Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων (Fraport Greece)

  • Thread starter Thread starter SARIDAKIS VASILIS
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Μα η Ελλαδα εχει απιστευτες δυνατοτητες τουριστικης αναπτυξης. Το αεροδρομιο της Θεσσαλονικης ουσιαστικα εξυπηρετει ολη τη Βορεια Ελλαδα. Δεν λεω οτι σε 2-3 χρονια με ενα μεγαλο αεροδρομιο η Χαλκιδικη θα γινει Costa del Sol, αλλα υπαρχουν προοπτικες. Αν τωρα θεωρουμε οποιαδηποτε επενδυση στον τουρισμο ως τον Σατανα και θελουμε να μεινουμε με τα "Rooms to let" στα χωρια, οκ, ας το ξεκαθαρισουμε τουλαχιστον. Πρεπει να θυμομαστε οτι ο τουριστας μας κανει χαρη, οχι το αναποδο. Οποτε βελτιωνοντας οσα του παρεχουμε, αυξανονται οι πιθανοτητες να ξαναερθει, να φερει φιλους του κ.ο.κ. Ενα πολιτισμενο αεροδρομιο ειναι μια καλη αρχη.

Η Θεσσαλονικη κομβος για να τραβηξει κοσμο απο το Ατατουρκ δεν θα γινει. Η μονη εταιρια που ενδιαφερεται να φτιαξει hub στην Ελλαδα ειναι η Aegean και αυτη το φτιαχνει στην Αθηνα. Μπορει ομως να ειναι ενα αεροδρομιο που θα εχει πολλα εποχιακα και το χειμωνα θα διατηρει σημαντικες συνδεσεις με την Ευρωπη. Η κινηση θα αυξηθει ολο το χρονο, οταν η Θεσσαλονικη αποκτησει αυτο που της λειπει τωρα, οικονομια...
 
Καραμήτρος Air":3pzyhaee said:
mrk απαντάω στον καθένα ανάλογα με τι έγραψε.
Όταν εχει επιχειρηματολογία Γιώργου Αυτιά δεν θα κάτσω να του κάνω SWOT ανάλυση της ιδιωτικοποίησης.

Τι SWOT και λεξεις του διαβόλου ειναι αυτες; Δεν καταλαβαινουμε τι λενε τα κομπιουτερ και οι αριθμοι. Πες μου για τον δημοσιο χαρακτηρα των υποδομων και πως το αεροδρομιο πρεπει να λειτουργει με κοινωνικο προσημο :P
 
Αν υπηρχαν μυαλό,υποδομες και ευνοϊκό προς τις επενδύσεις κράτος με στρατηγικό μάρκετινγκ,οπως κανουν Ισπανια,Πορτογαλία,Κροατια κτλ το "Μακεδονία" θαχε φτάσει τα 10εκ επιβατικη κινηση διότι και Χαλκιδικη-Πιερία θαχαν αναπτυχθεί πολυ περισσότερο, αλλά παράλληλα θαχαμε και άλλες μορφες τουρισμου σε γυρω νομους..ιαματικο,θρησκευτικό,περιπατητικο,πολεμικό,αθλητικο,ιστορικο κτλ..Ξέρουμε όλοι ότι οι ξενοι εκμεταλλευονται και διαφημίζουν και το παραμικρό πετραδάκι της..Ανω Ραχούλας Αυστρίας...Δεν μας λειπουν βουνα,φαραγγια,σπήλαια,ποτάμια,ιστορια...Μυαλό και ενδιαφέρον λειπουν...
 
Ας ελπίσουμε οτι αυτή τη φορά το δημοσίευμα θα βγεί αληθινό.
Μακάρι να αρχίσει η σαιζόν και να έχει το δικό της κόσμο η Fraport να διαχειριστεί τα α/δ.
Εχει δε την εμπειρία και τις υποδομές για να τα καταφέρει, ετσι δεν είναι ? δεν πιστεύω να ζητήσουν τη συνδρομή της ΥΠΑ για να βγάλουν το καλοκαίρι... άλλωστε οι ΥΠΑτζήδες που δουλεύουν μέχρι σήμερα, τεμπέληδες τους ανεβάζουμε, άχρηστους τους κατεβάζουμε, οπότε καλύτερα χωρίς αυτούς. Τουλάχιστον αν αρχίσει να εισπράττει τα έσοδα να εχει και την ευθύνη, χωρίς συνδιαχειρίσεις και μπούρδες, έτσι δεν είναι ?
 
