Hellas Jet news !

  • Thread starter Thread starter dtrach
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Να σου πω ρε Sagitarious μηπως εχεις τον ιδιο οροσκοπο με τον βασιλακη και σου τον θιξαμε? (αγαπημενη εταιρια ΑΕΕ) εμεις βαζουμε παραδειγματα απο αλλες εταιριες που θεωρητικα ειναι μεγάλες και εχουν κανει και αυτες λαθη με σκοπο να πουμε οτι δεν ειναι μονο η Hellas Jet που εχει τετοια προβλήματα.Δεν ασχολουμαστε αν ειναι καλοι πιλοτοι της Α3 η οχι ,ουτε τι ζωδιο ειναι.
 
Οκ ρε fujitsu. Πάντως αν σε ενοχλεί το ΑΕΕ ως αγαπημένη αεροπορική εταιρεία να το βγάλω...
 
Το θεμα εδω δεν ειναι η aegean το θεμα ειναι η Hellas Jet,και μενωντας στο θεμα μου ειπε φιλη απο μεσα,οτι μεχρι και η ΥΠΑ εξεδωσε ανακοινωση στη οποια ελεγε οτι δεν υπαρχει κανενα θεμα με την ασφαλεια των πτησεων της εταιριας αυτης.Δεν την εχω δει την ανακοινωση αλλα δεν εχω λογο να μην την πιστεψω
 
fujitsu346":2hr1317e said:
Γιατι χρειαζεται να διεβασεις το FDM για να τα ξερεις αυτα? το να σου το λεει πληρωμα απο αλλο αεροπλανο που εβλεπε στο TCAS το 321 να πηγαινει 1200 ποδια μετα να ανεβαινει 2500...μετα να ξανακατεβαινει, να μην ακουν απο το ιδιο αεροπλανο το 321 να χρησιμοπιει την λεξη MAYDAY,και να ακουνε απο τους ελενκτες να διαταζουν το αλλο εισερχομενο αεροπλανο να μην αρχισει καθοδο εξαιτιας της καταστασης χρειαζεται FDM?Δεν κρινω τους χειριστες της Α3 αν ειναι ικανοι η οχι απλά λεμε οτι συμβαινουν πραγματικά επικινδινα πραγματα ακομα και στις μεγάλες εταιριες που ο κοσμος δεν μαθαινει ποτε.

Επειδη η συγκεκριμενη πληροφορια αν και ακρως ενδιαφερουσα ειναι παραπλανητικη, και επειδη το συζητησα με εναν απο τους καπετανιους μας ιδου μεσες ακρες η διαδικασια που εφαρμοζουν ολοι.....

1. Αν πχ παθει ο κινητηρας κατι τοτε οι πιλοτοι, κρατανε το υψος.....
2. μολις τελειωσουν με τα checklists τους, τοτε ανεβαινουν ψηλοτερα στο υψος ασφαλειας (αν θυμαμαι καλα)
3. Μετα αποφασιζουν αν θα συνεχισουν η θα γυρισουν πισω

επισης ο καπετανιος μου ειπε οτι δεν ενδικνυται να μιλησουν αμεσως στον πυργο μιας και ειναι απασχολημενοι με τα δικα τους.

Λιγο δραματικη η περιγραφη σου αλλα λογικη..... και το οτι ο πυργος ειπε στην αλλη πτηση να μην κατεβει πιο χαμηλα, και αυτο λογικο.

Το οτι γυρισε σωος και αβλαβης..... το λογικοτερο ολων
 
Το ζητημα με τις SAFA και η συχνοτητα των ελεγχων που κανουν και σε ποιους ειναι στις αναφορες......
Δεν νομιζω οτι οι μεγαλες την γλυτωνουν. Απλως οι μηχανισμοι αντιδρασης, η υποδομη τους, και τα διαθεσιμα κεφαλαια ειναι σαφως κατα πολυ μεγαλυτερα απο αυτα της HJ. :?

Αυτο που δεν λεγεται βεβαια ειναι οτι μερικες χωρες χρησιμοποιουν τις SAFA ως μεσω πολιτικοεπιχειριματικης πιεσης.

