Δρομολόγια Aegean

  • Thread starter mrk
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Να θυμηθούμε τι έλεγε ο Ευ. Βασιλάκης το 2013 όταν δεν ευδοκίμησε τη πρώτα φορά το Μπακού

«όλοι οι προορισμοί που ξεκινήσαμε το 2013 παραμένουν για το 2014 εκτός ενός, του Μπακού, το οποίο ναι μεν έχει από ότι φαίνεται φυσικό αέριο επιβάτες όμως για την Αθήνα δεν έχει αυτή τη στιγμή και με 25 επιβάτες την πτήση δυστυχώς.., παρά τις προσπάθειες που κάναμε και εμείς και όλοι οι άλλοι φορείς να το στηρίξουμε δεν μπορεί να συνεχιστεί. Είναι η μόνη προσπάθεια που δεν απέδωσε».

10 χρόνια μετά και αποτι φαίνεται δεν πρέπει να άλλαξαν πολλά. Φαντάζομαι όντως πήγαν να επεκτείνουν την επιτυχία του EVN (daily A321neo καλοκαίρι και 5xWeekly τον χειμώνα) που δίνει δυνατότητα για σχετικά φτηνή μεταβίβαση για Ρωσία καθώς οι εναλλακτικές συγκριτικά είναι απλησίαστες (ΤΚ, ΕΚ, JU etc). Ωστόσο EVN και TBS υπήρχαν με επιτυχία και πριν τον πόλεμο στην Ουκρανία και μάλιστα με αυξημένες συχνότητες κάθε χρόνο όποτε η τροφοδοσία προς Ρωσία λειτουργεί επικουρικά.

Αν και η TBS δεν ξέρω κατά πόσο έχει πάρει μερίδιο από αυτήν την κίνηση καθώς αν δεν κάνω λάθος αυτή τη στιγμή δεν υπάρχει απευθείας σύνδεση της με κάποιο Ρωσικό αεροδρόμιο.
 
Στο πολιτικό κομμάτι της υπόθεσης για το Μπακού θα συμφωνήσω με τον 6circles.

Στο ζουμί ίσως της υπόθεσης να υπάρχει κάποιος άλλος παράγοντας, όπως και στο κόψιμο δρομολογίων πριν καν αρχίσουν.

Μήπως χρειάζεται η Α3 ένα μικρότερο τύπο αεροπλάνου; Που να γεμίζει σε routes που δε σηκώνουν A320; Που να μπορούν κάποια thin routes να τα εκτελούν all year round; Και αυτό το καημένο LGTS, που δε μπορεί να κρατήσει ούτε ένα Παρίσι 2 weekly με neos το χειμώνα, δεν το σκέφτονται;

Μονό εγώ βλέπω ότι τα A220 ταιριάζουν γάντι;
 
Η TBS δουλεύει κυρίως με τους Γεωργιανούς που ζουν στη χώρα μας (όπως άλλωστε υπάρχει και η Wizz με το Kutaisi). Το EVN δουλεύει πλέον κυρίως με Ρώσους, που δε μπορούν να έρθουν μέσω αραβικών χωρών. Το GYD πάλι, αν δεν υπήρχε κάποια συνεργασία ή συμβόλαιο με tour operator εκεί ή εδώ, δε μπορώ να καταλάβω πώς προέκυψε.
 
Αλλαγή και στο δρομολόγιο για Μπρατισλάβα . Αντί για 5 Ιουνίου, μεταφέρετε στις 14 Σεπτεμβρίου μέχρι 4 Ιανουαρίου 2024
 
Αθήνα - Damman αντί 17 Μαίου πάει 3 Ιουνίου και μειώνεται από 2 σε 1
Αθήνα - Μπάνια Λούκα ακόμα δεν έχει εμφανιστεί
 
Αν το Dammam και το Kuwait είναι να γίνονται από μια φορα την εβδομάδα, μήπως η Aegean να εξέταζε την πιθανότητα να τα συνδυάσει σε δυο τριγωνικά δρομολόγια ( ATH-DMM-KWI-ATH το ένα και ATH-KWI-DMM-ATH το άλλο ) ώστε να αυξηθούν έστω και έτσι οι συχνότητες και να προσφέρει περισσότερες επιλογές....
Ένα δρομολόγιο την εβδομάδα ίσον κανένα στην ουσία.
 
Επίσης που έχει πάει το Αθήνα - Πάφος από Μάιο και μετά? Παραδίδει τα όπλα στην Ryanair?
Επιπλέον βλέπω έχει βγάλει τελείως το Μπάρι.
Κρίμα πάντως γιατί είχε παίξει ωραίο expansion φέτος.
 
Last edited:
Επίσης έκοψε το Θεσσαλονίκη - Βουκουρέστι με Animawings .Στο Αθήνα - Βουκουρέστι η απογευματινή ήταν να γίνει με την ρουμάνικη αλλά βλέπω το ξαναγύρισε σε Αιγαίου. Ακόμα είναι Μάρτιος...
 
Last edited:
Τι τα ανακοινώνουν με μεγαλοστομες δηλώσεις κ μετά κόβουν αβερτα; Το ΕΙΝ επίσης δεν το έβρισκα αυτή την περίοδο κ το βρήκα Σεπτέμβριο..Δεν έχει νωρίτερα;
 
Ο αρχικός προγραμματισμός ειναι πάντα ποίο αισιόδοξος. Τα θέματα με crew shortages και όχι μόνο, επιμένουν. Δεν θα πάει πολύ καλύτερα απο το 22. Αναγκαστικά γίνονται περικοπές, είναι μεγάλο το πρόγραμμα. Μετά απο τόση ορθοπεταλια για πάνω απο 2 χρόνια να δω ποιος θα κάτσει να δουλέψει στο τέλος.
 
Top