Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων (Fraport Greece)

  • Thread starter Thread starter SARIDAKIS VASILIS
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
χαχαχαχ και η Λουκά!
 
Πιθανότατα ενας απο τους λόγους της αργοπορίας, που δεν γράφονται στα Δελτία Τύπου, πέρα απο τη μέχρι πρότινος αδυναμία εύρεσης των 1,23δις, είναι και η παραλαβή πρώτα απο το Δημόσιο του αεροδρομίου των Χανίων, ωστε να δοθεί με περιτύλιγμα δώρου στη Fraport
http://www.newmoney.gr/palmos-oikonomia ... ti-fraport
 
Δεν μπορώ να διαβάζω Μα..ες. Η ολοκλήρωση των έργων είναι υπόθεση του κράτους και στην σύμβαση θα περιλαμβάνεται παράγραφος που θα αναφέρει ότι ο ανάδοχος δεν έχει καμία οικονομική ή άλλου είδους υποχρέωση..δηλαδή η επέκταση του διαδρόμου στο Μακεδονία δεν θα περιέλθει στην Φράπορτ; ή θα ζητήσει το κράτος χρήματα για να μπορέσει η Φράπορτ να τον χρησιμοποιήσει;

Όσο για μοντέρνο και καλαίσθητο κτίριο μην σχολιάσω..
 
nsap":1i3jbpw0 said:
Δεν μπορώ να διαβάζω Μα..ες.
θα σε παρακαλούσα να είσαι ολίγον πιό προσεκτικός στα γραφόμενά σου..
Δεν ξέρω αν είσαι καλός στα ελληνικά, αλλά εγώ έγραψα για έναν ακόμα λόγο για την "τεχνητή" καθυστέρηση !! αν είσαι γνώστης των έργων που είναι στο ΕΣΠΑ, ο φορέας που χρηματοδοτεί το έργο, πέρα απο την επιδότηση, θα πρέπει και να το παραλάβει !! Βεβαίως και "ιδιοκτήτης" των κτιρίων παραμένει το κράτος, όπως και του διαδρόμου- βέβαια εδώ οι αντιρρήσεις μου είναι οσον αφορά τη σημερινή τους αξία, μόλις παραλαμβάνονται και αυτή ύστερα απο 50 ( 40+10) χρόνια - αλλά πως θα κάνει η επιτροπή του Δημοσίου παραλαβή σε κτίρια τα οποία έχουν καταληφθεί απο τον ενοικιαστή ??
Οσον αφορά την αδυναμία εύρεσης κεφαλαίων πρίν την 5η Μαρτίου βέβαια, ουδεν σχόλιο απο τους υπερθεματιστές!!!
 
Καταληφθεί απ' τον ενοικιαστή; Αφού δεν έχουν αναλάβει επίσημα πουθενά. Και φυσικά να κάνει το δημόσιο παραλαβή-παράδοση ώστε να γνωρίζουμε όλοι τι δίνουμε.

Όσο για τα λεφτά της Fraport, τρελοί είναι να κάνουν σύμβαση με τους παλαβιάρηδες χρησιμοποιώντας ίδια κεφάλαια;
 
Είναι πρόσφατος ο θόρυβος που δημιοργήθηκε με το θέμα των τηλεοπτικών αδειών, τον Καλογρίτσα και την αδυναμία απο πλευράς του να βρεί τα χρήματα για την πρώτη δόση και αναγκάστηκε να αποχωρήσει... Θυμόμαστε όλοι το σκάνδαλο με τα δάνεια, τις εκτάσεις στην Ιθάκη και άλλα ευτράπελα, τα οποία ηταν πρώτο θέμα στα δελτία Ειδήσεων των μεγάλων ΜΜΕ, που καιγόταν για αυτό το θέμα..
Δεν έχει τα λεφτά ο Καλογρίτσας, απο που τα βρήκε, ποιοι τον δάνεισαν, έχασε την προθεσμία και βγήκε εκτός. Ολα καλά !!!
Στο θέμα όμως των ιδιωτικοποιήσεων των α/δ, η κυβέρνηση ειναι αναγκασμένη να τα δώσει πάσει θυσία, αφού - με πρωτοφανή τρόπο- είναι όρος του 3ου μνημονίου. Αναρωτιέμαι αν αντί της γερμανικής Fraport ηταν μια αμιγώς ελληνική ή μια ισπανική, ιταλική, αν θα είχε μπεί στα προαπαιτούμενα... Οταν υπογράφτηκε η σύμβαση, εντέχνως δεν υπήρχε συγκεκριμένη ημερομηνία, αλλά ο όρος να καταβληθεί το τίμημα των 1,236 δις πριν την παραλαβή ή ακόμα και την ίδια μέρα. Ετσι, πέρασε η περσινή σαιζόν, ο Νοέμβρης, ο Δεκέμβρης, τέλος Γενάρη, φτάσαμε στις 5 Μαρτίου για να ανακοινωθεί με χειροκροτήματα οτι βρέθηκαν τα χρήματα και κανείς (απο τα ΜΜΕ) δεν αναρωτήθηκε γιατί η κυβέρνηση δεν έβγαλε ανακοινώσεις, να κινήσει διαδικασίες για να βγεί έκπτωτη όπως θα αναμέναμε απο τον Σπίρτζη, που "εκλαιγε" επειδή αναγκαζόταν να βάλει την υπογραφή του. Αντίθετα σε όλες τις καθυστερήσεις κάλυψαν 100% την εταιρεία, με τις δικαιολογίες που διαβάσαμε στα Δελτία Τύπου. Τσιμουδιά γιατί "ετσι έπρεπε" !!
Αν αυτό δεν απασχολεί την κοινωνία μας, αν κάποια πράγματα πρέπει να γίνουν πάσει θυσία, εφαρμόζοντας 2 μέτρα και 2 σταθμά, να το αποδεχτούμε και να το γράψουμε με ΚΕΦΑΛΑΙΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ ! Οι τιμητές των πάντων, να τα θυμούνται αυτά, θα χρησιμεύσουν μια μέρα !
 
