτήση NRN-SKG με Ryanair. Και στην τελική, η νοοτροπία των Γερμανών είναι να μην αφήνουν ούτε 1 cent σε ρέστα κτλ. καθώς "αυτά αποτελούν δικά σας χρήματα, δεν πρέπει να τα χαρίζετε", όπως μου έχουν πει.
 
Re: Δικαιωματα Επιβατων μετα απο ακυρωση πτησης

airzena":u5jf4rz6 said:
Σήμερα έλαβα τηλεφώνημα από την Α3 με πρόταση εάν θα ήθελα να ταξιδεύσω στις 19 Μαρτίου θα μου πληρώσουν το ξενοδοχείο.
Πολύ περίεργο, γιατί η aegean τέτοιες κινήσεις από ότι γνωρίζω δεν κάνει.
Για να σου πρότειναν airzena ξενοδοχείο πάει να πει ότι είσαι μεγάλη "φίρμα" . :)
 
Re: Δικαιωματα Επιβατων μετα απο ακυρωση πτησης

Στις 09/04/2015 ειχα και εγω τον δικο μου γολγοθα μετα απο απεργια των ελεγκτων της εναεριας κυκλοφοριας του Παρισιου στο αεροδρομιο Μποβε για επιστροφη στην Θεσσαλονικη. Η ενημέρωση εγινε με μαιλ στις 8/04/15 περι της 18:00 το απογευμα, εγω βεβαια το ειδα στις 06:00 το πρωί την 9/04/15 διοτι δεν ειχα προσβαση σε ιντερνετ. Η ενναλακτικη λύση που δοθηκε ηταν για επιστροφη στις 14/04/15 με πτηση της ιδιας εταιρειας (Ryanair) πραγμα μη αποδεκτο διοτι 1ον θα εκανα Πασχα χωρις τα 3 παιδια μου και 2ο λογω προβληματος υγειας δεν ειχα μαζι μου τοσα φαρμακα για τις επιπλεον ημερες. Η λύση που βρήκα ήταν αναχώρηση απο Ορλύ την επόμενη ημερα για Αθήνα και μετα για Θεσσαλονίκη με δικα μου έξοδα(εισιτήρια απο Ορλυ για Αθηνα με Transavia 485€ + εσιτηρια από Αθήνα για θεσσαλονίκη 140€ + Διατροφή και με υπνο στα καθίσματα του αεροδρομίου). Μου ειπαν οτι δεν δικαιουμαι αποζημίωσης απο το τμήμα αερομεταφορων στην Αθήνα παρα μονο το εισιτηριο της επιστροφης της ryanair. Εκανα την ηλεκτρονική αιτηση της ryanair βεβαια εχω ολες τις αποδειξεις απο φαγητα, μεταφορα απο Μποβε σε Ορλύ, bording pass για Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Μπορώ να διεκδικίσω την αποζημίωση για τα εξοδα αυτά με καποιον τροπο; Ευχαριστώ.(Αξία το να κάνεις Πασχα με τα παιδία σου, ΑΝΕΚΤΙΜΗΤΗ)
 
Re: Δικαιωματα Επιβατων μετα απο ακυρωση πτησης

Σύμφωνα με την κανονισμό της ΕΕ δικαιούσαι rebooking στην ενωρίτερη δυνατή πτήση (που μάλλον ήτανε οι πτήσεις που έκλεισες εσύ), και όχι στην επόμενη πτήση της ίδιας εταιρίας μετά από μέρες (όπως το κάνει συστηματικά η Ryanair, κάτι που αποτελεί σαφή παράβαση των δικαιωμάτων των επιβατών), συν διατροφή και ξενοδοχείο, εφόσον είναι απαραίτητα.

Εάν η εταιρία το αρνείται, μπορείς να κλείσεις άλλη πτήση, όπως το έκανες, και να διεκδικήσεις μετά την επιστροφή των εξόδων σου. Αν και εθελοντικά η Ryanair μάλλον δεν θα πληρώσει… Δηλαδή πώς θα το πετύχεις στη πράξη δυστυχώς δεν ξέρω. Όπως έγραψα και στην τελευταία σελίδα σε παρόμοια περίπτωση, θα μπορούσες να απειλείς με δικηγόρο/ να κάνεις αγωγή στα δικαστήρια / καταγγελία στην αρμόδια αρχή κλπ. Αν αξίζουν όλα αυτά βέβαια άλλο θέμα είναι.
 
Re: Δικαιωματα Επιβατων μετα απο ακυρωση πτησης

Σε ευχαριστώ για την άμεση απάντηση σου, και εγώ αυτό σκεφτομαι, αν τελικα αξίζει. Περιμένω την απάντηση της εταιρείας και βλέπουμε. Πάντως τα άτομα είναι αρκετά, που βρήκαν άλλους τρόπους για να φύγουν, που πιστευω ήταν πιο κοστοβόροι για την εταιρεια. Τέλος πάντων θα δούμε, απλά είναι μια κατάσταση που δεν ευθήνεται ο κάθε επιβάτης και χωρια την ταλαιπωρία που περνάς απο την καθυστέρηση.
 
Top