Η πώληση των ΟΑ και η Pantheon

  • Thread starter Thread starter SARIDAKIS VASILIS
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
gonso":24h7hi87 said:
Φίλε μου Config2, το brand name της/των ΟΑ πιστεύω ότι έχει πάψει από καιρό να είναι ατού για το μέλλον (δυστυχώς).

Νομιζω οτι κανεις λαθος.....Δικαιωμα σου ειναι να πιστευεις αυτο, αλλα οπως και να το κανουμε, το brandname της ΟΑ, ειναι σαφως πιο γνωστο απο των αλλων εγχωριων ανταγωνιστων......



gonso":24h7hi87 said:
Έχει πέσει εδώ και μερικά χρόνια στην ίδια λίστα με brand names όπως Iberia-Alitalia κ.ά. που μόνο την "εικόνα" ετοιμοθάνατου δεινοσαύρου φέρνουν στο μυαλό του επιβατικού κοινού (εντός και εκτός). Κάθε άλλο από ατού θα το δεί ο επενδυτής αυτό που θα φτήσει αίμα για να αλλάξει το image της εταιρέιας στο κοινό (χώρια για τα υπόλοιπα για τα οποία θα φτήσει αίμα)

Αν θεωρεις την IBERIA και την ALITALIA δεινοσαυρους ετοιμους να πεθανουν, μαλλον δεν εχεις ενημερωθει για τα αεροπορικα δρωμενα...

gonso":24h7hi87 said:
Παρεπιπτώντος και οφ τόπικ, από αυτό το καλοκαίρι αρχίζω και πάλι να πετάω με ΟΑ από Λονδίνο για Αθήνα. Μακράν φτηνότερη του ανταγωνισμού (ακόμα και λόκο) σε σχεδόν καθημερινή βάση και ειδικότερα στις "καυτές" περιόδους του καλοκαιριού. Φοβάμαι όμως ότι αυτή η τιμολογιακή πολιτική μοιάζει με απελπισμένη ζαριά. Μάλλον θα βάλει την εταιρεία ακόμα πιό μέσα, καθώς δεν είδα το χειμώνα να γίνανε τίποτα αντίστοιχες κινήσεις μείωσης λειτουργικού κόστους.

Τελικα, αν τα αεροπλανα ειναι αδεια, ο κοσμος λεει οτι η ΟΑ δεν εχει πελατες, οταν τα αεροπλανα ειναι γεματα (ειδικα στο Λονδινο), λενε καποιοι οτι τα κομιστρα ειναι φτηνα! Ε, ας αποφασισουν τελικα, τι θελουν!
By the way, τα κομιστρα Λονδινου, ειναι μεσα "στην αγορα", πλην ελαχιστων εισητηριων (δολωματων) που ειναι φτηνα (προσφιλης διαδικασιας, ειδικα των εγχωριων ανταγωνιστων μας, που διαφημιζουν "τσαμπα" εισητηρια, και οταν πας να παρεις, σου λενε "τα δωσαμε")!
:cry:
 
Εντελώς εκτός θέματος, αλλά κι εντελώς εκτός τόπου και χρόνου. Η ΒΑ έχει αρκετά υψηλότερους ναύλους στο ATHLHR, αλλά και σαφώς ανώτερη εξυπηρέτηση σε όλα τα επίπεδα (αεροσκάφη, πληρώματα, οικονομική θέση, διακεκριμένη θέση, τροφοδοσία και δε συμμαζεύεται). Αν εξαιρέσουμε το 340 με τη μέτρια διαμόρφωση και τις χαμηλές τιμές, οι ΟΑ δεν μπορούν να σταθούν δίπλα στα "Speedbirds".
 
Cross":pv6quwaz said:
Εντελώς εκτός θέματος, αλλά κι εντελώς εκτός τόπου και χρόνου. Η ΒΑ έχει αρκετά υψηλότερους ναύλους στο ATHLHR, αλλά και σαφώς ανώτερη εξυπηρέτηση σε όλα τα επίπεδα (αεροσκάφη, πληρώματα, οικονομική θέση, διακεκριμένη θέση, τροφοδοσία και δε συμμαζεύεται). Αν εξαιρέσουμε το 340 με τη μέτρια διαμόρφωση και τις χαμηλές τιμές, οι ΟΑ δεν μπορούν να σταθούν δίπλα στα "Speedbirds".

