LGAT memories

  • Thread starter GP707
  • Ημερομηνία δημιουργίας
MD-80 Family vol.1 (plus ένα Tristar)


Όπως είχε πει εύστοχα ένα μέλος πριν χρόνια: "Κάθε εταιρία που σέβεται τον εαυτό της οφείλει να έχει στο στόλο της κάποια στιγμή ένα MD-80". Δυστυχώς πλέον περιμένουμε να δούμε κατά τύχη μόνο κανένα Bulgarian...:(
 
MD-80 vol.2

...με το εξαιρετικό κόκκινο της SAS, το KAF26 που μετέπειτα έγινε SX-IFA και το 87άρι της Oasis με χρώματα ZAS για τον τελικό του CL 1994
 
MD-80 vol.3 (Venus Airlines)

Αν και υπήρξαν πολλές Ελληνικές εταιρίες που είχαν MD-80 κατά καιρούς (στο LGAV) εντούτοις όταν ακούς για Ελληνικά MD-80 η πρώτη σου σκέψη πάει στην Venus Airlines. Με ποικιλία χρωματισμών και hybrids κυριαρχούσαν για 2 χρόνια στο Ανατολικό τμήμα του Ελληνικού (1994-1995).
 
ΙΛ-62

Από τα αγαπημένα Ρώσικα (ίσως γιατί δεν πρόλαβα το VC-10). Ειδικά αυτό το κυβερνητικό του Uzbekistan με τον Αθηναϊκό ήλιο τα σπάει
 
Θα το προλάβατε και δεν το θυμάστε. Το 1984 που είχε γίνει διάσκεψη κορυφής της ΕΟΚ στο Ζάππειο και είχε έρθει η Θάτσερ, όταν αναχώρησε απογειώθηκε από τον 15L με ένα κυβερνητικό γκρί VC-10. Απ´ ό,τι θυμάμαι τα μόνα VC-10 που ήρθαν στο Ελληνικό ήταν η East African airways και η Gulf Air τη δεκαετία τού ´70, δεν έχω πιά εικόνα όμως...
 
  • Like
Reactions: SGM
ΙΛ-76

Το τερατάκι πάντα επιβλητικό από όποια γωνία και να το βγάλεις. Καθημερινός επισκέπτης στο Ελληνικό σε δεκάδες παραλλαγές και εταιρίες.
 
ΙΛ-86 & 96

Τρία 86άρια και ένα 96άρι (το μοναδικό που είχε έρθει στο Ελληνικό μια και μοναδική φορά). Ακόμα ψάχνω να βρω φωτογραφία που το 86άρι να χρησιμοποιεί εξωτερικές σκάλες (και άρα τις κύριες εξόδους του αεροσκάφους) για την αποβίβαση και επιβίβαση και όχι την κάτω πόρτα που είχε δική της σκάλα. Μάλλον πάντα χρησιμοποιούταν αυτή για... αυτοεξυπηρέτηση.
 
Γενικά από ότι θυμάμαι όλα αυτά έκαναν έναν ιδιαίτερα παταγώδη θόρυβο, χειρότερο από B707, τόσο ώστε δεν χρειαζόταν καν να κοιτάξεις να δεις τι αεροσκάφος ήταν.
 
Top