Εύρεση εργασίας ως νέος πιλότος

Καλησπέρα θα ήθελα να ρωτήσω μήπως γνωρίζει κανεις ποτέ θα γίνει τελικά η 5 Aviation day?
 
Παιδιά καλησπέρα,με λένε Νίκο και μοιράζομαι τις ίδιες σκέψεις με τον Τάσο.

Είμαι 29 χρονών έχω τελειώσει το οικονομικό στο πανεπιστήμιο Κρήτης και εργάζομαι ως λογιστής σε μια ανώνυμη εταιρεία.
Το θέμα είναι πως δεν εκπλήρωσα ποτέ το παιδικό μου όνειρο που ήταν να μπω στην Ικάρων λόγω μυωπίας και οικογένειας που πίεζε προς πιο "ακίνδυνα" επαγγέλματα.

Την ιδιωτική σχολή δεν τη σκέφτηκα ποτέ...Ίσως από άγνοια..Ίσως επειδή ήθελα πολεμικό..Δεν ξέρω!
Δυστυχώς δεν το έψαξα!
Κάτι που κάνω τώρα έστω και αργά και δεν σκοπεύω να κάνω πίσω..και να μετανιώνω στα 40 μου που δεν έκανα ποτέ αυτό που ήθελα.

Από αυτά που έχω διαβάσει μέσα και στο forum..Η καλύτερη λύση είναι σχολή στην Αμερική..
Κάτι που για την απόκτηση frozen ATPL δεν θα χρειαστούν απ'όσα διαβάζω παραπάνω από 50 χιλιάδες δολάρια.

Από εκεί και πέρα...
Ούτε αυτές οι σχολές,αν το κατέχεις το άθλημα εννοείται, δεν σε προωθούν μέσω της σχολής ή συνεργατών να κάνεις 500 ώρες συνολικά και να προσληφθείς έστω και σαν συγκυβερνήτης σε μεγάλη εταιρεία;
Εκεί δεν υπάρχουν υποτροφίες ή κάτι αντίστοιχο για τους καλύτερους μαθητές για να κάνεις τύπο ή να σε κρατήσουν σαν εκπαιδευτή και να συμπληρώνεις ώρες;
Έχει κάποιος εμπειρία;

Με λίγα λόγια..Έχω περίπου τα μισά χρήματα από αυτά που χρειάζονται..σκοπεύω και μπορώ να δανειστώ..είμαι διατεθειμένος να παραμείνω εκεί ή οπουδήποτε χρειαστεί για να πιάσω δουλεία και να εργαστώ και ας μην ξαναγυρίσω στην Ελλάδα ή ακόμα και την Ευρώπη..Αρκεί να βλέπω αυτή την ομορφιά από εκεί ψηλά!
Έχω πιθανότητες λόγω κατάστασης του χώρου και ηλικίας?
 
Προσωπικά, λόγω κόστους εκπαίδευσης, μηδενικής προσφοράς εργασίας στον Ελλαδικό χώρο και ιδιαίτερα την επιπρόσθετη απαίτηση αγοράς μαζί με την απόκτηση του Πτυχίου και της απόκτησης ενός τύπου α/φους, μα πάνω από όλα θα πρέπει να μετρήσεις και την ηλικία σου διότι οι περισσότερες εταιρείες θα προτιμήσουν τον 25αρη παρά τον 40άρη, σε συμβουλεύω να το αποφύγεις. Εντελώς φιλικά και χωρίς παρεξήγηση σου προτείνω να πας στον τόπο διαμονής-εργασίας σου, σε μια Σχολή ή μια Αερολέσχη και να αποκτήσεις με πάρα πολύ λιγότερα χρήματα το PPL και να καλύψεις το όνειρό σου. Πίστεψέ με ότι οικονομικά θα βγάζεις περισσότερα με την παρούσα εργασία σου.
 
Πρότασις επαγγελματικής σταδιοδρομίας:
1) PPL σε ελληνική αερολέσχη
2) 100 ώρες -συνολικά- κυβερνήτου σε πτήσεις ταξιδίου εν Ελλάδι
Τρελό FAA διάβασμα, εύρεση σχολής εις ΗΠΑ, άφιξη εκεί, γραπτές εξετάσεις την επόμενη μέρα για 4 πτυχία κ ειδικότητες δηλ CPL, IR, CFI, CFII
3) Απόκτηση FAA Commercial Pilot License/ Instrument Rating/ Multi Engine Rating/ Cerftified Flight Instructor/Certified Flight Instrument Instructor*
4) Δουλειά σε χώρες και εταιρίες μεγάλης απορρόφησης πχ Ινδονησία και Sushi Air

*Εύρεση σχολής η οποία "παρατείνει" την student visa -για την "απόκτηση" του CFII- χρησιμοποιώντας (επιτρέπεται) τον εκπαιδευόμενο για το CFII ως CFI με τη δυνατότητα να βάλει περίπου 500 ώρες σ ένα χρόνο και ακολούθως σύντομη εκπαίδευση σε Pilatus Porter in Mountain Flying
 
Πρώτα από όλα ευχαριστώ πολύ για την βοήθεια και τους δύο!

Από εκεί και πέρα καλύτερα να το κάνω και ας το μετανιώσω..Πάρα το αντίθετο.
Είναι κάτι που το θέλω πραγματικά..οπότε οι πιθανότητες είναι με το μέρος μου!

