Πράγματι το πρόβλημα ήταν ότι δεν εξέλιξαν τους κινητήρες αλλά νομίζω πως το κύριο πρόβλημα του θορύβου ήταν ότι δεν έβαλαν bypass στους κινητήρες δηλαδή ένα εξωτερικό ρεύμα αέρα που περικλείει τον θορυβώδη πυρήνα του κινητήρα προσφέροντας ένα είδος ηχομόνωσης. Οι σύγχρονοι μάλιστα κινητήρες είναι high bypass στους οποίους το εξωτερικό ρεύμα αέρα είναι το μεγαλύτερο ποσοστό που προσφέρει πλέον, την κυρίως ώση στον κινητήρα. Γιαυτό και έχουν γίνει ακόμη λιγότερο θορυβώδεις.
Πάντως για την ιστορία, όποτε απογειωνόταν κάποιο τετρακινητήριο ρωσικό αεροπλάνο με τον θόρυβο που έκανε, την πλήρωνε στο τέλος ο συνάδελφός μου ο Δημήτρης, ο επονομαζόμενος και "Ρώσος" γιατί ήταν ομογενής από την Τασκένδη και προερχόταν από την Aeroflot, που άκουγε τελικά τα σχολιανά του όπως "Τι αεροπλάνα φτιάχνατε ρε Δημήτρη!'" κλπ.