Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων (Fraport Greece)

  • Thread starter Thread starter SARIDAKIS VASILIS
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων

Το να κλείσει το KZI η το KSO με ενοχλεί προσωπικά, αλλά εάν πρέπει, να γίνει, Αλλά θα ήθελα πρώτα να εξασφαλισουμε οτι μπορεί να βρεθεί κάποιος που θα θέλει να δοκιμάσει την τύχη του στην γραμμή, χωρίς προσκόμματα, και το κυριότερο να μου επιτραπεί να δρομολογήσω ένα luxury minibus να μαζεύω το κόσμο απο την Καστοριά και την Κοζάνη και να τους πηγαίνω στην πόρτα του SKG ή όπου αλλού θέλω, Δυστυχώς, αυτό που ακούγεται αυτονόητο δεν είναι, δεν επιτρέπεται και δεν ακούμε και κανενα να το συζητά...Ο Ραγκούσης πάει 4 χρόνια που τα έλεγε και αυτά....
Ισως στην πώληση των αεροδρομίων θα έπρεπε να υπάρχει και ένα κεφάλαιο που θα έδινε στην φραπόρτ την δυνατότητα και στον καθένα μας να δρομολογεί οιαδήποτε μέσο απο και προς κάθε Α/Δ χωρίς περαιτέρω χαζές διαδικασίες πλήν της ασφάλειας βεβαίως....
Και ύστερα ξύπνησα....
Υ.Γ Με περίσσια ζήλια είδα πριν δυο βδομάδες αυτό στο CRL https://www.flibco.com/en
 
Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων

Intercontinental":3tupc3qt said:
Οι 14 από τους 15 υπαλλήλους στο αεροδρόμιο Καστοριάς έρχονται κάθε πρωί και διαβάζουν εφημερίδα. Όλοι ξέρουμε ότι εξαιτίας αυτών των μισθών η Ελλάδα κατάντησε έτσι.
Εγώ πάλι πιστεύω ότι με την ιδιωτικοποίηση θα στρώσουν κάπως τα πράγματα. Δεν μου αρέσει καθόλου που το λέω αυτό, αλλά στο κάτω κάτω, και να κλείσει τελείως και το αεροδρόμιο και η ATH-KZI-KSO καλύτερα θα είναι. :(


κινδυνεύοντας να βγώ off topic, δεν συμφωνώ με το λαϊκίστικο της εποχής οτι οι μισθοί των 14 υπαλλήλων που φέρνεις ώς παράδειγμα φταίνε για το κατάντημα της χώρας... Τα α/δ _ όπως και αλλα πολλά - δεν λειτουργούν όπως πρέπει γιατί υπάρχουν λάθος άνθρωποι σε λάθος θέσεις.. ποιος τους τοποθέτησε εκεί? μα , αυτοί που σήμερα δείχνουν το δάχτυλο και λένε οτι απέτυχε το κράτος ώς Manager και πρέπει να πουληθούν....και σου ζητουν να τους ξαναψηφίσεις... αυτοί που τα πήραν απο Siemens και πάνε για πρόεδροι και ίσως και πρωθυπουργοί αύριο, για να συνεχίσουν την παράδοση της οικογένειας, αυτοί που ξέχασαν να δηλώσουν τα εκατομύρια, αυτοί που πήραν μαύρα λεφτά για το κόμμα και κυκλοφορούν ελεύθεροι και να συνεχίσουν να στηρίζουν τα συμφέροντα των ολίγων, που με τίποτα δεν φαντάζεσαι...
Ρίξε λοιπόν το φταίξιμο σε αυτούς τους 14, που πιθανόν να μην τους είπε κανείς τι να κάνουν - ή πιθανόν να πήγαν εκεί υπεράριθμοι βοηθούμενοι απο πολιτικό παράγοντα που σου ζητάει τη ψήφο για "να κάνει τον τόπο μας καλύτερο"..
Ας κλείσει λοιπόν το α/δ της Καστοριάς, αν αυτή είναι η βούληση της κοινωνίας εκεί, μπάς και σωθούμε .. όπως θα σωθούμε απο το φθινόπωρο του 16 όταν θα πληρώσουν οι γερμανοί το 1,2 δις τίμημα.. !!
καλές γιορτές !!
 
Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων

Δηλαδή, αν...

satcorfu":2t040sfk said:
πήγαν εκεί υπεράριθμοι βοηθούμενοι απο πολιτικό παράγοντα που σου ζητάει τη ψήφο για "να κάνει τον τόπο μας καλυτερο"

...σημαινει οτι πρεπει να συνεχίσουμε να τους ανεχόμαστε και - το κυριότερο - να τους πληρώνουμε; ΠΕΣ ΜΟΥ ΟΤΙ ΜΑΣ ΚΑΝΕΙΣ ΠΛΑΚΑ.

Σπιτάκι τους οι "υπεράριθμοι". Δουλειές εχει και αλλού, στον ιδιωτικό. Μονο που εκει εχει ενα κακο: πρεπει να δουλεύεις.
 
Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων

Intercontinental":23v8ny9o said:
Εγώ πάλι πιστεύω ότι με την ιδιωτικοποίηση θα στρώσουν κάπως τα πράγματα. (
Δεν είμαι 100% σίγουρος, υπάρχει σημαντική αβεβαιότητα λόγω του παρανοϊκού πολιτικοκοινωνικού περβάλλοντος. Όταν μια χώρα τύπου Βενεζουέλας (για να μην κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλο μας) αναγκάζεται να κάνει ανοίγματα στον ιδιωτικό τομέα, ποιόν τύπο επιχειρηματία νομίζετε ότι προσελκύει?

Ας ελπίσουμε ότι τα πράγματα θα εξελιχθούν ομαλά.
 
Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων

Ρε satcorfu δουλευόμαστε τώρα? Οι τυπάδες δεν ασχολήθηκαν με τα παιδάκια των 400ων ευρώ + 100 ευρώ κουπόνια ΠΟΤΕ και τώρα που θα χάσουν την ευκολία τους βγάζουν ανακοίνωση? Αυτό είναι ο ορισμός της κοροϊδίας και του "καρεκλάκια". Ναι αυτού του 'Η καρέκλα μου να είναι καλά και όλοι οι άλλοι να ...'.

ΥΓ: Για τον Βενιζέλο θυμάσαι τι έλεγαν οι ΥΠΑτζήδες? Θυμάσαι... Το πόσες θέσεις παραπάνω έχει σε σχέση με το παλιό αεροδρόμιο το ξέρεις? Το ξέρεις σίγουρα.
 
Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων

seven4seven":3byj3zp9 said:
Δηλαδή, αν...


...σημαινει οτι πρεπει να συνεχίσουμε να τους ανεχόμαστε και - το κυριότερο - να τους πληρώνουμε; ΠΕΣ ΜΟΥ ΟΤΙ ΜΑΣ ΚΑΝΕΙΣ ΠΛΑΚΑ.

Σπιτάκι τους οι "υπεράριθμοι". Δουλειές εχει και αλλού, στον ιδιωτικό. Μονο που εκει εχει ενα κακο: πρεπει να δουλεύεις.


