LGRD Rhodes Maritsa

  • Thread starter Anonymous
  • Ημερομηνία δημιουργίας
flesland":2f9mg889 said:
Σκέπτομαι ήδη μερικούς ''μαϊντανούς'' των αεροπορικών... :mrgreen:
:twisted:

Για να δούμε τι θα δούμε & ακούσουμε :)
 
Λοιπόν, το νεότερο που μάθαμε είναι ότι η ΥΠΑ ζήτησε και την άποψη του ΓΕΑ για την επένδυση της Jestream. Το ΓΕΑ συνηγόρησε θετικά με τον όρο τα Μαριτσά να λειτουργήσουν αποκλειστικά με προσωπικό της ΥΠΑ κάτι που απορρίφθηκε απ' την ΥΠΑ.
Κι ύστερα κυνηγάμε ιδιωτικές επενδύσεις σου λέει...
 
τρεεεεεμε KLM και Lufthansa academy!
 
H απαντηση του ΓΕΑ δημιουργει προβλημα. Η ΥΠΑ δεν δυναται οντως να διαθεσει προσωπικο απο το LGRP την θερινη περιοδο
για ενα αεροδρομιο εκπαιδευτικο GA διπλα στο διαγορα, γιατι δεν εχει κοσμο. Τα Μαριτσα ειναι AFIS (παρεχονται μονο πληροφοριες α/δ στους πιλοτους) και επανδρωνονται στον πυργο απο υπαξιωματικο της αεροποριας (ΕΠΟΠ οχι ελεγκτη) που στην ουσια αυτη τη στιγμη στελνει πλανα στον ΠΕΑ διαγορα σχετικα με
τις κινησεις των μαριτσων, που 99,9% ειναι το super puma. Ο ελεγχος εναεριας κυκλοφοριας παρεχεται απο το διαγορα μεχρι το α/φος να μπει στον κυκλο μαριτσων. Η Jetstream ειπε οτι υπαρχει δυνατοτητα του ΓΕΑ να στειλει αποσπασεις στα Μαριτσα. Εγω επιφυλασσομαι για τα εξης : Χρειαζεται πληρης συνεργασια ΠΕΑ Μαριτσων, ΠΕΑ Διαγορα και Jetstream
λογω γειτνιασης. Πραγματικα την σεζον ο φορτος στο Διαγορα ειναι τετοιος, που λογω ελλειψης προσωπικου καθε ΕΕΚ κανει διπλη δουλεια.
Επισης οι τηλεπικοινωνιακοι, που ειναι οι AFIS "officers" της ΥΠΑ στα μικρα μη ελεγχομενα Α/Δ εχουν αρκετα υψηλο φορτο. Το ιδιο και οι ηλεκτρονικοι και οι αερολιμενικοι κ.ο.κ. Μεχρι στιγμης η συνεργασια ΠΕΑ Μαριτσων και Διαγορα γινεται μεσω τηλεφωνικης γραμμης και τα πλανα στελνονται με απλο φαξ. Ο διαγορας ενεργοποιει
και κλεινει τα πλανα των Μαριτσων με τηλεφωνικες αναφορες απο τον στρατιωτικο . Για να δουλεψουν λοιπον με ασφαλεια τα Μαριτσα που ειναι στον κυκλο κυκλοφοριας του ΔΙαγορα (και ολα αυτα σε εναεριο χωρο ακομα χωρις κατηγοριοποιηση) κατα την αποψη μου α) χρειαζεται αναβαθμιση του τηλεπικοινωνιακου εξοπλισμου Μαριτσων (συχνοτητες,τηλεφωνα,telex) β. Επανδρωση Μαριτσων με υπαλληλους ΥΠΑ (αποσπασμενους και οχι απο Διαγορα ) ή ΓΕΑ γ) Πληρης συμμορφωση των επιχειρουντων α/φ στα Μαριτσα με τις συμφωνιες με τον ελεγχο εν. κυκλοφοριας δ) Ενισχυση Διαγορα εν οψει (ας ελπισουμε) αυξησης το 2013.
Για να καταλαβετε εχουμε Απριλιο-Σεπτεμβρη περισσοτερη κινηση απο την Θεσσαλονικη, με λιγοτερους απο τους μισους ΕΕΚ φετος.
 
