Εύρεση εργασίας ως νέος πιλότος

το λιαρ τζετ δεν ειναι μικρο αεροπλανο...εχει τις ιδιες απαιτησεις και με ενα airbus! μικρο αεροπλανο ειναι αυτο που ειχε μπει η Βλαχοπουλου και ελεγε τραβα μαλι...
 
"Όποια σχολή μαζί με το συμβόλαιο εγγραφής-εκπαίδευσης σου δώσει επιτόπου και ενα 2ο συμβόλαιο εργασίας για μετά την αποφόιτηση, τότε μπράβο της! "

κάποια σχολή πάντως το διαφήμιζε και αυτό. Δεν ξέρω αν ισχύει βέβεια ή αν είναι κάποια marketing trick...
 
Υπαρχουν 3 ειδη υποψηφιων πιλοτων: αυτοι που εχουν πλουσιο μπαμπα, αυτοι που εχουν χαζο μπαμπα και αυτοι που ειναι τρελαμενοι με τα αεροπλανα!
 
Δυστυχώς, όπως και σε όλα τα κορεσμένα επαγγέλματα, τη σκληρή πραγματικότητα την συναντά κανείς όταν πάρει το πτυχίο και βγεί στην αγορά εργασίας.
Σε άλλα επαγγέλματα μπορεί κάλλιστα να πάρει κάποιος το πτυχίο και να το κρεμάσει στον τοίχο, χωρίς να του ζητάει τίποτα.
Στο συγκεκριμένο, είναι αναγκασμένος να πληρώνει κάθε χρόνο για να το διατηρεί σε ισχύ.
Και το ξαναλέω. Μέχρι να βρεί κάποιος δουλειά είναι αναγκασμένος συνεχώς να πληρώνει. Και είναι ακριβό το τίμημα.
 
Για την σχολή που διαφημίζει το επαγγελματικό πτυχίο unfrozen, αν το λέω καλά γνωρίζετε τίποτα? Με το που τελειώσεις τα μαθήματα σε προσλαμβάνει η ίδια η σχολή ως εκπαιδευτή ή σαν κυβερνήτη σε μια θυγατρική της, κάτι τέτοιο, σε πληρώνει, κάνεις απόσβεση των χρημάτων σου, και γράφεις και τις απαραίτητες ώρες…..
 
πες συγκεκριμενα ποια σχολη για να σου πουμε τη γνωμη μας.
 
Φίλε Τάσο, θα προσπαθήσω να σου δώσω ένα guideline για τα διπλώματα:

LAPL: (Light Aircraft Pilot License) Θες περίπου 30 ώρες πτήσης και θεωρία LAPL αλλά εγώ προσωπικά δεν θα έμπαινα σε αεροσκάφος με τόσο άπειρο χειριστή.

PPL: (Private Pilot License) Θες περίπου 45 ώρες πτήσης και θεωρία PPL. Είναι το ερασιτεχνικό δίπλωμα και σου επιτρέπει να πετάς ένα μικρό 4-6 θέσιο μονοκινητήριο ελικοφόρο μόνο με καλό καιρό (VFR - Visual Flight Rules) και να κάνεις το κομμάτι σου. Δεν σου επιτρέπει όμως να πετάς επαγγελματικά.

CPL: (Commercial Pilot License) Θες περίπου 200 ώρες πτήσης και θεωρία CPL. Είναι το πρώτο επαγγελματικό δίπλωμα και σου επιτρέπει να πετάς αμειβόμενος για το έργο που παράγεις, η αλλιώς το δίπλωμα του ''συγκυβερνήτη''. Αυτό που κάνουν όμως οι περισσότεροι που θέλουν να ακολουθήσουν την επαγγελματική οδό είναι ότι διαβάζουν απευθείας αντί τη θεωρία του CPL την θεωρία ATPL ούτος ώστε αργότερα, όταν έρθει η ώρα για το ATPL upgrade να μην χρειάζεται να επιστρέψεις πίσω στα θρανία για 6-12 μήνες και να χάσεις πολύτιμο χρόνο. Το λεγόμενο frozen ATPL.

ATPL: (Airline Transport Pilot License) Θες μίνιμουμ 1500 ώρες και θεωρία ATPL. Αυτό είναι το δίπλωμα του ''κυβερνήτη'' έτσι κάποιος με CPL και frozen ATPL theory όταν έρθει η ώρα δεν χρειάζεται να δώσει θεωρητικές εξετάσεις διότι έχει ήδη την θεωριτική κατάρτιση (οπότε unfrozen ATPL).

Δεν νομίζω ότι χρειάζεται να αναφερθώ στα διάφορα ratings που μπορούν να μπουν σε κάθε δίπλωμα, τα ουσιώδη τα ανέφερα παραπάνω.


Τώρα για την κατάσταση..

