LGRD Rhodes Maritsa

  • Thread starter Anonymous
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Mεγαλεία για τα Μαριτσά καθώς έγιναν πρωτοσέλιδο λόγω της επικείμενης επένδυσης της Jetstream και την οποία φέρετοι ότι αγνοούσαν οι τοπικοί φορείς. Μήπως να κατέβαινε η εταιρεία να έκανε μια ωραία συνέντευξη τύπου ώστε να πληροφορηθούν όλοι τι, πώς και γιατί?
:arrow: http://www.rodiaki.gr/article.php?id=218190&catid=5&maincatid=1
 
Διαγωνισμός πάντως δεν έγινε ή αν έγινε, δεν ανακοινώθηκε ποτέ!
 
ILSz_Approach διαγωνισμός για ποιο ακριβώς πράγμα να γίνει?
Για το αν θα εγκατασταθεί η Jetstream στην Μαρίτσα ή σε κάποιο άλλο αεροδρόμιο?
Γούστο της και καπέλο της να εγκατασταθεί όπου την εξυπηρετεί καλύτερα.
 
Η κοινή λογική λέει ότι όταν πάς να επενδύσεις "εκτός έδρας", έ του κερατά, μια επαφή με τους ντόπιους θα την κάνεις. Εκεί σκαλώσανε όλοι, στο ότι η Αθήνα και η εταιρεία κινήθηκαν χωρίς να υπάρχει ενημέρωση σε τοπικό επίπεδο. Προσωπικά επιμένω στο να κατέβει η εταιρεία και να εξηγήσει σε μια ωραία πρές κόνφερενς τι αφορά η επένδυσή της...

ΥΓ
Δεν νομίζω να παραχωρήθηκε το α/δ αποκλειστικά στην εταιρεία, προφανώς της παραχωρήθηκαν κάποιοι χώροι. Άλλωστε εκεί εδρεύει και κλιμάκιο της ΠΑ ενώ ο χώρος χρησιμοποιείται και για μηχανοκίνητους αγώνες...

ΥΓ2
Άκουσα στο ραδιόφωνο ότι καθημερινά θα εκτελούνται έως και 500 πτήσεις. Έεεεεεε? :shock:

ΥΓ2
Ούτε Μαρίτσα, ούτε Μαριγώ, ούτε Μαριαλένα, είναι τα Μαριτσά :)
 
@flou1908
Φυσικά, ακόμα και γι αυτό, γιατί σου φαίνεται παράξενο; Δε γίνεται πλειοδοτικός διαγωνισμός ακόμα και για τη μίσθωση των καταστημάτων ενός αεροδρομίου; Με τι ενοίκιο θα εγκατασταθεί εκεί; Δεν υπάρχει περίπτωση να εκδήλωνε ενδιαφέρον και κάποια άλλη εταιρία με μεγαλύτερο ενοίκιο; Μη ξεχνάς ότι πρόκειται για στρατιωτικό αεροδρόμιο, όπου δεν έχει υπάρξει ξανά ιδιωτική πρωτοβουλία, είναι δηλαδή ακόμα "παρθένο έδαφος", με προοπτικές ανάπτυξης. Δεν έχει εκεί λόγο η τοπική κοινωνία, η ΥΠΑ, το ΓΕΑ ώστε να γίνει ένας συνολικός σχεδιασμός σε περίπτωση επανενεργοποίησής του; Θα μπει έτσι μια ιδιωτική εταιρία να χτίσει ό,τι θέλει, όπως θέλει... πάλι χωρίς σχεδιασμό...

Δε διαφωνώ με τη δραστηριοποίηση μιας εταιρίας, ίσα ίσα που θα δώσει και μια ώθηση στον τόπο (οικονομική). Αλλά να γίνεται με διαδικασίες διαφανείς και συνολικό σχεδιασμό πχ για ανάπτυξη γενικής αεροπορίας, αερολεσχών κλπ.

@OAL701
Δεν έχει γίνει καμιά επίσημη εξαγγελία από την ΥΠΑ για την ενεργοποίηση του αεροδρομίου των Μαριτσών. Καλό θα ήταν να λειτουργήσει για τη γενική αεροπορία. Αλλά με σχεδιασμό. Προς το παρόν φαίνεται να παραχωρείται τμήμα του (σωστά το λες) στην jetstream. Έχει προβλεφθεί όμως κάτι για το υπόλοιπο τμήμα, για μελλοντική χρήση από άλλες εταιρίες; Ή θα πάει η συγκεκριμένη εταιρία και θα πει εδώ θέλω χώρο, η ΥΠΑ και το ΓΕΑ θα τον δώσουν και θα αρχίσει να χτίζει; Μου φαίνεται πάλι δουλειές του ποδαριού θα γίνουν, οι οποίες ως έργα υποδομής είναι και μη αναστρέψιμες...
 
