Επιχείρηση Down Under...

Λέμε τώρα… υπόθεση εργασίας… αγαπητοί σύντροφοι και συναγωνιστές, είσαστε ένα ηλιόλουστο πρωινό στο γραφικό Sydney, και σας την καπνίζει να μεταβείτε στο ηρωικό Auckland για έναν καφέ βρε αδελφέ, για μια κτηνωδία με Νεοζηλανδέζικα μπεεε… τι θα κάνετε αγαπητοί μου? Με ποιά εταιρία και ποιο αερόπλοιο θα δαμάσετε τους ουρανούς και θα μεταφερθείτε στην προσφιλή ιερά γη των Μauri?
Μπροστά σε αυτό το τρομερό δίλημμα είχαμε βρεθεί κι εμείς όταν σχεδιάζαμε την κατάκτηση της Aoteorea… o πεζός τρόπος ήταν με Virgin Blue και 738, τι ξενέρωμα Θεέ μου, ο ακριβός με Qantas, επίσης με 738 το ίδιο ξενερωτικός, ο εναλλακτικός με LAN και 343, είχε ενδιαφέρον δε λέω, ο cult με 342 της φιλτάτης Aerolineas, γουστάρω(!), ο ορθόδοξα κομματικός η Air New Zealand με 320, άμα πέφτει κομματική γραμμή υπακούεις θες δεν θες και τέλος ο χλιδάτος με το 380 των Εμίριδων… καταλαβαίνετε απόλυτα πιστεύω σε τι κρίσιμο σταυροδρόμι είχαμε βρεθεί… η Βιργινία και η Qantas απορρίφθηκαν χωρίς δεύτερη σκέψη… με βαριά καρδιά απέκλισα και τον Αλιέντε… δύο στους τρεις λοιπόν κέρδιζαν… γνωρίζω ότι ξεπουλήθηκα στο κεφάλαιο αλλά η λαχτάρα μου για το 380 νίκησε και για να ισοφαρίσω το κομματικό ατόπημα διάλεξα για την επιστροφή μου από το νησί των All Blacks τους εκπροσώπους του αγνού ιδεαλισμού, την ΝΖ… επειδή όμως η επιστροφή μας θα γίνονταν στη Μελβούρνη θα βιώναμε την εμπειρία των θρυλικών 772 και όχι των λαικών 320… Αlea jacta est λοιπόν… με σπαραγμό αποχαιρέτησα το 342 των Αργεντίνων και έπαιξα τα ρέστα μου στους Εμίριδες και στο κόμμα…

ΤΡΙΤΗ 30/3/2010 SYD-AKL EK-412 Α6-EDC (To επονομαζόμενο και κόσμημα των αιθέρων)

Ο σύντροφος ιδεολογικού έχει πάψει από καιρό να με ρωτάει τι ώρα πρέπει να βάλει το ξυπνητήρι… ένας σύντροφος γραμματέας δεν χρειάζεται ξυπνητήρια και αηδίες για να εγερθεί… είναι πάντα μπροστάρης στους λαικούς αγώνες και σηκώνετε μόνος του ότι ώρα τον προστάζει το καθήκον… τον αξημέρωτο λοιπόν έδωσα το σύνθημα για την αναχώρηση… είχαμε κάνει το ιστορικό λάθος να κλείσουμε πόρτερ για την μετάβασή μας στο αεροδρόμιο και η αντίδραση, που πάντα καιροφυλακτεί προσπάθησε να σαμποτάρει την μετάβασή μας… παρόλη την τηλεφωνική επιβεβαίωση της προηγούμενης ημέρας, το βανάκι δεν εμφανιζόταν με τίποτε… επειδή όμως στα ταξίδια δεν υπάρχουν αδιέξοδα ο σύντροφος Captain Jumbo ανέλαβε τηλεφωνικώς δράση και ξεμπρόστιασε τον λαικό εχθρό… δεν γνωρίζω ακριβώς την τηλεφωνική στιχομυθία αλλά σας διαβεβαιώνω ότι μετά από πέντε λεπτά το βανάκι κατέφθασε στην κεντρική πύλη του καταλύματός μας και σε ελάχιστο χρονικό διάστημα μας μετέφερε στο Kingsford Smith Airport… τι υπέροχος που είναι ο σύντροφος όταν αναλαμβάνει κομματική δράση…