Σήμερα αναμενόταν η θετική και υπο όρους εισήγηση του δήμου για την αξιοποίηση των Μαριτσών απ' τη Jetstream.
:arrow: http://www.rodiaki.gr/article.php?id=239685&catid=5&maincatid=1

Μπορεί και η ίδια η Jetstream να μας ενημερώσει για τις εξελίξεις? Φαίνεται να προχωράει η πρόταση τους οπότε υπάρχει κάποιο χρονοδιάγραμμα για την έναρξη των εργασιών και πιθανή ημερομηνία λειτουργίας των εγκαταστάσεων?
 
Πλούσιο ηχητικό ρεπορτάζ απ' τη συνεδρίαση του δήμου για τη γνωμοδότηση της επένδυσης αλλά και από μέλος της μειοψηφίας που εκφράζει κάποιες ενστάσεις...
:arrow: http://www.palmos-fm.gr/read.aspx?id=23572
 
Μια διαφορετική φωνή που εγείρει κάποια ερωτήματα για την επαναλειτουργία του α/δ. Έχει δίκιο η κυρία που αναφέρεται στα δύο γειτνιάζοντα χωριά που η τελική του 8/26 περνάει ακριβώς απο πάνω όπως ενώ θέτει και το ερώτημα της ανταποδοτικότητας καθώς ενώ η jetstream ανέφερε ως τοπικά ωφέλη τα χρήματα που θα δαπανούν οι σπουδαστές για σίτιση και στέγαση απ΄την άλλη στη μελέτη προβλέπονται εντός του α/δ τέτοιοι χώροι. Για το 2ο προφανώς χρειάζονται διευκρινήσεις (ίσως να είναι λίγες οι εστίες ή να προσφέρεται ως ακριβότερο πακέτο all inclusive τρόπο τινά), για το 1ο όμως υπάρχει γενικώς θέμα, τα 2 χωριά είναι μόλις 1-1.5 χλμ απ' τον διάδρομο...
 
cessna θα πετανε οχι Α380! Τα μηχανακια με τις τρυπιες εξατμισεις που οδηγανε τα 16χρονα 3:00 το βραδυ κανουν περισσοτερη φασσαρια. Εκτος αυτου περισσοτερη ζημια θα παθεις αν σε τρακαρει αυτοκινητο με 100χλμ παρα αν πεσει στο κεφαλι σου ενα cessna 172!
 
Αναφορικά με τα ερωτήματα – ενστάσεις που αναφέρονται στο άρθρο της Δημοτικής Συμβούλου θα θέλαμε να παρατηρήσουμε τα εξής:

• Για όλα όσα αναφέρει η κυρία Σύμβουλος υπάρχουν απαντήσεις μέσα στην κατατεθειμένη Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων. Προφανώς προς δημιουργία εντυπώσεων επιλέγει να τις αγνοήσει.
• Η JETSTREAM Aviation Academy παραχώρησε συνέντευξη τύπου στην πόλη της Ρόδου στις 11-1-2013. Σκοπός της συνέντευξης τύπου ήταν να παρουσιάσει την σχεδιαζόμενη επένδυση και να απαντήσει σε όλες τις πιθανές ερωτήσεις του κοινού. Στη συνέντευξη τύπου είχαν προσκληθεί με προσωπική επιστολή όλες οι τοπικές αρχές, φορείς και παράγοντες, συμπεριλαμβανομένων και όλων των Δημοτικών Συμβούλων. Δυστυχώς η εν λόγω κυρία δεν ενδιαφέρθηκε (;) να μας τιμήσει με την παρουσία της και να μας υποβάλει τα ερωτήματά της.

Δεν θα θέλαμε να μακρηγορήσουμε και να καταχραστούμε τον διαθέσιμο χώρο του forum για να αντικρούσουμε όλα όσα αναφέρονται στο άρθρο, θα απαντήσουμε όμως ευχαρίστως στα 2 βασικά ερωτήματα τα οποία έθεσε ο OA701.