Θυμαστε το περιστατικο με την HOLA, και ποσες SAFA "ετρωγαν" τα ελληνικα αεροσκαφη στην Ισπανια? :great:
 
Captain jack το αεροπλανο δεν σταθεροποιηθηκε πρωτα και μετα ανέβηκε.Ανεβηκε σε ενα υψος μετα κατεβηκε και μετα ξανανεβηκε...και δεν μιλαμε για 10000 ποδια και πηγε στα 20000,μιλαμε για μια διακυμανση 1200-2000 ποδια πανω απο την θαλασσα δηλαδη γυρω στα 400 μετρα αυτο το ανεβοκατεβασμα παντα με ενα κινητηρα...και δεν ειπα οτι ειναι αναγκαστικο να μιλησουν,αφου πρωτα πετας το αεροπλανο και μετα μιλας στον πυργο,αλλα οι πιλοτοι ειχαν μιλησει στο πυργο(δηλαδη βρηκαν τιν ευκαιρια να μιλησουν......απλως ειπαν οτι ηθελαν να γυρισουν πισω....και δεν ειπαν mayday....αν ρωτησεις τους ιδιους πιλοτους θα σου πουν οτι αν χασεις κινητηρα και μιλησεις με ελενκτες πρωτα λες mayday και μετα ολα τα αλλα(τουλαχιστον ετσι λενε οι διεθνης κανονισμοι).Φυσικα και οτι προσγειωθηκαν ασφαλείς ειναι το πιο σημαντικο απο ολα...απλως οι ελενχοι ειναι διαφορετικοι αναλογα με το μεγεθος της εταιριας,επειδη πολυ απλα παιζονται περισσοτερα ευρω με μια δησφημιση,νομιζετε οτι ειναι ενας δικαιος κοσμος?και δεν λεμε πως οι μεγαλες εταιριες ειναι επικινδινες απλως ειναι πιο ευκολο με αυτες να κανουν τα στραβά ματια...
 
Αν συνεχίσετε τα off topic, ότι έχετε γράψει ως τώρα θα πάει "υπέρ πατρίδος", οπότε θα τα έχετε γράψει άδικα.
Αν θέλετε να συνεχίσετε αυτή τη συζήτηση, ανοίξτε ένα σχετικό θέμα και συνεχίστε εκεί!
Τέλος το off topic. Πίσω στο θέμα μας για τα νέα της Hellas Jet.
 
Σωστα!! Ακουγεται οτι το SX-BVL ειχε τεχνικο προβλημα στον ενα κινητηρα και γι αυτο ηταν grounded,και το SX-BVK ακομη να ξεκινησει να πετάει,καποιος κατι νεοτερο?
 
Καλησπερα το SX-BVL πεταει κανονικοτατα απο τη δευτερα οσο για το αδελφακι του αναμενετε απο μερα σε μερα να νοηλογιθει και να μπει στις πτησεις.

Ελλας στο μεγαλειο σου,βλεπετε οι Ελληνες βουλευτες και ειδικα του πρασινου κομματος που ειναι οι κυριωτεροι υπευθηνοι για την καταντια της ΟΑ
ξαφνικα τους επιασε η αγωνια για το τι αεροπλανα μισθωνει.Βλεπετε οτι οταν νοικιαζε τα ισπανικα, Βουλγαρικα ,Τσεχικα κ.α τα οποια ηταν γνωστων
συμφερωντων........ ηταν ολα ασφαλη και αξιοπλοα..

"Εχουν πεσει τα μαλια ολων στην Hellas Jet με την μπουρδολογια που ακουγετε.Δεν τους φτανει που ειναι απληρωτοι και πλεον πετανε απο hobby
:evil: εχουν και τους ασχετους που εξυπερετουν συγκεκριμενα συμφερωντα που προσπαθουν με λυσσα να να τουσ στερησουν και τις τελευταιες πιθανοτητες
να παρουν τα λεφτα τους και να μεινουν στο δρομο.Βεβαια ολοι μας προτειμαμε να κλεισει μια ελληνικη εταιρια για να φανε οι ξενοι."
 
Top