gonso":24h7hi87 said:Φίλε μου Config2, το brand name της/των ΟΑ πιστεύω ότι έχει πάψει από καιρό να είναι ατού για το μέλλον (δυστυχώς).
Νομιζω οτι κανεις λαθος.....Δικαιωμα σου ειναι να πιστευεις αυτο, αλλα οπως και να το κανουμε, το brandname της ΟΑ, ειναι σαφως πιο γνωστο απο των αλλων εγχωριων ανταγωνιστων......
gonso":24h7hi87 said:Έχει πέσει εδώ και μερικά χρόνια στην ίδια λίστα με brand names όπως Iberia-Alitalia κ.ά. που μόνο την "εικόνα" ετοιμοθάνατου δεινοσαύρου φέρνουν στο μυαλό του επιβατικού κοινού (εντός και εκτός). Κάθε άλλο από ατού θα το δεί ο επενδυτής αυτό που θα φτήσει αίμα για να αλλάξει το image της εταιρέιας στο κοινό (χώρια για τα υπόλοιπα για τα οποία θα φτήσει αίμα)
Αν θεωρεις την IBERIA και την ALITALIA δεινοσαυρους ετοιμους να πεθανουν, μαλλον δεν εχεις ενημερωθει για τα αεροπορικα δρωμενα...
gonso":24h7hi87 said:Παρεπιπτώντος και οφ τόπικ, από αυτό το καλοκαίρι αρχίζω και πάλι να πετάω με ΟΑ από Λονδίνο για Αθήνα. Μακράν φτηνότερη του ανταγωνισμού (ακόμα και λόκο) σε σχεδόν καθημερινή βάση και ειδικότερα στις "καυτές" περιόδους του καλοκαιριού. Φοβάμαι όμως ότι αυτή η τιμολογιακή πολιτική μοιάζει με απελπισμένη ζαριά. Μάλλον θα βάλει την εταιρεία ακόμα πιό μέσα, καθώς δεν είδα το χειμώνα να γίνανε τίποτα αντίστοιχες κινήσεις μείωσης λειτουργικού κόστους.
Τελικα, αν τα αεροπλανα ειναι αδεια, ο κοσμος λεει οτι η ΟΑ δεν εχει πελατες, οταν τα αεροπλανα ειναι γεματα (ειδικα στο Λονδινο), λενε καποιοι οτι τα κομιστρα ειναι φτηνα! Ε, ας αποφασισουν τελικα, τι θελουν!
By the way, τα κομιστρα Λονδινου, ειναι μεσα "στην αγορα", πλην ελαχιστων εισητηριων (δολωματων) που ειναι φτηνα (προσφιλης διαδικασιας, ειδικα των εγχωριων ανταγωνιστων μας, που διαφημιζουν "τσαμπα" εισητηρια, και οταν πας να παρεις, σου λενε "τα δωσαμε")!
:cry: