Idiwtikopoihsh OA

  • Thread starter sxoaa
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Και το AFP ("Greece signs memorandum with Greek-US group on Olympic Airlines") και το Reuters ("Greece signs prelim accord for Olympic Airlines sale") μεταδίδουν την είδηση.
 
Συμφωνα με ανεπιβεβαιωτες πληροφοριες, πεσανε ηδη (κρυφα) οι υπογραφες για την εξαγορα των ΟΑ απο την OLYMPIC INVESTORS!!! :shock:
 
Wraia nea apo thn OLYMPIC INVESTORS.

Alla, xerei kaneis pou akirbos pane auta ta hamena lefta ??? Eidika twra to kalokairi h OA ehei wraia LOAD FACTORS kai aporo egw gia ta Spasmena ?? :rolleyes:
 
Σχετικα με τη συμφωνια η O.I. αναλαμβανουν τα χρεη των Ολυμπιακων Αερογραμμων και επιπλεον βαζουν αλλα 50.000.000 ευρω για στολο κλπ. Τα παλια χρεη υψους 600.000.000 ευρω :shock: της Ολυμπιακης Αεροποριας παραμενουν στο Δημοσιο.
Περαστικα μας :?
 
Kyriakos Sahinidis":q9yzv9g3 said:
Υπαρχει διαφορά???? :wall:
Δεν υπηρχε καμμια περιπτωση να αναλαβει ο οποιοσδηποτε τα παλια χρεη.
 
Κορυφαία κυβερνητικά στελέχη δεν κρύβουν την ανησυχία τους για το ενδεχόμενο να μην ολοκληρωθεί η ιδιωτικοποίηση των Ολυμπιακών Αερογραμμών, παρά την υπογραφή του μνημονίου με την κοινοπραξία των Ελληνοαμερικανών επιχειρηματιών Olympic Investors, λόγω των μηνυμάτων από τις διαπραγματεύσεις με την Κομισιόν, η οποία απαιτεί να επιστρέψει η εταιρεία 200 εκατ. ευρώ από ενισχύσεις και επιδοτήσεις

simerini dimosieusi tou in.gr
 
kati paromoio anaferei kai i imerisia me simerino arthro...



http://www.imerisia.gr/article.asp?id=2 ... on=economy
Θολό τοπίο για τις Ολυμπιακές Αερογραμμές
ΗΜΕΡΗΣΙΑ, 08/08/2005


Της Mαρίας Mόσχου
Την απόφαση επέβαλε τόσο η αναμενόμενη απόφαση της ΕΕ τις επόμενες ημέρες όσο και το οικονομικό αδιέξοδο της εταιρείας.

Παράταση ζωής στις Oλυμπιακές Aερογραμμές προσπαθεί να δώσει η κυβέρνηση με το μη δεσμευτικό μνημόνιο συνεργασίας που υπεγράφη αιφνίδια την Παρασκευή μεταξύ του προτιμητέου αγοραστή York Capital - Olympic Investors με το υπουργείο Oικονομικών για την εξαγορά του 100% της εταιρείας.

Οι αιτίες >>H εσπευσμένη και αναπάντεχη κίνηση της κυβέρνησης, μετά την εισήγηση του συμβούλου ιδιωτικοποίησης ότι το σχήμα δεν αποδεικνύει την άμεση ικανότητα χρηματοδότησης της συμφωνίας, είναι αποτέλεσμα δύο βασικών λόγων που επιδεινώνουν την τραγική οικονομική κατάσταση των Oλυμπιακών Aερογραμμών. Πρόκειται για:

Tην απόφαση της Eυρωπαϊκής Eπιτροπής που θα ληφθεί τις επόμενες ημέρες και η οποία αναμένεται να είναι καταδικαστική για τις OA. Σύμφωνα με την απόφαση αυτή η εταιρεία θα πρέπει άμεσα να καταβάλει στο ελληνικό δημόσιο περίπου 200 εκατ. ευρώ τα οποία έχουν χαρακτηριστεί από την E.E. ως κρατική χρηματοδότηση στην παλιά εταιρεία ενώ θα εξεταστεί αν είναι σύννομη η ίδρυση της νέας εταιρείας και ο διαχωρισμός της με την παλιά.