με συγχωρείς, αλλά βλέπεις το δέντρο και χάνεις το δάσος !!! Μέχρι τώρα δεν φαίνεται να σε πειράζει καθόλου το κομμάτι των πολιτικών ευθυνών, αυτών που διόρισαν στις θέσεις άσχετους (όπως πολλοί λένε), διόρισαν υπεράριθμους κλπ κλπ. Φαίνεται να σε ενοχλεί ΜΟΝΟ οτι υπάρχουν κάποιοι που δεν δουλεύουν.. Ισως γιατί θα ήθελες να ήσουν ΕΣΥ στη θέση τους..λέω ισως !!
Αυτοί όλοι έχουν προιστάμενους, διευθυντές κλπ κλπ.
Επίσης, η καραμέλα των υπεράριθμων εχει μασηθεί πάρα πολύ... για παράδειγμα σίγουρα θα πιστεύει κάποιος οτι στο α/δ της Κέρκυρας- για το οποίο γνωρίζω- έχει πολλούς υδραυλικούς... ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΟΥΤΕ ΕΝΑΝ !! για αυτό και η εικόνα των τουαλετών να τρέχουν τα νερά και να ρεζιλεύεται το α/δ.. για ανταλλακτικά των 30-50 ευρώ που η έγκρισή τους θέλει 2-3 μήνες... για αυτό και μόνο αγαπητέ !
Σίγουρα οι συνθήκες εργασίας των περισσοτέρων Δ.Υ δεν είναι σαν αυτές των Ι.Υ. αλλά κατάλαβέ το... δεν πρέπει να θέλουμε να εξισωθουν προς τα κάτω αλλα προς τα πάνω... εκτός αν είσαι εργοδότης και σε βολεύει η πλήρης αναρχία στα εργασιακά ! Τότε, ναί βεβαίως, να γίνουν και αλλες περικοπές εργασιακών δικαιωμάτων.
Ετσι, λοιπόν στις επόμενες εκλογές πήγαινε να ψηφίσεις πάλι αυτους που σου κουνάνε το δάκτυλο και με θράσος σου λένε οτι απέτυχε το κράτος, λες και δεν ήταν αυτοί το κράτος και δεν ήταν αυτοί που έβαζαν τα κομματόσκυλα στις θέσεις ευθύνης.
Κλείνοντας να τονίσω οτι οι Δημόσιοι υπάλληλοι δεν είναι ΟΛΟΙ ίδιοι, όπως δεν είναι ίδιοι οι ιδιωτικοί υπάλληλοι... μην ξεχνάμε οτι ο ντιλιβεράς και ο διευθυντής τράπεζας είναι και οι δύο Ι.Υ. Δεν ειναι όλοι στο ίδιο σακί...ουτςε τις ίδιες αμοιβές παίρνουν. Και αυτός που οδηγάει το εκχιονιστικό στην Κατάρα, ο διασώστης που θα παρει τα κομματια ενός θύματος τροχαίου απο την άσφαλτο αλλά και η υπάλληλος που βάζει σφραγίδες και ζητάει δικαιολογητικά ( γιατί έτσι προβλεπεται απο νόμους που ψηφίστηκαν στη Βουλή και δεν ήταν απόφαση δική της) είναι ολοι Δ.Υ.
για να έρθουμε όμς και στα καθ'υμάς, ο τελικός αριθμός των αιτήσεων για τις θέσεις των ΕΕΚ δεν έφτασε εκεί που σίγουρα περίμεναν οι περισσότεροι σύμφωνα με τα ποσοστά ανεργίας, ιδίως των πτυχιούχων. Ηταν περίπου ίδιος για τις θέσεις που αναλογούν με αυτόν της προηγούμενης φοράς (το 2008-2009,αν δεν κάνω λάθος) πρίν την έκρηξη της ανεργίας... Αυτό σημαίνει οτι είτε οι αριθμοί των ανέργων είναι πλασματικοί , είτε δεν θέλουν πολλοί να μπούν στη διαδικασία να βρουν δουλειά.... καλοπληρωμένη και Δημόσιο !!! Γιατί λοιπόν τέτοια μανία να "ανοίξουν" οι δουλειές ???? μια χαρά είμαστε να πίνουμε το καφέ στην καφετέρια βρίζοντας τους Δ.Υ, που αυτοί φταίνε για το κατάντημα της χώρας !!
 
Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων

NFEEFE":1as8buqs said:
Ρε satcorfu δουλευόμαστε τώρα? Οι τυπάδες δεν ασχολήθηκαν με τα παιδάκια των 400ων ευρώ + 100 ευρώ κουπόνια ΠΟΤΕ και τώρα που θα χάσουν την ευκολία τους βγάζουν ανακοίνωση? Αυτό είναι ο ορισμός της κοροϊδίας και του "καρεκλάκια". Ναι αυτού του 'Η καρέκλα μου να είναι καλά και όλοι οι άλλοι να ...'.

ΥΓ: Για τον Βενιζέλο θυμάσαι τι έλεγαν οι ΥΠΑτζήδες? Θυμάσαι... Το πόσες θέσεις παραπάνω έχει σε σχέση με το παλιό αεροδρόμιο το ξέρεις? Το ξέρεις σίγουρα.