Ας μην πιανουμε τα δύο ακρα..Υπάρχουν Υπατζηδες που έχουν πολυτιμες γνωσεις και εμπειρια και εχουν περάσει τη ζωή τους στα αεροδρόμια φτυνοντας αιμα για να τα κρατήσουν όρθια με τις ελλειψεις κ τις τραγικές υποδομές..Παντου υπάρχουν καλοι και κακοί εργαζομενοι, δεν ειναι ολα ασπρο-μαυρο ουτε καν στο δημοσιο...Ας ελπισουμε όχι αλλες καθυστερησεις και ομαλη μεταβαση στη Fraport
 
Το αποτέλεσμα θα δείξει πάνω απ΄ όλα. Ας μη ξεχνάμε ότι πριν κάποια χρόνια, κάτι παρόμοιο ( σε μικρότερη κλίμακα φυσικά) έγινε και με το αεροδρόμιο της Αθήνας. Είναι άδικο να κρίνουμε από τώρα την όποια ιδιωτική εταιρεία πριν αναλάβει, όπως επίσης θα είναι άδικο να γίνεται προσπάθεια μετάθεσης ευθυνών προς την ΥΠΑ, αφού έχει αναλάβει η εταιρεία. 8)
 
Δεν χρειάζονται υπερβολές, όσοι λίγο-πολύ ασχολούμαστε γνωρίζουμε πως τα α/δ χρόνια τώρα που είναι παρατήμενα οφείλουν πολλά στους εργαζομένους τους. Δεν ήταν αυτοί το πρόβλημα και για πολλούς υπήρξε (και θα υπάρξει στο μέλλον) η δυνατότητα να μετακινηθούν στη Fraport, άλλοι το έπραξαν άλλοι όχι για τους δικούς τους λόγους.

Όσο για τη Fraport, εδώ θα είμαστε για να την εκθειάσουμε αλλά και να την σκίσουμε όπου απαιτείται. Εύχομαι η σεζόν να κυλήσει χωρίς πολλά απρόοπτα, προβλήματα θα υπάρξουν σίγουρα, όμως τόσο η ΥΠΑ όσο και η Fraport οφείλουν να βρούν μια φόρμουλα σενυργασίας ώστε να βγεί η σεζόν...
 
Εγκρίθηκε προς συζήτηση στη ΕΕ η προσφυγή της ΟΣΥΠΑ. Δεν βλέπω μεταβίβαση φέτος !
 
Ας κρατά μικρό καλάθι η ΟΣΥΠΑ.

Στο έγγραφο του Ευρωπαϊκού κοινοβουλίου δεν χρησιμοποιούνται οι όροι <<έγκριση>> και <<συζήτηση>>.

Η Επιτροπή Αναφορών του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου ενημέρωσε την ΟΣΥΠΑ ότι η από το 2016 αναφορά της τελευταίας έγινε παραδεκτή (δηλαδή θα εξεταστεί γιατί αφορά θέμα αρμοδιότητας της Ευρωπαϊκής Ένωσης) και ότι έχει αρχίσει να την εξετάζει. Επίσης ότι ζήτησε από την Ευρωπαϊκη Επιτροπή να διεξαγάγει προκαταρκτική έρευνα με βάση τα στοιχεία που παραουσιάζει η ΟΣΥΠΑ στην αναφορά της αλλά και ότι προώθησε την αναφορά και σε δυο άλλες επιτροπές του Κονοβουλίου καθώς αφορά θέματα και δικής τους αρμοδιότητας.

Κοινώς ακολουθείται η διαδικασία εξέτασης της αναφοράς. Καμιά νύξη για παύση διαδικασιών ιδιωτικοποίησης.

Τα κόλπα της ΟΣΥΠΑ με τίτλους <<Ευρωπαϊκό "stop" σε FRAPORT>> και <<Αναφορά Επιτροπής ΕΕ>> προορίζονται για εσωτερική κατανάλωση.

Το έγγραφο που εστάλη στην ΟΣΥΠΑ δεν τιτλοφορείται <<αναφορά>> ούτε με κάποιον άλλο τίτλο είναι απλώς ενημερωτική επιστολή.

Συντάκτης δεν είναι <<Επιτροπή της ΕΕ>>. Η Ευρωπαϊκή Ένωση έχει μια Επιτροπή. Το Ευρωπαϊκό κοινοβούλιο πολλές επιτροπές.

http://www.osypa.gr/media/k2/items/cach ... ab3f_L.jpg

Και εδώ η αναφορά του Κου Αλεβιζόπουλου σε περίληψη.

https://petiport.secure.europarl.europa ... 5C5%2591l-
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top