Στεκεται η οχι, αν ανατρεξεις στα απολυτα νουμερα επιβατων, θα δεις οτι τα speedbirds, ερχονται τριτα και καταιδρωμενα, πισω απο ΟΑ, easy....!
Μιλας για αεροσκαφη? Μα τα 767 που τις πιο πολλες φορες βαζει, ειναι....πιο παλια και απο εμενα! Για το γευμα? Θες συγκριση?
Μετρια διαμορφωση 340???? Καλα, εχεις δει ποσες θεσεις παραπανω εχουν τα 340 αλλων εταιριων? Οταν λες κατι να εισαι "διαβασμενος", και οχι να αναφερεσαι, "ετσι"...
Τελος, για τα πληρωματα....Ειναι γνωστες οι "κουκλαρες" που εχουν οι εγγλεζοι. Θα μου πεις, μα και εσεις εχετε "κουκλαρες'. Μπορει , αλλα ο μεσος ορος ειναι γυρω στα 30, ενω στην ΒΑ πανω απο 50.
Νομιζω οτι δεν εχεις πεταξει τελευταια με ΟΑ. Ισως αλλαξεις γνωμη. Οταν κατι παει καλα, το λεω, οπως και οταν ειναι κατι στραβο, επισης.
 
Δεν θα κοντράρουμε Config2. Για πολλοστή φορά σε παρακαλώ να διαβάζεις αυτά που γράφω πρίν να με αποκαλείς απληροφόρητο ή μή ενημερωμένο. Σχολιάσε αυτά που γράφω όσο θές. Όχι όμως αυτά που νομίζεις ότι έγραψα.

(Ξαναδιάβασε τί έγραψα εγώ και τί απάντησες εσύ περί δεινοσαύρων και (ελπίζω) θα καταλάβεις. Αν δεν καταλάβεις.....I give up.)
 
CONFIG2":23xmax2b said:
Cross":23xmax2b said:
Εντελώς εκτός θέματος, αλλά κι εντελώς εκτός τόπου και χρόνου. Η ΒΑ έχει αρκετά υψηλότερους ναύλους στο ATHLHR, αλλά και σαφώς ανώτερη εξυπηρέτηση σε όλα τα επίπεδα (αεροσκάφη, πληρώματα, οικονομική θέση, διακεκριμένη θέση, τροφοδοσία και δε συμμαζεύεται). Αν εξαιρέσουμε το 340 με τη μέτρια διαμόρφωση και τις χαμηλές τιμές, οι ΟΑ δεν μπορούν να σταθούν δίπλα στα "Speedbirds".

Στεκεται η οχι, αν ανατρεξεις στα απολυτα νουμερα επιβατων, θα δεις οτι τα speedbirds, ερχονται τριτα και καταιδρωμενα, πισω απο ΟΑ, easy....!
Μιλας για αεροσκαφη? Μα τα 767 που τις πιο πολλες φορες βαζει, ειναι....πιο παλια και απο εμενα! Για το γευμα? Θες συγκριση?
Μετρια διαμορφωση 340???? Καλα, εχεις δει ποσες θεσεις παραπανω εχουν τα 340 αλλων εταιριων? Οταν λες κατι να εισαι "διαβασμενος", και οχι να αναφερεσαι, "ετσι"...
Τελος, για τα πληρωματα....Ειναι γνωστες οι "κουκλαρες" που εχουν οι εγγλεζοι. Θα μου πεις, μα και εσεις εχετε "κουκλαρες'. Μπορει , αλλα ο μεσος ορος ειναι γυρω στα 30, ενω στην ΒΑ πανω απο 50.
Νομιζω οτι δεν εχεις πεταξει τελευταια με ΟΑ. Ισως αλλαξεις γνωμη. Οταν κατι παει καλα, το λεω, οπως και οταν ειναι κατι στραβο, επισης.
Ωραίες απόψεις! Μ'αυτές και κάποιες παραπλήσιες έφτασε η ΟΑ στη σημερινή της κατάσταση. Γι'αυτό κι εγώ πιστεύω ότι τελικά ίσως χρειάζεται μια Πάνθεον.

