Hellenic Imperial Airways

  • Thread starter Thread starter KOSTAS AGQ
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Μόλις το επιβεβαίωσα και εγώ οτι είναι στο Πακιστάν από τους εκεί ανταποκριτές μας.. :P
http://img.photobucket.com/albums/v365/ ... r/hawk.jpg
Φαίνεται οτι πήγε στο KHI στις 19/2

@Majic ή Castro.. Για κάποιο Check πήγε;
Το 4ο αεροπλάνο μήπως θα είναι ex-PIA μιας και τα αποσύρει από τον στόλο της; Μήπως θα είναι το AP-BIC? Thanks!
 
το SX-TIC είναι ήδη εδώ στην Αθήνα
kai ειναι δίπλα στο SX-TID
 
Επειδή εσύ δεν απάντησες στην ερώτησή μου, θα απαντήσω εγώ που έμαθα..
Το SX-TIC ήρθε χτες το βράδυ από LCA σε full ΗΙΑ χρώματα (αν και το ένα φτερό του πτηνού στην ουρά είναι άσπρο ενώ θα έπρεπε να είναι κίτρινο :) )και προφανώς είναι το ex AP-BIC (Air Universal, leased στην PIA).
Ισως ήταν αυτό το 742 που περιμέναμε απο LCA στις 12 και 13 Ιανουαρίου σαν IMP001 και PIA7072 αντίστοιχα, αλλα τελικά δεν ήρθε ποτέ τότε.

Σκοπεύει να πάρει και τα άλλα 2 742 της Air Universal (D-ABZD και EP-AUA) η HIA?
 
Τί τιμές πιάνουν στην αγορά αυτά τα εικοσαετίας 747???
 
Τουλάχιστον σε κανένα 743 δε μπορούν να στραφούν..
Και να ρωτήσω το εξής.. με μόνο πτήσεις τσάρτερ μπορεί να έχει μεγάλη πληρότητα ένα τέτοιο αεροσκάφος, ώστε η εταιρία να σκέφτεται τη επέκταση του στόλου της με παρόμοια αεροσκάφη??
Για τι προσωπικό μιλάμε? Αριθμό εννοώ.
 
H γκρι κοιλιά ex ΑΝΑ, η άφιξη απο LCA και το "ΙC" συγκλίνουν σε ένα αεροπλάνο: το AP-BIC, 747-281B (23501/648) που ήταν το δεύτερο κυπριακό 747 (5Β-ΑUC), το οποίο δεν πηγε στην Air Universal, αλλά κατέληξε στην PIA και έμεινε για χρόνια stored στο Kharachi. Αναμένεται επιβεβαίωση!!! :roll:
 
Αυτό είναι.. Μετά την ANA (JA8174) πήγε στην Air Universal (JY-BIC) από όπου το νοίκιασε η PIA (AP-BIC) πριν τελικά έρθει στην HIA (SX-TIC). Από τον Οκτώβριο του 2007 είναι με τα χρώματα της HIA (παρόλο που ακόμα πετούσε για την PIA)
Εδώ τον Νοέμβριο του 2007 στο KHI: http://i240.photobucket.com/albums/ff93 ... 007012.jpg
Ηταν σχεδιασμένο να πετάξει Hajj πτήσεις για την PIA αλλά χάλασε το PMS (performance management system) του και τελικά έμεινε φράγκαλο εκεί :)
 
ιορδανο αφεντικο στελνει ιορδανα cabin crew για να αλλαξουν τα ελληνακια?εχετε αναρρωτηθει ποσο παιρνουν τα πατριωτακια του?
Ειναι 200 ή 400 ευρω?ας μας πει καποιος απο την εταιρια....Οσο για τα σχολια για την ξεβαμμενη ουρα εχω αναφερει οτι οι ειδικες μπογιες με προδιαγραφες για αεροσκαφη κοστιζουν πολυ και επειδη αυτες οι δυο λεξεις ("κοστιζουν" και "πολυ" μαζι) κανουν τον ημιμουσουλμανο ελληνο-κυπριο-ιορδανο να βγαζει καντιλες,εχωσε ενα μηχανικο να το βαψει μονος του με κοινη μπογια....τον οποιο δεν πληρωσε κ κανονικα βεβαια....χαχαχα
Ναι επιτελους πηγαμε κ σε εναν εξωτικο προορισμο.Κατεβηκαμε κ ενα 10ωρακι στην ταιλανδη.Φανταστικα.Πλεον νιωθω πως ολα πανε καλα κ πως η ΗΙΑ ειναι μια εταιρια που μπορει πλεον να συγκριθει με ολες τις μεγαλες εταιριες.Σαν ενα ολοκληρωμενο πληρωμα καμπινας εχω να συμβουλεψω τα πληρωματα της Emirates να τους φτυσουν κ να ερθουν σε μας που ειμαστε large πλεον κ δεν μασαμε τιποτα.Ενταξει μπορει να εχουμε ενα μικρο ποσοστο θνησιμοτητας η αναπηριας,αλλα τι καθεστε και ψαχνετε μωρεεεεε...?Ακομα και οι αλεξιπτωτιστες δικαιολογουν καμμια τεσσαρα θανατους το χρονο.

Υ.Γ.Η χεσμενη κ κατουρημενη μοκετα εχει αλλαχτει.τα καθισματα καθαριστηκαν απο την περιοδο κ τα κατουρα.Προς αποκατασταση της αλληθειας, παλιοσυκοφαντες!!!!
 
Top