Για το PPL από όσο έχω καταλάβει είναι στο χέρι μου...Μπορώ να το κάνω και σε ένα μήνα..
Λεφτά να υπάρχουν...Σωστά?
Το ίδιο ισχύει και για τις 100 ώρες.


Τα δύσκολα τώρα....Αμερική!
Όταν πάω εκεί και έστω ότι είμαι άριστα προετοιμασμένος και δώσω κατευθείαν εξετάσεις..Πόσο πρέπει να παραμείνω για την απόκτηση όλων των υπόλοιπων πτυχίων..με 100% επιτυχία;
Μετά την απόκτηση του PPL...Πόσα λιγότερα να υπολογίζω για την σχολή της Αμερικής που τα πακέτα που βρίσκω από το μηδέν είναι στα 50.000+- δολάρια;;
 
1) Για το PPL από όσο έχω καταλάβει είναι στο χέρι μου...Μπορώ να το κάνω και σε ένα μήνα..
Λεφτά να υπάρχουν...Σωστά?
Το ίδιο ισχύει και για τις 100 ώρες.

Απ: Σωστά.

2) Πόσο πρέπει να παραμείνω για την απόκτηση όλων των υπόλοιπων πτυχίων..με 100% επιτυχία;

Απ: CPL, IR, MER, CFI, CFII, CFMEI 75 μέρες

3) Μετά την απόκτηση του PPL...Πόσα λιγότερα να υπολογίζω για την σχολή της Αμερικής που τα πακέτα που βρίσκω από το μηδέν είναι στα 50.000+- δολάρια;;

Απ: Είναι θέμα έρευνας και αξιολόγησης με προσωπικά κριτήρια (άλλος νοικιάζει ένα C152 και βάζει 80 ώρες με $6000 κι άλλος νοικιάζει Cirrus με $16000. Αλλος κάνει το PPL στην FlightSafety -Florida- με $10000 κι άλλος το κάνει στη γειτονιά του στη South Dakota με $5000. Στην Ελλάδα PPL κάτω από 5000 ευρώ και 80 ώρες κάτω από 9000 ευρώ δεν θα βρεις).
YΓ: Εάν βρίσκεις σχολή εν ΗΠΑ που σου παρέχει CPL, IR, MER, CFII, CFII, CFMEI με $50000, μην ασχοληθείς καθόλου με PPL(A) και 80 ώρες build up εν Ελλάδι. Φύγε σφαιράτος...
 
Γνώμη μου:

Αν αποφασίσεις να πάρεις FAA πτυχίο:

Καλύτερα να κάνεις και PPL και hour building στις Η.Π.Α καθώς θα σου σώσει συνολικά:

PPL την Ελλάδα: περίπου 9,500 ευρώ - ΗΠΑ: 5,000 ευρώ
hour building: 130 ευρώ x 100 (13,000 euro στην Ελλάδα) - 65 ευρώ ΗΠΑ (88 USD)x100 6,500e

οπότε θα σου βγεί φθηνότερα

22,500 Greece - 11,500 USA = 11,000 - αεροπορικά εισητήρια, M1 Visa, accommodation για 2 μήνες
-
850 + 50 + 1200 = 2,100 ευρώ

= 9,000 ευρώ

δηλαδή σχεδόν το μισό Commercial, Instrument & Multi Engine θα το σώσεις με το να πάς USA για PPL + experience

Η Ελλάδα εξ άλλου δέν έχει και το πιο restricted environment ώστε να σε κάνει expert στο Radio αλλά ούτε και πολύ περίπλοκο planning.. Το μόνο καλό είναι τα τοπία και τα crosswind landings/takeoffs τα οποία βρίσκεις εύκολα και USA...

Επίσης, άνθρωποι του χώρου λένε καλό είναι να μή βάζεις ratings πάνω σε verified license αλλά σε κανονικό. Απο την άλλη θα πρέπει να υπολογίσεις χρήματα και για το conversion σε EASA.. άλλα 10,000 ευρώ απ όσο γνωρίζω το λιγότερο.. κατ' εμέ αν τυχόν και αποφασίσεις να πάς USA για σπουδές να διαλέξεις καλή σχολή και όχι με βάση τo price tag.. see Flight Safety, PEA, ATP


Good luck!
 
Καλο θα ειναι βεβαια να το κανεις συντομα μια και οπως ειπες εισαι 29. Μεχρι να τελειωσεις θα εισαι 30-31. Οι περισσοτερες αεροπορικες εταιριες εχουν ενα θεμα οταν εισαι ανω των 30 και χωρις ωρες στο logbook. Η TUI για παραδειγμα εκοψε γνωστο μου γιατι ειναι 32. Προτιμησαν 22-23 ετων πιλοτους και δεν τους αδικω.
Επισης στο κοστος του ΑΤPL καλο θα ειναι να προσθεσεις και το κοστος ενος type rating.
 
Πολύ μου τα φουσκώνουν οι Αμερικάνοι!!

Για μια καλή σχολή από αυτές που αναφέρατε..Θέλεις 90χήνες δολάρια μαζί με διαμονή-διατροφή!
ή 70+ για όλα τα διπλώματα μέχρι και CFII..


Πάντως όλοι δείχνουν πολύ ενδιαφέρον να βοηθήσουν...Θα μου πεις...."Είναι πολλά τα λεφτά Άρη!!""
 
Ακριβό το σπορ..
 
Top