flying Doc
Concorde-Class-Member
- Εγγραφή
- 22/04/2007
- Μηνύματα
- 1.771
- Likes
- 181
- Περιοχή
- Θεσσαλονίκη
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- EBBR
Re: Spotting & Photography: εξοπλισμός, τεχνικά και ερώτησεις
Δε θα το 'λεγα.... απ' όσα είδα.
Η αποδοχή μιας φωτό σ' ενα site (Ελληνικό/ξένο, δεν έχει σημασία, όχι όμως στη gallery του forum μιας και δεν υπάρχει screening), όπως κα ινα το κάνουμε, ΕΙΝΑΙ επιτυχία. Είναι η επιβράβευση για μια επιτυχημένη τεχνικά/θεματικά φωτογραφία, αφού περνάει από λεπτό κόσκινο.
Να σου πω για μενα, έχω 19.980 φωτογραφίες αεροπλάνων, απ' τις οποίες ανέβηκαν μέσα κι έξω από τα σύνορα περίπου 570-580. Κόπηκαν και κατ' εμε καλύτερες. Για μένα είναι 580 επιτυχίες. Επιτυχία ήταν όταν έπιασα το DC-10 της Avient, το Il-62 της Ucranian Gov, το 707 της Romavia και άλλα πόσα που δε θυμάμαι. Ας μη ξεφεύγουμε από το θέμα του εξοπλισμού. Εξ ορισμού, planespotting είναι η καταγραφή/παρατήρηση αεροπλάνων με ΚΑΘΕ μέσο, ηλεκτρονικό ή μη. Απλά η φωτογραφία είναι κάτι που μένει και κακά τα ψέματα μια καλή μηχανή βγάζει καλές φωτογραφίες, πέρα από τις δυνατότητες που δίνει στον spotter.
Πάνω σ' αυτό επιμένω στο θέμα των DSLR. Σαφώς και με μια compact των 50€ θα φωτογραφίσεις ένα αεροπλάνο όπως και με μια DSLR των 3000€, αλλά το αποτέλεσμα δε θα είναι το ίδιο. Προσωπικά, αν και τραβάω για μένα επιδιώκω να ανεβάζω σε site, είναι η αυτοεπιβεβαίωσή μου κι ευτυχώς έχω επιτυχίες. Αλλά, αν και ξεκίνησα δειλά με μια compact τον Σεπτέμβρη του 2006, την άλλαξα το Δεκέμβρη του ίδιου χρόνου γιατί κατάλαβα ότι δε μπορώ να προχωρήσω στο hobby αν δεν άλλαζα μηχανή.
Σαφώς και δε μπορώ να ορίσω τις οικονομικές δυνατότητες του καθενός, αλλά επιμένω ότι αν θέλει κανείς ν' ασχοληθεί σοβαρά με το spotting πρέπει να το κάνει με DSLR. Άλλωστε, όλα αυτά τα χρόνια που γυρίζω σ' αεροδρόμια δεν έχω δει κανέναν "καμένο" με compact...
solro":to2pa92q said:κάθε φορά που βγάζω μια σωστή φοτογραφία.
Δε θα το 'λεγα.... απ' όσα είδα.
Η αποδοχή μιας φωτό σ' ενα site (Ελληνικό/ξένο, δεν έχει σημασία, όχι όμως στη gallery του forum μιας και δεν υπάρχει screening), όπως κα ινα το κάνουμε, ΕΙΝΑΙ επιτυχία. Είναι η επιβράβευση για μια επιτυχημένη τεχνικά/θεματικά φωτογραφία, αφού περνάει από λεπτό κόσκινο.
Να σου πω για μενα, έχω 19.980 φωτογραφίες αεροπλάνων, απ' τις οποίες ανέβηκαν μέσα κι έξω από τα σύνορα περίπου 570-580. Κόπηκαν και κατ' εμε καλύτερες. Για μένα είναι 580 επιτυχίες. Επιτυχία ήταν όταν έπιασα το DC-10 της Avient, το Il-62 της Ucranian Gov, το 707 της Romavia και άλλα πόσα που δε θυμάμαι. Ας μη ξεφεύγουμε από το θέμα του εξοπλισμού. Εξ ορισμού, planespotting είναι η καταγραφή/παρατήρηση αεροπλάνων με ΚΑΘΕ μέσο, ηλεκτρονικό ή μη. Απλά η φωτογραφία είναι κάτι που μένει και κακά τα ψέματα μια καλή μηχανή βγάζει καλές φωτογραφίες, πέρα από τις δυνατότητες που δίνει στον spotter.
Πάνω σ' αυτό επιμένω στο θέμα των DSLR. Σαφώς και με μια compact των 50€ θα φωτογραφίσεις ένα αεροπλάνο όπως και με μια DSLR των 3000€, αλλά το αποτέλεσμα δε θα είναι το ίδιο. Προσωπικά, αν και τραβάω για μένα επιδιώκω να ανεβάζω σε site, είναι η αυτοεπιβεβαίωσή μου κι ευτυχώς έχω επιτυχίες. Αλλά, αν και ξεκίνησα δειλά με μια compact τον Σεπτέμβρη του 2006, την άλλαξα το Δεκέμβρη του ίδιου χρόνου γιατί κατάλαβα ότι δε μπορώ να προχωρήσω στο hobby αν δεν άλλαζα μηχανή.
Σαφώς και δε μπορώ να ορίσω τις οικονομικές δυνατότητες του καθενός, αλλά επιμένω ότι αν θέλει κανείς ν' ασχοληθεί σοβαρά με το spotting πρέπει να το κάνει με DSLR. Άλλωστε, όλα αυτά τα χρόνια που γυρίζω σ' αεροδρόμια δεν έχω δει κανέναν "καμένο" με compact...