ΥΓ: Μέσα στο 2007 βρέθηκα σε όλες της διαθέσιμες καμπίνες (οικονομική και διακεκριμένη) στο ATHLHRATH και σε ΟΑ και σε ΒΑ, εσύ;
 
CONFIG2 ALOHA! Διαβασα τι εγραψες και πιστευω οτι εχεις δικιο.. Απο την αλλη ομως και ο Cross εχει δικιο σε αυτα που λεει. Την ΟΑ την καταντησανε ετσι ΟΛΟΙ! Απο τον πιο απλο εργατη μεχρι και τους κατα καιρους CEO. Τα σωματια την απεργια την ειχαν για την πλακα τους χωρις να σκεφτουν επιπτωσεις. Απο εποχη Ωναση κιολας αν θυμασαι κανανε απεργιες για πλακα. Θυμασαι την απεργια των 40 ημερων το καλοκαιρι 1973? Θυμασαι οτι ακομα και τοτε σε high seasons γινοταν τουλαχιστων μια 48ωρη απεργια 1 φορα τον μηνα? και για πιο λογο ολα αυτα? Θυμασαι τι ειχε πει στο υποστεγο ο ιδιος ο Ωνασης? - τουλαχιστον για το ιπταμενο προσωπικο - ''Με τα λεφτα που περνετε μπορειτε να εχετε χαβιαρι σπιτι σας καθε μερα και απο οτι γνωριζω το χαβιαρι δεν ακριβινε ουτε ενα σεντ γιατι κανετε απεργιες για πλακα?'' και αυτο ειχε γινει το καλοκαιρι του 1974 απο οσο θυμαμαι αν θυμαμαι καλα... Βεβαια και οι εκαστατε κυβερνησεις φταιγαν που βαζενε στην εταιρια κυριολεκτικα την σαρα και την μαρα και το 1984 ειχε φτασει το προσωπικο της ΟΑ τους 18000(!) 2000 εργαζομενους λιγοτερους απο την TWA. CONFIG2 μην εισαι απολυτος σε αυτα που λες τα δεχομαι αλλα και ο Cross λεει και αυτος σωστα. (ΜΗΝ ΤΟ ΔΙΑΓΡΑΨΕΤΕ ΠΑΛΙ ΤΟ ΠΟΣΤ ΜΟΥ ΣΤΕΙΛΤΕ ΜΟΥ ΠΜ ΑΝ ΚΑΤΙ ΔΕΝ ΣΑΣ ΑΡΕΣΕΙ)
 
Cross":a48kdy8h said:
ΥΓ: Μέσα στο 2007 βρέθηκα σε όλες της διαθέσιμες καμπίνες (οικονομική και διακεκριμένη) στο ATHLHRATH και σε ΟΑ και σε ΒΑ, εσύ;

Καπως ετσι και εγω.....Βλεπεις καμμια φορα ταξιδευω σαν επιβατης, και με αλλες εταιριες, απλα για να μπορω να κρινω και συγκρινω. Δεν εχεις μονο εσυ αυτο το προνομιο!

Ξεχασα....ΝΑι πραγματι ισως χρειαζεται μια ΠΑΝΘΕΟΝ, μπας και η "νεα" ΟΑ (ΠΑΝΘΕΟΝ), ξυπνησει και εν ονοματι της αναδιαρθωσης, παρει πισω τα χαμενα εδαφη της.
Ομως επειδη ζουμε "στο ελλαντα", και επειδη τα λαμογια ειναι παντα πεινασμενα (δες λαμογια φυλακισμενα ΠΑΝΤΕΙΟΥ), πολυ φοβαμαι, οτι θα ανοιξουν οι πορτες για αλλη "μασα"! Και θα εχουμε εναν φαυλο κυκλοοοοο!

