LGTS/SKG Thessaloniki "Makedonia"

Tι γινεται με τα εργα στο παλιο τερμιναλ; Ειδα εχουν καποιες αναχωρησεις αλλα ουτε μαγαζια εχει εκτος απο ενα καφε ουτε κατι αλλο..Δεν υποτιθεται θα γινόντουσαν εργα ανακατασκευης και καλυτερης αξιοποιησης του χωρου; Τωρα συνωστιζονται ολοι στο νεο ενω υπαρχει χωρος να μοιραστουν..Ετσι θα μεινει, αναξιοποιητο;
 
μα δεν ειχε ανακοινώσει η Fraport οτι τα έργα τελείωσαν και μαλιστα πιό γρήγορα απο τον προγραμματισμένο χρόνο ? (ώστε να ισχύσει το νέο αυξημένο τιμολόγιο)
 
Καλημέρα,
Μια ερώτηση: γιατί χρησιμοποιείται (αποκλειστικά; ) ο 16/34 τις τελευταίες μέρες;
Στις δικές μου πτήσεις των τελευταίων εβδομάδων στις περισσότερες φορές οι προσγειώσεις έγιναν στον 16/34, οι απογειώσεις στον 10/28.
 
Μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες διαχείρισης Lounge αεροδρομίων ξεκινάει δραστηριότητα στην Ελλάδα. Ο λόγος για την Global Lounge Network, με έδρα το Μαϊάμι και παρουσία σε 28 αεροδρόμια σε έντεκα χώρες η οποία θα «προσγειωθεί» στο αεροδρόμιο Μακεδονία της Θεσσαλονίκης. Καθώς αυξάνονται οι αεροπορικές που πετούν από και προς την συμπρωτεύουσα και πλέον, μετά την επένδυση επέκτασης που πραγματοποίησε η Fraport, υπάρχει χώρος για VIP Lounge πέρα από αυτόν της Aegean.
 
3 lounges στην Θεσσαλονίκη μήπως είναι υπερβολή;
 
  • Like
Reactions: SGM
Που ειδαν οτι αυξανονται οι αεροπορικες ; διοτι εγω στασιμοτητα βλεπω προς μειωση
 
"Τί χες Γιαννη, τί χα πάντα" στο Μακεδονία, ομίχλη και παρεκκλίσεις 2 πτήσεων προς Αθήνα....
 
Σε αρθρο της η Voria.gr υποστηρίζει για "τουλαχιστον 16 νέους προορισμούς από το Μακεδονία φέτος" (πηγη: Θεσσαλονίκη: Τουλάχιστον 16 νέα δρομολόγια φέτος στο αεροδρόμιο Μακεδονία - Οι νέες αγορές)

Λεει πιο συγκεκριμένα "η Aegean που από το καλοκαίρι θα μεγαλώσει τη βάση της στη Θεσσαλονίκη από πέντε σε επτά αεροσκάφη προτίθεται να βάλει έξι δρομολόγια εξωτερικού και δύο εσωτερικού, ενώ η Ryanair τέσσερα δρομολόγια, η Wizz δύο δρομολόγια και η British δρομολόγιο με το London City Airport καθώς και η Flyr για Οσλο"

Να υποθέσω πως ως συνήθως πρόκειται για μισές αλήθειες, δηλαδή απλά για "νέα-παλιά" δρομολόγια που προϋπήρχαν της πανδημίας και απλά ξαναενεργοποιούνται ή για εταιρίες που "κόβουν δύο και προσθέτουν ένα δρομολόγιο" οπότε συνολικά στο τέλος πάλι χαμένος είσαι ή υπάρχει όντως κάποιος νεος προορισμός που πραγματικά δεν εξυπηρετούνταν στο παρελθόν από Θεσσαλονίκη;
 
Η Αιγαίου στο domestic προσθέτει πάντα JMK και JTR. Ας δούμε ποια θα είναι τα νέα δρομολόγια όπως και πώς θα διαμορφωθεί η αγορά της Ρωσίας με βάση τα όσα διαδραματίζονται.
 
Top