Ellinair - Προβλήματα

  • Thread starter Thread starter teris3
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Σημασία έχει που έχει έδρα και πού πληρώνει φόρους. Ναι μεν δεν είναι το ίδιο με την Α3 ως σημασία για την εθνική οικονομία, αλλά αν όντως η έδρα της εταιρείας είναι στην Ελλάδα (όπως νομίζω ότι είναι) και αν όντως φταίει ο ιός και το κλείσιμο των πτήσεων από το κράτος, τότε θα πρέπει να αποζημιωθεί ανάλογα με το μέγεθος της.

Έχουν δίκαιο να μιλάνε για αθέμητη πρακτική. Φαντάζεστε εσείς να είχατε 3-4 αεροσκάφη και το κράτος να δίνει ρευστότητα μόνο σε αυτόν που έχει 50; Υπάρχει καμιά πιθανότητα να επιβιώσεις;
 
Θα πρεπει να σταματησει η κλαψα και η ζητιανια πιστευω. Ο Ομιλος απο οτι ακουγεται, εχει τεραστια ανοιγματα στην Χαλκιδικη ( ξενοδοχεια κλπ), και εχει αρχισει επαναδιαπραγματευσεις με προμηθευτες και χρημτοδοτες, και ειναι το σωστο βημα. Επειδη ο Ομιλος ηταν και ο μονος πελατης της αεροπορικης, ειναι δυσκολο να ξεχωρισεις την αεροπορικη και να δωσεις χρηματα που και δεν φτανουν και θα ειναι χαμενα. Εκεινο με το οποιο απορω ειναι οτι ο τοπικος παραγοντας θα ερεπε να εχει παιξει ρολο. Ο Ομιλος πηγαινε καλα πριν τον ιο, και οι τοπικοι παραγοντες θα πρεπει να εμπλακουν και να βοηθησουν. Υπαρχουν τοπικοι παραγοντες με χρημα, που εχουν ωφεληθει, και θα ωφεληθουν στο μελλον αν πανε καλα. Θα πρεπει κατα την γνωμη μου να δωσουν παρων, δεν ξερω πως θα γινει αυτο αλλα λεφτα υπαρχουν στην Μακεδονια και στην Θεσσαλονικη ειδικοτερα, πολλα λεφτα. Εκτος και αν οι ιδιοκτητες δεν θελουν αλλους στα ποδια τους. Μπορουν στην Θεσσαλονικη να σωσουν τον Ομιλο γιατι εχει προσφερει πολλα στην τοπικη οικονομια, και τωρα θα πρεπει να βγουν μπροστα για τιο δικο τους το συμφερον. Αν αυτοι δεν βαλουν πλατη, δεν νομιζω οτι θα δουν χρησιμη βοηθεια απο την Κεντρικη Κυβερνηση. Καλο το ποδοσφαιρο, αλλα λιγες οι δουλειες που προσφερει, λιγοτερο "ΠΑΟΚ" λοιπον και περισσοτερο Θεσσαλονικη και Χαλκιδικη ισως??? Και κατι αλλο, οταν θελεις βοηθεια απο Κυβερνησεις ( Εληνικη και Ευρωπη), η πειρα λεει οτι δεν ειναι ξυπνιο να τους κατηγορεις επισημα σε εφημεριδες συνεντευξεις και μεσα κοινωνικης δικτυωσης. Ευχομαι να πανε καλα και να συνεχισουν την καλη πορεια που ειχαν πριν τον ιο.
Ασυναρτητες γενικοτητες που "καποιοι" στην Θεσσαλονικη θα σωσουν μια ιδιωτικη επιχειρηση. Ο δημαρχος, ο περιφερειαρχης, ο καφετζης και η μοδιστρα. Βαζουμε και λιγο Παοκ μεσα και ολοκληρωσαμε την κριτικη.

Με την ιδια λογικη, εγω λεω η Αθηνα να βρει να μαζεψει λεφτα να σωσει την Aegean και ας φροντισει η ελληνικη κυβερνηση να βοηθησει την Ellinair.
 
