Ellinair - Προβλήματα

  • Thread starter Thread starter teris3
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Θεωρώ οτι ειναι λιαν υποτιμητικό να αναφερεται κάποιος : "που πήγαινε Ρώσους να αγοράσουν γούνες στην Καστοριά" για μια ελληνική εταιρεία που οσο λειτούργησε, το εκανε με αξιοπρεπή τρόπο. Οπως γράφτηκε και παραπάνω ,η Ellniair έφερε πολύ κόσμο, κυρίως ρωσους τουρίστες σε με΄ρη της Ελλάδας που μέχρι τότε δεν ειχαν δει ρώσους..
Οσον αφορά την αναφορά στη Fraport, αυτό ειναι ατυχές, γιατί η εταιρεία πήρε τα εκατομύρια, οχι για να σωθεί και να μην κλείσει, αλλά ώς αντιστάθμισμα για τα ΧΑΜΕΝΑ ΚΕΡΔΗ του 2020.. συμφωνα με τις προβλέψεις που ειχαν γίνει για την επιβατική κίνηση και που αποδέχτηκε η ελληνικη κυβέρνηση

Η σημερινή Ελληνική κυβέρνηση ήταν ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΗ να δεχτεί την συμφωνία που είχε διαπραγματευθεί και υπογράψει η κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ και ο αρμόδιος υπουργός Σπίρτζης. Η σύμβαση που υπέγραψε προβλέπει την αποζημίωση.
Μην γράφουμε ξανά τα ίδια για τα δάκρυα που έτρεχαν στα μάτια του καθώς υπέγραφε...

Για αυτό κάναν τα καραγκιοζιλίκια στη Βουλή με το ναι μεν δεν καταψηφίζω αλλά ούτε και υπερψηφίζω αυτά που προβλέπει η σύμβαση που υπέγραψε ως κυβέρνηση και αντίθετα μετά απο εσωκομματική φαγωμάρα αποχώρησε απο την αίθουσα την ώρα της ψηφοφορίας.
ΣΥΡΙΖΑ: Η ενίσχυση Fraport ρίχνει πάλι «σκιές» στην Κουμουνδούρου
 

Attachments

  • ponaei-o-spirtzis_3.w_hr.jpg
    ponaei-o-spirtzis_3.w_hr.jpg
    113,9 KB · Προβολές: 5
Last edited:
Η Ellinair επίσης συνέδεσε την Ελλάδα με τακτικές πτήσεις με πολλούς προορισμούς σε Ρωσία και Ουκρανία με λογικά ναύλα. Αλλιώς έπρεπε να πετάξεις μέσω Μόσχας ή Κιέβου...μακάρι να υπάρξουν στο μέλλον και άλλες Εταιρείες με 'δύσκολους' προορισμούς και καλές ανταποκρίσεις. . .μπορεί να έχει ένα target group περίεργο αλλά καλύτερα από το τίποτα
 
Εφ' όσον προβλέπεται από τον νόμο και εφ' όσον αποδείξει ότι με τα 4 αεροπλάνα της είχε τόσο μεγάλη συνεισφορά στην ελληνική οικονομία που αξίζει να ενισχυθεί επιπλέον από όσο ήδη ενισχύθηκε οριζόντια ο αεροπορικός κλάδος και οι επιχειρήσεις της χώρας, τότε καλώς ας τα πάρει.

Η δική μου διαφωνία είναι στα περί "αθέμιτων πρακτικών" που ενισχύουν άλλους και στο ότι κάτι κρύβεται πίσω από την όλη κατάσταση. Μεγάλα παιδιά είναι εκεί στην Ellinair, είμαι βέβαιος ότι θα κάνουν το καλύτερο δυνατόν.
 
Εφ' όσον προβλέπεται από τον νόμο

Ο ίδιος ο υπουργός είπε ότι προβλέπεται δάνειο 25% του τζίρου του 2019, με 80 % εγγύηση του κράτους.



ότι με τα 4 αεροπλάνα της

Τη μια χρόνια εκτελούσε πτήση με 4 αεροσκάφη στο δικό της AOC, και άλλα 3 νοικιασμένα από εταιρία του εξωτερικού. Αν δεν την είχε προλάβει η πανδημία, το 2020 θα είχε 6 αεροσκάφη επανδρωμένα με Έλληνες εργαζόμενους.