οι παραπάνω θέσεις που αφορούν κυρίως τις εταιρείες handling , security και καθαρισμού δεν έχουν να κάνουν με το Ελληνικό και το Βενιζέλο.. και το Ελληνικό να λειτουργουσε σήμερα, πάλι θα υπήρχαν αυτές οι εταιρείες, όπως υπάρχουν και στα περιφερειακά. βέβαια θα πρέπει να συγκρίνουμε τα συνολικά νούμερα εργαζομένων στον παλιό Δυτικό της ΟΑ, την τεχνική βάση της OA και τον Ανατολικό αεροσταθμό, Υπάρχουν καταστήματα που απασχολουν κάποιο προσωπικό, αλλά βεβαίως το μεγεθος του α/δ είναι πολύ μεγαλύτερο΄, έχοντας περάσει και οι Ολυμπιακοι αγώνες...
Δεν ξεχνώ αυτά που έλεγαν οι άνθρωποι της ΟΑ τότε που έγινε η μεταφορά στο Βενιζέλο και τελικά αποδείχτηκαν σωστοί, όταν μιλούσαν για την ταφόπλακα της εταιρείας, αφού υποχρεωτικά πλήρωσε υπέρογκα ποσά για τη μεταφορά, μεταφορά της τεχνικής βάσης, ενοίκια (ακόμα και τα 747 που μεταφέρθηκαν εκεί πληρωναν πάρκινγκ απο τη στιγμή που ακούμπησαν στο διάδρομο).. Η ιστορία πρέπει να διαβάζεται ολόκληρη και όχι μόνο τα κεφάλαια που μας είναι αρεστά !!
Για το θέμα των "καρεκλάκηδων", οι εργασιακές συνθήκες που επιτρέπουν τέτοιες αμοιβές είναι νόμιμες, οπότε τί καταγγελία να κάνεις, δεν είναι ούτε μυστικό ούτε παράνομο... Αν θέλει καποιος αποδέχεται και δουλεύει με αυτές τις αμοιβές, αν δεν θέλει υπάρχουν άλλοι στην ουρά που θα το κανουν.. Δεν είναι δουλειά των συνδικαλιστών ενός κλάδου να βγάζουν ανακοινώσεις για άλλους. Αυτοί ψηφίζονται απο τα μελη για να προστατεύουν τα δικαιώματά τους. Αλλιώς, να ζητήσεις και απο π.χ. την ΟΛΜΕ και το σωματείο των εργαζομένων της Κολοπετινίτσας, να εκδώσουν και αυτοί ανακοινώσεις για τις συμβάσεις αυτές ! Να βγάλουν επίσης και ανακοίνωση για το κόσμο που θα χάσει τη δουλειά του μετά την εξαγορά της Skyserv απο την Swissport.
Αυτό που όμως θα έπρεπε να σε απασχολεί είναι κατα πόσο θα δημιουργηθούν αυτές οι εκατοντάδες ΕΠΙΠΛΕΟΝ θέσεις εργασίας που λενε, αν κρίνουμε απο προηγούμενες αντίστοιχες εξαγγελίες που πέρασαν στη λήθη ! Να δούμε αν αυτές- πόσες θα είναι στο τέλος-οι θέσεις εργασίας θα επιτρέπουν στον εργαζόμενο να συντηρήσει ενα σπιτικό ή απλά να επιβιώνει !
Για όσους ασχολούνται με το θέμα, ίσως να εχουν πεσει στην αντίληψή τους μελέτες που κάνουν λόγο για αριθμούς θέσεων εργασίας, αμεσες και έμμεσες με τη λειτουργία ενός α/δ σε μια τοπική κοινωνία. Με τη διαφορά όμως οτι εδώ δεν πρόκειται για κάτι νεο, αλλα για αλλαγή διαχείρησης... δεν θα προστεθούν δηλαδή ταξιτζήδες και οδηγοί λεοφωρείων, λόγω της ιδιωτικοποίησης και μόνο... Αν αυξηθεί ο τουρισμός βεβαίως και αυξάνονται και οι θέσεις εργασίας. πλην όμως ο τουρισμός αυξάνεται ήδη απο το 2014 το 2015 και πάλι το 2016 ( εκτός σοβαρού απροοπτου θα εχουμε πάνω απο 10% αύξηση)... πρίν δηλαδή αλλάξουν χέρια τα α/δ. Αυτά για να προλάβω κάποια σχόλια !
 
Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων

Βασικά οι Δημόσιοι θα παραμείνουν δημόσιοι . Φαντάζομαι ότι θα τους στείλουν σε άλλες δημόσιες υπηρεσίες.
Οπότε για αυτούς θα είναι και πάλι το ίδιο. Εκτός αν κάποιος πιστευει ότι θα τον προσλάβει η φραπορτ και θέλει να παραιτηθεί από το δημόσιο (που δεν το νομίζω)
 
Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων

satcorfu":3g1e6yo8 said:
Δεν ξεχνώ αυτά που έλεγαν οι άνθρωποι της ΟΑ
Εγώ όμως δε μιλάω για όσα έλεγαν οι άνθρωποι της ΟΑ και ούτε εξετάζω αν η μεταφορά έπρεπε να πληρωθεί από την ΟΑ,το δημόσιο ή τον ΟΠΑΠ. Εγώ μίλησα αποκλειστικά για τους "υπαλλήλους" των δημόσιων αεροδρομίων μας. Και φυσικά όχι όλους, αλλά αυτούς που τώρα που τρίζει η καρεκλίτσα άρχισαν τις μπαρούφες εντυπωσιασμού.
satcorfu":3g1e6yo8 said:
πλην όμως ο τουρισμός αυξάνεται ήδη απο το 2014 το 2015 και πάλι το 2016 ( εκτός σοβαρού απροοπτου θα εχουμε πάνω απο 10% αύξηση)... πρίν δηλαδή αλλάξουν χέρια τα α/δ. Αυτά για να προλάβω κάποια σχόλια !
Μια του κλέφτη, δυο του κλέφτη, τρεις και δεν του ήρθαν ξανα οι τουρίστες.

Εγώ βλέπω στη Σαντορίνη να τσεκάρουν 4 πτήσεις μαζί και 500 επιβάτες να αναγκάζονται να κάνουν ουρά έξω από το αεροδρόμιο. Ξέρεις, μέσα στον ήλιο και τη ζέστη, ή αν είναι εντελώς άτυχοι μέσα σε ωραιότατη βροχούλα!

Βλέπω στη Ρόδο να στάζει το ταβάνι... και να ανοίγουν οι διάδρομοι μέσα στο καλοκαίρι... να τους πετάνε ένα μπάλωμα και μετά να "σκάνε" ξανά.

Βλέπω στη Μύκονο να μην έχει ΟΥΤΕ ΧΑΡΤΙ ΥΓΕΙΑΣ και τρέχουν οι τουαλέτες. Και ξέρεις ποιος παίρνει και ποιος διορθώνει τις βλάβες??? Κάποιοι υπάλληλοι της κακιάς Aegean από το υστέρημά τους και το εταιρικό τους υλικό, την ώρα που οι ΥΠΑτζήδες δεν ασχολήθηκαν ποτέ!!!!! Ξέρεις, αυτής της νοοτροπίας του"Άσε τα λεφτά να μπαίνουν και ποιος ασχολείται τώρα με τα προβλήματα..."

Πως θα εξυπηρετήσουμε το 10% παραπάνω που θα έρθει όταν δε μπορούμε να εξυπηρετήσουμε αυτούς που έχουμε? Πάλι θα ξεφτιλιστούμε του χρόνου? Και του παραχρόνου κ.ο.κ.? Ε φτάνει πια!
 
Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων

Δεν πρέπει να γνωρίζεις αρκετά για τον τρόπο που λειτουργεί το δημόσιο λογιστικό, ετσι ?? για αυτό το χαρτί υγείας, που αναφέρεσαι ή το ταβάνι που στάζει και θέλει μόνωση κλπ κλπ... υπάρχει ολόκληρη διαδικασία... αρκεί να ασχοληθείς με μια απο τις περιπτώσεις για να καταλάβεις....και τότε είμαι σίγουρος οτι θα αναθεωρήσεις.. για τον τρόπο αυτό δεν ευθύνονται οι υπάλληλοι, οι οποίοι αντί να κάνουν το κύριο έργο που πρέπει, ασχολουνται και καταναλώνουν το χρόνο τους με γραφειοκρατικές διαδικασίες, οι περισσότερες των οποίων δεν θα έπρεπε να ισχύουν σε "ζωντανούς οργανισμούς" όπως τα α/δ... ενα σπασμένο τζάμι δεν μπορεί να περιμένει να γίνει εκτίμηση, συλλογή προσφορών( αν υπάρχουν) αίτημα εγκρισης, πρώτος διαγωνισμός με τουλάχιστον 3 προσφορές, μάλλον άγονος, δεύτερος διαγωνισμός με τον ίδιο τρόπο, μόνο για να καθυστερούμε, και αυτός άγονος, καταλήγοντας σε απευθείας ανάθεση μετά απο 2-3 μήνες - αν υπάρχει ενδιαφερόμενος - για να μπεί το τζάμι. Για του λόγου το αληθές- γιατί συνηθίζω να γράφω με στοιχεία- μπορεί όποιος θέλει να διασταυρώσει μια τέτοια δαπάνη, σε όλα αυτά τα στάδια αν μπεί στη "Διαύγεια"
Οσο για το υστέρημα των υπαλληλων της Aegean , είναι σίγουρο οτι γίνεται, όπως επίσης γίνεται και απο ανθρώπους της ΥΠΑ, όταν βάζουν π.χ. ρεφενέ για να αγοραστεί ενας ιμάντας , λόγω του οποίου ακινητοποιιείται το follow me... απλά δεν βγάζουν ανακοινώσεις για να διαφημίσουν την πράξη τους, όπως κανει π.χ. ο Συνδεσμος ταξιδιωτικών πρακτόρων που αγόρασε 3 μπαταρίες οχημάτων.
Το οτι "δεν ασχολήθηκαν ποτέ" είναι άδικο για ενα αρκετά μεγάλο ποσοστό εργαζομενων, που τους παίρνει η μπάλα όταν κάτι δεν παει καλά !!! Αν διαβάσεις προηγούμενο post μου, αναφέρθηκα στους φόβους μου για το πώς θα περάσει η ερχόμενη σιαζόν αφού κονδύλια δεν υπάρχει περίπτωση να τρέξουν ενόψει της παραχώρησης... ποιός θα αγοράσει τα αναγκαία εξαρτήματα, ανταλλακτικά κλπ κλπ που θα χρειαστουν για την "όπως όπως" λειτουργία των α/δ ?? πάλι οι ΥΠΑτζήδες θα φταίνε ??? αν τα αιτήματα γίνονται απο την αρχή της χρονιάς και πάει Αύγουστος για να εγκριθούν, πολλά και ύστερα απο μεγάλες πιέσεις, τηλέφωνα κλπ. πάλι αυτοί θα φταίνε, ώστε οταν θα έρθει ο γερμανός, να έχουμε έτοιμο τον "αποδιοπομπαίο τράγο". Αυτοί γφταίνε για όλα , ακόμα και για το γεγονός οτι με το ίδιο προσωπικό- και λιγότερο λόγω των συνταξιοδοτήσεων τα τλεευταία 4-5 χρόνια- βγάζουν 30-40% περισσότερη επιβατική κίνηση. Αυτό πως δικαιολογείται ? Πως γίνεται διεθνείς οργανισμοί να δίνουν εύσημα για το άψογο ποσοστό των δεικτών ασφαλείας των πτήσεων, την ίδια στιγμή να μιλάμε για "καρέκλες" και βολεψάκηδες !!!
Τέλος, η σύγκριση που έγινε με το προσωπικό του Ελ. Βεν και του Ελληνικού μαλλον ατυχής ήταν αφού θα έπρεπε να γνωρίζεις οτι ενας τεράστιος αριθμός εργαζομένων στο Ελληνικό ανήκε στην Ολυμπιακή που διαχειριζόταν τον Δυτικό αεροσταθμό ( ήταν η ιδιοκτήτρια) . Αν θέλεις λοιπόν να συγκρίνεις πρέπει να το κάνεις σωστά., στον Ανατολικό, υπήρχαν και δεκάδες υπάλληλοι ξένων εταιρειών που έκανα το δικό τους handling ( πχ. TWA, κλπ)..Οσο για τους υπαλληλους της ΥΠΑ, τώρα είναι σαφώς λιγότεροι, αφού πλέον υπάρχουν μόνο οι κλάδοι της Αεροναυτιλίας, δεν ασχολούνται με τις υποδομές του αερολιμένα ( X-RAY, οθόνες FIDS, CUTE , ηλεκτρολογικά, υδραυλικά, κλπ). Υπάρχουν μόνο λίγοι αερολιμενικοί, ώς εποπτέυοντες καμία σχέση με το καθεστώς του Ελληνικού. Αν σε κατι απο τα παραπάνω είναι λάθος παρακαλώ να με διορθώσει κάποιος που έχει πιό σωστά στοιχεία !
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top