LGTS/SKG Thessaloniki "Makedonia"

Η Αιγαίου φέτος προσθέτει Κάρπαθο και Ζάκυνθο στα εσωτερικού ως καινούριο. κεφαλλονιά επίσης αλλά φαίνεται το πετούσε και πριν. Στα εξωτερικού προσθέτει Dubrovnik, Izmir και Ρώμη που νομίζω δεν πετούσε στο παρελθόν. Επίσης το Μιλάνο δεν το πετούσε το 2019, οπότε μπορεί να θεωρηθεί καινούριο και όχι επαναφορά post COVID.
 
Last edited:
To Μιλανο κ η Κεφαλονια ειναι επαναφορα απο παλιοτερα, πριν απο το 19 . Η Ρωμη δεν ξερω αν ειχε προλαβει να ξεκινησει περσι μαζι με την Βαρκελωνη ή αν δεν εγινε κανενα δρομολογιο
Post automatically merged:

Σε αρθρο της η Voria.gr υποστηρίζει για "τουλαχιστον 16 νέους προορισμούς από το Μακεδονία φέτος" (πηγη: Θεσσαλονίκη: Τουλάχιστον 16 νέα δρομολόγια φέτος στο αεροδρόμιο Μακεδονία - Οι νέες αγορές)

Λεει πιο συγκεκριμένα "η Aegean που από το καλοκαίρι θα μεγαλώσει τη βάση της στη Θεσσαλονίκη από πέντε σε επτά αεροσκάφη προτίθεται να βάλει έξι δρομολόγια εξωτερικού και δύο εσωτερικού, ενώ η Ryanair τέσσερα δρομολόγια, η Wizz δύο δρομολόγια και η British δρομολόγιο με το London City Airport καθώς και η Flyr για Οσλο"

Να υποθέσω πως ως συνήθως πρόκειται για μισές αλήθειες, δηλαδή απλά για "νέα-παλιά" δρομολόγια που προϋπήρχαν της πανδημίας και απλά ξαναενεργοποιούνται ή για εταιρίες που "κόβουν δύο και προσθέτουν ένα δρομολόγιο" οπότε συνολικά στο τέλος πάλι χαμένος είσαι ή υπάρχει όντως κάποιος νεος προορισμός που πραγματικά δεν εξυπηρετούνταν στο παρελθόν από Θεσσαλονίκη;
Το LCY..Οσλο ειχαμε SAS κ πιο πριν FR στο Rygge..Τσαρτερ μονο για DBV με Αστρα κ νομιζω για ενα μικρο διαστημα η Ellinair πεταξε ADB. Δεν ξερω ποια ειναι τα..νεα δρομολογια της FR που λεει διοτι ολα εχουν ξεκινησει με το χειμερινο προγραμμα κ εχουμε κ επαναφορα το ΕΙΝ αλλα χασαμε ΜΑΝ, FKB, RHO
 
Στο ίδιο άρθρο για όσους ήλπιζαν κάτι άμεσα για Νεα Υόρκη:
"Όσον αφορά την αεροπορική σύνδεση της Θεσσαλονίκης με τη Νέα Υόρκη, o κ.Βήλος (γενικός διευθυντής Εμπορικής και Επιχειρηματικής Ανάπτυξης της Fraport Greece)διευκρίνισε ότι ναι μεν η Fraport την έχει στους στόχους της, αλλά κατά πάσα πιθανότητα δεν είναι κάτι που θα γίνει ούτε φέτος ούτε το 2023, αφού οι διαδικασίες για την έναρξη τέτοιων πτήσεων είναι χρονοβόρες και μπορεί να διαρκέσουν μέχρι και δύο-τρία χρόνια." :rolleyes:
 
Αυτό που είχαν πει πάντως είναι ότι έρχεται η σύνδεση της Θεσσαλονίκης με το Ντουμπάϊ , μήπως η FlyDubai σχεδιάζει καμία επιστροφή ?
 
Ποτέ δεν είπαν σύνδεση Nτουμπάϊ-Θεσσαλονίκη, μιλούσαν για το ενδεχόμενο συνδεσης ως ενδιάμεσου σταθμού προς Ν.Υ της Emirates.
Για Flydubai ξέχνα το, ήρθε και έφυγε μέσα σε ένα καλοκαίρι...
 
Ποιός γράφει τέτοια πράγματα για τα προβλήματα που υπήρχαν ξανά χθες το απόγευμα;

Ειδικότερα, λόγω της έντονης βροχόπτωσης, πτήση από Βιέννη που επρόκειτο να προσγειωθεί στο «Μακεδονία» γύρω στις 18.00 της Κυριακής προσγειώθηκε τελικά στο Ελευθέριος Βενιζέλος.

