Κράτηση εισητηρίων

Περίμενε να σου έρθει το ειδοποιητήριο μεϊλ, μέσα από το οποίο θα έχεις την επιλογή να ακυρώσεις την πτήση και να δεχθείς voucher.
Εναλλακτικά, κλήση στο τηλεφωνικό κέντρο της Α3.

Έκανα ακριβώς το ίδιο πριν μια βδομάδα. Εισητήριο business, και μη δυνατότητα ακύρωσης απο την εφαρμογή.
 
Μπορείς να κάνεις και κατευθείαν αίτηση για voucher εδώ.
 
Ταξιδεύω τουλάχιστον 6 φορές το χρόνο με την Αιγαίου και κάπου κάπου η Α3 πρέπει να σταματήσει να μας κοροϊδεύει κατάμουτρα.
Κλείνω από Απρίλιο για Αγίου Πνεύματος ATH-JTR με επιστροφή βραδινή πτήση 21 Ιουνίου 21:10.
Αρχές Μαίου έρχεται email από την Αιγαίου οτι ακυρώνεται και με βάζουν στην αμέσως προηγούμενη στις 18:35. Απορημένος εγώ πως γίνεται Αγίου Πνεύματος να ακυρώνει όταν όλη η Ελλάδα είναι σε νησιά.
Έλα μου ντε που είχα μυριστεί τη δουλειά και ξανα μπαίνω μήπως προσθέσουν πάλι κανένα δρομολόγιο (έχω κλείσει και με flex) και εννοείται πως αρχές Ιουνίου ξανα βλέπω δρομολόγιο στις 20:40. Παίρνω τηλέφωνο, απαιτώ να με βάλουν στην βραδινή και μου λένε ότι από τη στιγμή που δεν είναι ίδια ώρα το δρομολόγιο δεν μπορούν να κάνουν κάτι και προφανώς ο ναύλος είχε αυξηθεί κατά 150€.
 
H παραπάνω πτήση (στο προηγούμενο μήνυμα) ξανά άλλαξε ώρα, για αργότερα και πάλι η δυνατότητα που μου δίνεται είναι μόνο η αποδοχή της αλλαγής.
Υπάρχει περίπτωση αν καλέσω να ζητήσω να μου αλλάξουν την πτήση για την προηγούμενη μέρα που φεύγει νωρίτερα ΧΩΡΙΣ να πληρωσω διάφορα ναύλων και τέλος εξυπηρέτησης; Βασιζόμενος ότι ήδη την άλλαξατε 2 φορές και δεν με βολεύει;
 
Αν δεν σε βολεύει η προτεινώμενη ώρα/μέρα κάλεσε τους στο τηλεφωνικό κέντρο και ζήτα να σου το μεταφέρουν για την ώρα και μέρα που σε βολεύει περισσότερο. Μου έτυχε σε 2 πτήσεις, μια τον Μάιο και μία τον Ιούνιο, και στις 2 περιπτώσεις δεν πλήρωσα τίποτα.
 
Τους τηλεφώνησα και όντως μου το άλλαξαν χωρίς κόστος. Μου είπαν ότι ακόμα δεν άρχισαν να στέλνουν τα mail με τις αλλαγές Σεπτεμβρίου.
Επίσης για μια ακόμα φορά έχω να πω τα καλύτερα για το τηλεφωνικό κέντρο και την κυρία που με εξυπηρετησε.
 
Επίσης για μια ακόμα φορά έχω να πω τα καλύτερα για το τηλεφωνικό κέντρο και την κυρία που με εξυπηρετησε.
Θα συμφωνήσω, πολύ εξυπηρετικές και πολύ ευγενικές και στις 2 περιπτώσεις που χρειάστηκε να επικοινωνήσω.
 

Η Aegean «διπλασιάζει» την αξία του Freedom Pass​

Η Aegean «διπλασιάζει» την αξία του Freedom Pass - Airnews
Μετά τις εξαγγελίες της Κυβέρνησης να και μία ακόμη προσφορά για τους νέους που θα εμβολιαστούν. Κράτηση εισητηρίου σήμερα και ταξίδι μετά την 01/09. Άλλη μια προείσπραξη όπως και για τις περσινές με 18μηνο βάουτσερ και όχι επιστροφή χρημάτων νωρίτερα. Να δούμε τι αποφάσεις θα πάρουν στην ΕΕ.
Έκθεση Ευρ. Ελεγκτικού Συνεδρίου: Πολλές αεροπορικές δεν επιστρέφουν χρήματα

Έκθεση Ευρ. Ελεγκτικού Συνεδρίου: Πολλές αεροπορικές δεν επιστρέφουν χρήματα - Airnews
 
Προσπαθώ να κάνω κράτηση χρησιμοποιώντας το credit voucher μου, αλλά μου βγάζει "InvalidRequest - Error using promocode". Έχει αντιμετωπίσει κανείς το ίδιο;
 
Ναι, έτυχε και σε μένα. Είχαν αλλάξει το voucher code επειδή εκ των υστέρων ενσωμάτωσαν σε αυτό και μία βαλίτσα.
 
Last edited by a moderator:
Top