Η ουρά για το check in στα γκισέ της Emirates ήταν μέτρια όπως μέτρια ήταν και η εξυπηρέτηση από τις τοπικές τσεκινατζούδες… αλγεινή εντύπωση μας είχε προκαλέσει το γεγονός ότι οι άοκνες προσπάθειες μας για ηλεκτρονικό check in την προηγούμενη ημέρα έπεφταν στο κενό… επιχειρούσαμε , επιχειρούσαμε και στο τέλος ένα ηλεκτρονικό μήνυμα μας πληροφορούσε για το μάταιο των προσπαθειών μας… αναγκαστήκαμε λοιπόν να στηθούμε στην ουρά… μικρό το κακό αλλά μεγάλη η έκπληξη όταν η σιτεμένη δεσποσύνη στο γκισέ μας πληροφόρησε πως check in είχε γίνει ηλεκτρονικά μεν αλλά η κάρτα μας δεν μπορούσε να τυπωθεί από την έδρα μας λόγω ασφαλείας… ταυτοποίηση των στοιχείων μας λοιπόν από την κυρία, παραλαβή της boarding card , μητσοτάκειο χαμόγελο για το ευχαριστώ και γρήγορη ματιά στους πίνακες αναχωρήσεων… το όνειρο του κάθε travel maniac… δεκάδες αναχωρήσεις για μύριους όσους εξωτικούς προορισμούς… Nadi, Port Moresbi, Apia, Papeete μέχρι και το προσφιλές μου Broome… με αποφασιστικές κινήσεις ο σύντροφος ιδεολογικού με έσυρε προς τον έλεγχο διαβατηρίων… επαναφορά στην πραγματικότητα , τυπικός έλεγχος διαβατηρίων , προσπάθεια διάβρωσης εκ των έσω του ταξικού εχθρού από τον Cartain Jumbo με την αγορά πρωινού στα Mac Donalds και ικανοποίηση της καταναλωτικής μανίας από την αφεντιά μου… (οι περίφημες UGG κυρίες μου κόστιζαν κάτω από 100€… σκουπίστε τα δάκρυα σας τώρα και συνεχίστε την ανάγνωση… )

Είχε αρχίζει να χαράζει πλέον όταν το 380 τροχοδρομούσε με φανερή καθυστέρηση τουλάχιστον μισής ώρας προερχόμενο από το μαγευτικό Dubai … στριμωγμένοι στην αίθουσα αναχωρήσεως, με λάγνο βλέμμα χαζεύαμε τις καμπύλες του ΕDC… αποβίβαση των όσων ταλαιπωρημένων επιβατών προορισμός ήταν το Sydney , αναμονή ημιώρου για πρόχειρο καθαρισμό του αεροσκάφους και επιτέλους το σύνθημα για την επιβίβαση εδόθη… οι πύλες του παραδείσου άνοιξαν και με λαχτάρα διαβήκαμε τον Ρουβίκωνα… είκοσι λεπτά αργότερα και με καθυστέρηση τριών τετάρτων το θηρίο αργά -αργά ανελήφθει εις τους ουρανούς…

