Εξαγορά της Olympic Air από την Aegean

  • Thread starter Thread starter k984504
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

Είναι το γνωστό προηγούμενο post (sorry, δε θυμάμαι το μέλος) όπου οι 2 είναι τελικά 4 αλλά ουσιαστικά θα είναι 2+2 ίσον 1? ???:P
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

Φιλε dab4coins, ο ιδιος μας το εξηγησε το ποστ του λιγες μερες αργοτερα στο https://www.airliners.gr/community/viewtopic.php?f=38&t=6873&start=450#p116950 :wink:
Και ναι, αναφερεται στο 2+2=1...!
(Εγω παντως τετοια μαθηματικα δεν τα κατεχω...! :P )
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

oops!Δεν το είχα δει προηγουμένως.. :oops:
Πάντως, αν και μιλάω εκ του ασφαλούς γιατί στις δικές μου μεταφορές υπάρχουν πολλές επιλογές, θεωρώ ότι είναι προτιμότερο να συγχωνευτούν όλες οι εταιρίες.Η εποχή απαιτεί συσπείρωση και 4 μικρότατες εταιρίες με ανταγωνιστικά δίκτυα είναι καταδικασμένες!Άλλωστε καμία από αυτές δεν είναι λόκο και ούτε φιλοδοξούσε να γίνει.Επίσης εν τοις πράγμασι στις μεταφορές Ελλάδα και Κύπρος είναι ενιαία αγορά με σημείο αναφοράς την Αθήνα.Τέλος νομίζω ότι είναι αδύνατο μια αγορά της τάξης των 12 εκατομμυρίων και μεγάλη εξάρτηση από τις αεροπορικές μεταφορές(και με απελευθερωμένη αεροπορική αγορά) να την αφήσουν ανεκμετάλλευτη οι λόκο.Ryanair ίσως όχι (σύντομα) αλλά για Easy και Blueair είμαι σχεδόν σίγουρος.

Λίγο ουτοπικό αλλά κατά την άποψη μου το ιδανικό μοντέλο είναι μια ενιαία αγορά Ελλάδας-Κύπρου με έναν flag carrier και hub την Αθήνα και loco, που άλλωστε έχουν εξειδικευτεί στα point2point, να αναλαμβάνουν τις εξιδιασμένες ανάγκες Λάρνακας,Θεσσαλονίκης και Ηρακλείου..
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

μια ματια στα ποηγουμενα μου ποστ κανει καλο.ειχε γραφτει αρκετα καθαρα απο την αρχή.ευχαριστω λοιπον που εμεινε το ποστ γιατι οταν εγραψα πριν μηνες οτι ΟΑ και Α3 πανε για γαμο τοτε καποιοι λεγαν διαφορα.λεω λοιπον παλι ξεκαθαρα υπαρχει προσεγγιση 2+2 αλλα ακομα δεν υπαρχει συμφωνια (δειτε τις λιστες επιβατων Αθηνα-Λαρνακα) βγαζουν ματι οι επαφες.(και ο τραπεζιτης πανω κατω λαρνακα---μην παει ο νου σας στον Βγενο)
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

Δε νομίζω ότι είχε κάποιος ένσταση για το τι γράφεις αλλά για το πώς το γράφεις. Θα μπορούσες να το έχεις πει από την αρχή.Όλες οι πληροφορίες εκ των έσω είναι ευπρόσδεκτες, χωρίς γρίφους και ατάκες απο coming soon trailers. Προς θεού δεν στο λέω για να σε προσβάλω ή οτιδήποτε απλά καμιά φορά στο φόρουμ ξεχνάμε ότι συμμετέχουμε κύριως για αλληλοπληροφόρηση και όχι για επίδειξη.. :wink:
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

"νταουνγκραιντ" απο Κ1 σε Κ2 για καμια 10αρια απο Α3, Κ1+Κ2 αποχωρουν καθημερινα απο ΟΑ για την "αραπια" με κινδυνο πλεον να μην βγει το προγραμμα, υπαλληλοι ερχονται οποτε θελουν, φευγουν οταν θελουν και τα λαθη πληθαινουν..
Δεν θελω να τραγικοπιω τα πραγματα και τις καταστασεις, αλλα εαν τα "κεφαλια" δεν μιλησουν (εχουν να ανοιξουν το στωμα απο το πασχα) θα υπαρξουν σοβαροτερα προβληματα..
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