Τα δυο μέτρα και δυο σταθμά δεν βλέπω.

Στο παράδειγμα του Καλογρίτσα όταν έπρεπε να πληρώσει δεν είχε λεφτά να πληρώσει. Δεν κρίθηκε έκπτωτος επειδή προσπάθησε να δανειστεί με εγγύηση περιουσία που εντέλει δεν είχε ή επειδή την είχε υπερκοστολογήσει.

Μόνος σου έγραψες ότι η Fraport είναι υποχρεωμένη να πληρώσει πριν την παραλαβή, ακόμα και την ίδια μέρα της παραλαβής. Αν δεν τα έχει τότε και βέβαια να κηρυχθεί εκπτωτη.

Ξέρεις επίσης πολύ καλά ότι για να δωθούν τα αεροδρόμια πρέπει να δημιουργηθεί η ΑΠΑ (δεν ήταν αυτός ο μόνος τρόπος για το θέμα της εποπτείας ή πιστοποίησης αλλά τέλως πάντων ο Αλεβιζόπουλος αυτόν επέλεξε). Έχει δημιουργηθεί καμιά ΑΠΑ; Είχε τρέξει η διοίκηση της ΥΠΑ τις εσωτερικές διαδικασίες για να κατοχυρώσει χώρους, υλικό και να ελέγχει πλήρως την παράδοση παραλαβή; ΟΧΙ.

Και φτάνει πια με την καραμέλα (όχι από σένα είναι η αλήθεια) ότι εισέβαλε η fraport πριν αναλάβει. Θα γίνει αλλαγή φορέα διαχείρισης αεροδρομίου σε αεροδρόμια που λειτουργούν και που έχουν πολλά προβλήματα. Όσοι νομίζουν ότι αυτό μπορεί να γίνει ξαφνικά σε μια μέρα τότε δεν έχουν ιδέα από αεροπορικό αντικείμενο και αποτελούν κίνδυνο για την ασφάλεια των πτήσεων.

Το τραγικό είναι ότι όλους αυτούς τους μήνες "τριγυρνάνε" στα αεροδρόμια άτομα που για το αντικείμενο του ο καθένας έχει όλο τον απαραίτητο εξοπλισμό και βοηθήματα σε αντίθεση με αυτούς που στον ίδιο χώρο είναι υπεύθυνοι για τη λειτουργία του χώρου. Εδώ μας έφερε Αλεβιζόπουλος.
 