Το παράθυρο δίπλα μου έδειχνε τεράστιο… χάρη σε μια θαυμαστή σχεδιαστική πρωτοτυπία τα παράθυρα στο 380 δείχνουν διπλάσια από τα παράθυρα των κοινών αεροσκαφών… γιατί το 380 δεν το λες κοινό αεροσκάφος…κάτι η εξελιγμένη τεχνολογία του, κάτι το τεράστιο μέγεθος του , κάτι το προχωρημένο ντιζάιν του, ο τίτλος της σύγχρονης επιβατικής αεροπορικής ναυαρχίδας του απονέμετε δια βοής και με Σταλινικά ποσοστά… αφού χόρτασα το θέαμα του νεφελώδους ουρανού αποφάσισα να κάνω την πρώτη μου βόλτα… στα 380 της Emirates η πρόσβαση των κοινών θνητών στον επάνω όροφο απαγορεύετε… first και business class only… μέχρι και ειδική φυσούνα επιβίβασης υπάρχει για να μην συνωστίζονται οι πληβείοι με τους πατρικίους… δυστυχώς λοιπόν δεν θα μπορέσω να επιβεβαιώσω ή να διαψεύσω τα περί κιτς χλίδας που ακούγονται… μπορώ όμως να σας διαβεβαιώσω ότι η πτωχική οικονομική θέση ουδόλως στερείτε ανέσεων… τεράστιες τουαλέτες διακοσμημένες με ξύλο παρακαλώ , ανετότατες θέσεις, ηγεμονικό seat pitch… το αερόπλοιο μας ήταν ασφυκτικά γεμάτο, λαικιστί τίγκα… από ομάδες rugby που ζητούν να παίξουν με τους καλύτερους, μέχρι γεροmauri που γυρνούν στη γη των προγόνων τους… μετά τον περίπατό μου σε όλη την οικονομική των θαυμάτων, ιδανικός τρόπος για να ξεπιαστείς, κατέληξα πίσω στην 41α , την θέση μου… φυλλομέτρησα το Emirates in flight magazine, ουδόλως εντυπωσιάστηκα με τα βλακώδη αρχιτεκτονικά τερατουργήματα που πλασάριζε σε αδαής κομπλεξικούς και μοιραία κατέληξα να χαζεύω το IFE… είχα καιρό να πετάξω με τους Eμίριδες και είχα ξεχάσει πόσο υπέροχο είναι το IFE τους , το περίφημο ICE… ξεχάστε ότι είχατε δει μέχρι τώρα… ο πλουραλισμός των ακουστικών καναλιών, των κινηματογραφικών και όχι μόνο ταινιών και των παιχνιδιών είναι πραγματικά το κάτι άλλο… μακράν το καλύτερο IFE στους αιθέρες αυτή την στιγμή… δικαίως λοιπόν θα αναρωτηθεί κανείς, είναι η Emirates η καλύτερη εταιρία σήμερα στον κόσμο? ασφαλώς και είναι μία από τις κορυφαίες αλλά για το αν είναι η καλύτερη θα μου επιτρέψετε να έχω τις αμφιβολίες μου… σαφέστατα τα τρία τέταρτα καθυστέρηση που είχε μπορεί να είναι ένα τυχαίο γεγονός αλλά δυστυχώς παραμένει ως γεγονός και πρέπει να το αναφέρω… το πλήρωμα… ασφαλώς επαγγελματίες με κορυφαία την καλλίγραμμη Ιταλίδα ηγουμένη αλλά υποθέτω ότι η πολυφυλετικότητα των πληρωμάτων κάπου επηρεάζει την παροχή των υπηρεσιών… αλλιώς συμπεριφέρεται η Ευρωπαία, αλλιώς η Ασιάτισσα αλλιώς η Αφρικάνα… κοινώς τουρλουμπούκι… τι ψάχνω τώρα θα μου πείτε και ίσως έχετε δίκιο… εδώ έχεις ένα αεροπλάνο υπόδειγμα, ένα IFE μοντέλο κι εσύ γκρινιάζεις? Ναι γκρινιάζω γιατί δεν είναι όλα τα αεροπλάνα της εταιρίας 380 , γιατί μου την σπάνε τα προκάτ χαμόγελα και η προσποιητή ευγένεια και εκνευρίζομαι όταν υπάρχει ασυνεννοησία μεταξύ των πληρωμάτων… όταν θες να είσαι ο πρώτος δεν κάνεις εκπτώσεις, ούτε σερβίρεις μια χιλιοταλαιποριμένη φασόν ομελέτα για πρωινό, ούτε οι συνοδοί σου κάνουν μια ξεπέτα και μετά λουφάρουν στα ενδότερα…ε μα πια… τα είπα και ξέσπασα, ήθελα να τα βγάλω από μέσα μου…