ILSz_Approach για τι πράγμα να γίνει διαγωνισμός?
Ενδιαφέρθηκε και κάποια άλλη εταιρία αλλά η Jetstream την έδιωξε?
Ή μήπως θα της απαγορέψει αν πότε εκδηλωθεί τέτοιο ενδιαφέρον να εγκατασταθεί και αυτή στο συγκεκριμένο αεροδρόμιο?
Να τρωγόμαστε με τα ρούχα μας γουστάρουμε μου φαίνεται και να ανακαλύπτουμε σώνει και καλά απάτες εκεί που δεν υπάρχουν για να το παίξουμε Εισαγγελάτοι...
 
Απ' το 2005 4 φορές έχει αποστείλει αίτημα για παραχώρηση χώρων η FAS αλλά τη συνδέσαν με Κάιρο ως είθισται. Anyway, το θέμα είναι όπως αναφέρει και σήμερα η "Ρ" να παρουσιαστεί η σύμβαση ώστε να δούμε τι περιλαμβάνει.
:arrow: http://www.rodiaki.gr/article.php?id=218387&catid=5&maincatid=1

ΥΓ
Φήμες ότι η FR έχει ήδη ζητήσει σλότ ελέγχονται ως ανακριβείς :mrgreen:
 
ΥΓ2
Άκουσα στο ραδιόφωνο ότι καθημερινά θα εκτελούνται έως και 500 πτήσεις. Έεεεεεε? :shock:

Αυτό πρέπει να ήταν το μεγαλύτερο μαργαριτάρι :twisted:
500 πτήσεις απο τις 8 το πρωί μέχρι τις 8 το βράδυ, αν υποθέσουμε οτι κάθε πτήση διαρκεί 1 ώρα, τότε θέλουμε 40-45 αεροπλάνα στον αέρα να πετάνε ταυτόχρονα. :shock:
Τέτοιες δόξες ούτε ο Διαγόρας δεν έζησε σε όλη τη διάρκεια λειτουργίας του :D :D .

Προσωπικά αν δεν ακούσω κάτι επίσημο απο το στόμα της ίδιας της εταιρείας, όλα μου ακούγονται ράδιο αρβύλα. Όπως επίσης και για την αμεσότητα του πράγματος. Αναμένωμεν....
 
Λοιπόν, σήμερα βγήκε σε ρ/σ ο χωρικός αντιδήμαρχος που έχει αναλάβει με εντολή δημάρχου τη διερεύνηση του θέματος και είπε ορισμένα ενδιαφέροντα πραγματάκια. Η επένδυση λοιπόν αφορά σε αναστήλωση των υπάρχουσων εγκαταστάσεων αλλά και την ανέγερση δεξαμενών καυσίμων και νερού όπως και υποστέγων για συντήρηση α/φών. Επίσης προβλέπονται χώροι αθλοπαιδιών και σίτισης. Οι τοπικές κοινότητες πέριξ του α/δ έχουν συμφωνήσει αρκεί να υπάρξουν αντισταθμιστικά οφέλη.

Αν είναι έτσι τα πράγματα τότε μιλάμε για διόλου ευκαταφρόνητη επένδυση, νούμερο δεν ακούστηκε, αλλά υπήρξε και η απορία για το αν μπορεί να βγεί η επένδυση μόνο με τη λειτουργία σχολής πιλότων και ι/φ ή μήπως προορίζεται και ως relief airport του Διαγόρα. Είναι ένα λεπτό σημείο αυτό διότι υπάρχει στη μέση και η ιδιωτικοποίηση του Διάγορα που προφανώς θα συμπεριλαμβάνει ως όρο τη μη λειτουργία 2ου α/δ στο νησί.

Κλείνοντας, νομίζω ότι η Jetstream οφείλει πλέον να παρουσιάσει και σε εμάς, τους ιθαγενείς, τι σκοπεύει να κάνει ώστε να αποσαφηνιστούν κάποια πράγματα. Θα ωφελήσει και τους ίδιους...

Edit

Σημερινό διαφωτιστικό για το είδος της επένδυσης και των γνωμοδοτήσεων των πέριξ κοινοτήτων άρθρο
:arrow: http://www.dimokratiki.gr/article.asp?articleID=20707&catID=18&pubID=1
 
Επιστολή όπου ζητά ενημέρωση ενώ εξιστορεί και τις 4 ανεπιτυχείς προσπάθειες εκμετάλλευσης του χώρου απέστειλε η FAS με αποδέκτες υπουργεία, ΓΕΑ και ΥΠΑ.
:arrow: http://www.rodiaki.gr/article.php?id=220286&catid=5&maincatid=1

Και χάρη στη φασαρία, η "Ρ" δημοσίευσε την ιστορία του α/δ :cool:
:arrow: http://www.rodiaki.gr/article.php?id=219034&catid=5&maincatid=1
 
Top