Δηλαδή τίθεται και θέμα ασφάλειας πτήσεων???Προχθές είχαμε και tail strike ενός Q-100.....
Συγχαρητήρια κύριε Βγενό για την κατάντια της ΝΟΑ ,που καταφέρατε να την απαξιώσετε σε λιγότερο από ένα χρόνο και στους υπαλλήλους σας ,αλλά και στους επιβάτες σας....Εκτός και εάν αυτό ήταν το σχέδιο εξαρχής.Αλλά εάν είναι έτσι τότε ποιός θα θελήσει να σας πιστέψει στο μέλλον.Μόνο ο κύριος Κανένας
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

ε καλό είναινα αποφεύγονται τέτοιες κουβέντες.
1ον Πόσο πιο απαξιωμένη από την πΟΑ;
2ον Για πιο λόγο να δώσει κάποιος μερικά εκ. Ευρώ, για να αγοράσει μια πεθαμένη εταιρία, με σκοπό όπως λες να την απαξιώσει;

Δεν είδαμε νέα αεροπλάνα; Προτιμούσες να πετάς με τα βουλγάρικα και όλα τα ενοικιαζόμενα που μετά την ΟΑ έχουν φαληρήσει; Δεν είδαμε πτήσεις να φεύγουν στην ώρα τους; Δηλαδή μια εταιρία είναι καλή μόνο αν συγχωρεί λάθη και αυξάνει μισθούς; Δηλαδή και η A3 απαξιωμένη είναι, που πληρώνει χειρότερα από την νΟΑ; Μπες στο avherald και ψάξε tail strike.
με αυτή τη λογική θα πρέπει να αποφύγεις ΠΟΛΛΕΣ εταιρίες στο μέλλον. Τόσες πολλές που το ταξίδι με αεροπλάνο θα σου γίνει εφιάλτης το να βρεις μια εταιρία χωρίς κανένα incident.

παραθέτω μερικά συμβάντα, αν θέλουν οι mods ας τα διαγράψουν.

Ryan Int B763 at Lajes on Jun 11th 2010, tail strike on landing
United Airlines B744 at Sydney on May 7th 2010, tail strike on takeoff
Northwest A320 at Denver on May 4th 2009, tail strike on landing
Westjet B738 at Cancun on Mar 23rd 2010, tail strike on takeoff
China Airlines B744 at Anchorage on Mar 3rd 2010, severe tail strike on takeoff, airplane continues across Pacific
Turkish Airlines B738 at Zurich on Mar 21st 2010, tail strike on takeoff
Qantas B763 at Sydney on Feb 1st 2010, tailscrape on takeoff
Austrian B763 at Beijing on Jan 29th 2010, tailscrape on takeoff
Alitalia B763 at New York on Jan 15th 2010, possible tail strike
Emirates A345 at Melbourne on Mar 20th 2009, tail strike and overrun on takeoff

Αυτό το ασφάλεια πτήσεων έχει γίνει καραμέλα. Σαν το 99.9% ασφάλεια που έχουν τα προφυλακτικά. Τα εμπιστεύεσαι, αλλά πάντα μπορεί να κάτσει η στραβή. ειτε λέγεται Lufthansa είτε Air France, είτε Ολυμπιακή.

Οφφ τοπικ, αλλά δεν μπορώ να βλέπω συμπεράσματα τύπου tail-strike ==> Απαξίωση εταιρίας ==> ασφάλεια πτήσεων
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

Το θέμα είναι σε πόσο χρονικό διάστημα έχουν συμβεί θέματα ασφάλειας πτήσεων.Εδώ μιλάμε για 9-10 μήνες λειτουργίας και έχουν γίνει τα απίστευτα, όπως υπάρχουν και κάποια επιπλέον που επιμελώς έχουν κριφθεί από τα ΜΜΕ.Τυγχάνει βλέπεις τα αεροπλάνα να μην πετάνε μόνα τους,κόσμο κουβαλάνε και πληρώματα καμπίνας υπάρχουν που βλέπουν τι γίνεται...Οι εταιρείες που αναφέρεις έχουν μερικές εκατομύρια ώρες πτήσεις και κάποια εκατοντάδες αεροπλάνα,οπότε δεν τίθεται θέμα σύγκρισης(ίσως εκτός από την turkish όπου εκει σηκώνουμε τα χέρια ψηλά)
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

Και όλα αυτά τι σχέση έχουν με τον τίτλο του θέματος; Καλή η συζήτηση, αλλά ας γίνει στο σωστό νήμα και όχι εδώ.
 
Top