Αντίστοιχα συνέβη και με δρομολόγιο στο Κρακοβία- Θεσσαλονίκη, γύρω στις 15.00 που προσγειώθηκε στην Αθήνα λόγω των ισχυρών ανέμων και αργότερα μετέβη στη Θεσσαλονίκη.

Σε μία ακόμη πτήση στο δρομολόγιο Φραγκφούρτη- Θεσσαλονίκης επίσης νωρίς το απόγευμα της Κυριακής το αεροπλάνο προσγειώθηκε στην Αθήνα για να πετάξει λίγο αργότερα, όταν το επέτρεψαν οι συνθήκες, προς τη Θεσσαλονίκη.

Κακοκαιρία «Μπιάνκα»: Τροποποιήσεις πτήσεων στο «Μακεδονία» - Airnews

Αφού ήμουνα χθες στο αεροδρόμιο, με πτήση προς Βιέννη: Η πτήση όντως γύρω στις 15.30 πήγε Αθήνα, όχι όμως λόγω βροχόπτωσης, αλλά νομίζω λόγω του γνωστού προβλήματος με χαμηλή νέφωση και δυνατούς ανέμους (έντονη βροχόπτωση αυτή τη στιγμή δεν είχε). Μετά επέστρεψε όμως στη Θεσσαλονίκη, με προσγείωση λίγω μετά τις 18.30, και μία ώρα αργότερα φύγαμε για Βιέννη.

Το ίδο και μια πτήση της FR, και η πτήση της LH από Φραγκφούρη. Η πτήση της FR επίσης επέστρεψε κάποιες ώρες αργότερα στη Θεσσαλονίκη, ενώ η πτήση της LH για Φραγκφούρτη ακυρώθηκε (αν και δεν γνωρίζω τί έκανε το αεροπλάνο)
 
Επειδή τα μέχρι τώρα ταξίδια μου από το Μακεδονία ήταν με την Αegean, τις επόμενες μέρες θα πετάξω με τη Turkish. Γνωρίζει κάποιος αν το check in είναι στο παλιό κτήριο; Επίσης, έχει έλεγχο ασφαλείας και στο παλιό ή πρέπει να πας στο καινούργιο;
 
Έχει μόνο τον έναν έλεγχο ασφάλειας στο καινούργιο κτίριο, που είναι για όλες τις πτήσεις. Ενώ στο Check in δεν υπάρχει πια λογική ή χωρισμός Schengen / Non Schengen. Π.χ. Austrian και Swiss είναι γενικά στο παλιό κτίριο, ενώ οι πτήσεις της Α3 είναι όλες στο καινούργιο. ΤΚ δεν γνωρίζω πού είναι.
 
Επειδή τα μέχρι τώρα ταξίδια μου από το Μακεδονία ήταν με την Αegean, τις επόμενες μέρες θα πετάξω με τη Turkish. Γνωρίζει κάποιος αν το check in είναι στο παλιό κτήριο; Επίσης, έχει έλεγχο ασφαλείας και στο παλιό ή πρέπει να πας στο καινούργιο;
Το check in της Turkish είναι στο παλιό τέρμιναλ (Τ1).
Κατά τ άλλα όπως έγραψε το μέλος Ulrike ο έλεγχος ασφαλείας είναι μόνο στο καινούργιο.
 
Μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες διαχείρισης Lounge αεροδρομίων ξεκινάει δραστηριότητα στην Ελλάδα. Ο λόγος για την Global Lounge Network, με έδρα το Μαϊάμι και παρουσία σε 28 αεροδρόμια σε έντεκα χώρες η οποία θα «προσγειωθεί» στο αεροδρόμιο Μακεδονία της Θεσσαλονίκης. Καθώς αυξάνονται οι αεροπορικές που πετούν από και προς την συμπρωτεύουσα και πλέον, μετά την επένδυση επέκτασης που πραγματοποίησε η Fraport, υπάρχει χώρος για VIP Lounge πέρα από αυτόν της Aegean.
Oντως ξεκινάει άμεσα να λειτουργεί το νέο VIP lounge της GLN, βρίσκεται στον πρώτο όροφο στον χώρο επιβίβασης του αεροδρομίου ‘Μακεδονία’ στο νέο τέρμιναλ και είναι ‘ντυμένο’ σε λευκούς χρωματισμούς με ξύλινες επενδύσεις και μαρμάρινους πάγκους. Απλώνεται σε έναν άνετο χώρο 150 τ.μ., και εκτός από το σαλόνι του διαθέτει δυο πριβέ αίθουσες για ξεκούραση καθώς και παιδότοπο με παιχνίδια για τους επιβάτες που ταξιδεύουν με μικρά παιδάκια.

πηγή: Θεσσαλονίκη: Η GLN ‘προσγειώνεται’ στο «Μακεδονία» – Νέο VIP lounge (ΦΩΤΟ) GRTimes.gr
 
Top