propilot123
Νέο μέλος (Tourist)
- Εγγραφή
- 23/12/2014
- Μηνύματα
- 8
- Likes
- 1
Για την ανανεωση του πτυχιου χρειαζεσαι ενα απο τα δυο:
-εντος 3 μηνων πριν τη ληξη του πτυχιου να περασεις ανανεωση με εξεταστη
-μεσα σε ενα ετος να βαλεις 12 ωρες πτησεως, απο τις οποιες οι 6 κυβερνητου, 12 απο-προσγειωσεις και μια πτηση με εκπαιδευτη.
Ορισμενες πληροφοριες και μικροεπεμβασεις σε οσα αναφερονται:
-αναφερθηκε σε καποιο ποστ ότι το κοστος ειναι 120 ευρω την ωρα + αλλα τοσα για καυσιμα. Ο φιλος βεβαια ανεφερε ότι δεν ξερει και πολλα οποτε δεν εκτιθεται. 240 ευρω την ωρα δεν πουλανε ουτε οι επαγγελματικες σχολες και μαζι με εκπαιδευτη, εκτος κι αν εχουν καποιο high performance αεροπλανο. Για ενοικιαση χωρις εκπαιδευτη να υπολογιζεις απο 110-150.
-δεν βλεπω και πρακτικο λογο να "προπονηθεις" στα touch n go σε αεροδρομια με αιχμη (βλ. νησια το καλοκαιρι). Κατσε στο αεροδρομιο της περιοχης σου που εδρευει η αερολεσχη ή σε μικρα περιφερειακα. Τον εαυτο σου θα ταλαιπωρησεις μενοντας στον κυκλο και κανοντας holding περιμενοντας να προσγειωθουν αερογραμμες και να περιμενεις 5-10 λεπτα για να προσγειωθεις εξαιτιας wake turbulence κλπ.
-εφοσον παραμεινεις ερασιτεχνης και με περιορισμενο budget δεν θα συνιστουσα ifr πτυχιο. Εκτος του οτι ειναι ακριβο στην απόκτηση, η Ελλαδα εχει συνηθως καλο καιρο και η χαρα του ερασιτεχνη, τουλαχιστον για μενα, ειναι οι συνθηκες οψεως και σε αντιστοιχους κανονες. Αν δεν το επεβαλαν δηλαδη οι υποχρεωσεις μου να παω σε καποιο μερος μια συγκεκριμενη μερα που θα υπαρχει κακοκαιρια και συννεφια απλα θα το ανεβαλα για μια αλλη.
-Να διορθωσω οτι ολα τα αεροδρομιο εχουν ραδιοβοηθηματα αφου ειναι υποχρεωτικο για ενοργανες διαδικασιες. Τα Ιωαννινα συγκεκριμενα εχουν και VOR και NDB (βοηθητικο). Τα πεδια οντως δεν εχουν ραδιοβοηθηματα.
-Για το αν σου δωσει η αερολεσχη το αεροπλανο προς ενοικιαση οπως και για να το παιρνεις 2ημερα και να φευγεις εξαρταται απο το να σε εμπιστυεται η αερολεσχη σα χειριστη για την ασφαλεια τη δικη σου και του αεροπλανου αλλα και απο την πολιτικη της αερολεσχης πανω στην ενοικιαση. Μια αερολεσχη πχ με ενα ή δυο αεροπλανα μπορει να μη θελει να σου δωσει το αεροπλανο να φυγεις 3ημερο να πας στη Συρο για να βαλεις 2 ωρες αλλε-ρετουρ, επειδη το θελουν αλλοι για τοπικες βολτες και εκπαιδευσεις. Επισης εχει και σημασια ποσο δραστηριο μελος εισαι στην αερολεσχη και ποσο συχνα πετας για να εχεις "μουτρα" να το ζητας.
Τελος να σου πω, χωρις να θελω να σε απογοητευσω και χωρις να ξερω τα οικονομικα σου, οτι απο τη μεχρι τωρα εμπειρια μου επειδη το σπορ ειναι ακριβο οτι το 95% των ερασιτεχνων το πτυχιο το κορνιζαρει κυριολεκτικα, πολλοι εξ αυτων σε σημειο που δεν μπορουν ουτε να το ανανεωσουν. Κι αυτοι ξεκινησαν με προοπτικη να κανουν βολτες με οικογενεια και παρεες ρεφενε αλλα δυστυχως το κοστος ειναι 2-2,5 ευρω το λεπτο, πραγμα που κανει δυσκολα τα πραγματα.
Τα καυσιμα και οι περιεργες ωρες λειτουργιας των αεροδρομιων ειναι παραγοντες που δυσκολευουν την κατασταση αλλα ο κυριοτερος παραγοντας ειναι ο οικονομικος.
Να προσθεσω κι αλλα εξοδα, σαφως μικροτερα της ενοικιασης αερπλανου και αποκτησης πτυχιου, που πρεπει να χεις κατα νου όπως παραβολα ανανεωσης, πιστοποιητικο υγειας, αγγλικών και handling αεροδρομιων.
