LGAT memories

  • Thread starter GP707
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Μάλιστα το "Spirit of Melina" πετούσε ως G-OUZO (πρώην EI-VIR) από το φθινόπωρο του 1995 ως το 2000.
 
BAC 1-11

Τελικά όσο το ξαναβλέπω, το Bac της Hellenic ήταν όμορφο, παρά την υπερβολή της σημαίας στην ουρά και των αρχαιοελληνικών γραμμάτων. Ίσως το ομορφαίνει και η ρίγα...
 
Caravelle & BAe 146


Η Syrian Air ήταν η τελευταία εταιρία που έφερνε schedule στην Αθήνα την Καραβέλα και έχω την εντύπωση ότι ήταν και η τελευταία παγκοσμίως που χρησιμοποιούσε τον τύπο σε τακτικές πτήσεις.
Ενδιαφέρουσα είναι η φωτογραφία από τη μεριά του πάρκινγκ των εργαζομένων της ΟΑ, όπου η Καραβέλα περνάει τον 15L και κατευθύνεται για απογείωση στον 15R (τον κατά κόρον "τροχόδρομο" των αεροσκαφών της Ολυμπιακής) λόγω εργασιών στον κύριο διάδρομο.
 
L-1011 TRISTAR
Πανέμορφο αεροσκάφος και ωραία μαργαριτάρια στο Ελληνικό. Ενδιαφέρον παρουσιάζει η κοντινή φωτογραφία της LTU με την πρόσθετη είσοδο επιβατών στο κάτω μέρος της ατράκτου. Αυτή ήταν μια ειδική παραγγελία της P.S.A. όπου κατασκευάστηκαν δύο Tristar με lounge στο κάτω μέρος αντί του χώρου cargo. Η ιδέα ξεκίνησε λόγω του ότι η πτήση Los Angeles San Francisco είχε πολύ ζήτηση αλλά ήταν μικρή σε διάρκεια οπότε δεν χρειαζόταν τόσο μεγάλος χώρος αποσκευών και cargo. Έτσι σχεδιάστηκε ένα lounge και για τους επιβάτες της κυρίως καμπίνας (με πρόσβαση μέσω εσωτερικής σκάλας) αλλά και για τους επιβάτες με χειραποσκευές μόνο όπου έμπαιναν από την εξωτερική πόρτα κατευθείαν και τοποθετούσαν τις αποσκευές τους σε ειδικά ντουλαπάκια. Λεπτομέρειες στο Do you know the PSA Lockheed L-1011 TriStar had a lower deck lounge? - TravelUpdate
 
FOKKER 28 & 70 και 3 Biz Jets


Το Κυβερνητικό F28 των Φιλιππίνων είχε έρθει 3-4 φορές και όχι για επίσημες επισκέψεις. Προφανώς διακοπές στην... Αθήνα;:rolleyes:
 
Top