Πιο συγκεκριμένα:

• Σχετικά με το θέμα του θορύβου η Μ.Π.Ε. περιλαμβάνει ένα εξαιρετικά εκτενές κεφάλαιο στο οποίο αναλύονται όλες οι λεπτομέρειες, τόσο για τη στάθμη του εκπεμπόμενου θορύβου, όσο και για τις ενέργειες μας για την ελαχιστοποίηση της οποιασδήποτε όχλησης στους γειτονικούς οικισμούς. Ενδεικτικά να αναφέρουμε πως σε κάθε περίπτωση ο εκπεμπόμενος θόρυβος παραμένει εντός των επιτρεπόμενων ορίων σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία. Μολαταύτα, υπάρχει πρόβλεψη για αύξηση του ύψους κυκλοφορίας αλλά και τροποποίηση του ίχνους του κύκλου ώστε να μειώνεται ακόμα περισσότερο η στάθμη θορύβου που φτάνει στο έδαφος. Επιπλέον, καθώς αναφέρεστε στην απόσταση από το κατώφλι του διαδρόμου, καθώς το διαθέσιμο μήκος του διαδρόμου (2.400 μ) είναι υπέρ αρκετό για την από-προσγείωση των εκπαιδευτικών αεροσκαφών τύπου Diamond της σχολής, υπάρχει η δυνατότητα μετατόπισής του ώστε να αυξηθεί τεχνητά περεταίρω η απόσταση από τους οικισμούς. Αυτό σημαίνει ότι τόσο κατά την απογείωση όσο και κατά την προσγείωση τα αεροσκάφη θα υπερίπτανται των οικισμών σε ανώτερο του προβλεπόμενου ύψος.
Τέλος αξίζει να αναφέρουμε ότι τα αεροσκάφη τύπου Diamond DA-40 και DA-42, τα οποία απαρτίζουν το στόλο της σχολής, είναι τα πλέον αθόρυβα μεταξύ των εκπαιδευτικών αεροσκαφών της κατηγορίας σύμφωνα με τις επίσημες πιστοποιήσεις θορύβου της EASA!
Πραγματικά το παράδειγμα του χρήστη koulis είναι επιτυχημένο. Τα μηχανάκια, αλλά και άλλα οχήματα, παράγουν πολλαπλάσια επίπεδα θορύβου.

• Σχετικά με το θέμα της στέγασης είχαμε απαντήσει σε αντίστοιχη ερώτηση στη συνέντευξη τύπου. Ευχαρίστως όμως να επαναλάβουμε την απάντησή μας. Η μελέτη την οποία έχουμε καταθέσει έχει εκπονηθεί με ορίζοντα 5ετίας. Πρόκειται για το μέγιστο θεωρητικό σενάριο εξέλιξης / επέκτασης των εγκαταστάσεων ούτως ώστε να μην είμαστε υποχρεωμένοι να υποβάλουμε τροποποιητική σε πιθανή μελλοντική περίπτωση επέκτασης. Εντός αυτής πράγματι υπάρχει πρόβλεψη για την κατασκευή κοιτώνων. Πρόθεσή μας είναι οι μαθητές και το προσωπικό μας να διαμένουν στα τοπικά ξενοδοχεία και να σιτίζονται στις τοπικές επιχειρήσεις. Κατ’ αυτό τον τρόπο θα ωφεληθούν ιδιαίτερα οι επιχειρήσεις του τόπου καθώς θα αποκτήσουν πελατεία ακόμα και τους μήνες του έτους οι οποίοι μέχρι πρότινος ήταν νεκροί τουριστικά-οικονομικά. Κατά τους θερινούς όμως μήνες που οι τουριστικές υποδομές του τόπου είναι κορεσμένες και ενδεχομένως να αδυνατούν να μας εξυπηρετήσουν θα πρέπει να έχουμε μια λύση για τη στέγαση όλων αυτών των ατόμων. Ως εκ τούτου, η μελέτη για την κατασκευή κοιτώνων έχει υιοθετηθεί ως «λύση ασφαλείας».

Ελπίζουμε να σας καλύψαμε κατά το δυνατόν.
 
Ευχαριστώ για την ενημέρωση.

Βασικά, μάλλον δεν πρέπει να καλύψετε εμένα, αλλά την επένδυσή σας δημόσια, απαντώντας σε όσα έθεσε η συγκεκριμένη σύμβουλος σε τοπικά μέσα. :)

Η δική μου γνώμη, που μικρή σημασία έχει γιατί ούτε εξειδικευμένος σε τεχνικά θέματα είμαι ούτε κατοικώ στην ευρύτερη περιοχή του α/δ, είναι να υπάρξει και μια συνάντηση με τις τοπικές κοινωνίες όπου θα ενημερωθούν για την επένδυση και θα λυθούν οποιεσδήποτε απορίες.

Κλείνοντας, αλήθεια, σε πιο στάδιο βρίσκεται πλέον η επένδυση? Είμαστε κοντά στην υλοποίηση?
 
Top