Ναι, παιδιά, να ενισχυθεί όπως η Α3. Να πει κάποιος στους μετόχους μόνο ότι θα πρέπει να βάλουν 10,15,25 εκατ. απ' την τσέπη τους για ΑΜΚ, να δεις πώς εξαερώνεται σε χρόνο dt το αίτημα*

*αίτημα δεν υπάρχει ακόμα, πρώτη φορά εμφανίστηκε εδώ το τι "πρέπει" να κάνει το κράτος μαζί με κριτική για "αθέμητη" (sic) πρακτική. Η Ellinair δεν λέει λέξη επισήμως προς το κράτος, αλλά το a.gr αποφάνθηκε.
 
οσο αφορα τα του μουζενιδη εχει δει κανενας τα οικονομικα στοιχεια του ομιλου(προ 2020);



Επισης
Ovelix εισαι σιγουρος οτι δεν υπηρξε αιτημα; οχι μονο απο την εν λόγω εταιρια αλλα και απο αλλες;

απο περιεργεια θελω να μου δειξεις (ειτε κανεις αλλος/η) και το επισημο αιτημα της αιγαιου προς το κρατος. (λογικα θα ειναι πρωτοκολημενο σωστα; ΠουΧου οπως κανουν αλλοι Ψ2Α77ΛΞ-ΩΡ2)
μηπως γνωρίζεις (ειτε κανεις αλλος/η) αν υπαρχει και αλλο αιτημα απο πλευρας αιγαιου; (και ανεπισημα δεν θα κολησουμε εκει περα)

δεν θελω να αναλυσουμε ποιος/α/οι αυτος, αυτη και τα μυστηρια .....
"βαλανε απο την τσεπη τους"


μπορεις (ειτε κανεις αλλος) να μας εξηγησει/ς τι παιχνιδι εγινε με τις (γνωστές) δηλώσεις του κυρίου μετόχου* της εταιριας οσο αφορα την εκτίμηση που εχει για εκλεγμένο πρωθυπουργο (και μην το κανουμε πολιτικο το θεμα αλλου θέλω να καταληξω), που (παροτι μετα τον ...σαλο) "καλυψανε" την αιγαιου, και τους λογους για τους οποιους η αιγαιου ΔΕΝ πηρε -τουλαχιστον- αποστασεις απο τα λεγομενα του κυρίου μετόχου* της (δηλαδη με λιγα λογια τα "ενστερνίζεστε" η εταιρια;)...
(*κατα δήλωση του που ούτε αυτη εχει διαψευθει απο την εταιρια)


και δεν εχω καμια μετοχική/αμεση οικονομικά/εργασιακη σχέση με καμια απο τις εταιριες (ούτε την αιγαιου).
 
Κοίτα, επειδή στο παρελθόν έχεις γράψει επικά πράγματα (όπως π.χ. ότι ήταν ηλίθια η κίνηση της Α3 για ανανέωση του στόλου), καθώς και επειδή εδώ είναι το νήμα της αεροπορικής εταιρείας ενός σαλονικιώτικου ταξιδιωτικού γραφείου που πήγαινε Ρώσους να αγοράσουν γούνες στην Καστοριά και ενός ομίλου που πουλάει (μεταξύ άλλων) κρασιά και λάδι, θα ήταν εντελώς οφ τόπικ να απαντήσω σε όσα ρωτάς. Τα περί πρωθυπουργών, πρωτοκόλλων κλπ ανήκουν στα γνωστά "άλλα λόγια ν' αγαπιόμαστε" που αγαπάς να ποστάρεις. Αν δεν κρατιέσαι, ωστόσο, και μπορείς να το αναλύσεις, το trash area έχει πάντα χώρο.

Επί της ουσίας, η Ellinair έχει όντως απευθύνει (μαζί με τις Air Mediterranean, Blue Bird, GainJet, Lumiwings και Orange2Fly) αίτημα ενίσχυσης προς την ελληνική κυβέρνηση πριν λίγες μέρες. Λογικά, θα υπάρξουν διαπραγματεύσεις και ο καθένας θα πάρει αυτό που θα πετύχει με όποιον τρόπο μπορεί.

H Ellinair ζήτησε 9,2 εκατ. ευρώ και το αίτημά της είναι στην Κομισιόν. Λογικά, μια και η ΕΕ μοιράζει λεφτά με το τσουβάλι λόγω Covid, θα το τσιμπήσουν το παραδάκι και θα συνεχίσουν να πετάνε πλούσιες Ρωσίδες στα γουναράδικα.
Απαραίτητη προϋπόθεση, ωστόσο, θα είναι να βρεθεί επενδυτής, ή οι μέτοχοι να πληρώσουν μεγάλο μερίδιο από την τσέπη τους.