SkyHawk":a48kdy8h said:
CONFIG2 ALOHA! Διαβασα τι εγραψες και πιστευω οτι εχεις δικιο.. Απο την αλλη ομως και ο Cross εχει δικιο σε αυτα που λεει. Την ΟΑ την καταντησανε ετσι ΟΛΟΙ! Απο τον πιο απλο εργατη μεχρι και τους κατα καιρους CEO. Τα σωματια την απεργια την ειχαν για την πλακα τους χωρις να σκεφτουν επιπτωσεις. Απο εποχη Ωναση κιολας αν θυμασαι κανανε απεργιες για πλακα. Θυμασαι την απεργια των 40 ημερων το καλοκαιρι 1973? Θυμασαι οτι ακομα και τοτε σε high seasons γινοταν τουλαχιστων μια 48ωρη απεργια 1 φορα τον μηνα? και για πιο λογο ολα αυτα? Θυμασαι τι ειχε πει στο υποστεγο ο ιδιος ο Ωνασης? - τουλαχιστον για το ιπταμενο προσωπικο - ''Με τα λεφτα που περνετε μπορειτε να εχετε χαβιαρι σπιτι σας καθε μερα και απο οτι γνωριζω το χαβιαρι δεν ακριβινε ουτε ενα σεντ γιατι κανετε απεργιες για πλακα?'' και αυτο ειχε γινει το καλοκαιρι του 1974 απο οσο θυμαμαι αν θυμαμαι καλα... Βεβαια και οι εκαστατε κυβερνησεις φταιγαν που βαζενε στην εταιρια κυριολεκτικα την σαρα και την μαρα και το 1984 ειχε φτασει το προσωπικο της ΟΑ τους 18000(!) 2000 εργαζομενους λιγοτερους απο την TWA. CONFIG2 μην εισαι απολυτος σε αυτα που λες τα δεχομαι αλλα και ο Cross λεει και αυτος σωστα. (ΜΗΝ ΤΟ ΔΙΑΓΡΑΨΕΤΕ ΠΑΛΙ ΤΟ ΠΟΣΤ ΜΟΥ ΣΤΕΙΛΤΕ ΜΟΥ ΠΜ ΑΝ ΚΑΤΙ ΔΕΝ ΣΑΣ ΑΡΕΣΕΙ)

Το 73, ημουν ακομη σχολειο, οποτε μαλλον δυσκολα θυμαμαι....(αλλα μπορει να εκαναν απρεγια και το 1964..).Παντως, σε οτι αφορα τους χειριστες, δεν εχει γινει καμμια απεργια απο το 84 και εντευθεν, πλην της "απεργιας" (στασης, καθ'οσον υπηρξε επιστρατευση) του 86, οπου αρκετοι απο εμας βραθηκαν στον Κορυδαλλο (υπηρξαν αραγε αλλοι εργαζομενοι που περασαν το κατοφλι της φυλακης, μονο και μονο που τολμησαν να απεργησουν?).18000 ΠΟΤΕ δεν εφτασε η εταιρια, ουτε προ εκλογων επι παντοδυναμιας Παπανδρεου. Ειχε φτασει κοντα στους 10000, και τωρα ειναι κοντα στις 4500 ολοι-ολοι.
Τα υπολοιπα σχολια σου, δεν θα τα κρινω, μιας και διακρινω μια ειρωνια στα γραφομενα σου. Εγω εδω, δεν ειμαι ουτε δικηγορος της ΟΑ, ουτε της κυβερνησης. Σιγουρα φταινε ΚΑΙ οι εργαζομενοι, αλλα το λιγοτερο. Ειναι δε γνωστο, οτι το να κατηγορουνται οι εργαζομενοι, και να θεωρουνται υπευθυνοι, ειναι το πιο ευκολο. Το δυσκολο ειναι να κατηγορησεις τους πραγματικα υπαιτιους, αυτους που διελυσαν την εταιρια, για πολλου γνωστους και κυριως αγνωστους (αλλα διαπλεκομενους) λογους!
 