Οι ακτές της Aoteorea αχνοφάνηκαν… ο πιλότος μας καλωσόρισε στην γη Mauri με τα καλύτερα νέα… το καλοκαίρι συνεχίζετε … η θερμοκρασία εδάφους είναι 22 βαθμοί… καλωσορίσατε στη Ν.Ζηλανδία…
 
Συγγνώμη, θέλεις να πεις ότι το Α380 είναι καλύτερο από ένα Ил-96;
 
Σύντροφε υπερπράχτορα τρελλός είμαι, όχι άσχετος και ανιστόρητος... το Ил-96 είναι σταθερά εκτός ανταγωνισμού... μια κατηγορία μόνο του... η διαχρονική κορωνίδα της αεροναυπηγικής...
 
Ναι. Μέχρι να πέσει και να σκοτωθεί ο Μεντβέντεφ έξω από το Λβοβ
 
Αγαπητά μας μέλη, ένα νέο τηλεγράφημα μόλις έφτασε από την πρεσβεία μας στο Παλικίρ.
Ας το διαβάσουμε..

"Σφε γενικέ, μου είναι σχεδόν αδύνατον να ξεχάσω τους ηρωικούς σου παιάνες έμπροσθεν του σιτ πίτσεος του Α380 που εβίωνες...
Μπορεί να έπιπτε αμείωτη η ελαφρά βρόχα εις το αερολιμάνι του Σύδνεϋ, μπορεί να περνάγαμε υπερήφανα έμπροσθεν των 747 της United, να θαυάμαζαμε το 773 της Vaustralia να οπισθοχωρεί διά Νάντι, να θεμελιώσαμε την θέαση του 763 της ΑΝΖ με τα winglets, να απολαύσαμε τα 80χρονα της LAN επάνω σε ένα 343, να προσπεράσαμε ένα βρεγμένο 772 τηε Asiana, να αναμέναμε πριν το line up το 763 της Qantas, να χαρούμε την απογείωση από την εξωτερική κάμερα των σκελών να βιώσουμε αυτή την μεγαλοπρέπεια του βάρους ενός Α380 που σέρνεται και διψάει για άνοδο, να.. να.. να..
Η καταπονημένη αλλά κομψότατη ηγουμένη Φλάβια είχε ήδη διανύσει την απόσταση Ντουμπάι-Σύδνεϋ και συνέχιζε απτόητη αλλά με τους τεράστιους κύκλους γύρω από τα μάτια να μην καταφέρνουν να της κλέψουν την πραγματική της γοητεία. Ο αιρθμός του πληρώματος μας είχε πραγματικά ταλαιπωρήσει. Τους μετράγαμε , τους μετράγαμε και πάλι πάνω από 30 τους βγάζαμε.. Η μόνη λύση που σκεφτήκαμε ήταν ότι δεν βγήκε κανείς στο Σύδνεϋ και ότι όλοι μαζί πήγαν Όκλαντ... Τέσπα.. ήταν πολλοί, ήταν πολύχρωμοι, ήταν...
Το σέρβις τίποτα το ιδιαίτερο. Άλλωστε μία 3ωρη πτήση ήταν.. Το IFE όπως πάντα εντυπωσιακό. Εντυπωσιακότερη ήταν μάλλον η απαλή κάθοδος στο Όκλαντ με τις πρώτες ακτές του Β. Νησιού να προβάλουν όμορφες και άγριες μαζί. Η προσγείωση ένα χάρμα ανάμεσα στις τζαμπούκλες της ΑΝΖ και ένα 343 της Air Tahiti Nui. Το τάξι σποτερικά οργασμικό ανάμεσα στα χέβις της Αροτεαρόα. Άφησα με βαριά καρδιά την 43Α. Με την έξοδο προσπεράσαμε τα duty free, φάγαμε τα τομπλερόνε που μας προσέφεραν, συναντήσαμε τους αφικνούμενους εκ Νάντι, και βλέποντας τον λαό για την έξοδο, είπαμε να κάνουμε λίγο σπότινγκ από τα όμορφα, πλην αντανακλούντα, παράθυρα.
Αποφασίσαμε να πάρουμε το λεωφορείο. Στο διάβα μας βαφτίσαμε την χώρα σαν την Σκανδιναβία του Νότου. Μετά από μία ώρα ταξίδι, η απόλαυση της θέας του δωματίου του Rydges ήταν όλα τα λεφτά. πριν αρχίσει η τσάρκα στην χώρα των Μαορί και των all blacks... "
 

Attachments

  • a380sydakl.jpg
    a380sydakl.jpg
    123 KB · Προβολές: 1.385
  • a380ife.jpg
    a380ife.jpg
    105,5 KB · Προβολές: 1.388
  • a380 emirates akl.jpg
    a380 emirates akl.jpg
    117,8 KB · Προβολές: 1.390
Σύντροφε γραμματέα,συνελήφθης εις τά πράσα να ομολογής την πικράν αλήθειαν,ότι δηλαδή το A380 είναι καλύτερο από τό IL96 (τό οποίον άλλωστε είναι και απομίμησις τού A340).Τά δέ περί κορωνίδος τής αεροναυπηγικής είναι απλώς δικαιολογίαι :D ,ο δέ σύντροφος ιδεολογικού σέ εξεμπρόστιασεν δεόντως.

Κατά τά άλλα,το trip report αμφοτέρων σας είναι πραγματική υπερπαραγωγή,όπως και τά προηγούμενα άλλωστε.Η μόνη μου απορία είναι γιατί η ηγουμένη δέν ήθελε να φωτογραφίζης εν πτήσει.Μήπως τά βοοειδή και αμνοερίφια που κατά εκατοντάδες χιλιάδες εκτρέφονται εις τάς Αυστραλιανάς γαίας είναι ωπλισμένα;
(Κάποτε είχα συνεργαστεί μέ έναν κιθαρίστα ο οποίος ήταν επί πολλά χρόνια μετανάστης στην Αυστραλία και είχε κοπάδια μέ πρόβατα,τόσα πολλά που άν ήταν άνθρωποι και τόν ψήφιζαν στίς εκλογές,θα είχε βγεί πρωθυπουργός τής Ελλάδας μέ αυτοδύναμία.Αφού λοιπόν έκαμε περιουσία μέ τά εν λόγω πρόβατα,τά επώλησε και ήρθε πίσω στά πάτρια εδάφη διά να παίζη κιθάρα σέ διάφορα "πολιτιστικά κέντρα" κατά Ευάγγελον Γιαννόπουλον,άνευ χρημάτων όμως....)

Γλαφυρώτατη επίσης η περιγραφή τών αποτυχημένων προσπαθειών τού νεουδίου μέλους ΠΘΕ νά κλείση την πόρτα τού αεροπλάνου.

Αναμένω την συνέχειαν τού report διά να μάθω άν εξακολουθούν οι Μαορί να κάνουν τατουάζ μέ κόκκαλο από άλμπατρος ή ενέδωσαν και ούτοι στίς μο-δέρνες και ανώδυνες τεχνολογίες....
 
Aγαπητά μας μέλη, με μικρά καθυστέρηση ελάβαμε νέο τηλεγράφημα από την πρεσβεία μας στο Πόρτ Βίλα με κωδικοποιημένο περιεχόμενο από τις κινήσεις των "εχθρών" παρά τω αεροδρομίω τω Σύδνεϋ.

http://www.flickr.com/photos/28280295@N ... 871760852/

δικά σας
 
Οι φωτογραφιες στο Συδνευ εχουν αναρτηθει στις 16/04/10 ενω εχουν ληφθει
απο 25/04/10 εως και 28-29/04/10.Ειναι κωδικοποιημενα για να αποπροσανατολισθουν
οι οπορτουνιστες ?
Ενδιαφερον τριπ-ρεπορτ. Περιμενουμε την συνεχεια.
 