Tις έντονες πιέσεις της διοίκησης της εταιρείας, η οποία έχει διοριστεί από την κυβέρνηση, προς το υπουργείο Oικονομικών προκειμένου να προχωρήσει στη μίσθωση αεροσκαφών. H διοίκηση με σχετικό έγγραφο έχει ενημερώσει τα αρμόδια υπουργεία ότι δεν μπορεί να ανταποκριθεί στην επιβατική κίνηση και ότι ματαιώνει ήδη προγραμματισμένες πτήσεις.H υπογραφή του μνημονίου δίνει προσωρινή λύση και στις δύο περιπτώσεις καθώς η E.E. δεν θα αποφανθεί καταδικαστικά ώστε να δώσει το πράσινο φως στην ολοκλήρωση της εξαγοράς ενώ και η διοίκηση δεν θα μπορεί να πιέσει καθώς δεν μπορεί να γίνει οποιαδήποτε συμφωνία που θα βαρύνει παραπάνω το νέο αγοραστή.

Σύμφωνα με στελέχη της κυβέρνησης το μνημόνιο συνεργασίας δρομολογεί την πώληση των Oλυμπιακών Aερογραμμών, η οποία ωστόσο εξακολουθεί να εξαρτάται από τις αποφάσεις της EΕ. Πάντως όπως είχε ήδη τονίσει η «H» η όλη διαδικασία ιδιωτικοποίησης των OA παίρνει νέα παράταση μέχρι τα μέσα Σεπτεμβρίου, ώστε να ολοκληρωθούν οι διαπραγματεύσεις με τον προτιμητέο αγοραστή, αλλά και να ενημερωθεί σχετικά η Eυρωπαϊκή Eπιτροπή.

Το μνημόνιο >>Στο μνημόνιο συνεργασίας (MOU), που υπεγράφη από τις δύο πλευρές αναφέρονται όλες οι λεπτομέρειες της αγοραπωλησίας. Όμως, σύμφωνα με πληροφορίες το μνημόνιο αυτό δεν είναι δεσμευτικό για καμία πλευρά, καθώς μέχρι το Σεπτέμβριο η Olympic Investors θα πρέπει να έχει ικανοποιήσει τις απαιτήσεις που εγείρει η Lazard (σύμβουλος για την ιδιωτικοποίηση των OA) και αφορούν στη δυνατότητα ρευστότητας του σχήματος.

H οικονομική προσφορά του αμερικανοϊσραηλινού σχήματος ανέρχεται σε 128 εκατ. ευρώ και θα δοθεί ως αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου των OA. Tο νέο σχέδιο λειτουργίας της εταιρείας θα αναλάβει η εταιρεία Sibury.
 
Ιδιωτικοποίηση ΟΑ και τα "απόνερα" της συντριβής τής ZU 522

Αναρωτιέμαι αν η προχθεσινή συντριβή του 733 της "Ήλιος", θα δημιουργήσει ανατρεπτικά δεδομένα στην όποια δρομολογημένη διαδικασία πώλησης των ΟΑ...

Κατά τη γνώμη μου, μετά από το σάλο που έχει ξεσηκωθεί για την αξιοπιστία του επενδυτικού σχήματος που κατέχει την "Ήλιος", θα είναι δυσκολότερο για την ελληνική κυβέρνηση να πουλήσει τις ΟΑ σε ένα ανάλογης αξιοπιστίας σχήμα, κινδυνεύοντας να κατηγορηθεί για "δολοφονικό ξεπούλημα" αν συμβεί κάποιο ανάλογο δυστύχημα στο μεσοπρόθεσμο μέλλον και στις ΟΑ. Έτσι, αυτή τη στιγμή βλέπω ως πιθανότερο ενδεχόμενο το πιο "ασφαλές" κλείσιμο των ΟΑ (αν, βέβαια, η οικονομική τους κατάσταση είναι όντως τόσο οικτρή όσο φημολογείται), παρά την "ριψοκίνδυνη" πώλησή της σε ένα σχήμα αμφίβολης αξιοπιστίας.

Εσείς, τι πιστεύετε;
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top