είχε τόσο μεγάλη συνεισφορά στην ελληνική οικονομία που αξίζει να ενισχυθεί

Η αεροπορική εταιρεία του ομίλου Μουζενίδη εκτιμάται ότι θα κλείσει τη φετινή χρονιά με τζίρο στα επίπεδα του 2018, ήτοι περίπου 120 εκατ. ευρώ.



Στα 350 εκατ. € ο κύκλος εργασιών του ομίλου Μουζενίδη το 2018|Αύξηση 5% το 2019


Υπολόγισε τι ποσοστό είναι φόροι κι εισφορές στα ταμεία και πες μας αν τα 9 εκ που ζητάει(σαν δάνειο και όχι χορηγία), είναι αναλογικά πολλά σε σχέση με τα 270 εκ που θεώρησες ότι δικαίως έπρεπε το κράτος να δώσει στην Αιγαίου.

Φαντάζομαι ότι δεν έχεις διαφορετική άποψη του σωστού για μια εταιρία με έδρα την Αθήνα, σε σχέση με έναν όμιλο που δραστηριοποιείται σε διάφορες περιοχές της Ελλάδας εκτός της πρωτεύουσας.

Η δική μου διαφωνία είναι στα περί "αθέμιτων πρακτικών"

Όταν ο υπουργός κάνει εξαγγελίες για ενίσχυση των επιχειρήσεων μέσω δανείων και η μια επιχείρηση παίρνει 2 φορές οικονομική ενίσχυση(επιπλέον των όσων έχουν δωθεί στον τουριστικό τομέα), ενώ η άλλη δεν έχει πάρει καμία, εσυ πως το ονομάζεις δηλαδή ;

Συνεχίζεις να μιλάς για πράγματα που δεν κατέχεις. Διαφορετικά η επιμονή σου φανερώνει δόλο.
 
Last edited:
Δύσκολα να καταφέρει να τα καταφέρει μετά απο τόσο μεγάλη καθυστέρηση για την ενίσχυση της! Μακάρι είναι τεράστιο πλήγμα για την Ελλάδα και κυρίως για την Μακεδόνια. Ο όμιλος δηλαδή ο Μπόρις ήταν πρωτοπόρος για τα δεδομένα του τουρισμού στην Ελλάδα αλλά δυστυχώς, ήταν άτυχος.Ίσως να ενοχλούσε κιόλας και τώρα βρήκαν την ευκαιρία!
 
Ovelix, δινεις στην εννοια "πολιτισμος" αλλη διασταση. Για να το εκφρασω "πολιτισμενα".
 
Την εταιρεία δεν την ξέρω πολύ καλά, αλλά δεν νομίζω ότι ενδιαφέρει και πολύ, το πώς είναι στημένη και ποιο target group είχε , αν όντως υπήρχε η αγορά και δεν έκανε πέρα-δωθε για να ξεπλένει άλλες δραστηριότητες. Τα 2-3 χρόνια που άρχισε να λειτουργεί σε μεγαλύτερη κλίμακα, νομίζω ήταν σε σωστές βάσεις. Ναι δεν θα έμπαινε στην Star Alliance, αλλά δεν ήταν η κλασσική μπαρούφα με Α340 να πετάνε στο Τορόντο και παπά CEO.

Το αν εξυπηρετούσε Ρώσους τουρίστες ή ντεκαντανς μεζεδοπωλεία στην Χαλκιδική δεν με ενδιαφέρει προσωπικά καθόλου, έχοντας δει το ποιος πετάει από Ντισελντορφ και Κοβεντρυ. Σχετικά με την κρατική βοήθεια, είπα την άποψη μου παραπάνω. Δεν εξετάζω το αν πρέπει να βοηθήσει το κράτος, αλλά από την στιγμή που στηρίζει τον μεγάλο παίχτη, κάποια ψίχουλα έστω, πρέπει να δώσει και σε αυτόν που στηρίζει τα βλαχοενοικιαζόμενα της Καβάλας και της Χαλκιδικής και όχι μόνο τις βίλες στις Κυκλάδες.
 