Κρατική ενίσχυση έλαβε πριν λίγες μέρες και η Fraport, κρατική ενίσχυση θα λάβει και το Ελ. Βεν. (έως και 130 εκατ.) επειδή ο ρόλος τους είναι κομβικός στην ανάπτυξη της χώρας. Υποθέτω ότι το ίδιο θα υποστηρίξει και η Ellinair.
 
Τι ζορι τραβας με τις γουνες απο Καστορια , εδω αλλοι πουλανε ηλιοβασιλεμα στην Σαντορινη....
 
Κοίτα, επειδή στο παρελθόν έχεις γράψει επικά πράγματα

Ας εξετάσουμε ποιος λέει επικά πράγματα :

ενός σαλονικιώτικου ταξιδιωτικού γραφείου

Μouzenidis Tours​

Tour Operators, Γραφείο Ταξιδίων ΜΟΣΧΑ , ΡΩΣΙΑ

Ladozhskaya Street 8 Office 3 105005 ΜΟΣΧΑ , ΡΩΣΙΑ


Mouzenidis Travel
Γραφείο Ταξιδίων ΜΟΝΑΧΟ , ΓΕΡΜΑΝΙΑ
Περιφερειακό γραφείο
Widenmayerstrasse 46A 80538 ΜΟΝΑΧΟ , ΓΕΡΜΑΝΙΑ

που πήγαινε Ρώσους να αγοράσουν γούνες στην Καστοριά


εκτός από την πρωτεύουσα του Αζερμπαϊτζάν (Μπακού), τη Μόσχα, την Αγία Πετρούπολη και το Βόλγκογκραντ, στη Ρωσία, το Κίεβο, τη Λβιβ, την Οδησσό και το Χάρκοβο στην Ουκρανία, τη Βαρσοβία, το Κατοβίτσε, την Κρακοβία, στην Πολωνία, το Βουκουρέστι και την Κλουζ Ναπόκα στη Ρουμανία, την Τιφλίδα, στη Γεωργία και το Βελιγράδι, στη Σερβία.

Το Ηράκλειο με τη Μόσχα, την Αγία Πετρούπολη, το Κίεβο, τη Βαρσοβία, το Κατόβιτσε, το Βουκουρέστι, την Κλουζ Ναπόκα, την Οδησσό, το Χάρκοβο, τη Λβιβ και το Βελιγράδι. Την Κέρκυρα με τη Μόσχα, το Κίεβο, τη Ζάκυνθο και την Αγία Πετρούπολη, τον Άραξο και την Αθήνα με την Μόσχα.


Πριν το 2020, η ELLINAIR είχε βάση στο Ηράκλειο και στην Κέρκυρα τις καλοκαιρινές περιόδους.

Από Κέρκυρα με την Ellinair προς Yekaterinburg, Moscow, Perm, Riga, Samara, St. Petersburg, Kiev.




Σημειώνεται ότι ο όμιλος είχε φθάσει να συνεργάζεται με 1.400 ξενοδοχειακές μονάδες σε ολόκληρη την χώρα, πέραν των δικών τους ξενοδοχειακών μονάδων, στις οποίες έφερνε τιυς πελάτες του.


και ενός ομίλου που πουλάει (μεταξύ άλλων) κρασιά και λάδι,

Ο όμιλος είναι την ίδια ώρα ένας από τους πλέον πολυσχιδείς: αποτελείται επιπλέον από τη Grekodom (εταιρεία real estate και διαχειρίζεται ακίνητα, εξοχικές κατοικίες, οικόπεδα και τουριστικές μονάδες της βορείου Ελλάδος) , το ορθόδοξο προσκυνηματικό κέντρο Solun, τα 4 και 5 αστέρων ξενοδοχεία «Potidea Palace» και «Portes Palace» στη Χαλκιδική, το χώρο στάθμευσης αυτοκινήτων και την αίθουσα VIP στο αεροδρόμιο «Μακεδονία», την εταιρεία παραγωγής κρασιού Mouzenidis Wine και το κελάρι-κάβα Kava Idea, την εταιρεία αερομεταφορών φορτίων CSR Air Services (μεταφορά – αποθήκευση – επισήμανση - συσκευασία & τελωνειακές υπηρεσίες κυρίως από το αεροδρόμιο της Θεσσαλονίκης με πρώτη προτεραιότητα την Ρωσία αλλά και τις υπόλοιπες Ευρωπαϊκές χώρες) και το portal Grecomania.ru.