Οι φιλοι, asterixx25, koulis και Adamas τα λένε πολύ σωστά. Δεν υπάρχει σχολή που να εγγυάται επαγγελματική αποκατάσταση. Θα στο πω στα ίσα, μην επενδύσεις χρήματα εάν δεν είσαι 100% ενσυνείδητος της απόφασής σου. Η απόφαση σου θα επηρεάσει εσένα, την οικογένειά σου, τη σχέση σου κ.τ.λ. Επειδή το παράδειγμα του Ιατρού αναφέρθηκε παραπάνω θα κάνω μια κάκιστη παρομοίωση του low hour pilot των 200 ωρών CPL που ψάχνει για δουλειά με αυτό του μόλις απόφοιτου Ιατρικής που έχει μεν καλή θεωρητική κατάρτιση αλλά ψάχνει για δουλειά για εγχειρήσεις ανοικτής καρδιάς ενώ το μόνο που έκανε κατά τη διάρκεια των σπουδών του ήταν να ανοίγει βατράχια... και θέλω να καταλήξω ότι όσο είσαι μέσα στο παραμύθι των σπουδών είναι όλα όμορφα.. Αφού τελειώσεις τρως μια γερή δόση γη και συνειδητοποιείς ότι αυτό που έχεις πετύχει είναι κάτι ελαφρώς παραπάνω από μια τρύπα στο νερό..

Βρες μια καλή σχολή πάρε το PPL και κάνε τις εξορμήσεις σου στα νησιά μαζί με τους φίλους σου, αυτό προτείνω.. Αν τώρα θες να την ψάξεις επαγγελματικά οι πιθανότητες είναι τρανταχτά εναντίων σου αλλά όταν θέλει κανείς... :)

Την HERO aviation μην την πλησιάσεις καν, θα φας τα μούτρα σου!


Υπαρχουν 3 ειδη υποψηφιων πιλοτων: αυτοι που εχουν πλουσιο μπαμπα, αυτοι που εχουν χαζο μπαμπα και αυτοι που ειναι τρελαμενοι με τα αεροπλανα!
:D :D Κούλη έγραψες!
 
jetpipe Θα ήθελα να σε υπέρ ευχαριστήσω για τις πληροφορίες που μου έδωσες!

Χρειάζεται πολύ σκέψη το πράγμα ειδικά στις εποχές που διανύουμε.
Γι’ αυτό το λόγο ψάχνω κάποιες απαντήσεις μέσα από το συγκεκριμένο forum που βάζω στοίχημα θα είναι τελείως αντίθετες με το aviation career day που έχω σκοπό να ανέβω από Κρήτη. Λέω να ρωτήσω και τους πιλότους όταν ανεβώ – κατέβω κατά την διάρκεια του ταξιδιού μου. Αυτοί κάτι παραπάνω θα ξέρουν!

Σας ευχαριστώ πολύ παιδιά για τις απαντήσεις σας, αν και με προσγείωσαν κάπως ανώμαλα. Είμαι υπόχρεος!

Κάθε άλλη πληροφορία ευπρόσδεκτη!
 
το real atpl (1500 ωρες) δεν ειναι και τοσο real που υποσχεται.. γιατι εστω οτι βαζεις 1500 ωρες σ αυτη τη σχολη σαν εκπαιδευτης, για να παρεις ATPL θελεις 500 ωρες σε μεγαλα αεροπλανα δηλαδη προσληψη σε αεροπορικη εταιρεια.
Εκτος αυτου καμια εταιρεια δεν υποσχεται στα αληθεια προσληψη. Δηλαδη αν παρεις CPL με τα 1000 ζορια και δεν το χεις το αθλημα πιστευεις οτι η σχολη θα σε παρει εκπαιδευτη επειδη καποτε σου υποσχεθηκε δοξες? Θα βρει τον τροπο να σε σουταρει..
Και τελος αυτες οι εταιρειες οταν υποσχονται δουλεια μην εχεις στο μυαλο σου στολες, γραβατες και αεροσυνοδους. Προκειται για δουλεια που θα εισαι ολη μερα στο αεροδρομιο (Μεγαρα) και θα περιμενεις να σου ρθει ο μαθητης για μια ωρα εκπαιδευση, θα προσγειωνεσαι και θα περιμενεις 4 ωρες στο εδαφος για να σου ρθει ο επομενος μαθητης. Θα τρως δηλαδη ολη σου τη μερα για 2-3 ωρες εκπαιδευτικες πτησεις για να εχεις μια αμοιβη γυρω στα 25 ευρω την ωρα (βγαλε 15 ευρω βενζινες να πας και να ρθεις) 50 ευρω μεροκαματο στη καλυτερη,, όποτε δουλευεις... Δε προκειται δηλαδη για δουλεια με μηνιαιο μισθο και διακοπες Χριστουγεννα, Πασχα, Καλοκαιρι αλλα για χαρτζιλικι.
 
Top