Holy Dio, δεν έχω αντίρρηση σε αυτά που γράφεις, περί εκκρεμοτήτων που υπάρχουν. Ακριβώς αυτό λέω... οτι για να καλύψει την αδυναμία της εταιρείας και να μην την ξεμπροστιάσει τόσο καιρό πρίν, όπως κάποιος θα ανέμενε, ο Σπίρτζης έχει στο συρτάρι το νέο Π.Δ. - συνέχεια του νόμου της νέας ΥΠΑ- και χωρίς κανείς να ξέρει το λόγο δεν το προωθεί για υπογραφή.....τό ίδιο συνέβαινε και με το νόμο της ΥΠΑ, που έφτασε στη Βουλή τον περασμενο Οκτώβρη, χωρίς κανενα ιδιαίτερο λόγο για την καθυστέρηση. Αλλωστε έχει και τόσα πολλά λάθη και ασάφειες που φαίνεται οτι η πολύμηνη καθυστέρηση δεν εγινε για να υπάρξουν βελτιώσεις
τα περί εξεύρεσης χώρων κλπ, πιστεύω οτι είναι εντελώς διαδικαστικά και δεν θα έπρεπε καν να αναφέρονται ώς δικαιολογίες.
Το θέμα μου όπως καταλαβαίνεις ειναι οτι αν η κυβέρνηση δεν "εκανε πλάτες", ενώ θέλησε να δείξει το αντίθετο, μπορούσε τόσο καιρό να τους έχει στριμώξει. Οι συμφωνίες με ΕΚΑΒ κλπ, θα έπρεπε να εχουν γίνει εδώ και ενα χρόνο, (αλλωστε η ευθύνη για τη σύναψή τους βαρύνει τη Fraport) και όχι σήμερα, σχεδόν 16 μήνες απο την υπογραφή να επικαλούνται οτι πρέπει να είναι δωρεάν υπηρεσίες και άλλα ευτράπελα.
Με λίγα λόγια, η οδηγία απ'εξω ήταν "περιμένετε ποτε θα βρουν τα λεφτά και τότε δώστε τα και μήν το κάνετε θέμα" , με τα συστημικά ΜΜΕ να παίζουν και αυτά το ρόλο τους, θάβοντας το θέμα. Αυτός ηταν και ο λόγος της σύγκρισης που εκανα με τις τηλεοπτικές άδειες !
 
Όταν σε φτύνουν και επιμένεις ότι βρέχει. Από την ανακοίνωση της Κομισιόν :

The Commission found that the terms of the concession agreements are in line with market conditions, in particular because they result from a competitive, transparent and non-discriminatory tender. It also found that Greece selected the best offer submitted in this tender, i.e. the concessions were awarded to the company whose offer would generate the highest revenues for the Greek State. On this basis, the Commission concluded that the Greek State awarded the concessions under terms that a private operator would also have accepted.

Δεν θεωρείται έμμεση κρατική επιχορήγηση γιατί έγινε με όρους της αγοράς και ειδικά μέσω "ανταγωνιστικού, διαφανούς και αμερόληπτου διαγωνισμού". Επίσης "Η Ελλάς επέλεξε την καλύτερη προσφορά".

Αν αυτά τα τέσσερα επίθετα που χρησιμοποιήθηκαν, μπορούν να χαρακτηρίζουν διαγωνισμό με έναν ενδιαφερόμενο, έχετε δίκιο. Βρέχει.

ΥΓ 1. Εξυπνακισμοί του στύλ "ας πήγαιναν και άλλοι να τα πάρουν" , είναι για μικρά παιδιά. Κανένας σοβαρός παίκτης δεν κάθεται σε τραπέζι που η τράπουλα είναι σημαδεμένη. Η Κομισιόν το βρήκε απόλυτα φυσιολογικό και μάλιστα "ανταγωνιστικό"

ΥΓ 2. Δεν γνωρίζω λεπτομέρειες αλλά φαίνεται σαν τις κλασικές δημοκρατικές διαδικασίες της ΕΕ. Μή εκλεγμένοι και μή λογοδοτούντες υπάλληλοι (Κομισιόν), κάνουν στην πάντα την διαδικασία του σώματος των εκλεγμένων ( Ευρωκοινοβούλιο). Ακόμα πιό "αστείο" είναι ότι και αυτοί που υποτίθεται ότι είναι εκλεγμένοι, στην ουσία είναι δοτοί ( οι Έλληνες ευρωβουλευτές τουλάχιστον). Και αυτός ο υποκριτικός μανδύας δημοκρατίας δηλαδη, παντελώς κουρέλι.

ΥΓ 3. Δεν μου καίγεται καρφί επαγγελματικά το ποιος θα έχει τα αεροδρόμια. Με πειράζει ιδιαιτέρως το δούλεμα που πέφτει.
 
Οι "Μή εκλεγμένοι και μή λογοδοτούντες υπάλληλοι (Κομισιόν)" είναι αυτοί που εμφανίζονταν ως σωτήρες που δήθεν έβαλαν "φρένο" στα σχέδια της FRAPORT και των γερμανικών και ντόπιων συμφερόντων που απεργάστηκαν την αποικιοκρατική συμφωνία "πώλησης" των 14 ελληνικών περιφερειακών αεροδρομίων -αυτό το κείμενο πάρθηκε από την ανακοίνωση της ΟΣΥΠΑ που παραθέτω παρακάτω.

Προς ΟΣΥΠΑδες : Όταν νομίζατε ότι η ΕΕ χάλασε την ιδιωτικοποίηση ήταν σωτήρας και τώρα που έβγαλε ανακοίνωση με την οποία έδωσε το πράσινο φως στην ιδιωτικοποίηση, είναι άσχετοι? Μήπως τελικά εσείς είστε οι άσχετοι ?

http://www.osypa.gr/enimerosi/anakoinos ... E%BF%CF%85
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top