Ας μην ξεχνάμε ότι η Κυβέρνηση χρησιμοποιεί χρήματα είτε από φορολογία (ΕΕ), είτε δανεικά (θα επιβαρύνουν τους φορολογούμενους στο μέλλον), η ακόμη και μέσω ανακεφαλαιωμένων (με χρήματα φορολογουμένων) τραπεζών. Από οποία πλευρά και να το πάρεις, όλοι οι εργαζόμενοι στον τουρισμό και όχι μόνο έχουν πληρώσει τόσα χρόνια..... για να στηριχθεί μόνο μια εταιρία από πολιτική επιλογή ;

Δεν πιστεύω ο κάθε Ovelix να θέλει να μας πείσει πως το μονοπώλειο είναι αυτό που προτιμούν οι φορολογούμενοι πολίτες. Υγιή ανταγωνισμό ζητούσε και χτυπιοταν κάποτε, ότι δεν μπορεί η Αιγαίου να είναι ανταγωνιστική, από τη στιγμή που η Lufthansa και οι υπόλοιπες ευρωπαϊκές εταιρίες έχουν δεχθεί κρατική ενίσχυση.
 
Last edited:
Η σημερινή Ελληνική κυβέρνηση ήταν ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΗ να δεχτεί την συμφωνία που είχε διαπραγματευθεί και υπογράψει η κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ και ο αρμόδιος υπουργός Σπίρτζης. Η σύμβαση που υπέγραψε προβλέπει την αποζημίωση.
Μην γράφουμε ξανά τα ίδια για τα δάκρυα που έτρεχαν στα μάτια του καθώς υπέγραφε...

Για αυτό κάναν τα καραγκιοζιλίκια στη Βουλή με το ναι μεν δεν καταψηφίζω αλλά ούτε και υπερψηφίζω αυτά που προβλέπει η σύμβαση που υπέγραψε ως κυβέρνηση και αντίθετα μετά απο εσωκομματική φαγωμάρα αποχώρησε απο την αίθουσα την ώρα της ψηφοφορίας.
ΣΥΡΙΖΑ: Η ενίσχυση Fraport ρίχνει πάλι «σκιές» στην Κουμουνδούρου
Καλο θα ειναι να εστιάζουμε στο θέμα, το οποίο ειναι οτι η ενίσχυση στην Fraport δεν εχει να κάνει με χρήματα για να στηριχτεί η εταιρεία και να μην κλείσει, να μην απολύσει εργαζόμενους, να μπορεί να πληρώσει τις οφειλές της, ΟΠΩΣ ΟΛΕΣ οι υπολοιπες ελληνικές εταιρείες που πήραν κρατική ενίσχυση. Εδω μιλάμε για την αποζημίωση της διαφοράς του προσδοκώμενου κέρδους της Fraport που δεν επιτεύχθηκε λόγω των περιορισμών.
Το παράδειγμα λοιπόν που έθεσε ο συνφορμίτης δεν μπορεί να συγκριθεί με την περίπτωση της Ellinair που έχει πρόβλημα βιωσιμότητας. Και βέβαια η Ellinair δεν έκανε κάποια συμφωνία και σύμβαση με την Ελλάδα, που να είναι προαπαιτούμενο σε ένα απο τα μνημόνια τα οποία πληρώνουμε σήμερα.. Καλο θα ειναι να γνωρίζουμε και λίγη ιστορία, τί εγραφε το τρίτο μνημόνιο, με τί εκβιασμούς και πως κατέληξε να υπογραφτεί η σύμβαση με την τότε κυβέρνηση.
 
Το θέμα ειναι πως η ενίσχυση στην Φραπορτ δόθηκε γιατί προβλεπόταν στην σύμβαση που διαπραγματεύθηκε και υπέγραψε ο Σπίρτζης. Αυτός συμφώνησε τους όρους και τις προϋποθέσεις αποζημίωσης.
Η Ellinair θα πρέπει να δείξει πως εχει ελπίδες ανάκαμψης, να δούμε τι και σε ποιον χρωστάει, να συνεισφέρουν και οι μέτοχοι της και τα λεφτά να πανε στην Ελληνική θυγατρική αντι για τις ξένες.

Και επειδή γνωρίζουμε ιστορία θυμόμαστε πως 6 χρόνια πριν ο Τσίπρας μας φόρεσε το τρίτο και μακρύτερο μνημόνιο αφού πρώτα έφερε Capital Controls και αφού η καταστροφική του διακυβέρνηση και διαπραγμάτευση το πρώτο εξάμηνο του 2015 κόστισε στην οικονομία μας δεκάδες δις Ευρω.
 
Last edited:
Top