αίτημα ενίσχυσης προς την ελληνική κυβέρνηση πριν λίγες μέρες

Έχει ζητηθεί ενίσχυση από την αρχή της πανδημία όπως και αίτημα προς την ΕΕ. Αν εσυ παίρνεις την ημερομηνία του άρθρου ως σημείο αναφοράς μάλλον μας κανείς πλάκα.

27 Mar 2020, 14:08 | ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΕΣ

Η επιστολή συνυπογράφηκε από τις εταιρείες Air Mediterranean, Blue Bird, Ellinair, GainJet, Lumiwings, και Orange2Fly.


το trash area έχει πάντα χώρο.

Εάν έχει χώρο για προσωπικές απόψεις και εκτιμήσεις που εκφράζει κάποιο μέλος και δεν σου αρέσουν, τότε σίγουρα έχει χώρο για ένα ποστ γεμάτο ανακρίβειες και προσπάθειας αλλοίωσης της πραγματικής εικόνας ενός ομίλου.

Θα πίστευα ότι υπάρχει δόλος από πλευράς σου, εάν δεν είχα καταλάβει στο παρελθόν (μέσω των posts σου) ότι νιώθεις ένα γενικότερο μίσος για τη βόρεια Ελλάδα:

σε έναν τόπο που το μόνο που εισάγει είναι τουρίστες με τάπερ από τα Βαλκάνια και το μόνο που εξάγει είναι τραγουδιστές στην Αθήνα.
 
Last edited:
Κοίτα, επειδή στο παρελθόν έχεις γράψει επικά πράγματα (όπως π.χ. ότι ήταν ηλίθια η κίνηση της Α3 για ανανέωση του στόλου), καθώς και επειδή εδώ είναι το νήμα της αεροπορικής εταιρείας ενός σαλονικιώτικου ταξιδιωτικού γραφείου που πήγαινε Ρώσους να αγοράσουν γούνες στην Καστοριά και ενός ομίλου που πουλάει (μεταξύ άλλων) κρασιά και λάδι, θα ήταν εντελώς οφ τόπικ να απαντήσω σε όσα ρωτάς. Τα περί πρωθυπουργών, πρωτοκόλλων κλπ ανήκουν στα γνωστά "άλλα λόγια ν' αγαπιόμαστε" που αγαπάς να ποστάρεις. Αν δεν κρατιέσαι, ωστόσο, και μπορείς να το αναλύσεις, το trash area έχει πάντα χώρο.

Επί της ουσίας, η Ellinair έχει όντως απευθύνει (μαζί με τις Air Mediterranean, Blue Bird, GainJet, Lumiwings και Orange2Fly) αίτημα ενίσχυσης προς την ελληνική κυβέρνηση πριν λίγες μέρες. Λογικά, θα υπάρξουν διαπραγματεύσεις και ο καθένας θα πάρει αυτό που θα πετύχει με όποιον τρόπο μπορεί.

H Ellinair ζήτησε 9,2 εκατ. ευρώ και το αίτημά της είναι στην Κομισιόν. Λογικά, μια και η ΕΕ μοιράζει λεφτά με το τσουβάλι λόγω Covid, θα το τσιμπήσουν το παραδάκι και θα συνεχίσουν να πετάνε πλούσιες Ρωσίδες στα γουναράδικα.
Απαραίτητη προϋπόθεση, ωστόσο, θα είναι να βρεθεί επενδυτής, ή οι μέτοχοι να πληρώσουν μεγάλο μερίδιο από την τσέπη τους.

Κρατική ενίσχυση έλαβε πριν λίγες μέρες και η Fraport, κρατική ενίσχυση θα λάβει και το Ελ. Βεν. (έως και 130 εκατ.) επειδή ο ρόλος τους είναι κομβικός στην ανάπτυξη της χώρας. Υποθέτω ότι το ίδιο θα υποστηρίξει και η Ellinair.

μην βαζεις λογια στο στομα αλλων δεν ανεφερα ποτε την λέξη "ηλίθια" οσο αφορα την κίνηση αυτη, αιτιολογησα επαρκως (σε πειραζει επειδη αποδειχτηκε και στην πραξη και μαλιστα με το παραπανω; ) και ολα τα παραπανω συνδέονται αμεσα με το θεμα που έχουμε εδώ δηλ. "ενός σαλονικιώτικου ταξιδιωτικού γραφείου που πήγαινε Ρώσους να αγοράσουν γούνες στην Καστοριά" .

για πολλοστη φορα "πιανεσαι" να λες μεγαλες κουβεντες υποτιμοντας την νοημοσύνη των υπολοιπων.... για να τις "γυρίσεις" μετα...δικαιολογοντας με την γνωστη (πλεον) τακτικη....δηλ. υβριζοντας τον συνομιλητή σου (σοβαρα τωρα " trash area"; ) και υβριζοντας εμμέσως πλην σαφως (εκτός απο μετόχους/ιδιοκτήτες) και εργαζομενους οταν αναφερεσε απαξιωτικα (με εκφρασεις "θα το τσιμπήσουν το παραδάκι και θα συνεχίσουν να πετάνε πλούσιες Ρωσίδες στα γουναράδικα") για το (οποιοδηποτε για σενα) έργο που αυτοι παραγουν.

[...]Τα περί πρωθυπουργών, πρωτοκόλλων κλπ ανήκουν στα γνωστά "άλλα λόγια ν' αγαπιόμαστε" που αγαπάς να ποστάρεις.[...]
εχεις καταντησει γραφικος οταν δεν μπορεις να απαντησεις να εφαρμοζεις τέτοιες τακτικες ....


ειναι γνωστο οτι για σενα οτιδηποτε δεν εχει σχέση με αιγαιου δεν υπαρχει λογος υπαρξης...στηριξης ...και διασωσης...
θα μου πεις ο καθενας κοιταει το συνφερον του...

για μενα απο την στιγμή που η αιγαιου "βολεύτηκε"* (αληθεια; γιατι προσωπικα υποψιαζομαι οτι ήδη -εδω και αρκετους μηνες- υπαρχουν συζητήσεις για το επομενο..."πακετο" ) εταιριες οπως η Ellinair πρεπει να "βολευτουν" επισης... καθαρα για λογους αγορας και οχι μονο (για να μην "μου" κοστίσει περισσοτερο μετα)
 
Last edited:
Ο Ovelix γράφει γενικά πολύ σοβαρά και ενδιαφέροντα πράγματα (όταν δεν βγάζει αφρούς από το στόμα του όταν ακούει Βόρεια Ελλάδα)
 
Κρατική ενίσχυση έλαβε πριν λίγες μέρες και η Fraport, κρατική ενίσχυση θα λάβει και το Ελ. Βεν. (έως και 130 εκατ.) επειδή ο ρόλος τους είναι κομβικός στην ανάπτυξη της χώρας. Υποθέτω ότι το ίδιο θα υποστηρίξει και η Ellinair.
Θεωρώ οτι ειναι λιαν υποτιμητικό να αναφερεται κάποιος : "που πήγαινε Ρώσους να αγοράσουν γούνες στην Καστοριά" για μια ελληνική εταιρεία που οσο λειτούργησε, το εκανε με αξιοπρεπή τρόπο. Οπως γράφτηκε και παραπάνω ,η Ellniair έφερε πολύ κόσμο, κυρίως ρωσους τουρίστες σε με΄ρη της Ελλάδας που μέχρι τότε δεν ειχαν δει ρώσους..
Οσον αφορά την αναφορά στη Fraport, αυτό ειναι ατυχές, γιατί η εταιρεία πήρε τα εκατομύρια, οχι για να σωθεί και να μην κλείσει, αλλά ώς αντιστάθμισμα για τα ΧΑΜΕΝΑ ΚΕΡΔΗ του 2020.. συμφωνα με τις προβλέψεις που ειχαν γίνει για την επιβατική κίνηση και που αποδέχτηκε η ελληνικη κυβέρνηση
 
Top