Συμφωνώ απόλυτα με τον Config2 αν και, όπως έχω ξανατονίσει, δεν έχω καμμία επαγγελματική σχέση με την Ολυμπιακή (ούτε γώ, ούτε η οικογένειά μου).
Επίσης gonso αυτό για ετοιμοθάνατους δεινοσαύρους, ίσως να μη το διατύπωσες σωστά, αλλά και γώ αυτό το συμπέρασμα έβγαλα διαβάζοντάς το.Οπότε μή κατηγορείς ότι σου βάζουν λόγια στο στόμα σου, απλά ξαναδιάβαζε αυτά που γράφεις.
:arrow: cross Οι εργαζόμενοι σίγουρα έχουν μεγάλο μερίδιο ευθύνης, αλλά ποιός τους διόρισε?Με ποιό τρόπο?Ποιό πολύ "κοστίζουν" στην εταιρία οι εργαζόμενοι? ή ένα αεροσκάφος με τον πρόεδρο του ΟΤΕ και την οικογενειά του παρκαρισμένο στις Βρυξέλλες για 5 μέρες? ή το wet lease, που δείχνει ότι δεν υπάρχει στοιχειώδεις προγραμματισμός?, και πάρα πολλά άλλα...Συμφωνώ ότι το ποιό ανέξοδο και εύκολο για πολιτικούς και το λαό είναι να κατηγορείς μια κατηγορία εργαζομένων(προνομιούχοι).Όμως είναι στην πραγματικότητα ,δυστυχώς, άλλη μιά κατηγορία εργαζομένων όμηροι στις ορέξεις του κάθε υπουργού και κυβέρνησης...
:arrow: Config2 Σε κατηγορούν πολλοί για φανατισμό, καλά κάνεις είναι η γνώμη μου.Φαίνεται ότι την πονάς την εταιρία και μακάρι να είχε και άλλους πολλούς τέτοιους εργαζόμενους, να κάνουν πέρα τα "τσουτσέκια" που προτιμούν να βάψουν τα νύχια τους,από να σου κόψουν ένα απλό εισιτήριο.
:arrow: Τέλος η pantheon για να επιστρέψουμε και λίγο στο θέμα, μάλλον για άλλη μια φούσκα μοιάζει...
 
Μπορεί κάποιος να μας μιλήσει για τα καθαρά έσοδα της ΟΑ και των ΟΑ τα τελευταία χρόνια και ειδικά μετά απο το διαχωρισμό;
 
gonso":12jmepg9 said:
.... που μόνο την "εικόνα" ετοιμοθάνατου δεινοσαύρου φέρνουν στο μυαλό του επιβατικού κοινού (εντός και εκτός).....
#

flightnumber, εγώ νομίζω ότι πιό ξεκάθαρα δεν λέγεται. Αν χρειάζεται να τα κάνουμε όλα σε φραγκοδίφραγκα για να καταλαβαινόμαστε και για να μην παρεξηγούμαστε....πάσο.

Η εικόνα που έχει ο κόσμος για μία εταιρεία δεν είναι απαράιτητα η σωστή. Το ότι το επιβατικό κοινό έχει αυτήν την γνώμη για τις εταιρείες που ανέφερα δεν σημαίνει ότι οι εταιρείες είναι ετοιμοθάνατοι δεινόσαυροι. Ο κόσμος το πιστεύει. Και αυτό που πιστεύει ο κόσμος είναι πιό σημαντικό από την πραγματικότητα καθώς αυτοί είναι οι πελάτες. Τα περί γυναίκας του Κάισαρα χρειάζεται να τα θυμίσω ή να το παραλείψω ?

Όλοι είμαστε "ένοχοι" βιαστικής ανάγνωσης πόστ. Εγώ τα περισσότερα πόστ που διαβάζω, τα "ξεπετάω" σε δευτερόλεπτα. Όποιος δεν κάνει το ίδιο λέει ψέματα. Όμως , τα πόστ για τα οποία πρόκειται να πώ την γνώμη μου ή να απαντήσω, τα διαβάζω 2 και 3 φορές με ευλάβια για να μήν απαντήσω άλλα αντί άλλων.
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top