COMPUTERISE":2dw3l8o8 said:
η αλήθεια είναι ότι οι Τούρκοι κάνουν μια εντυπωσιακή προσπάθεια… αγοράζουν καινούργια αεροπλάνα, ανοίγουν νέους προορισμούς, έχουν έξοχο σέρβις και ακτύπητες τιμές… αν προσεχθεί λίγο και το θέμα της συμπεριφοράς των πληρωμάτων θα απογειωθούν στην κορυφή… το ερώτημα για το αν θα ξαναπετούσα ξανά μαζί τους είναι καθαρά ρητορικό… οι Τουρκικές Αερογραμμές στα διηπειρωτικά της δρομολόγια είναι πια μια εξαιρετική εταιρία…

Ο Αλλάχ είναι μεγάλος. Νομίζω ότι οι Τούρκοι θα ήταν πρόθυμοι να εμπλουτίσουν τα πληρώματα τους με άλλες εθνικότητες, ενδυναμώνοντας το διεθνές προφίλ τους. Αλλά βλέπουμε ότι εκμεταλλεύονται την κρίση κ την συγκυρία της 'πόλωσης' της αγοράς στο έπακρο, αγοράζουν φτηνά κ από παντού κ έχουν το περιθώριο για καλό κ ανοιχτοχέρικο σέρβις. Πώς το αποκτήσαν, λίγο μ'αφορά...

payneful_tales":2dw3l8o8 said:
Εκεί επιλέγω να δω το "Τζούλι και Τζούλια" για να ταιριάζει με το πρόγευμα. Καλός συνδυασμός ομολογώ. "
Βγήκε το δεύτερο DVD; :1:

COMPUTERISE":2dw3l8o8 said:
o πεζός τρόπος ήταν με Virgin Blue και 738, τι ξενέρωμα Θεέ μου, ο ακριβός με Qantas, επίσης με 738 το ίδιο ξενερωτικός, ο εναλλακτικός με LAN και 343, είχε ενδιαφέρον δε λέω, ο cult με 342 της φιλτάτης Aerolineas, γουστάρω(!), ο ορθόδοξα κομματικός η Air New Zealand με 320, άμα πέφτει κομματική γραμμή υπακούεις θες δεν θες και τέλος ο χλιδάτος με το 380 των Εμίριδων…

δύσκολο το 6λημμα σου...ταπεινή άποψη: θα επέλεγα με βάση wide Vs narrow body (εεεε... δεν ξέρω τι θα προτιμούσα από τα 2...εεεε) , πιθανότητα πτήσης ξανά με την εταιρεία κ τιμή. Το Α380 το ποθώ, αλλά νομίζω στα επόμενα 20 χρόνια, οι παγκοσμιοποιημένοι Εμίρηδες θα γεμίσουν τους αιθέρες με αυτά, ενώ οι Λατίνοι θα μείνουν στους σεμνούς προορισμούς τους..
 
retired":36x524e6 said:
Οι φωτογραφιες στο Συδνευ εχουν αναρτηθει στις 16/04/10 ενω εχουν ληφθει
απο 25/04/10 εως και 28-29/04/10.Ειναι κωδικοποιημενα για να αποπροσανατολισθουν
οι οπορτουνιστες ?
Ενδιαφερον τριπ-ρεπορτ. Περιμενουμε την συνεχεια.

Aγαπητ retired, είναι για να υπενθυμίζουμε το τί έχει αξία στην φωτογραφία. Το περιεχόμενο ή τα δεδόμενα. Και επειδή κάποιοι μένουν στα δεδόμενα... αυτά πάντα χαλκεύονται.

@ fles(h)land:.. μ΄αρέσει ο τρόπος που σκέφτεσαι...

δικός σας
 
Top