-εντος 3 μηνων πριν τη ληξη του πτυχιου να περασεις ανανεωση με εξεταστη
-μεσα σε ενα ετος να βαλεις 12 ωρες πτησεως, απο τις οποιες οι 6 κυβερνητου, 12 απο-προσγειωσεις και μια πτηση με εκπαιδευτη.
Ορισμενες πληροφοριες και μικροεπεμβασεις σε οσα αναφερονται:
-αναφερθηκε σε καποιο ποστ ότι το κοστος ειναι 120 ευρω την ωρα + αλλα τοσα για καυσιμα. Ο φιλος βεβαια ανεφερε ότι δεν ξερει και πολλα οποτε δεν εκτιθεται. 240 ευρω την ωρα δεν πουλανε ουτε οι επαγγελματικες σχολες και μαζι με εκπαιδευτη, εκτος κι αν εχουν καποιο high performance αεροπλανο. Για ενοικιαση χωρις εκπαιδευτη να υπολογιζεις απο 110-150.
-δεν βλεπω και πρακτικο λογο να "προπονηθεις" στα touch n go σε αεροδρομια με αιχμη (βλ. νησια το καλοκαιρι). Κατσε στο αεροδρομιο της περιοχης σου που εδρευει η αερολεσχη ή σε μικρα περιφερειακα. Τον εαυτο σου θα ταλαιπωρησεις μενοντας στον κυκλο και κανοντας holding περιμενοντας να προσγειωθουν αερογραμμες και να περιμενεις 5-10 λεπτα για να προσγειωθεις εξαιτιας wake turbulence κλπ.
-εφοσον παραμεινεις ερασιτεχνης και με περιορισμενο budget δεν θα συνιστουσα ifr πτυχιο. Εκτος του οτι ειναι ακριβο στην απόκτηση, η Ελλαδα εχει συνηθως καλο καιρο και η χαρα του ερασιτεχνη, τουλαχιστον για μενα, ειναι οι συνθηκες οψεως και σε αντιστοιχους κανονες. Αν δεν το επεβαλαν δηλαδη οι υποχρεωσεις μου να παω σε καποιο μερος μια συγκεκριμενη μερα που θα υπαρχει κακοκαιρια και συννεφια απλα θα το ανεβαλα για μια αλλη.
-Να διορθωσω οτι ολα τα αεροδρομιο εχουν ραδιοβοηθηματα αφου ειναι υποχρεωτικο για ενοργανες διαδικασιες. Τα Ιωαννινα συγκεκριμενα εχουν και VOR και NDB (βοηθητικο). Τα πεδια οντως δεν εχουν ραδιοβοηθηματα.
-Για το αν σου δωσει η αερολεσχη το αεροπλανο προς ενοικιαση οπως και για να το παιρνεις 2ημερα και να φευγεις εξαρταται απο το να σε εμπιστυεται η αερολεσχη σα χειριστη για την ασφαλεια τη δικη σου και του αεροπλανου αλλα και απο την πολιτικη της αερολεσχης πανω στην ενοικιαση. Μια αερολεσχη πχ με ενα ή δυο αεροπλανα μπορει να μη θελει να σου δωσει το αεροπλανο να φυγεις 3ημερο να πας στη Συρο για να βαλεις 2 ωρες αλλε-ρετουρ, επειδη το θελουν αλλοι για τοπικες βολτες και εκπαιδευσεις. Επισης εχει και σημασια ποσο δραστηριο μελος εισαι στην αερολεσχη και ποσο συχνα πετας για να εχεις "μουτρα" να το ζητας.
Τελος να σου πω, χωρις να θελω να σε απογοητευσω και χωρις να ξερω τα οικονομικα σου, οτι απο τη μεχρι τωρα εμπειρια μου επειδη το σπορ ειναι ακριβο οτι το 95% των ερασιτεχνων το πτυχιο το κορνιζαρει κυριολεκτικα, πολλοι εξ αυτων σε σημειο που δεν μπορουν ουτε να το ανανεωσουν. Κι αυτοι ξεκινησαν με προοπτικη να κανουν βολτες με οικογενεια και παρεες ρεφενε αλλα δυστυχως το κοστος ειναι 2-2,5 ευρω το λεπτο, πραγμα που κανει δυσκολα τα πραγματα.
Τα καυσιμα και οι περιεργες ωρες λειτουργιας των αεροδρομιων ειναι παραγοντες που δυσκολευουν την κατασταση αλλα ο κυριοτερος παραγοντας ειναι ο οικονομικος.
Να προσθεσω κι αλλα εξοδα, σαφως μικροτερα της ενοικιασης αερπλανου και αποκτησης πτυχιου, που πρεπει να χεις κατα νου όπως παραβολα ανανεωσης, πιστοποιητικο υγειας, αγγλικών και handling αεροδρομιων.