Εύρεση εργασίας ως νέος πιλότος

Ευχαριστώ εκ βάθους τους συν-γράφοντες επί του θέματος asterixx25, koulis, jetpipe και adamas οίτινες συναντιλαμβάνονται το όλον θέμα στη σωστή του βάση και επιχειρηματολογούν με ευθεία κρίση και απόλυτη αξιοπιστία, βοηθώντες τον εκ Κρήτης ορμώμενον συνάδελφον και πάντα άλλον να μην την "πατήσει οικτρώς". Θα έγραφα ακριβώς και αιχμηρώς τα ίδια αλλά φοβάμαι την οριστική αποβολή από το παρόν βήμα. Αδέρφια, παρακαλώ συνεχίστε να καταθέτετε την ωμήν επί του επαγγέλματος πραγματικότητα. Ερρωσθε
 
Επιθυμώ να συγχαρώ τον κ. C421 ( αυτοαποκαλούμενος ενίοτε δήθεν αδαής «τυροπιτάς»), εκ Μεγάρων ορμώμενον, δια την σχεδόν άπταιστον γλωσσικήν καθαρεύουσαν του περιεκτικού γραπτού λόγου του, διακρίνοντας επίσης με αυταρέσκεια και τον εμφανήν «ρόλον» εκπαιδευτή - Μέντορα, έχοντας δημιουργήσει αρκετούς υποστηρικτάς- μέλη των απόψεών του, δια τας οποίας ενίοτε συμφωνώ.
Έρρωσθε λοιπόν…. , προσθέτοντας δυστυχώς και την αρμόζουσαν για την συζήτησην στο νήμα της επικεφαλίδας μας, ρήσην του Δημοσθένους προς τους Αθηναίους: «Δει δη χρημάτων ω άνδρες Αθηναίοι και άνευ τούτων ουδέν εστί γενέσθαι των δεόντων»
Υ.Γ Ο φίλος tasos, elm ονειρεύτηκε α/φ – α/δ – α/σ, στολές και σιρίτια κι εσείς τον «καταρρίψατε τον «καημένο» με s-300
 
Φίλε eco, όχι δεν ονειρεύτηκα στολές, γραβάτες και όμορφες αεροσυνοδούς (τα άλλα που γράφεις δεν ξέρω τι σημαίνουν!. Δόξα το θεό είμαι 31 χρονών και το μυαλό μου είναι μέσα στο κεφάλι μου. Αυτό που θέλησα να μάθω ανοίγοντας το συγκεκριμένο θέμα είναι αν αξίζει στην τελική να χρεωθεί κανείς για μια ζωή, με τις υπάρχουσες οικονομικές συνθήκες, για να κάνει το όνειρο του πραγματικότητα, και από εκεί και πέρα να μπορέσει να “αποκατασταθεί” επαγγελματικά στα επόμενα 2-3 χρονια, γιατί δυστυχώς ή ευτυχώς οι εποχές που δίναμε 100.000 ευρώ για να πάρουμε ένα jeep επειδή μας άρεσε το βουνό ή ένα κότερο επειδή μας άρεσε η θάλασσα έτσι για το hobby μας, πέρασαν. Θέλησα να μάθω “από πρώτο χέρι” τις απόψεις πιο έμπειρων από εμένα στο forum, γιατί είμαι 1000% σίγουρος ότι στο aviation day όλα θα παρουσιαστούν ρόδινα με ροζ κορδελίτσες!
 
Και μιας και αναλύσαμε τα περισσότερα, προτείνω να πάμε την κουβέντα ενα βήμα παρακάτω.
Καταλήγοντας στο γεγονός οτι ενας νέος χειριστής με cpl(a) me/ir και 200-250 ώρες είναι εξαιρετικά δύσκολο έως αδύνατο να βρεί δουλειά, ποιός δρόμος έχει τα λιγότερα αγκάθια στην πορεία?
Να κάνει εναν τύπο άμεσα και να ψάξει μια δουλειά παγκοσμίως? Το λιγότερο χρονοβόρο.
Ή να κάνει πρώτα ενα FI, να βάλει καμιά 1000άρα ώρες σε σχολή-αερολέσχη και μετά βούρ για τύπο, υποχρεωτικά πλέον?
Το δεύτερο είναι πιο χρονοβόρο, αλλά και πάλι 500 ώρες τύπο που να βρεθούν? Πάλι το χέρι στην τσέπη...
Έχω ακούσει πολλούς που λένε "μην κάνεις τύπο". Ποιά εταιρία όμως τη σήμερον ημέρα θα σου τον κάνει? Εκτός και αν είναι του μπαμπά σου! Έτσι βέβαια έχει χαλάσει η πιάτσα, αλλά αυτό είναι μια άλλη κουβέντα.
 
Ρε παιδιά αν πάρει κανείς το πτυχίο του flight instructor μήπως είναι πιο εύκολη η επαγγελματική αποκατάσταση σε κάποια σχολή ίσως?

Μήπως γνωρίζεται πια προαπαιτούμενα πτυχία χρειάζονται?
 
Στην πρώτη ερώτηση δεν μπορώ να απαντήσω με ελευθερία άποψης διότι κινδυνεύω με μόνιμη αποβολή από το φόρουμ. Στη δεύτερη ερώτηση, βλ. Οfficial Journal of the European Union L311 Subpart J INSTRUCTORS.
 
χα χα χα! πάλι κινδυνεύεις με μονιμη αποβολή απο το forum? (!)

c421 αν θέλεις στείλε μου ένα pm, με ενδιαφέρει η ειλικρινής άποψή σου.
 
Ρε παιδιά όλοι εσείς που έχετε αρνητική άποψη για το επάγγελμα και το θεωρείτε χάσιμο χρημάτων, πως το ξέρετε δλδ;;

Είστε πιλότοι και συμβουλεύετε τον κόσμο;; ( δεν νομίζω αν ήσασταν πιλότοι να μιλούσατε έτσι για το επάγγελμα σας)
Είστε αποτυχημένοι πιλότοι μήπως που χάσατε κάποια λεφτά και βγάζετε την κακία σας;;

Ειδικοί επί του θέματος δεν φαίνεστε να είστε με τπτ πάντως. Όποτε σταματήστε να γράφεται στα φορουμ ότι να ναι και να διαστρεβλώνετε την αλήθεια επί του θέματος.
 
Γιαυτό κι εγώ ως απλοϊκός τυροπιττάς δικαιούμαι να γράφω την αρνητική μου άποψη για το επάγγελμα με σχετική άνεση...
 
mg10":99tcpofj said:
Ρε παιδιά όλοι εσείς που έχετε αρνητική άποψη για το επάγγελμα και το θεωρείτε χάσιμο χρημάτων, πως το ξέρετε δλδ;;

Είστε πιλότοι και συμβουλεύετε τον κόσμο;; ( δεν νομίζω αν ήσασταν πιλότοι να μιλούσατε έτσι για το επάγγελμα σας)
Είστε αποτυχημένοι πιλότοι μήπως που χάσατε κάποια λεφτά και βγάζετε την κακία σας;;

Ειδικοί επί του θέματος δεν φαίνεστε να είστε με τπτ πάντως. Όποτε σταματήστε να γράφεται στα φορουμ ότι να ναι και να διαστρεβλώνετε την αλήθεια επί του θέματος.

Μια που όλοι εδώ στο forum είναι άσχετοι και δεν ξέρουν τι γράφουν και διαστρευλώνουν την πραγματικότητα, έχεις την καλοσύνη εσύ, που προφανέστατα πρέπει να είσαι ειδικός, να μας διαφωτίσεις.
 
Top