Αγαπητέ Bfb πρώτον σε παραπέμπω στο τόπικ « επαγγελματική αποκατάσταση» και ιδιαίτερα στην χθεσινή τοποθέτηση/άποψη του faapilot, όπου μεταξύ άλλων αναφέρει..
Quote
…..μακρια απο σχολες τυπου αερολεσχης κτλπ και ειδικα για το private που ειναι η πρωτη σου επαφη πρεπει να πας σε μια μεγαλη σοβαρη σχολη για να γλυτωσεις bad habits τα οποια μπορει να σε κηνυγουν για χρονια μετα ειδικα σε ενα airline operation με πολλα sops και standard checklists briefings κτλπ.Πρεπει καπου να ξεκινησεις που απο την αρχη ολα γινονται οσο πιο επαγγελματικα γινεται…
Unquote
Δεύτερον, αν δεν έχεις διασφαλίσει ομαλή ροή χρόνου/διάρκειας σπουδών με ανάλογη ευχέρεια αντιμετώπισης του οικονομικού κόστους είτε για επιλογή integrated (που είναι προτιμότερο) είτε για επιλογή modular, δεν έχεις σοβαρές πιθανότητες να κάνεις το όνειρό σου πραγματικότητα ως επαγγελματίας, ξεκινώντας στα 25/σου με επιλογές γυρολόγου όπως αναφέρεις για ppl σε Βουλγαρία, αερολέσχες κλπ, η όλη σου προσπάθεια και οικονομικός απολογισμός θα πάει στράφι.
Παρά τις χιλιετίες που πέρασαν πάντα ισχύει η ρήση που ο Δημοσθένης είπε: «δει δη χρημάτων, ω Άνδρες Αθηναίοι, και άνευ τούτων ουδέν εστί γενέσθαι των δεόντων», και αυτό κυρίως για τις αεροπορικές σπουδές είναι δυστυχώς η εκ των ων ουκ άνευ πρωταρχική προϋπόθεση.
Κατά τη γνώμη μου είναι προτιμότερο να προσπαθήσεις να συγκεντρώσεις πρώτα τα χρήματα έστω μέχρι τα 28/σου και να ξεκινήσεις αμέσως μετά το πρόγραμμα ab initio integrated σε μια αξιόλογη και αναγνωρισμένη Αεροπορική Ακαδημία, οπότε με πολλή μελέτη και προσπάθεια πιστεύω ότι θα τα καταφέρεις.
Quote
…..μακρια απο σχολες τυπου αερολεσχης κτλπ και ειδικα για το private που ειναι η πρωτη σου επαφη πρεπει να πας σε μια μεγαλη σοβαρη σχολη για να γλυτωσεις bad habits τα οποια μπορει να σε κηνυγουν για χρονια μετα ειδικα σε ενα airline operation με πολλα sops και standard checklists briefings κτλπ.Πρεπει καπου να ξεκινησεις που απο την αρχη ολα γινονται οσο πιο επαγγελματικα γινεται…
Unquote
Δεύτερον, αν δεν έχεις διασφαλίσει ομαλή ροή χρόνου/διάρκειας σπουδών με ανάλογη ευχέρεια αντιμετώπισης του οικονομικού κόστους είτε για επιλογή integrated (που είναι προτιμότερο) είτε για επιλογή modular, δεν έχεις σοβαρές πιθανότητες να κάνεις το όνειρό σου πραγματικότητα ως επαγγελματίας, ξεκινώντας στα 25/σου με επιλογές γυρολόγου όπως αναφέρεις για ppl σε Βουλγαρία, αερολέσχες κλπ, η όλη σου προσπάθεια και οικονομικός απολογισμός θα πάει στράφι.
Παρά τις χιλιετίες που πέρασαν πάντα ισχύει η ρήση που ο Δημοσθένης είπε: «δει δη χρημάτων, ω Άνδρες Αθηναίοι, και άνευ τούτων ουδέν εστί γενέσθαι των δεόντων», και αυτό κυρίως για τις αεροπορικές σπουδές είναι δυστυχώς η εκ των ων ουκ άνευ πρωταρχική προϋπόθεση.
Κατά τη γνώμη μου είναι προτιμότερο να προσπαθήσεις να συγκεντρώσεις πρώτα τα χρήματα έστω μέχρι τα 28/σου και να ξεκινήσεις αμέσως μετά το πρόγραμμα ab initio integrated σε μια αξιόλογη και αναγνωρισμένη Αεροπορική Ακαδημία, οπότε με πολλή μελέτη και προσπάθεια πιστεύω ότι θα τα καταφέρεις.